|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Waarom zou je iemand van 20 jaar en een transferwaarde van 12M tegen ieder aannemelijk bod weg doen? Gewoon of een tijd verhuren of op de bank zetten en in laten vallen, totdat die gerijpt en volwassen is geworden. Hij staat nog tot zijn 25ste onder contract. Niemand weet wat hij op zijn 23ste gaat laten zien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat gaan we doen met 80 miljoen ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ronaldo centraal achterin zetten. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 juli 2021 - 23:37 schreef windoweyes het volgende:[..] Waarom zou je iemand van 20 jaar en een transferwaarde van 12M tegen ieder aannemelijk bod weg doen? Gewoon of een tijd verhuren of op de bank zetten en in laten vallen, totdat die gerijpt en volwassen is geworden. Hij staat nog tot zijn 25ste onder contract. Niemand weet wat hij op zijn 23ste gaat laten zien. Dat is waar. , maar ik heb nog geen bod gezien op hem Misschien komt hij tot bezinning dat hij ( nog Lang) geen topper is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Roda wil Vente, wie brengt m? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Roda wil Vente, wie brengt m? |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Die Forumleden die in Limbo of Braboland wonen mogen wel eens attent zijn in deze. Kom op goddomme! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord heeft zich gemeld voor Ike Ugbo. Dat meldt transferexpert Fabrizio Romano. De 22-jarige spits staat onder contract bij Chelsea en mag daar op huurbasis vertrekken. De Rotterdammers ervaren veel concurrentie; Besiktas, Genk en PSV azen ook op de handtekening van de spits.
Ugbo, die sinds 2016 in de jeugd van Chelsea speelt, is al meerdere keren verhuurd. Zo speelde hij in het seizoen 2019-2020 op huurbasis bij Roda JC Kerkrade. Daar was hij in 28 wedstrijden goed voor dertien goals en één assist. Vorig seizoen werd hij uitgeleend aan het Belgische Cercle Brugge, waarvoor hij 32 wedstrijden speelde en zestien keer scoorde. Ugbo heeft nog een contract tot medio 2022 bij Chelsea. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 - 18:59 schreef RenatoBos het volgende:Feyenoord heeft zich gemeld voor Ike Ugbo. Dat meldt transferexpert Fabrizio Romano. De 22-jarige spits staat onder contract bij Chelsea en mag daar op huurbasis vertrekken. De Rotterdammers ervaren veel concurrentie; Besiktas, Genk en PSV azen ook op de handtekening van de spits. Ugbo, die sinds 2016 in de jeugd van Chelsea speelt, is al meerdere keren verhuurd. Zo speelde hij in het seizoen 2019-2020 op huurbasis bij Roda JC Kerkrade. Daar was hij in 28 wedstrijden goed voor dertien goals en één assist. Vorig seizoen werd hij uitgeleend aan het Belgische Cercle Brugge, waarvoor hij 32 wedstrijden speelde en zestien keer scoorde. Ugbo heeft nog een contract tot medio 2022 bij Chelsea. Hoe heet u? "Ike Ugbo" - Ik vind het nu al leuk. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Svensson naar Turkije. Mocht die nog tot de geruchten behoren kan die doorgestreept. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bizarre beslissing.
€€€€€€€ |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ja je gaat niet om sportieve redenen naar Erdoland |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Jorgensen Vente Rat Haps Diemers Burger
Hopelijk snel nieuws vanuit Feyenoord, duurt mij een beetje te lang! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Amrabat heeft er zin in . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De salarissen bij Feyenoord zijn ook veel te hoog . Je raakt spelers aan de straatstenen niet meer kwijt , al zijn ze gratis . De investeerders moeten schoon schip gaan maken . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zou alles wat weg moet aanbieden in China en de zandbak , de enige hoop denk ik op nog n fooi . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zou alles wat weg moet aanbieden in China en de zandbak , de enige hoop denk ik op nog n fooi . |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op zondag 11 juli 2021 - 11:11 schreef R()b het volgende:Jorgensen Vente Rat Haps Diemers Burger Hopelijk snel nieuws vanuit Feyenoord, duurt mij een beetje te lang! Malacia staat er niet bij en heeft een akkoord met Club Brugge volgens div. media. Dan kan Haps van jou lijstje af of loopt er in dde jeugd nog een hele goeie? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Malacia gaat niet naar Brugge en naar de zandback of naar China met de rest zoals Geile zegt. Kunnen ze lekker daar cashen en iedereen happy.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 juli 2021 door VVout -- |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op zondag 11 juli 2021 - 14:53 schreef VVout het volgende:Malacia gaat niet naar Brugge en naar de zandback of naar China met de rest zoals Geile zegt. Kunnen ze lekker daar cashen en iedereen happy. OH gelukkig dat jij dat weet, dus weer een lulverhaal. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Doe effe rustig man, ik lees en zie het net ook TD laat hem alleen gaan voor 10 milj, en dat gaat Brugge niet betalen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 juli 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Voor ieder aantrekkelijk bedrag is iedereen te koop bij Feyenoord, want dan kan je je er mee verbeteren. Niet voor een fooi en Brugge had dat wel in zijn achterhoofd. Dat gaat hem dus niet worden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat loopt die Amrabat te slijmen om bij Feyenoord te komen. Wat vinden jullie van hem? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 11 juli 2021 - 19:57 schreef piet de paler het volgende:Wat loopt die Amrabat te slijmen om bij Feyenoord te komen. Wat vinden jullie van hem? Voetbal bejaarde. 34 toch.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Er mag zeker wel ervaring bij. Maar dit lijkt me niet zo'n goed idee. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Oké Judas is weg. 4 miljoen en salaris direct vrij, rest is bonus. Next! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ben benieuwd wat er nu gaat komen. Gelukkig heeft Bilal al een club. Zouden we die Zuid-Amerikaan halen? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Zeballos toch? heeft wel een contract tot 2025, lijkt mij lastig om hem op te pikken voor een redelijke prijs. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 11 juli 2021 - 19:57 schreef piet de paler het volgende:Wat loopt die Amrabat te slijmen om bij Feyenoord te komen. Wat vinden jullie van hem? Hij is vertrokken omdat hij niet goed genoeg was en zich daarna in een andere competitie bewezen. Past niet in de visie van waarde creëren op het veld en gaat weer tegenvallen in een intensief systeem wat Slot wil neerzetten. Lekker weg blijven is mijn idee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
het is te hopen dat ook jorgensen deze week vertrekt , met bergrat scheelt je dat bijna 4milj netto aan loonkosten , misschien komen dan meer mogelijkheden om misschien wat te huren
hopen dat ze deze spelers ook nog weten te slijten : diemers haps fer teixeira vente |
|
|
|
|
pat
|
|
|
4 miljoen loonkosten? Leg dat eens uit. Ik kom op 2
Oh wacht ik zie dat je nico er ook bijrekent … ( kan ook weer geld kosten als ze ontbinden en hijs niet weg, sterker niemand wil em)
Teizeira mag uit dat rijtje wat mij betreft, heb ik nog wel vertrouwens in
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 juli 2021 door pat -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En toch Malacia voor 6 milj, je hebt Haps nog, en laten we eerlijk zijn Op die postie heeft hij altijd goed gefaan...... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alireza Jahanbakhsh. Lastig, geen idee. Had liever iemand anders gehad denk ik.
Laatste 3 seizoenen niet veel gespeeld. Laatste seizoen 21 wedstrijden maar vooral invaller. Bij AZ maar één echt héél goed seizoen.
Lijkt wel een koop te zijn, geen huur. Beetje zoals PSV Proper haalde bij Brighton denk. Voor niets maar wel x clausules.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 juli 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 12 juli 2021 - 13:19 schreef pat het volgende:4 miljoen loonkosten? Leg dat eens uit. Ik kom op 2 Oh wacht ik zie dat je nico er ook bijrekent … ( kan ook weer geld kosten als ze ontbinden en hijs niet weg, sterker niemand wil em) Teizeira mag uit dat rijtje wat mij betreft, heb ik nog wel vertrouwens in mocht er geen club komen voor jorgensen wordt zijn contract verscheurd wat hem een vrije status geeft waardoor hij zelf makkelijker een club vind en zo zelf het geld terug verdient met tekengeld , het levert ons dan niks op alleen 1,7milj netto aan loon
je ziet aan de kansen die hij tot nu toe gekregen heeft onder Slot bar weinig zijn , zelfs hartjes , milambo en noujoks kregen al meer minuten ik persoonlijk geef liever speelminuten aan deze jongens dan aan teixeira , dat heet door selecteren |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik hoop op Exequiel Zeballos als vervanger van bergrat , Alireza Jahanbakhsh is zeker een goede speler maar na 2 a 3 jaar bij ons te spelen bied hij door zijn leeftijd weinig mogelijkheden om met winst door te verkopen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bovendien kun je problemen krijgen als je een tegenstander loot uit Israel En hopelijk heen probleem met onze keeper. Ik zie jullie al denken Jesus daar heb je Piet. Maar Iraniers zijn niet erg geliefd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 juli 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 12 juli 2021 - 14:01 schreef kenny het volgende:[..] mocht er geen club komen voor jorgensen wordt zijn contract verscheurd wat hem een vrije status geeft waardoor hij zelf makkelijker een club vind en zo zelf het geld terug verdient met tekengeld , het levert ons dan niks op alleen 1,7milj netto aan loon je ziet aan de kansen die hij tot nu toe gekregen heeft onder Slot bar weinig zijn , zelfs hartjes , milambo en noujoks kregen al meer minuten ik persoonlijk geef liever speelminuten aan deze jongens dan aan teixeira , dat heet door selecteren Ik denk dat er een gedeelte loon meegaat , geen club gaat hem dat salaris geven . |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
het gaat dus Jahanbakhsh worden zie ik zojuist , dan gaan we er niet op achteruit in vergelijking met bergrat , bergrat heeft misschien iets meer kwaliteit (wat er niet altijd uitkomt) jahanbakhsh is zeker meer een team player en heeft meer snelheid |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
John wordt ook weer genoemd |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Logische vervanger (dan heb ik het over leeftijd, positie/type en zijn vorm bij AZ). Grootste vraagteken zit natuurlijk in zijn geringe aantal speelminuten de afgelopen seizoenen. Ik neem dan ook aan dat er enige zekerheid in de deal wordt ingebouwd. Misschien huur met optie tot koop. Of een laag basisbedrag met bonussen (na x aantal wedstrijden/goals/behalen Europees voetbal of iets dergelijks). |
|
|
|