|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zou hem graag zien, echter ik geloof niet in die spreekwoordeleijke bos wortels ...... Hangt een hoog prijskaartje aan. Maar anders dan onze Bergrat , zal deze jongen net als JC toen,aals met rancune gaan voetballen jegens Pisvee. Ik denk ook dat Louis v Gaal hem gaat selecteren |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 - 10:34 schreef piet de paler het volgende:Ik zou hem graag zien, echter ik geloof niet in die spreekwoordeleijke bos wortels ...... Hangt een hoog prijskaartje aan. Maar anders dan onze Bergrat , zal deze jongen net als JC toen,aals met rancune gaan voetballen jegens Pisvee. Ik denk ook dat Louis v Gaal hem gaat selecteren 'PSV zal zich niet ‘keihard opstellen’ richting geïnteresseerden voor Ihattaren'
Bron: voetbalzone
Misschien snel bellen ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik lees er jammer genoeg niets over |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Sorry vergat een linkje. Thnx Renato |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 - 10:16 schreef Stylzz het volgende:Een 29jarige verdediger met de beste stats uit Oostenrijk vinden we maar zo zo maar een 26jarige Griekse spits in Nederland die toevallig een jaar tegen wat ballen aanloopt moeten we maar een paar miljoen voor uittrekken. 4 miljoen voor een jonge spits die niets heeft laten zien, geven we al 18 maanden voordeel van de twijfel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 - 10:27 schreef R()b het volgende:Ihattaren kan je ophalen voor een knaak en een bos wortels. Je krijgt hem nog net niet gratis bij een nieuwe lamp. Haha die heeft vast zin om te komen, als ie donderdag gezien heeft |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die gaat naar Drita |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 - 11:57 schreef FR-Henk het volgende:[..] 4 miljoen voor een jonge spits die niets heeft laten zien, geven we al 18 maanden voordeel van de twijfel. Dat komt door die vier miljoen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dan overkomt dat ook een Griek van 2 a 3 miljoen, die nooit slechter kan zijn, want betere stats. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Geen idee, blijer als van de week ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan komt de Griek of de Italiaan . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dus het vertrek van Vente levert 1 x een maaltijd aan huis op? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nooit die Griek doen. Dan vervalt Feyenoord weer in z'n oude patroon, en leert men niks! Ik verwacht het ook niet. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Iemand moet het roepen: Bas Dost! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 - 16:11 schreef ar het volgende:Nooit die Griek doen. Dan vervalt Feyenoord weer in z'n oude patroon, en leert men niks! Ik verwacht het ook niet. Welk patroon.. Zo'n spits kochten we nooit . |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Wilfred Bony , zit al best een tijdje zonder club. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Btw doei Vente en succes, next! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Gaat niet direct om de spits. Maar algeheel. Geen one day fly oppikken. Goed bij z'n huidige club, altijd kut bij ons. Die categorie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 - 16:11 schreef ar het volgende:Nooit die Griek doen. Dan vervalt Feyenoord weer in z'n oude patroon, en leert men niks! Ik verwacht het ook niet. Eens. Die tijd hebben we gehad hoop ik. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: scheelt weer in de loonkosten , sintersjaak verlengde zijn contract met een zeer riant salaris gelukkig zijn we daar van verlost |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou, kom maar met die nieuwe spits. Hop hop |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Morgen is een mooie dag om Diemers te verkopen. Eupen, Kortrijk .... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het zou gaan om de spits Andraž Šporar, zo meldt het Portugese Record. De Sloveen komt op dit moment uit voor Sporting Portugal. In het seizoen 2020/2021 was de spits goed voor 7 goals en 6 assists in 41 officiële wedstrijden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Iets teveel poet voor deze stats.. Misschien huur. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Zou het niet doen.
Emile Schelvis, kenner Italiaans voetbal bij uitstek, zei het vrijdag ook nog, Pelle maakte bij Parma een zeer fitte indruk en hield zich goed staande ondanks de chaos die daar heerste.
Bannis of Bozenik moet dé spits van de toekomst gaan worden, met hulp van van Persie en routinier Pelle moet 1 van die 2 gaan groeien.
Nu weer een vrij jeudig talent maakt er 3 in totaal, met verdringing tot gevolg, schiet niet op.
Vol inzetten op die 2 met een routinier achter de hand. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2021 - 13:00 schreef Bowie het volgende:Zou het niet doen. Emile Schelvis, kenner Italiaans voetbal bij uitstek, zei het vrijdag ook nog, Pelle maakte bij Parma een zeer fitte indruk en hield zich goed staande ondanks de chaos die daar heerste. Bannis of Bozenik moet dé spits van de toekomst gaan worden, met hulp van van Persie en routinier Pelle moet 1 van die 2 gaan groeien. Nu weer een vrij jeudig talent maakt er 3 in totaal, met verdringing tot gevolg, schiet niet op. Vol inzetten op die 2 met een routinier achter de hand. Ik gun het Henk ook wel, die heeft een speler als Bozenik nodig. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Fer niet bij de selectie.....gaat hij dan eindelijk |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2021 - 13:00 schreef Bowie het volgende:Nu weer een vrij jeudig talent maakt er 3 in totaal, met verdringing tot gevolg, schiet niet op. Hij is 27 volgens transfermarkt. Niet dat dit de stats er direct beter op maakt. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Hier dacht ik dus ook gelijk aan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hahaha na 1 potje tegen bal op t dak 7 zeker. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Wordt ook een dagje ouder, gaat in de benen zitten al dat gevoetbal. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat belooft wat voor de rest van 't seizoen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Die is gewoon weg hoor, je kan ook rusten en gaan praten met clubs. Vreemd maar goed we zullen zien. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2021 - 14:13 schreef R()b het volgende:Die is gewoon weg hoor, je kan ook rusten en gaan praten met clubs. Vreemd maar goed we zullen zien. Zou kunnen. Zoveel meters heeft hij ook niet hoeven maken tegen Drita. Afwachten maar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha iedereen balen dat ie rust krijgt heerlijk |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
waarom niet die griekse spits van vvv. Misschien al eerder genoemd maar ie scorde er heel veel vorig jaar. nu kijken voor 7.5 miljoen naar portugese resrve spelen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We hebben geen 7.5 miljoen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Als die gozert al komt, dan uiteraard niet voor dat bedrag. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: huur met optie tot koop , mocht hij er 20+ inschieten en het goed doet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2021 - 14:18 schreef ed pouwelse het volgende:waarom niet die griekse spits van vvv. Misschien al eerder genoemd maar ie scorde er heel veel vorig jaar. nu kijken voor 7.5 miljoen naar portugese resrve spelen Die 0 CV heeft |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Teixera Diemers Fer Graag vanavond nog verkopen tegen elke prijs . |
|
|
|