|
|
MMM
|
|
|
We verkopen veel maar er komt nog weinig binnen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
laten we hopen dat ze senesi kunnen verkopen , het is de enigste die nu wat geld in het laadje kan brengen , al speelt hij laatste tijd niet best 17 a 18 milj en strik erom |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
Adolfo Gaich huren van CSKA Moskou met een optie tot koop. Wil daar weer vertrekken en was vorig jaar te duur voor Feyenoord. En verder nog Diemers en Teixeira verkopen. El Bouchateoui en Hartjes zijn niks minder dan die twee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2021 - 19:25 schreef edjoe het volgende:Adolfo Gaich huren van CSKA Moskou met een optie tot koop. Wil daar weer vertrekken en was vorig jaar te duur voor Feyenoord. En verder nog Diemers en Teixeira verkopen. El Bouchateoui en Hartjes zijn niks minder dan die twee. Gaich zou top zijn maar ben bang niet haalbaar voor ons |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Middenvelders lozen, en proberen 1 creatieve te halen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kökcü is de afgelopen jaren al meermaals gelinkt aan een transfer naar een buitenlandse competitie. Clubs als Arsenal, Chelsea en een aantal Italiaanse clubs werden zoals genoemd, maar als Turks international staat de middenvelder er ook goed op bij Süper Lig-clubs. Galatasaray zou nu zelfs concreet worden.
In eerder stadium toonde Galatasaray al concrete interesse, maar op dat moment wilde Feyenoord niet meewerken. Op advies van coach Fatih Terim zou de club nu een nieuwe poging willen wagen. Turkse media noemen overigens geen bedragen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 26 juli 2021 - 16:05 schreef Stylzz het volgende:Kökcü is de afgelopen jaren al meermaals gelinkt aan een transfer naar een buitenlandse competitie. Clubs als Arsenal, Chelsea en een aantal Italiaanse clubs werden zoals genoemd, maar als Turks international staat de middenvelder er ook goed op bij Süper Lig-clubs. Galatasaray zou nu zelfs concreet worden. In eerder stadium toonde Galatasaray al concrete interesse, maar op dat moment wilde Feyenoord niet meewerken. Op advies van coach Fatih Terim zou de club nu een nieuwe poging willen wagen. Turkse media noemen overigens geen bedragen. Strik erom teab |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Het duurt nog al voor Trauner is gekeurd. Zal toch niets mis zijn? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
kokcu heeft onder advocaat met zijn afbraak voetbal 1,5 jaar stil gestaan in zijn ontwikkeling , ik verwacht dat hij nog stappen kan maken onder slot van mij hoeft hij niet weg of er moet een mega bedrag betaald worden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Alleen de absolute hoofdprijs, dus geen Turkse club. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 26 juli 2021 - 17:01 schreef kenny het volgende:kokcu heeft onder advocaat met zijn afbraak voetbal 1,5 jaar stil gestaan in zijn ontwikkeling , ik verwacht dat hij nog stappen kan maken onder slot van mij hoeft hij niet weg of er moet een mega bedrag betaald worden Nou ja dit dus ongeveer. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kijk naar de laatste wedstrijden.......vindt jij hem nummer 10 waardig? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Eigenlijk wel pier. Maar nu is het nog onvoldoende. Met vlagen zie je echt wel kwaliteit. De potentie is er in mijn beleving. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Voor 20 miljoen mag iedereen in de huidige selectie vertrekken.
Maar anders, hoop ik dat hij gewoon blijft. Slot kan goed werken met jonge talenten (20 jaar nog maar) dus zou wel eens goed kunnen uitpakken.
Uiteraard moet hij het zelf ook wel oppikken dan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 26 juli 2021 - 18:09 schreef ar het volgende:Eigenlijk wel pier. Maar nu is het nog onvoldoende. Met vlagen zie je echt wel kwaliteit. De potentie is er in mijn beleving. We gaan het bekijken, hoop dat je gelijk hebt |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
Volgens Chris Woerts stappen de investeerders nu in. Hopelijk gaan ze nu voor kwaliteit en restwaarde. Bijvoorbeeld Joey Veerman (Heerenveen), Gaich (CSKA Moskou), Vuckovic (Hadjuk Split) en Ahmedhovic ( Malmo FF). Vervolgens ook nog Diemers, Texeira, Vente en Fer verkopen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De zilvervloot kan elk moment binnenvaren . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik weet niet hoe goed Chris Woerts geinformeerd is. Maar het zou deze window gaan gebeuren .....moeten we wel opschieten als je een geraamte op wil zetten, met je sterkste basis Kun je niet de laatset week aan komen zetten met middenvelders en een spits denk ik....... Duurt dan weer een tijdje om automatismes in te slijpen Of zie ik dat verkeerd....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 juli 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
'Feyenoord meldt zich bij Sporting Portugal met bod van vier miljoen euro''Feyenoord meldt zich bij Sporting Portugal met bod van vier miljoen euro' Gepubliceerd: Dinsdag 27 juli 2021 om 10:15
Andraz Sporar is volgens Portugese media een serieus transfertarget voor Feyenoord. De Rotterdammers zouden een bod van vier miljoen euro hebben uitgebracht op de spits van Sporting Portugal.
In de Portugese krant Record valt te lezen dat de Stadionclub vier miljoen euro overheeft voor de 27-jarige Sloveen. Sporar zou toestemming hebben gekregen van de clubleiding van Sporting om een uitgaande transfer te realiseren.
Komend seizoen hoeft hij namelijk geen speeltijd in het eerste elftal te verwachten, ondanks een contract tot medio 2025 bij de ploeg van trainer Rúben Amorim. Die heeft in de voorbereiding al besloten om de spits niet meer mee te laten trainen.
Afgelopen seizoen kwam de spits al op huurbasis uit voor Braga en maakte hij drie doelpunten in zestien competitiewedstrijden. Sporar wist in zijn vaderland wel vaker het net te vinden: in het seizoen 2018/2019 trof hij 29 keer doel in 30 wedstrijden namens Slovan Bratislava. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
'Feyenoord meldt zich bij Sporting Portugal met bod van vier miljoen euro''Feyenoord meldt zich bij Sporting Portugal met bod van vier miljoen euro' Gepubliceerd: Dinsdag 27 juli 2021 om 10:15
Andraz Sporar is volgens Portugese media een serieus transfertarget voor Feyenoord. De Rotterdammers zouden een bod van vier miljoen euro hebben uitgebracht op de spits van Sporting Portugal.
In de Portugese krant Record valt te lezen dat de Stadionclub vier miljoen euro overheeft voor de 27-jarige Sloveen. Sporar zou toestemming hebben gekregen van de clubleiding van Sporting om een uitgaande transfer te realiseren.
Komend seizoen hoeft hij namelijk geen speeltijd in het eerste elftal te verwachten, ondanks een contract tot medio 2025 bij de ploeg van trainer Rúben Amorim. Die heeft in de voorbereiding al besloten om de spits niet meer mee te laten trainen.
Afgelopen seizoen kwam de spits al op huurbasis uit voor Braga en maakte hij drie doelpunten in zestien competitiewedstrijden. Sporar wist in zijn vaderland wel vaker het net te vinden: in het seizoen 2018/2019 trof hij 29 keer doel in 30 wedstrijden namens Slovan Bratislava. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Andraz Sporar lijkt wel een oudere uitgave van Bozenik. Dan zou ik idd liever voor Zirkzee gaan. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zirkzee moet ook nog een hoop leren hoor en heeft weinig wedstrijden gespeeld de laatste tijd , ik zie liever een spits komen die er gelijk staat met ervaring , talenten hebben we zelf al met bozenik en bannis |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Doorlopende schuldenlast |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Sporar is in zijn carrière dus een makkelijk scorende spits gebleken. De Sloveen moet wel zijn draai vinden. Zo lukte het hem bij FC Basel niet. In de spits komt het Feyenoord-target het beste tot zijn recht. In het verleden speelde hij wel eens op de vleugels, maar zijn cijfers in de punt van de aanval zijn simpelweg het best. in 220 duels maakte hij er 118, wat uitstekende cijfers zijn voor een spits. Sporar is een sterke spits met een uitstekend schot. Zijn instinct in het strafschopgebied kan Feyenoord goed gebruiken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Als hij hem maar tussen de palen schiet. Dan pak je het wel terug. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 - 13:27 schreef Cruzcontrol het volgende:Sporar is in zijn carrière dus een makkelijk scorende spits gebleken. De Sloveen moet wel zijn draai vinden. Zo lukte het hem bij FC Basel niet. In de spits komt het Feyenoord-target het beste tot zijn recht. In het verleden speelde hij wel eens op de vleugels, maar zijn cijfers in de punt van de aanval zijn simpelweg het best. in 220 duels maakte hij er 118, wat uitstekende cijfers zijn voor een spits. Sporar is een sterke spits met een uitstekend schot. Zijn instinct in het strafschopgebied kan Feyenoord goed gebruiken. Schijnt t dus overal niet te redden behalve in zijn thuisland |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil