|
|
MMM
|
|
|
quote: Lijkt mij ook, Jahanbakhsh zal wel meer dan een miljoen krijgen. Maar dan nog nader je Bergneus en Jorgensen niet toch? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee .maar wil je nog 2 spelers halen dan zal er toch veel meer moeten vrijkomen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Guus Til, Marcus Holmgren Pedersen, Ofir Marciano , Alireza Jahanbakhsh en Trauner zullen allemaal wel aardig wat salaris kosten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Yep , Er moeten gewoon nog veel spelers weg . |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Geld maken door verkoop of er moet een serieuze investering komen.
Anders krijg je een naam als. Wilfred Bony, Pelle, of een Kalou |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord begroot Europese resultaten nooit. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zwarte rook is ook nooit schadelijk voor de gezondheid, maar er wordt wel geadviseerd ramen en deuren gesloten te houden.
Iets meer to the point, in een voorstukje van die Disney stream werd zelfs iets door Dickie geschreeuwd van”Het niet kunnen betalen van salarissen als we geen Europees voetbal halen”
Kortom, een geijkt antwoord stelt me nou niet echt gerust. Laten we dat eerst maar eens afwachten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee snap ik maar zo’n desastreus jaar qua inkomsten was natuurlijk ook nooit rekening mee gehouden. Niet normaal maken wat niet normaal is ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En het is gewoon gezonde twijfel Zz, soms bescherm je je zelf ongewild door het voorzichtig te benaderen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ga die zooi overigens niet bekijken. Lijkt me echt ruk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Joey Veerman steviger in beeld, aldus VI. Volgens mij komt het investeren los. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik ga er geen Disney voor nemen in ieder geval, gaat de spuigaten uit lopen met die stream diensten anders bij mij. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vind het een goede voetballer maar ik hou mijn hart vast als ik denk aan al die geflopte Heerenveen/Eredivisie spelers.
Tevens vind ik hem veel te duur.
En hebben we naast creativiteit ook niet gewoon een ordinaire balafpakker nodig op het middenveld? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bal afpakken heb ik te veel gezien, vooral omdat er veel te veel de bal verloren werd. Heb vanuit het middenveld nauwelijks gevaar vastgesteld in creatieve zin. Of heb ik dat nou verkeerd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heb je ook zeker gelijk in. Toornstra in die rol kan niet, Kokcu bakt er niks van.
Veerman zou je toch eerder voor de plek van Kokcu verwachten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 - 09:48 schreef MMM het volgende:Heb je ook zeker gelijk in. Toornstra in die rol kan niet, Kokcu bakt er niks van. Veerman zou je toch eerder voor de plek van Kokcu verwachten. Dat dus. Kokcu blijft volharden in slechte passing, te veel getalm met de bal, is geen dragende speler en corners en doelpogingen zwaar ondermaats. In die zin snap ik niet helemaal waarom Slot hem belangrijk wil maken. Met Veerman en Til kan Toornstra veel meer de El Ahmadi-rol op zich nemen. Dat past hem het best. En blijf vinden dat Malacia op linkshalf ook mogelijk is. Haps dus voor LB houden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als Veerman komt, dan komt er ook een spits van kwaliteit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zou Veerman nooit halen. Dan zou ik eerder verderop scouten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Plus als je Geert zo graag wil houden. Kun je beter daar geld in steken. Maar van mij hoeft t niet |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 - 10:09 schreef FR-Henk het volgende:[..] Dat dus. Kokcu blijft volharden in slechte passing, te veel getalm met de bal, is geen dragende speler en corners en doelpogingen zwaar ondermaats. In die zin snap ik niet helemaal waarom Slot hem belangrijk wil maken. Met Veerman en Til kan Toornstra veel meer de El Ahmadi-rol op zich nemen. Dat past hem het best. En blijf vinden dat Malacia op linkshalf ook mogelijk is. Haps dus voor LB houden. als je het positief bekijk, en dat wordt moeilijk na zoveel balverlies, en ik interpreteerde slot zijn woorden goed (op die plaats zullen we wel vaker de bal verliezen vanwege het risico wat er in zijn spel zit) zie ik wel diverse ballen, veel minder dan zijn balverlies maar toch zet hij op 3 tot 5 momenten spelers vrij voor het doel. (sini 2x, bannis heenwedstrijd) ik denk dat dat het doel is van slot.
ik hoop dat slot nu wel ziet dat dat spel veel te veel tijd en kracht kost bij balverlies en dat was veel te veel. daarnaast met die fer in de achterhoede ... das wel vragen om problemen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoef niet inder stoelen op banken te steken dat ik deze Turk niet moet. In combinatie met wat ik over hem hoor, en mijn gesprekje met deze enge jongen Plus nu zijn falen zeg ik ( maar wie ben ik) opdonderen naar Fener of Galat
Gekoof je mij niet probeer eens een gesprekje met hem aan te gaan, mits hij je niet met zijn peperdure car omver probeert te rijden |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik geef kokcu nog wel even de tijd ik denk dat hij beter kan dan hij nu laat zien , maar misschien speelt feyenoord wel slim stuivertje wisselen , kokcu verkoop/aankoop veerman , er is interesse vanuit turkije |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat Turkije verhaal geloof ik echt niet, hetzelfde als het halen van Veerman |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Wie zegt dat veerman ook nietzoveel balverlies heeft, lood om oud ijzer met een prijskaartje van boven 5 miljoen euro. Nee das tog geen beleid… Tijd in die jongen steken kost minder.i En die trekjes piet, slot zet em op de bank voor een ander en dan moet hij wel. Ik zie niet dat slot dat bij herhaling blijft opstellen tog?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 juli 2021 door pat -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 - 13:32 schreef pat het volgende:Wie zegt dat veerman ook nietzoveel balverlies heeft, lood om oud ijzer met een prijskaartje van boven 5 miljoen euro. Nee das tog geen beleid… Tijd in die jongen steken kost minder.i En die trekjes piet, slot zet em op de bank voor een ander en dan moet hij wel. Ik zie niet dat slot dat bij herhaling blijft opstellen tog? sorry hoor pat , al mag ik kiezen tussen deze 2 kies ik altijd voor veerman |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 - 13:02 schreef piet de paler het volgende:Dat Turkije verhaal geloof ik echt niet, hetzelfde als het halen van Veerman ik geloof het ook niet maar hoop het wel |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Tussen de 10 en 12 miljoen. Doei! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
feeling young feeling strong
Wel een groot talent hoor. Als ze dan toch gaan lappen (lappie John?) dan inderdaad voor dit kaliber spelers. Ook nog graag een goede spits erbij dan als ze bezig zijn. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Jeheb gelijk kenny maar ergens denk ik dat het ook zo kan omdraaien en dan verkopen voor 12 terwijl het met een beetje geduld ook zo naar de 25 kan gaan. Daarom lood om oud ijzer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Interessant is dat Arnesen over inkomende transfers zegt dat t moeilijk is. Maar das niet onmogelijk |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Reken je nog maar niet rijk. Ik gok nog steeds op 1 van de 3: Wilfred Bony, Pelle, of een Kalou Gezien ze allemaal transfervrij zijn, 32, 36, en 35 jaar dacht ik.
Even met Brugge bellen, Diemers ruilen voor Bas Dost. Die hebben wel een fetish voor Nederlandse middenvelders.
Maar een beetje tempo mag wel! Vente ook nog geen ja woord gegeven aan Roda. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 - 12:53 schreef Stylzz het volgende:Interessant is dat Arnesen over inkomende transfers zegt dat t moeilijk is. Maar das niet onmogelijk Ja idd. Dat hij over "moeilijk" praat is al veel meer dan "nee" of "niet haalbaar". |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hij kijkt wel net zo boos als Sam daar, wat hebben die Friezen toch. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Stel je voor, hij komt naar Feyenoord .......zijn jullie dan niet bang voor het Diemers effect? Heb Joey ook waardeloze wedstrijden zien spelen. OA tegen de top 3........ |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 01 augustus 2021 - 12:00 schreef piet de paler het volgende:Stel je voor, hij komt naar Feyenoord .......zijn jullie dan niet bang voor het Diemers effect? Heb Joey ook waardeloze wedstrijden zien spelen. OA tegen de top 3........ Meer bang voor een Sam effect, kijkt ook al zo moeilijk. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 01 augustus 2021 - 12:00 schreef piet de paler het volgende:Stel je voor, hij komt naar Feyenoord .......zijn jullie dan niet bang voor het Diemers effect? Heb Joey ook waardeloze wedstrijden zien spelen. OA tegen de top 3........ Hmm misschien onterecht en negatief gedacht. Maar de namen Bilal, Larsson, Sulejmani, komen gelijk naar voren. Het lijkt leuk bij Heerenveen, daarom bieden clubs maar 5 á 6 miljoen. 10 á 12 miljoen is veel te veel, al staat zijn waarde op 9 miljoen, wat heeft Heerenveen gepresteerd of behaald dmv zijn prestaties? Een behoorlijke prijs als je het mij vraagt. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op zondag 01 augustus 2021 - 12:00 schreef piet de paler het volgende:Stel je voor, hij komt naar Feyenoord .......zijn jullie dan niet bang voor het Diemers effect? Heb Joey ook waardeloze wedstrijden zien spelen. OA tegen de top 3........ ...... hij is natuurlijk vele malen beter dan Diemers,maar alles heeft zijn prijs. Ik zou never nooit niet meer betalen dan 6/7 miljoen (als we dat geld beschikbaar hadden) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Veerman is nutteloos zonder een goed blok erachter |
|
|
|
|
Joeyyy
|
|
|
quote: Toch wel opvallend dat hij zelf de voorkeur voor controleur heeft: https://www.vi.nl/nieuws/de-evolutie-van-veerman-in-de-toekomst-zie-ik-mezelf-als-controleur
Maar inderdaad: het lijkt geen balafpakker, al zou hij misschien wel een goede afstemming met Jens kunnen hebben (er vanuit gaande dat Kökcu er buiten valt). Ik ben ook best benieuwd hoe Malacia het op 6 zou doen, ik vind dat hij echt kwaliteiten heeft voor die positie. Misschien niet als eerste keuze, maar zie hem liever dan Fer. Kan Haps lekker razen op links. Wat denken jullie?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 augustus 2021 door Joeyyy -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Haps is een linksback, alleen Dickie gooide de boel om. Malacia linkshalf. Al vaker aangegeven, maar Slot leest zonder blinde geleidehond. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We hebben niet echt een linkshalf |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ook geen fatsoenlijke spits. Als ik mocht kiezen tussen Veerman, of van dat geld een spits dan wist ik het. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 01 augustus 2021 - 16:55 schreef ar het volgende:Ook geen fatsoenlijke spits. Als ik mocht kiezen tussen Veerman, of van dat geld een spits dan wist ik het. Hard nodig scorend vermogen.. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
De selectie moet echt versterkt worden met hulp van investeerders want anders wordt het weer niks. Ook als is het maar een oefenpotje tegen ADO spectaculair was het zeker niet 1-1 tegen een degradant, zeer matige wedstrijd al met al. |
|
|
|