|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op maandag 12 juli 2021 - 13:57 schreef MMM het volgende:Alireza Jahanbakhsh. Lastig, geen idee. Had liever iemand anders gehad denk ik. Laatste 3 seizoenen niet veel gespeeld. Laatste seizoen 21 wedstrijden maar vooral invaller. Bij AZ maar één echt héél goed seizoen. Lijkt wel een koop te zijn, geen huur. Beetje zoals PSV Proper haalde bij Brighton denk. Voor niets maar wel x clausules. hoe slecht hij presteerde na zijn tijd bij AZ hoe ontzettend slim deze aankoop zal zijn. jahanbaks is een klassieke buitenspits en hij maakte de spits, was dat niet vincent janssen, topscoorder en die ging voor veel geld weg...
vergelijk janssen qua type eens met bozenik... heel goed dit |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De centjes zijn gelijk op Dat dan wel |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: wat kost ie dan geile? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lijkt mij een miljoen of 5 ? |
|
|
|
|
pat
|
|
|
ik vergis me trouwens in de speler janssen, dat was dus wout weghorst nou dat kan bozenik wel aan dacht ik zo en volgens TM is de prijs idd 5 miljoen. weg geld maar goed wel een goede versterking. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Verwacht zoals PSV Proper gehaald heeft. Voor 0 euro (of in ieder geval heel weinig) maar wel clausules wanneer hij veel speelt, presteert, de club e.e.a. wint etc. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 12 juli 2021 - 15:23 schreef MMM het volgende:[..] Verwacht zoals PSV Proper gehaald heeft. Voor 0 euro (of in ieder geval heel weinig) maar wel clausules wanneer hij veel speelt, presteert, de club e.e.a. wint etc. 10 miljoen als we de triple winnen |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 juli 2021 - 08:25 schreef RenatoBos het volgende:[..] Vond het wel apart dat Burger aanvoerder was de tweede helft tegen Zürich of was er echt verder niemand geschikter..? Heel apart idd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 12 juli 2021 - 13:57 schreef MMM het volgende:Alireza Jahanbakhsh. Lastig, geen idee. Had liever iemand anders gehad denk ik. Laatste 3 seizoenen niet veel gespeeld. Laatste seizoen 21 wedstrijden maar vooral invaller. Bij AZ maar één echt héél goed seizoen. Lijkt wel een koop te zijn, geen huur. Beetje zoals PSV Proper haalde bij Brighton denk. Voor niets maar wel x clausules. Zou best kunnen werken. Zit nog wel in een gunstige leeftijd. Niveau van weerstand is daar op trainingen wel hoog, zal fit zijn hoor. Maar kan zo maar een Bakkal tweede keer worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: 'volgens Het Nieuwsblad past de aanvallende middenvelder niet in het systeem met hoog drukzetten. '
Ja dan hoeven wij m ook niet denk ik ;) |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op donderdag 01 juli 2021 - 20:28 schreef windoweyes het volgende:Jahanbakhsh lijkt mij ook een interessante vervanger. Is 5M waard volgens Transfermarkt. Fijn dat Arnesen hier meeleest. Geen dank, verder. :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 12 juli 2021 - 15:23 schreef MMM het volgende:[..] Verwacht zoals PSV Proper gehaald heeft. Voor 0 euro (of in ieder geval heel weinig) maar wel clausules wanneer hij veel speelt, presteert, de club e.e.a. wint etc. Volgens Woerts ruim boven de 5 miljoen . ( vraagprijs ) |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op maandag 12 juli 2021 - 17:22 schreef Stylzz het volgende:[..] 'volgens Het Nieuwsblad past de aanvallende middenvelder niet in het systeem met hoog drukzetten. ' Ja dan hoeven wij m ook niet denk ik ;) Nee omdat ie beschikbaar is, til is nou niet een openbaring of vind jij van wel? Ik weet het niet met vlap, zon diemers/linssen speler maar tog leuk om over na te denken?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 juli 2021 door pat -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ik zat met een vriend te gamen, die jongen komt uit IJsland en een voetballiefhebber. Even kort gehad over DE transfer, die is daar ook niet onopgemerkt gebleven btw. Hij stuurde mij een filmpje met de naam Jón Dagur Thorsteinsson. Totaal onbekend voor mij, maar neusje voor de goal, overzicht, en een soortgelijke trap als de bergrat. Gewoon om even te delen :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mario Vuskovic. Wordt genoemd |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: https://www.youtube.com/watch?v=YG_WiPoI-8E
zou geen verkeerde zijn maar kunnen wij hem wel betalen ? laten we het hopen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geen Messi genoemd dit keer? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: 'Celtic, Basel én Torino willen Kroatische verdediger, Feyenoord leidt de dans' Gepubliceerd: Dinsdag 13 juli 2021 om 13:38 Kopieer link Deel op WhatsApp Deel op Facebook
De naam van Feyenoord is opgedoken in The Scottish Sun. Het Schotse dagblad maakt melding van de interesse van Celtic in de negentienjarige Kroaat Mario Vuskovic: Feyenoord dreigt The Bhoys en andere geïnteresseerden echter af te troeven, klinkt het.
De negentienjarige verdediger is dit seizoen doorgebroken bij Hajduk Split. Vuskovic ligt nog tot 2024 vast, maar het lijkt erop dat hij zijn geboorteland gaat verlaten: Celtic, Torino, FC Basel én Feyenoord worden met hem in verband gebracht. 'Feyenoord have jumped ahead of the queue', stelt The Scottisch Sun zelfs. De Rotterdammers, die druk op zoek zijn naar een rechtsbenige centrale verdediger, zouden momenteel de dans leiden in de strijd om de Kroatische jeugdinternational.
De overige Vuskovic-gegadigden gaan in elk geval geen last meer hebben van Celtic. De door rivaal Rangers FC van de Schotse troon gestoten club zag al twee keer een bod afgeslagen worden. "Ik heb er dicht op gezeten, maar op dit moment is het a little cold", laat zaakwaarnemer Craig Moore weten. "Hij werd ook gevolgd door Basel en Feyenoord, maar op dit moment is er geen beweging rondom Celtic." |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord zet vol in op de komst van Alireza Jahanbakhsh en Mario Vuskovic, meldt De Telegraaf |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mario Vuskovic past in de visie als die de verwachtingen waar kan maken, maar aan Jahanbakhsh zou ik niet te veel Euro’s vuil willen maken. Heb daar een beetje Bergrat 2.0 mee en dat moet ie zelf eerst nog waar maken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 14 juli 2021 - 07:41 schreef Stylzz het volgende:Feyenoord zet vol in op de komst van Alireza Jahanbakhsh en Mario Vuskovic, meldt De Telegraaf Zou daadwerkelijk kunnen betekenen dat de club wat liggende gelden (in het vooruitzicht) heeft. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik zou al heel blij zijn als ze deze 2 weten aan te trekken , nu nog een spits en liefst een verdedigende middenvelder |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Sta te kijken dat er amper clubs voor bazoer zijn, degene die er zijn willen niet meer dan 4m betalen. Als Feyenoord slim is proberen op te halen voor 5/6m, moet zijn top nog bereiken en speelt al op het allerhoogste niveau qua eredivisie begrippen plus hij kent het systeem van Slot |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Die spits van VVV wil in Nederland blijven bod van 2/2.5m en je hebt hem. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Bazoer is geen gok het enige is dat hij snel motivatie problemen heeft prestatie contract geven opgelost.
Die spits heeft laten zien dat hij kan scoren voor 2.5 miljoen zeer goedkoop gokje ik zou het erop wagen. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Atletisch, kopsterk, positionering prima, scoort ook in toppers. Iemand met de prestatie als hij in de hoogste klasse ga je nergens anders krijgen voor dit geld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 juli 2021 door Scout2 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 14 juli 2021 - 11:42 schreef Scout2 het volgende:[..] Bazoer is geen gok het enige is dat hij snel motivatie problemen heeft prestatie contract geven opgelost. Die spits heeft laten zien dat hij kan scoren voor 2.5 miljoen zeer goedkoop gokje ik zou het erop wagen. Alves en Vleminckx scoorde ook 1 jaar veel en daarna nooit meer. |
|
|
|
|
Knillis
|
|
|
Haal asap Bazoer als je mee wil doen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dan maar niet meedoen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Echt hè, net een leger aan scouts neergezet en dan komt de media me met verhalen. Nou als dat waar is, stuur die dan ook maar weer naar huis. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Spits van VVV , altijd doen . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Club Brugge heeft niet langer interesse in Tyrell Malacia, weet Feyenoord Transfermarkt te melden via Instagram Stories. De interesse van de Belgische kampioen is voorlopig van de baan.
Club Brugge meldde zich vorige week bij Feyenoord voor de komst van Malacia. Feyenoord wil echter alleen bij een niet te weigeren bod meewerken aan een vertrek. Naar verluidt was de vraagprijs elf miljoen euro.
Club Brugge meldde zich volgens eerdere berichten met een bod van zes miljoen euro bij Feyenoord. Malacia zelf zou al een persoonlijk akkoord hebben gehad met de Belgische topclub. Van een transfer komt het voorlopig dus niet. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 14 juli 2021 - 15:46 schreef Cruzcontrol het volgende:Club Brugge meldde zich volgens eerdere berichten met een bod van zes miljoen euro bij Feyenoord. Doei |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
En een chagrijnige Malacia |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Valt me tegen dat hijzelf akkoord zou zijn . Kom op zeg , Brugge ? das echt alleen voor n paar knaken . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Voor 6 milj laten gaan, Haps zijn postie waar hij wel uit de voeten kan Was een zeer goede speler op die positie, potentieele oranje klant. En we hebben geld nodig voor Jahandinges en die Kroaat .......i? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Feyenoord heeft de komst van Fredrik André Bjørkan nog niet uit het hoofd gezet. Volgens Feyenoord Transfermarkt is het 'een transfer van de lange adem'.
Bjørkan heeft een contract tot de winterstop bij het Noorse FK Bodø/Glimt. De international van Noorwegen is dan gratis op te pikken. Mogelijk gaat Feyenoord nog een poging wagen tegen het einde van de huidige transfermarkt.
De vleugelverdediger staat te boek als een groot talent. Bjørkan zou met diens aanvallende kwaliteiten goed in het beoogde spel van Arne Slot passen. Bjørkan werd afgelopen seizoen tot grote verrassing van velen kampioen van Noorwegen met FK Bodø/Glimt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zojuist 5 jaar bijgetekend.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Wel de helft van zijn salaris ingeleverd, maar das nu gewoon over 5 jaar uitgesmeerd. Is ook pas 34 las ik -.- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op woensdag 14 juli 2021 - 11:42 schreef Scout2 het volgende:[..] Bazoer is geen gok het enige is dat hij snel motivatie problemen heeft prestatie contract geven opgelost. Die spits heeft laten zien dat hij kan scoren voor 2.5 miljoen zeer goedkoop gokje ik zou het erop wagen. Bazoer is problemen in de selectie, is arrogant dus past tog helemaal niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Reports in Holland are suggesting that Alireza Jahanbakhsh to Feyenoord is a done deal.
Feyenoord will pay Brighton total of €4.5 million in two instalments. #BHAFC wanted to cooperate because of Jahanbakhsh’s sizeable salary — he will take a pay-cut at Feyenoord. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou, dat is in kannen en kruiken dus. Ongelooflijk wat Brighton als verlies neemt. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Pröpper lieten ze ook voor maximaal 2 miljoen naar PSV gaan |
|
|
|