BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
daan limbos
 daan limbos - vrijdag 18 juli 2014 - 19:37   quote  deeplink  
Mensen, er mag van Gudde niks gekocht worden en we vliegen er tegen de Turken waarschijnlijk gelijk uit. Straks de rijkste club van de Jupiter League.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 18 juli 2014 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juli 2014 - 19:37 schreef daan limbos het volgende:
Mensen, er mag van Gudde niks gekocht worden en we vliegen er tegen de Turken waarschijnlijk gelijk uit. Straks de rijkste club van de Jupiter League.
Yessssssssss !!!
freduc
 freduc - vrijdag 18 juli 2014 - 19:40   quote  deeplink  
het zijn geen top verkopen maar we mogen tevreden zijn , v geel doet het goed geen paniek aankopen rustig kijken voor een buitenkansje en vooral weer jeugd inpassen en verder bouwen aan een schuldenvrije en stabiele topclub zeker met het nieuwe stadion worden we weer top , we zullen toch nog ff geduld moeten hebben maar we liggen op koers
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 18 juli 2014 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Sobere bedrijfsvoering die zich toch al danig uitbetaald heeft.
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 18 juli 2014 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juli 2014 - 17:59 schreef thijs Hardenbol het volgende:
De vrij ook voor veel te weinig geld word die ws verkocht :) waar zijn ze meebezig !!!!!
Hoezo?
Een dergelijk bericht heeft er al veel vaker zo op gestaan.
Toen ging het ook niet door.
Eerst afwachten tot het echt rond id., dan oordelen over hoogte van het bedrag.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 18 juli 2014 - 19:48   quote  deeplink  
Als t 8 mag zijn, mag je daar heel blij mee zijn.

En voor de rest wordt dit een kut jaar!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 18 juli 2014 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juli 2014 - 19:38 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Yessssssssss !!!
Kun jij niet een stuk touw aanschaffen..(?)
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 18 juli 2014 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juli 2014 - 20:44 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kun jij niet een stuk touw aanschaffen..(?)
Rijkste club .... Daar mag ik toch wel voor juichen ?
tomson
 tomson - vrijdag 18 juli 2014 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Doemdenker. Sta jij soms ook op een sinaasappelkist te verkondigen dat de wereld vergaat of zo. Dom gelul man je hebt het over Feyenoord hoor
tomson
 tomson - vrijdag 18 juli 2014 - 21:27   quote  deeplink  
Daar hebben ze medicijnen voor trouwens. .
tomson
 tomson - vrijdag 18 juli 2014 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juli 2014 - 21:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Meelopert ;)
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 18 juli 2014 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juli 2014 - 21:26 schreef tomson het volgende:

[..]

Doemdenker. Sta jij soms ook op een sinaasappelkist te verkondigen dat de wereld vergaat of zo. Dom gelul man je hebt het over Feyenoord hoor
Dat kan je hem niet eens kwalijk nemen! Is van het padje ...
tomson
 tomson - vrijdag 18 juli 2014 - 21:46   quote  deeplink  
Oke sorry dan
De Pater
 De Pater - vrijdag 18 juli 2014 - 21:51   quote  deeplink  
Het is mij te stil zo in de aanloop naar zondagmiddag, ik denk toch dat er een grote verrassing in die copter zit..
tomson
 tomson - vrijdag 18 juli 2014 - 21:56   quote  deeplink  
Dat denken we elk jaar. Vorig jaar riep het halve vak dat Guidetti uit zou stappen.
De Pater
 De Pater - vrijdag 18 juli 2014 - 22:02   quote  deeplink  
Het zou een flinke teleurstelling zijn, aan de andere kant heb ik wel ontzettend veel vertrouwen in het huidige beleid. Wel jammer dat de eerste cl wedstrijd al zo vroeg komt, wellicht wordt er aangestuurd op europa leage..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 18 juli 2014 - 22:20   quote  deeplink  
quote:

[..]

Tuurlijk, maar koop daarna dat touw dan..d:-)
van geil
 van geil - vrijdag 18 juli 2014 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juli 2014 - 22:20 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar koop daarna dat touw dan..d:-)
sportief.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 18 juli 2014 - 22:32   quote  deeplink  
d:-)
RdamStyle
 RdamStyle - vrijdag 18 juli 2014 - 22:40   quote  deeplink  
Als Guidetti niet wilt hoeft hij van mij niet te komen. Dost wil ik sowieso niet. Voorlopig is hij niet fit, heeft hij niet heel veel gespeeld en nog minder gepresteerd sinds hij vertrok bij Heerenveen. Als we 4 miljoen aan een spits uitgeven zie ik liever Andy Delort komen. Heb hem alleen zelf niet zien spelen, maar zijn achtergrond en prestaties zijn goed. Atsu daarbij zou helemaal top zijn. Dan met de huidige selectie en die twee erbij zou al heel veel opgelost zijn.
Nibke
 Nibke - vrijdag 18 juli 2014 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juli 2014 - 21:51 schreef De Pater het volgende:
Het is mij te stil zo in de aanloop naar zondagmiddag, ik denk toch dat er een grote verrassing in die copter zit..
Wanneer is er voor het laatst een verassing uit de heli gestapt?
Juist.........
van geil
 van geil - vrijdag 18 juli 2014 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juli 2014 - 22:49 schreef Nibke het volgende:

[..]

Wanneer is er voor het laatst een verassing uit de heli gestapt?
Juist.........
helaas, ze stapten te vroeg uit.
edjoe
 edjoe - zaterdag 19 juli 2014 - 07:27   quote  deeplink  
Van mij hoeft er helemaal geen spits te komen. Liever Ziyech, van Aanholt, Elia en Toornstra. Ziet de opstelling er als volgt uit.
Hahn
Boulahrouz Mathijsen Kongolo
Toornstra van Aanholt
Clasie Vilhena
Immers
Elia Boetius
Reserves: Mulder,van Beek, Nelom, Vormer, Ziyech, Manu, Te Vrede, Schaken
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 19 juli 2014 - 08:31   quote  deeplink  
Begreep dat van aanholt liever in het buitenland ging spelen..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 19 juli 2014 - 08:32   quote  deeplink  
We kunnen allemaal namen noemen, maar de enige die komt is Jack Shit.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 19 juli 2014 - 08:34   quote  deeplink  
Tja de tijd gaat nu echt wel dringen inderdaad, maar ik zit nog steeds op de voorste rij in afwachting op Martin van Geel zijn goochelshow..
van geil
 van geil - zaterdag 19 juli 2014 - 09:12   quote  deeplink  
th?&id=HN.608000698837828275&w=300&h=300&c=0&pid=1.9&rs=0&p=0
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 19 juli 2014 - 09:55   quote  deeplink  
VfL Wolfsburg wil Dost 'niet graag kwijt'

Dost.jpeg

Het begint er steeds meer op te lijken dat Feyenoord haar interesse voor een spits moet verleggen. De Rotterdammers focusten zich tot nu toe op Bas Dost, die gezien wordt als de ideale opvolger voor de vertrokken Graziano Pellè.

De zaakwaarnemer van de lange spits liet gisteren tegenover de NOS al doorschemeren dat Feyenoord 'hem waarschijnlijk niet gaat worden'. Ook VfL Wolfsburg lijkt voorlopig niet te willen meewerken. 'Feyenoord heeft zich inderdaad bij ons gemeld, maar wij willen Bas niet graag kwijt', verzekert de technisch directeur.

Feyenoord hoopte Dost voor één seizoen te kunnen huren met een optie tot koop. In Frankrijk wordt de Stadionclub gelinkt aan Andy Delort. De 22-jarige veelscorende aanvaller uit de Ligue 2 mag vertrekken bij Tours, al zou hij wel vier miljoen euro moeten kosten.
Bron: Wolfsburger Zeitung
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 19 juli 2014 - 10:13   quote  deeplink  
En het schijnt dat Lukaku in Engeland blijft en niet naar Wolfsburg gaat..
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 19 juli 2014 - 10:38   quote  deeplink  
quote:

[..]

Rijkste club en nog geen nieuwe spits
ik vind het zeer jammer, maar hij kan nog steeds komen
de heli is nog niet geland in de kuip
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 19 juli 2014 - 10:45   quote  deeplink  
Andy Delort nooit van gehoord 4 miljoen ja dat moet wel een zeer goeie spits zijn
of probeer Castaignos terug te halen van de Tukkers zal niet gek zijn
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 19 juli 2014 - 10:47   quote  deeplink  
Is niet echt groot voor een spits las ik net, maar heeft een paar flinke poten onder zijn pisbak staan dus zal wel een aardig schot in zitten..
freduc
 freduc - zaterdag 19 juli 2014 - 12:15   quote  deeplink  
clasie zal wel vertrekken naar porto als porto het eens wordt met psv over defour , ik zou het wel jammer vinden als clasie gaat maar dan maar nu , we moeten toch weer een nieuw elftal opbouwen dan gelijk maar alles in 1 x en met de jeugd opnieuw beginnen
ar
 ar - zaterdag 19 juli 2014 - 12:16   quote  deeplink  
Het is toch raar dat er nu nog geen nieuwe spits is..ze weten verdorie al een jaar dat pelle vertrekt.Dat lijstje van van Geel zullen wel de boodschappen zijn.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 19 juli 2014 - 12:19   quote  deeplink  
Idd ar. Krijg ook zo'n vermoeden.
Nibke
 Nibke - zaterdag 19 juli 2014 - 12:35   quote  deeplink  
Bij AH, nu 2 halen en maar 1 betalen!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 19 juli 2014 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 juli 2014 - 12:16 schreef ar het volgende:
Het is toch raar dat er nu nog geen nieuwe spits is..ze weten verdorie al een jaar dat pelle vertrekt.Dat lijstje van van Geel zullen wel de boodschappen zijn.
Lijkt het verdomd veel op. Heeft telkens geroepen dat de club voorbereid is bij leegloop.
van geil
 van geil - zaterdag 19 juli 2014 - 12:52   quote  deeplink  
Door de zon is de schaduw verdwenen
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 19 juli 2014 - 13:00   quote  deeplink  
Als het regent in mei, is april voorbij.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 19 juli 2014 - 13:02   quote  deeplink  
Beter 10 Vogels in de hand dan de hond in een pot vinden.
daan limbos
 daan limbos - zaterdag 19 juli 2014 - 13:06   quote  deeplink  
Denk dat alleen Gudde zondag uit de vlieger stapt met en zak geld in zijn armen. Daar moeten we mee winnen van Besiktas. Voel me kotsmisselijk als ik aan de nieuwe competitie denk.
De Pater
 De Pater - zaterdag 19 juli 2014 - 13:06   quote  deeplink  
Hoop doet leven..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 19 juli 2014 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 juli 2014 - 10:38 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Rijkste club en nog geen nieuwe spits
ik vind het zeer jammer, maar hij kan nog steeds komen
de heli is nog niet geland in de kuip
Als je er geen geloof in heb ga je toch een andere club aanmoedigen ... Nee, ik verhuis niet!
Ik ben het vaak niet mee eens betreft spelers maar niks is groter dan Feyenoord . En ik heb het volste vertrouwen in de jeugd van Feyenoord met 1 á 2 gerichte aankopen. Er staan weer pareltjes klaar om de overstap van varkenoord naar de kuip te maken!
flipje tiel
 flipje tiel - zaterdag 19 juli 2014 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juli 2014 - 22:40 schreef RdamStyle het volgende:
Als Guidetti niet wilt hoeft hij van mij niet te komen. Dost wil ik sowieso niet. Voorlopig is hij niet fit, heeft hij niet heel veel gespeeld en nog minder gepresteerd sinds hij vertrok bij Heerenveen. Als we 4 miljoen aan een spits uitgeven zie ik liever Andy Delort komen. Heb hem alleen zelf niet zien spelen, maar zijn achtergrond en prestaties zijn goed. Atsu daarbij zou helemaal top zijn. Dan met de huidige selectie en die twee erbij zou al heel veel opgelost zijn.
bravo delort vind ik ook wel wat voor ons heb hem al een tijdje gevolg,goede speler alleen kost wel weer een hoop
maar bij goede prestatie,s zo weer terug verdiend
En atsu die gaat niet komen,dus vol gaan voor zyech
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 19 juli 2014 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 juli 2014 - 13:07 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Als je er geen geloof in heb ga je toch een andere club aanmoedigen ... Nee, ik verhuis niet!
Ik ben het vaak niet mee eens betreft spelers maar niks is groter dan Feyenoord . En ik heb het volste vertrouwen in de jeugd van Feyenoord met 1 á 2 gerichte aankopen. Er staan weer pareltjes klaar om de overstap van varkenoord naar de kuip te maken!
Geloof ik ook wel in, maar dat betaalt zich pas lopende komende competitie uit.
Van Geel verkoopt goed, maar blijft nu in gebreke.
Op deze manier geef je zelfs plaatsing EL weg.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 19 juli 2014 - 13:12   quote  deeplink  
En hoe ruk moet de scouting wel niet zijn?
freduc
 freduc - zaterdag 19 juli 2014 - 13:12   quote  deeplink  
domste wat feyenoord kan doen om vlug paniek aankopen te doen , we zijn eindelijk na jaren redelijk schuldenvrij en het zou niet verstandig zijn je oren te laten hangen naar een paar ongeduldige supporters
feyenoord moet gewoon zo doorgaan en jeugd inpassen dat heeft de afgelopen 3 jaar genoeg sportief en financieel opgeleverd
ar
 ar - zaterdag 19 juli 2014 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 juli 2014 - 13:12 schreef freduc het volgende:
domste wat feyenoord kan doen om vlug paniek aankopen te doen , we zijn eindelijk na jaren redelijk schuldenvrij en het zou niet verstandig zijn je oren te laten hangen naar een paar ongeduldige supporters
feyenoord moet gewoon zo doorgaan en jeugd inpassen dat heeft de afgelopen 3 jaar genoeg sportief en financieel opgeleverd
Klopt wat je zegt,maar van Geel moet wel zijn zaakjes op orde hebben voor de voorronde championsleaque.Of wil jij weer een europese flop..doorgaan betekend ook financieel succes.Je kunt wel verkopen, maar gerichte aankopen zijn wel nodig om iets te gaan betekenen.
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 19 juli 2014 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 juli 2014 - 13:07 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja die 1 á 2 gerichten aankopen daar moet wel een goeie spits bij zitten
verder ben ik 100% met je eens dat er weer pareltjes klaar staan
daan limbos
 daan limbos - zaterdag 19 juli 2014 - 13:40   quote  deeplink  
Welk sportief succes was er dan de afgelopen jaren? Kan me niet herinneren dat we Europees meegedaan hebben, kampioen zijn geworden of be beker hebben gewonnen. Financieel hebben Gudde en van Geel het goed gedaan, maar op het veld presteren, dat levert nog veel op. En dat bereiken we op deze manier nooit, want als die hopelijk aanwezige jonge pareltjes drie jaar verder zijn, de tijd de ze echt nodig hebben om te rijpen, zullen ze wel weer door de Engelse dievenbende weggeroofd worden. Kun je weer van voor af aan beginnen. Er zal dus een beleid gevoerd moeten worden om de zaak financieel gezond te houden en sportief te brengen waar wij als trouwe supporters recht op hebben. En daar heb ik mijn twijfels v.w.b. Gudde en van Geel.Ik ben, mocht iemand daar aan twijfelen, een Feyenoorder in hart en nieren, ben waarschijnlijk de oudste met een echt rood/wit hart op dit forum, want ik bezoek de Kuip al vanaf 1946, al wordt het de laatste tijd vanwege mijn gezondheid wat minder. Voor mij telt echter maar één ding, we moeten eindlijk weer eens kampioen worden zodat we niet weer door dat volk uit Mokum worden uitgelachen.
Ik hoop echt dat ik het nog één keer mag beleven dat we kampioen worden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.0551390