|
|
kenny
|
|
|
laten we hopen dat haps diemers en teixeira ook nog vertrekken , dan heb je maximaal door geselecteerd
Slot geeft duidelijk aan blij te zijn met milambo en hartjes , duidelijker kan je niet zijn richting diemers en teixeira
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 juli 2021 door kenny -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 22 juli 2021 - 12:19 schreef kenny het volgende:zal inderdaad om huren gaan , ik verwacht ook dat fer nog vertrekt misschien dat de investeerders dan wel akkoord gaan om die 80milj erin te pompen Natuurlijk, we blijven van de potjes weet je. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 22 juli 2021 - 12:19 schreef kenny het volgende:zal inderdaad om huren gaan , ik verwacht ook dat fer nog vertrekt misschien dat de investeerders dan wel akkoord gaan om die 80milj erin te pompen Fer een gevalletje, waar rook is is vuur. Die zou best eens kunnen gaan.
Diemers gaf zelf al een beetje aan weg te willen.
Vente kan vertrekken
Haps wilde zelf graag weg.
Kelly lozen
En zo staan er nog enkele op de nominatielijst om te vertrekken. En daar kan Arnesen wel een redelijk bedrag uithalen denk ik. Vanuit investeerders oogpunt een gedwongen door selecteren? Althans daar heeft het heel veel van weg de laatste tijd. |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
Je merkt aan bijna alles dat het weer een verloren seizoen gaat worden. Daar waar PSV en Ajax doorpakken met het het strikken van A merk sponsoren en een hoop geld binnen halen met investeerders, wordt er bij ons alleen maar gelult over geld en spelers. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Naar PSV en Ajax hoef je de komende jaren niet te kijken. Verover eerst plek 3 maar eens terug. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kranten die roepen ik een spits zijn ook achterlijk. Alsof t dan opgelost is. Wanneer je zo traag speelt schiet niemand er een bal in. Nooit. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 - 09:26 schreef Stylzz het volgende:Kranten die roepen ik een spits zijn ook achterlijk. Alsof t dan opgelost is. Wanneer je zo traag speelt schiet niemand er een bal in. Nooit. Eens. Maar het helpt ook niet dat we alleen maar kneuzen of dwergen hebben voor in de spits. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 - 09:53 schreef MightyAce het volgende:[..] Eens. Maar het helpt ook niet dat we alleen maar kneuzen of dwergen hebben voor in de spits. Wanneer er een beetje vlot gecombineerd word en er komen sneller ballen vanaf de zijkanten dan kan zelfs Bozenik een hoop doelpunten maken. Daarom is het te hopen dat Ali snel fit is (die heeft/had in ieder geval een actie) en een fatsoenlijke rechter centrale verdediger(1 die door wil dekken en sterk aan de bal is) kunnen we al een heel eind zijn. Momenteel valt er voor een spits bij Feyenoord weinig eer te behalen. |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
Misschiem moeten ze Derrick Luckassen of Jeffrey Bruma(transfervrij) halen als RCV. Snelle en sterke verdedigers, die beter zijn dan die Trauner. En als Slot creativiteit zegt, denk ik aan Joey Veerman. Als laatste Locadia proberen te halen uit Amerika. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 - 09:05 schreef edjoe het volgende:Je merkt aan bijna alles dat het weer een verloren seizoen gaat worden. Daar waar PSV en Ajax doorpakken met het het strikken van A merk sponsoren en een hoop geld binnen halen met investeerders, wordt er bij ons alleen maar gelult over geld en spelers. Als er verder gewerkt wordt op de ingeslagen weg en we zien langzaam maar zeker verbetering, is het helemaal geen verloren seizoen. Dat het allemaal nog niet draait is logisch, als je een nieuw systeem met nieuwe trainer start.
Had iemand nu serieus verwacht dat we van dag één de sterren van de hemel zouden spelen? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 - 11:14 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Als er verder gewerkt wordt op de ingeslagen weg en we zien langzaam maar zeker verbetering, is het helemaal geen verloren seizoen. Dat het allemaal nog niet draait is logisch, als je een nieuw systeem met nieuwe trainer start. Had iemand nu serieus verwacht dat we van dag één de sterren van de hemel zouden spelen? mee eens cruz , dit seizoen staat in het teken van doorselecteren en ontwikkelen , het elftal moet weer opgebouwd worden met een nieuwe speelstijl dat kost tijd daarbij moeten er nog spelers weg en bij komen , we zullen geduld moeten hebben |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ook helemaal eens en je moet ook niet vergeten dat deze wedstrijden erg vroeg om de hoek komen, terwijl je nog aan je elftal aan het bouwen bent. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik hoop voor ons en ook voor Slot dat er wel spoedig een goede spits bij komt en een RcV , er moet gewoon kwaliteit bij komen , die Trauner is ook 3x niks een beitertje en harde werker maar daar hebben we al teveel van , ik begrijp best dat er geen geld is maar huren is ook een optie , Arnesen moet voor kwaliteit gaan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 - 11:51 schreef kenny het volgende:ik hoop voor ons en ook voor Slot dat er wel spoedig een goede spits bij komt en een RcV , er moet gewoon kwaliteit bij komen , die Trauner is ook 3x niks een beitertje en harde werker maar daar hebben we al teveel van , ik begrijp best dat er geen geld is maar huren is ook een optie , Arnesen moet voor kwaliteit gaan Heb jij die Trauner meer dan 5 keer live zien spelen dan dat je er zo stellig van bent?
Verkozen dat beste CV van Oostenrijk afgelopen seizoen en nee eens dat is niet de beste competitie maar toch. Plus alle mensen die gek zijn op data zien hem als echte versterking. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T papegaait elkaar allemaal na. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 - 11:55 schreef MMM het volgende:[..] Heb jij die Trauner meer dan 5 keer live zien spelen dan dat je er zo stellig van bent? Verkozen dat beste CV van Oostenrijk afgelopen seizoen en nee eens dat is niet de beste competitie maar toch. Plus alle mensen die gek zijn op data zien hem als echte versterking. nee jij wel dan dat je zo overtuigd ben , dat was je toen ook over george johnston nou waar is die dan gebleven ??
waar Arnesen voor moet uitkijken dat hij niet herhaald wat V Geel ook deed , koopjes halen in de hoop dat het wat wordt , je moet gewoon voor kwaliteit gaan anders niet ik heb ook de wijsheid niet in pacht, deze jongen speeld heel zijn leven al in oosterijk al zou hij een beetje goed zijn had hij allang in duitsland gespeeld dat vind ik al geen goed voorteken |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: je bedoelt dat ik mario been en kwakman na papagaai ? , gelukkig heb ik deze mening al een paar dagen eerder hier al gepost kijk maar na |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik zie net dat trauner definitief komt , laten we dan maar hopen dat het wat wordt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 - 12:09 schreef kenny het volgende:[..] nee jij wel dan dat je zo overtuigd ben , dat was je toen ook over george johnston nou waar is die dan gebleven ?? waar Arnesen voor moet uitkijken dat hij niet herhaald wat V Geel ook deed , koopjes halen in de hoop dat het wat wordt , je moet gewoon voor kwaliteit gaan anders niet ik heb ook de wijsheid niet in pacht, deze jongen speeld heel zijn leven al in oosterijk al zou hij een beetje goed zijn had hij allang in duitsland gespeeld dat vind ik al geen goed voorteken Ik heb geen idee Kenny. Net als jij heb ik hem nooit zien spelen. De verhalen zijn positief, beste cv van Oostenrijk en de data analisten zien wat in hem. Twitter staat er vol mee. En tuurlijk eens, iemand die al zijn hele leven daar speelt is geen wereldtop.
Ik positief over Johnston? Oh? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooi, dan kan Fer vertrekken en hebben we weer nog meer ruimte. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Erikson met defribilator mag niet meer voetballen in Italie................utopie maar wel een hele goede voetbaler |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 - 12:15 schreef MMM het volgende:[..] Ik heb geen idee Kenny. Net als jij heb ik hem nooit zien spelen. De verhalen zijn positief, beste cv van Oostenrijk en de data analisten zien wat in hem. Twitter staat er vol mee. En tuurlijk eens, iemand die al zijn hele leven daar speelt is geen wereldtop. Ik positief over Johnston? Oh? last van selectief geheugen ? , laten we dan maar hopen dat hij het goed gaat doen , https://www.youtube.com/watch?v=i0vAqLmSSME
deze beelden geven weinig hoop |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 - 12:35 schreef piet de paler het volgende:Erikson met defribilator mag niet meer voetballen in Italie................utopie maar wel een hele goede voetbaler En dan bij ons op de grasmat omvallen zeker, die jongens moeten elke dag er vol voor gaan. In dit geval snap ik die pastahapparTs wel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Prima slager.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 juli 2021 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
Kijk ff verder in het topic waar je het blijf opnemen voor hem , mag hoor ieder zijn mening maar waar is Johnston nu ??? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
Maar laten we geen oude koeien uit de sloot halen en vooruit kijken , of trauner een goede aankoop is vraag ik mij af en daar gaan we weer jij denk daar anders over , ik vind het een typische v geel aankoop waar het weer afwachten is of het een versterking is |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
Ik hoop eigenlijk dat Feyenoord eens voor kwaliteit gaat kiezen , iedereeen heeft gisteren toch ook zitten kijken ? Daar komt duidelijk naar voren dat kwaliteit ontbreekt , ok er is 0,0 te besteden maar dat mag nooit een reden zijn om b keus te halen daar hebben we in het verleden toch wel van geleerd ? En wat heeft dat nu opgeleverd ? Ja dat we nog steeds in dezelfde shit zitten en 0,0 te besteden hebben |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 - 14:35 schreef kenny het volgende:Kijk ff verder in het topic waar je het blijf opnemen voor hem , mag hoor ieder zijn mening maar waar is Johnston nu ??? Is niet waar. Alleen ben jij zo’n ontzettende Kuyt hater dat je dit vanaf dag 1 al zei voordat je hem ooit hebt zien spelen.
Jij zei zelfs dat Burger en Hendriks hem voorbij waren wat echt grote onzin was. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 - 14:44 schreef kenny het volgende:Ik hoop eigenlijk dat Feyenoord eens voor kwaliteit gaat kiezen , iedereeen heeft gisteren toch ook zitten kijken ? Daar komt duidelijk naar voren dat kwaliteit ontbreekt , ok er is 0,0 te besteden maar dat mag nooit een reden zijn om b keus te halen daar hebben we in het verleden toch wel van geleerd ? En wat heeft dat nu opgeleverd ? Ja dat we nog steeds in dezelfde shit zitten en 0,0 te besteden hebben Topspelers kosten geld. En dat hebben we niet.
Met de nieuwe scouting en gebruik van data moeten we gewoon afwachten en de mensen die daar verantwoordelijk voor zijn de tijd geven. Afkraken kan altijd nog. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 - 14:54 schreef MMM het volgende:[..] Topspelers kosten geld. En dat hebben we niet. Met de nieuwe scouting en gebruik van data moeten we gewoon afwachten en de mensen die daar verantwoordelijk voor zijn de tijd geven. Afkraken kan altijd nog. Zo is dat. De afrekening volgt. Positief of negatief.
Voorlopig heb ik de indruk dat er nu tenminste gericht ingekocht wordt, naar de behoefte en de verlangens van de nieuwe trainer aan de hand van een bepaald spelsysteem.
Hoop dat er geen paniek aankopen meer volgen zoals Pratto, Arnesen zal zijn lesje toch wel geleerd moeten hebben.
Ik heb totaal geen verwachting qua ranglijst dit seizoen, zolang er maar een duidelijke richtlijn is, en de combinatie TD en trainer een eenheid is, die één doel voor ogen hebben SAMEN.
Het gaat ergens tussen plaat 3 en 6 worden, hooguit, maar zolang er duidelijkheid is in aankopen en spelsysteem, moeten wij niet klagen dit seizoen.
Wat niet wil zeggen dat we geen dingen kunnen roepen uit teleurstelling, want die gaan er nog veel komen...
Als de wedstrijd bezig is, en we roepen, kut die, en klote en K.. zus...
Dat is de emotie, die kun je niet onderdrukken nu eenmaal.
Ik bedoel maar, ik heb voorlopig vertrouwen in het duo Arnesen/Slot.
Het is aan hen om het waar te maken. Niet om kampioen te worden dit seizoen, maar wel om redenen te geven dat we binnen een aantal jaren weer serieus meedoen, en dat dat dan geen toevalstreffer is! |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 - 14:52 schreef MMM het volgende:[..] Is niet waar. Alleen ben jij zo’n ontzettende Kuyt hater dat je dit vanaf dag 1 al zei voordat je hem ooit hebt zien spelen. Jij zei zelfs dat Burger en Hendriks hem voorbij waren wat echt grote onzin was. is niet waar , ik heb al 100x uitgelegd dat ik geen kuyt hater ben , dat ik die jongen totaal niet serieus kan nemen met zijn prietpraat klopt wel ja , maar dat is wat anders dan haten
ik heb toen gezegd dat ik het een aankoop van niks vond met burger en hendriks die je al hebt in je selectie dat klopt ja , hendriks was toen al verder dan johnston , hendriks deed in de voorbereiding onder stam ook al mee en kon je zijn potentie al zien , dus ik stelde terecht al dat johnston een ongebruikelijke keus was maar goed hoor als jij je gelijk wil halen prima hoor je hebt helemaal gelijk , mag ik je nog wel vragen waar johnston nu is ? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 - 14:54 schreef MMM het volgende:[..] Topspelers kosten geld. En dat hebben we niet. Met de nieuwe scouting en gebruik van data moeten we gewoon afwachten en de mensen die daar verantwoordelijk voor zijn de tijd geven. Afkraken kan altijd nog. ja topspelers kosten geld dat snapt iedere mongool nog wel en we hebben geen geld dat is ook helder ja maar als er geen geld is moet er dan maar middelmaat binnengehaald worden ? is dat geen V geel beleid die je terecht afgemaakt heb hier ?
huren van talentvolle spelers kan ook , vitesse doet dit al jaren met succes door de samenwerking met chelsea |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Wat doet hij fout dan? Sowieso vreemd om hem te beoordelen op basis van een samenvatting, daarin zie je alleen de aanvallen die tot een kans leiden. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 - 19:54 schreef kenny het volgende:[..] ja topspelers kosten geld dat snapt iedere mongool nog wel en we hebben geen geld dat is ook helder ja maar als er geen geld is moet er dan maar middelmaat binnengehaald worden ? is dat geen V geel beleid die je terecht afgemaakt heb hier ? huren van talentvolle spelers kan ook , vitesse doet dit al jaren met succes door de samenwerking met chelsea Huur staat je eigen kapitaal in de weg. We hebben jaren gehad dat er niet 1 speler op het veld liep waarvan je dacht die kon wel eens flink in waarde stijgen. Was allemaal middelmaat en spelers op leeftijd.
Nu staan er heel wat spelers met potentie in, Bijlow, Malacia, Pedersen, Senesi, Geertruida, Kokcu, Til(als we die kunnen kopen) Sinisterra, Banis. En dan wat er nog aan jeugd op de bank zit. In elke linie aangevuld met een kwaliteit speler zoals Alireza en dan gaat er best een leuk elftal staan. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 - 20:06 schreef moa het volgende:[..] Wat doet hij fout dan? Sowieso vreemd om hem te beoordelen op basis van een samenvatting, daarin zie je alleen de aanvallen die tot een kans leiden. ik beoordeel hem niet op deze beelden hoor , maar ook op de geluiden van mensen die hem beter kennen , daarbij spreekt zijn leeftijd en het feit dat hij altijd in oostenrijk heeft gespeeld niet in zijn voorbeeld , alle goede spelers die er bovenuit steken spelen bijna allemaal in de bundesliga , zullen alle duitse clubs jaren hebben lopen slapen ? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 - 20:10 schreef moa het volgende:[..] Huur staat je eigen kapitaal in de weg. We hebben jaren gehad dat er niet 1 speler op het veld liep waarvan je dacht die kon wel eens flink in waarde stijgen. Was allemaal middelmaat en spelers op leeftijd. Nu staan er heel wat spelers met potentie in, Bijlow, Malacia, Pedersen, Senesi, Geertruida, Kokcu, Til(als we die kunnen kopen) Sinisterra, Banis. En dan wat er nog aan jeugd op de bank zit. In elke linie aangevuld met een kwaliteit speler zoals Alireza en dan gaat er best een leuk elftal staan. eens huur staat je eigen spelers in de weg , maar op een 29 jarige speler ga je ook niks aan verdienen hoor ik zie liever 1 of 2 toppers komen desnoods huren en de rest proberen op te vullen met jeugd zoals slot dat nu ook doet met hartjes en milambo dat is prima mij punt is dat Trauner het niveau niet omhoog gaat halen , v Geel heeft zonder succes vele middelmaat en koopjes binnen gebracht zonder succes , en persoonlijk vind ik het aankoop beleid van Arnesen ook nog niet sterk : Bozenik 4 milj ? teixeira diemers linssen hebben ons ook niet veel sterker gemaakt dat is de vijver waar we noodgedwongen moeten vissen maar niemand hier kan ontkennen dat al die middelmaat ons veel gebracht heeft |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dylan is voor ons een hele goede spits en ook nog betaalbaar, dus we zetten voor wat betreft de spitspositie vol in op hem'', reageert technisch directeur Jeffrey van As in gesprek met ZO-NWS. "We moeten dan maar even wachten, maar een andere aanvaller met die prijs-kwaliteitsverhouding is voor Roda gewoon moeilijk te vinden''
Roda is nu in afwachting van de beslissing van de 22-jarige Vente. ''Ik heb hem een contractvoorstel gedaan voor meerdere jaren. Al zeg ik eerlijk: hij mag ook voor één jaar komen. De bal ligt nu alleen bij Dylan, mijn contact met hem is in ieder geval goed.'' |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zou Rey Manaj geen goed spits voor ons kunnen zijn speelt in barca B , belletje met koeman kost toch niet zoveel , huren kan voor alle partijen goed werken |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
z>
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 juli 2021 door kenny -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
z>
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 juli 2021 door kenny -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Betaalbaar gokje als je geld in kas hebt, al is het maar om de vorige Griek uit de boeken te schrijven bij ons.
Slot heeft onderhand wel een financiële impuls nodig, om eventueel nog meer door te selecteren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vraag prijs nu 6 milj, echter loopt volgend jaar uit contract. Kijke eens naar zijn doelpunten ....kun je niet allemaal gelukstreffers noemen. Bij een bedrag van 2 milj toehappen denk ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit doen. Dat wordt een deceptie in de categorie Alves, Vleminckx, Janssen, Finnbogason en Bulykin |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 - 09:42 schreef piet de paler het volgende:Vraag prijs nu 6 milj, echter loopt volgend jaar uit contract. Kijke eens naar zijn doelpunten ....kun je niet allemaal gelukstreffers noemen. Bij een bedrag van 2 milj toehappen denk ik Eens . Veelzijdig . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 - 09:58 schreef Stylzz het volgende:Nooit doen. Dat wordt een deceptie in de categorie Alves, Vleminckx, Janssen, Finnbogason en Bulykin Eens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Een 29jarige verdediger met de beste stats uit Oostenrijk vinden we maar zo zo maar een 26jarige Griekse spits in Nederland die toevallig een jaar tegen wat ballen aanloopt moeten we maar een paar miljoen voor uittrekken. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ihattaren kan je ophalen voor een knaak en een bos wortels. Je krijgt hem nog net niet gratis bij een nieuwe lamp. |
|
|
|