|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juni 2021 - 22:29 schreef Joszef Kiprich het volgende:Wellicht al een keer besproken.. Maar eigenlijk heel vaag als je zo naar de selectie kijkt de afgelopen twee/drie seizoenen, zijn er fors wat spelers geselecteerd en aangetrokken voor de links buiten positie (Sinisterra, Balde, Conteh, Linssen, Larsson nog een half seizoen, azarkan uiteindelijk verhuurd maar nu weer terug, haps ongewild en geforceerd op die plek). Ook alle andere posities zijn er best wat opties.. Maar op de rechtsbuiten positie is er helemaal niks doorgekomen uit de jeugd, niks gekocht voor het 2e, een halve stand-in als Narsingh hebben we snel afscheid van genomen en Summerville heeft een halve voorbereiding mee gedaan.. Zou berghuis hier voor gelegen hebben… en/of durfde ze geen concurrentiestrijd te creëren… Sinisterra, Balde en Conteh kunnen ook allemaal op rechts. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 01 juli 2021 - 06:47 schreef VVout het volgende:Omgeving beginnen rechtsbenige spelers weer eens op rechts gaan zetten en linksbenige spelers op links. Ging met Blinker en Taument toen ook aardig of niet dan? Kruisen daar waar het moment er om vraagt dan verras je de tegenstander er ook meer mee en ophouden met de egoïstische trekjes allemaal zelf voor de goal op te willen duiken. Idd, en dan krijgt de spits ook nog eens een fatsoenlijke bal... Ten SLOTte |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Amrabat pleit voor Ihattaren-transfer naar Feyenoord: 'Kan gouden combi zijn' Gepubliceerd: Donderdag 1 juli 2021 om 19:48
Nordin Amrabat adviseert Feyenoord om Mohamed Ihattaren op te pikken bij PSV. De buitenspeler van Al-Nassr denkt dat de Rotterdammers Ihattaren kunnen betalen van het geld dat Steven Berghuis gaat opleveren. Amrabat denkt dat een stap naar Feyenoord ook mooi zou zijn voor de linkspoot van PSV zelf.
"Onderweg hierheen heb ik nagedacht", begint Amrabat in de studio bij Voetbalpraat. "Als Feyenoord die zes miljoen euro voor Berghuis krijgt, dan vind ik ze dat bedrag aan PSV moeten geven om Ihattaren te halen. Met de nieuwe trainer (Arne Slot, red.) denk ik dat het een gouden combinatie kan zijn."
Amrabat denkt dat Ihattaren zelf ook niet onwelwillend zou staan tegenover een transfer naar Rotterdam. "Ik ken hem niet persoonlijk, maar waarom niet? Hij is negentien jaar en kan dan bij Feyenoord voetballen. Als ze hem halen voor zes miljoen, gaat hij zeker spelen. Dan krijgt hij een vrije rol aan de rechterkant, à la Berghuis."
"Ik denk niet dat hij ook het salaris van Berghuis krijgt, maar ze kunnen hem een goed salaris bieden", gaat Amrabat verder. "Hij gaat in een volle Kuip spelen. Het enige minputje is misschien dat er in Rotterdam veel verleidingen zijn. Het is een hele leuke stad", besluit de Marokkaans international lachend.
--------------------------------------
Misschien dan ook wat meer steun van gemeente in Stadion dossier, gezien de bevolkingssamenstelling in het huidige Rotterdam
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 juli 2021 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Jahanbakhsh lijkt mij ook een interessante vervanger. Is 5M waard volgens Transfermarkt. Maar ik weet niet of het nog wat is, ik ben hem een beetje uit het oog verloren. Een twintigjarige heeft wel de voorkeur, uiteraard.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 juli 2021 door windoweyes -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Volgens mij kwam sini ook voor rechts buiten maar dat kan ik fout hebben |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wij hebben nu ook een drieledige neus in de goal. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Idd een rechtspoot... maar ja, tegenwoordig... Zet eens een linkspoot op linksbuiten en een rechtspoot op rechtsbuiten.. Een Bozenik zal er zo zelfs nog plus twintig in leggen per seizoen.... |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik zie meer in dit argentijntje waar feyenoord mee bezig schijnt te zij
https://www.youtube.com/watch?v=_LJiWmIVRk8
lijkt mij een goed getalenteerd voetballertje al zeggen die filmpjes niks , toch zegt het wel dat hij snel en een actie in huis heeft |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 01 juli 2021 - 20:28 schreef windoweyes het volgende:Jahanbakhsh lijkt mij ook een interessante vervanger. Is 5M waard volgens Transfermarkt. Maar ik weet niet of het nog wat is, ik ben hem een beetje uit het oog verloren. Een twintigjarige heeft wel de voorkeur, uiteraard. Persoonlijk vindt ik dat echt een goede speler. Kadioglu zou dat nog serieus zijn? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 01 juli 2021 - 21:15 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Idd een rechtspoot... maar ja, tegenwoordig... Zet eens een linkspoot op linksbuiten en een rechtspoot op rechtsbuiten.. Een Bozenik zal er zo zelfs nog plus twintig in leggen per seizoen.... Ja toch, maar dat is tegenwoordig niet meer voorstelbaar lijkt het wel. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Had ie vroeger een pyjama van |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toch jammer, had Haps nog wel even een jaar op z'n vaste linksback plaats willen zien. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik ook. Had Malacia maar verkocht. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tot ie weer geblesseerd is en je er weer helemaal klaar mee bent, prima zo. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 juli 2021 - 22:02 schreef FR-Henk het volgende:Toch jammer, had Haps nog wel even een jaar op z'n vaste linksback plaats willen zien. Denk dat dit wel prima is, is ook al weer 28 jaar oud, cashen en door selecteren. In potentie Oranje materiaal maar heeft in 4 seizoenen wat mij betreft te weinig gebracht en veel te vaak geblesseerd.
Zet er maar Malacia neer en haal een extra linksback er bij van ongeveer dezelfde leeftijd als Malacia. Om de prijzen doen we zo 1-2-3 toch niet mee, dus laten we dan in ieder geval op elke positie rendement maken zodat we dat ooit wel weer kunnen gaan doen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 01 juli 2021 - 20:28 schreef windoweyes het volgende:Jahanbakhsh lijkt mij ook een interessante vervanger. Is 5M waard volgens Transfermarkt. Maar ik weet niet of het nog wat is, ik ben hem een beetje uit het oog verloren. Een twintigjarige heeft wel de voorkeur, uiteraard. Te oud en te duur denk ik, Ihattaren is perfect hoewel we dan niet meer zoveel over het dwalen van Berghuis kunnen zeggen. Denk dat die met garantie op minuten best wil komen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
2 milj ? Transfer of gokken jullie hoger? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zal niet veel meer zijn piet , wisselspeler en heel weinig laten zien de afgelopen jaren mede door de vele blessures |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Piet vorig jaar kon hij gaan voor 6 of 8 dacht ik dus in die grootte denk ik, 6 |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Volgens mij zijn de genoemde spelersy voor de linkerkant er niet klaar voor. Conteh en Balde hebben nog tijd nodig en Sinistere komt liever van links. Tot nu toe lijkt het Toornstra of Antonnoci te worden. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
We zullen het zo wel zien tegen aek. Ben benieuwd naar de intensies en wie bergrat gaat opvolgen. Tegen gent was dat idd antonuccie |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: ben je nou zo dom of doe je net als of , het zou jou sieren niet alles klakkeloos te geloven op transfermarkt staat , tussen vraag en aanbod zit een groot verschil wat transfermarkt doet is schatten is nergens op gebaseerd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 juli 2021 door kenny -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: 6 milj kan je vergeten , heeft de afgelopen jaren van de ene naar andere blessure gelopen en is zijn basisplaats kwijt geraakt |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Toch kon hij vorig jaar voor 6 weg en deden we dat niet omdat malacia geblesseerd was 4,5 is volgens transfer markt de prijs, rb van niveau haps zeer gewild en vergelijk een de prijs van senesi. 12 volgens transfermarkt en gaat wss voor 20 weg. Let maar op, meer dan 6 miljoen |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 juli 2021 - 14:13 schreef kenny het volgende:[..] ben je nou zo dom of doe je net als of , het zou jou sieren niet alles klakkeloos te geloven op transfermarkt staat , tussen vraag en aanbod zit een groot verschil wat transfermarkt doet is schatten is nergens op gebaseerd Nou nou |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
…
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 juli 2021 door pat -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 juli 2021 - 14:24 schreef pat het volgende:Toch kon hij vorig jaar voor 6 weg en deden we dat niet omdat malacia geblesseerd was 4,5 is volgens transfer markt de prijs, rb van niveau haps zeer gewild en vergelijk een de prijs van senesi. 12 volgens transfermarkt en gaat wss voor 20 weg. Let maar op, meer dan 6 miljoen Transfermarkt was best wel een betrouwbaar platform die handig gebruik maakte van de kennis van het collectief. Als je aan een groot aantal mensen vraagt wat iets waard is kom je automatisch in de buurt van de juiste waarde.
Helaas heeft transfermarkt nu ook een Nederlands met uiteraard een sneu joden kliekje dat het reilen en zeilen van de transferwaardes sinds een paar jaar bepaald. Dit verklaard enkele debiele transferwaardes bij de Nederlandse ploegen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Naam van Lammers gonst roept u maar ? |
|
|
|
|
pat
|
|
|
ik roep heel hard NEEEEE hahaha lammers kom op jongens die hebben we niet nodig toch? spitsen zat en slot gebruikt ze dus... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hmmm ouderwets lekker.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
Michellinkerd
|
|
|
Ik hoop dat Arnesen snel met een goeie centrale verdediger komt, Fer op die plek kan echt niet |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 05 juli 2021 - 15:03 schreef Michellinkerd het volgende:Ik hoop dat Arnesen snel met een goeie centrale verdediger komt, Fer op die plek kan echt niet Ik geef je gelijk, maar naar mijn waarneming heeft hij tegen AEK geen fouten gemaakt |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
En ik hoop 't niet Michellinkerd.
Fer doet 't prima daar en is gewoon in deze jonge timide groep héél belangrijk, plus Geertruida als ie hersteld is. Bovendien liet AEB zien ook op deze positie uit de voeten te kunnen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 05 juli 2021 - 17:40 schreef piet de paler het volgende:[..] Ik geef je gelijk, maar naar mijn waarneming heeft hij tegen AEK geen fouten gemaakt 1 oefenwedstrijd. Dat zegt niet veel. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Volgens Woerts staan er investeerders klaar met 80 miljoen.
Arnesen moet eerst ruimte maken in salarishuis en dan zouden er aankopen moeten komen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:
Laatste Update: 06-07-2021
=========================================================== HUIDIGE SELECTIE ( NAAM (CONTRACT) TRANSFERWAARDE ) =========================================================== DOELMANNEN
Justin Bijlow ____________ ( Contract tot 30.06.2023 ) € 8.000.000 Ofir Marciano ____________ ( Contract tot 30.06.2023 ) € 400.000 (TRANSFERVRIJ) Thijs Jansen _____________ ( Contract tot 30.06.2023 ) € 0 (Eigen Jeugd)
VERDEDIGING
Marcos Senesi ___________ ( Contract tot 30.06.2023 ) € 19.000.000 Lutsharel Geertruida ____ ( Contract tot 30.06.2022 ) € 8.000.000 Tyrell Malacia __________ ( Contract tot 30.06.2024 ) € 7.500.000 Ridgeciano Haps _________ ( Contract tot 30.06.2022 ) € 4.500.000 Marcus H Pedersen _______ ( Contract tot 30.06.2026 ) € 500.000 (Molde NOR € 1.000.000) Ramon Hendriks __________ ( Contract tot 30.06.2023 ) € 500.000 (Eigen Jeugd) Denzel Hall _____________ ( Contract tot 30.06.2024 ) € 0 (Eigen Jeugd) Sondre Skogen _____________ ( Contract tot 30.06.2023 ) € 50.000 (Eigen Jeugd)
MIDDENVELD
Orkun Kokcu _____________ ( Contract tot 30.06.2025 ) € 12.000.000 Guus Til ________________ ( Gehuurd tot 30.06.2022 ) € 4.500.000 ===>>><<<=== Leroy Fer _______________ ( Contract tot 30.06.2022 ) € 2.500.000 Francesco Antonucci _____ ( Contract tot 30.06.2024 ) € 2.000.000 TERUG VAN VERHUUR Joao C Teixera __________ ( Contract tot 30.06.2022 ) € 2.000.000 Jens Toornstra __________ ( Contract tot 30.06.2022 ) € 2.000.000 Mark Diemers ____________ ( Contract tot 30.06.2023 ) € 1.800.000 Wouter Burger ___________ ( Contract tot 30.06.2023 ) € 700.000 TERUG VAN VERHUUR Liam Kelly ______________ ( Contract tot 30.06.2022 ) € 475.000 TERUG VAN VERHUUR Achraf El Bouchataoui ___ ( Contract tot 30.06.2022 ) € 250.000 (Eigen Jeugd) Lennard Hartjes ___ ( Contract tot 30.06.2023 ) € 0 (Eigen Jeugd) Antoni Milambo ___ ( Contract tot 30.06.2023 ) € 0 (Eigen Jeugd) Noah Naujoks ___ ( Contract tot 30.06.2023 ) € 0 (Eigen Jeugd)
AANVAL
Steven Berghuis __________ ( Contract tot 30.06.2022 ) € 12.000.000 Luis Sinisterra __________ ( Contract tot 30.06.2024 ) € 9.000.000 Robert Bozenik ___________ ( Contract tot 30.06.2024 ) € 2.500.000 Bryan Linssen ____________ ( Contract tot 30.06.2023 ) € 2.200.000 Nicolai Jörgensen ________ ( Contract tot 30.06.2022 ) € 1.600.000 Aliou Balde ______________ ( Contract tot 30.06.2025 ) € 500.000 Christian Conteh _________ ( Contract tot 30.06.2024 ) € 400.000 Dylan Vente ______________ ( Contract tot 30.06.2022 ) € 400.000 (Eigen Jeugd) Naoufal Bannis ___________ ( Contract tot 30.06.2023 ) € 400.000 (Eigen Jeugd) Marouan Azarkan __________ ( Contract tot 30.06.2023 ) € 300.000 (Eigen Jeugd)
=========================================================== VERHUURD: ===========================================================
=========================================================== MOGELIJKE VERTREKKERS (Geruchten) ===========================================================
Steven Berghuis __________ ( Contract tot 30.06.2022 ) € 12.000.000 ==> Ajax Nicolai Jörgensen ________ ( Contract tot 30.06.2022 ) € 1.600.000 ==> Mag weg Ridgeciano Haps _________ ( Contract tot 30.06.2022 ) € 4.500.000 ==> Alanyaspor ?
=========================================================== MOGELIJKE NIEUWELINGEN ===========================================================
Sam Lammers ____________ ( Contract tot 30.06.2023 ) € 6.000.000 (Atalanta Bergamo) Joey Veerman ___________ ( Contract tot 30.06.2024 ) € 8.500.000 (SC Heerenveen)
=========================================================== VERTOKKEN SPELERS ===========================================================
Nick Marsman ________________ >>>> Transfervrij (Inter Miami) Ramon ten Hove ______________ >>>> Transfervrij
Uros Spajic _________________ >>>> EINDE HUUR Sven van Beek _______________ >>>> Transfervrij Eric Botteghin ______________ >>>> Transfervrij George Johnston _____________ >>>> Transfervrij (Bolton Wanderers) Bart Nieuwkoop ______________ >>>> Transfervrij (Saint Gilles)
Luciano Narsingh ____________ >>>> Transfervrij Lucas Pratto ________________ >>>> EINDE HUUR
=========================================================== NIEUWE SPELERS ===========================================================
Guus Til ________________ ( Gehuurd tot 30.06.2022 ) € 4.500.000 ===>>><<<=== Marcus H Pedersen _______ ( Contract tot 30.06.2026 ) € 500.000 (Molde NOR € 1.000.000) Ofir Marciano ____________ ( Contract tot 30.06.2023 ) € 400.000 (TRANSFERVRIJ)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 juli 2021 door moa -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Is de prijs van berghuis wel correct? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
#Feyenoord en #InterMiami hebben na de overgang van Marsman naar Amerika contact gehad over Argentijnse spits Julian #Carranza. Wanneer Feyenoord geld heeft na uitgaande transfers, staat hij bovenaan het lijstje voor de spitspositie |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ik haal ze van Transfermarkt, die zijn inderdaad niet helemaal zuiver maar het komt een aardig eind in de buurt. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 juli 2021 - 07:22 schreef Stylzz het volgende:#Feyenoord en #InterMiami hebben na de overgang van Marsman naar Amerika contact gehad over Argentijnse spits Julian #Carranza. Wanneer Feyenoord geld heeft na uitgaande transfers, staat hij bovenaan het lijstje voor de spitspositie Lijkt me geen versterking, liep in Argentinië 1 op 4 en in de MLS 1 op 10.
Wel de juiste leeftijd. |
|
|
|