|
|
ed pouwelse
|
|
|
Wanneer gaan de zogenaamde vrienden onze spreuk eens hanteren. Geen woorden maar daden. Ze zouden met echt veel geld spelers gaan halen. Ze blijven toch eigenaar van die spelers. Het wordt nu toch echt tijd dat ze wat gaan doen. Of het is van hun kant allemaal opgeblazen lucht. begin er dan niet over of laat zien dat je ballen hebt en je toezegging nakomt Ik ben benieuwd. Ik heb al bijna 50 jaar seizoenskaart zou wel weer eens een goed team willen hebben. Was ik maar Miljardair. Maar ja de meeste mensen zitten op hun geld en willen aktijd meer |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 01 augustus 2021 - 18:24 schreef ed pouwelse het volgende:Wanneer gaan de zogenaamde vrienden onze spreuk eens hanteren. Geen woorden maar daden. Ze zouden met echt veel geld spelers gaan halen. Ze blijven toch eigenaar van die spelers. Het wordt nu toch echt tijd dat ze wat gaan doen. Of het is van hun kant allemaal opgeblazen lucht. begin er dan niet over of laat zien dat je ballen hebt en je toezegging nakomt Ik ben benieuwd. Ik heb al bijna 50 jaar seizoenskaart zou wel weer eens een goed team willen hebben. Was ik maar Miljardair. Maar ja de meeste mensen zitten op hun geld en willen aktijd meer Wie zijn "ze" dan precies? |
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
Ze waren er toch zeker van dat investeerders(vrienden) van Fey veel geld zouden investeren of was dat weer eens bull shit |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eerst moeten er spelers weg |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zirkzee op huurbasis naar Anderlecht
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 augustus 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 01 augustus 2021 - 18:35 schreef ed pouwelse het volgende:Ze waren er toch zeker van dat investeerders(vrienden) van Fey veel geld zouden investeren of was dat weer eens bull shit Blijven geruchten, laatste wat ik officieel heb gehoord was dat lulverhaal van Van Bodegom z'n Amerikanen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zijn volgens mij allang geen geruchten meer . Moet alleen n miljoen of 4 aan salaris vrijkomen . |
|
|
|
|
melrdam010
|
|
|
Zirkzee op huurbasis naar Anderlecht en Lammers op t punt om naar Genoa te verkassen. Het vijvertje wordt steeds kleiner.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 augustus 2021 door melrdam010 -- |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Eens, liet/laat bij Heerenveen negen van de tien keer zijn man lopen, het is een luie middenvelder |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Volgens De Telegraaf zou Feyenoord een of meerdere aanvallers bij een (ruil)deal met Heerenveen voor Veerman willen betrekken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Omdat Heerenveen blijkbaar aanvallers/spitsen tekort komt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hahahahaha onze aanvallers?? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hee Henk. Bozenik is al aan het pakken |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik weet er wel 1 voor ze. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Vente en Bozenik?
Of
Bozenik en burger (voor t opvullen van de plek van Veerman) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2021 - 00:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Volgens De Telegraaf zou Feyenoord een of meerdere aanvallers bij een (ruil)deal met Heerenveen voor Veerman willen betrekken. Gaat Heerenveen nooit mee akkoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bozenik Linssen Bannis Vente Conteh Azarkan Burger Toornstra Fer
Allemaal prima ruilmateriaal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 augustus 2021 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die wil Heerenveen niet of de spelers willen zelf niet.
Lijkt mij een kansloos verhaal |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Veerman gaat komen , die wil zelf graag . |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
denk ik ook die gaat komen , geloof nooit dat heerenveen gaat ruilen , misschien linssen diemers en bozenik maar deze spelers verdienen bij ons meer dan heerenveen ooit gaat betalen , kansloze missie |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Niet voor het volledige bedrag lijkt me inderdaad. Maar misschien dat dat ze bijvoorbeeld Bannis en Azarkan willen + 3 miljoen oid. Misschien het proberen waard. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2021 - 12:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Niet voor het volledige bedrag lijkt me inderdaad. Maar misschien dat dat ze bijvoorbeeld Bannis en Azarkan willen + 3 miljoen oid. Misschien het proberen waard. Diemers als nieuwe spelverdeler . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord gaat mogelijk een verrassende naam toevoegen aan de selectie. Volgens Amerikaanse bronnen kan Jamiro Monteiro deze zomer kiezen tussen de Rotterdamse club en het Belgische Anderlecht.
Monteiro werd in Nederland bekend als speler van SC Cambuur en Heracles Almelo. In 2019 vertrok hij naar het Franse FC Metz, dat hij later inruilde voor het Amerikaanse Philadelphia Union. Trainer Arne Slot, die hem in Leeuwarden meemaakte, zou nu dus op een hereniging azen in De Kuip.
Monteiro ontbrak verrassend in de wedstrijdselectie tegen Chicago Fire. De club wilde daar weinig aan kwijt, maar zaakwaarnemer Carlos Barros zou tegenover The Philly Soccer Page hebben bevestigd dat de middenvelder op weg terug is naar Europa. Er zouden onderhandelingen gaande zijn met Feyenoord en Anderlecht.
Ook een Braziliaanse topclub en een andere MLS-club zouden interesse tonen. Naar verluidt geniet een Europese club de voorkeur vanwege privéomstandigheden.
https://www.transfermarkt.nl/jamiro-monteiro/profil/spieler/272930 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord gaat mogelijk een verrassende naam toevoegen aan de selectie. Volgens Amerikaanse bronnen kan Jamiro Monteiro deze zomer kiezen tussen de Rotterdamse club en het Belgische Anderlecht.
Monteiro werd in Nederland bekend als speler van SC Cambuur en Heracles Almelo. In 2019 vertrok hij naar het Franse FC Metz, dat hij later inruilde voor het Amerikaanse Philadelphia Union. Trainer Arne Slot, die hem in Leeuwarden meemaakte, zou nu dus op een hereniging azen in De Kuip.
Monteiro ontbrak verrassend in de wedstrijdselectie tegen Chicago Fire. De club wilde daar weinig aan kwijt, maar zaakwaarnemer Carlos Barros zou tegenover The Philly Soccer Page hebben bevestigd dat de middenvelder op weg terug is naar Europa. Er zouden onderhandelingen gaande zijn met Feyenoord en Anderlecht.
Ook een Braziliaanse topclub en een andere MLS-club zouden interesse tonen. Naar verluidt geniet een Europese club de voorkeur vanwege privéomstandigheden.
https://www.transfermarkt.nl/jamiro-monteiro/profil/spieler/272930
https://www.youtube.com/watch?v=-qjWtAVSNFA&ab_channel=MFC
https://www.youtube.com/watch?v=Ki-BtLmnJTs&ab_channel=JamiroMonteiro
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 augustus 2021 door Stylzz -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kan me deze gozert niet echt herinneren. Iemand die weet wat voor type middenvelder hij is? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ook niet zie wel dat het een rotterdammer is |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2021 - 14:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Kan me deze gozert niet echt herinneren. Iemand die weet wat voor type middenvelder hij is? A la Kelly |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Metz en Cambuur. Wat een verwennerij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens het Spaanse Mundo Deportivo is Feyenoord geïnteresseerd in de 20-jarige goalgetter Raúl García van Real Betis en ligt er zelfs al een aanbieding klaar. Het ziet er naar uit dat hoofdtrainer Manuel Pellegrini de jongeling niet gaat gebruiken in het eerste team van de Spanjaarden. In de afgelopen drie seizoen was de spits goed voor 64 goals voor Real Betis B. Die goals waren genoeg om drie jaar op rij topscorer te worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik herinner hem niet meer, was en is het wat ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Oud speler AZ en PSV dacht ik. Mental coach |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja speelde volgens mij ook bij Marseille....maar die is toch gestopt? Of is hij binnegehaald als menat coach ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2021 - 14:07 schreef Stylzz het volgende:Feyenoord gaat mogelijk een verrassende naam toevoegen aan de selectie. Volgens Amerikaanse bronnen kan Jamiro Monteiro deze zomer kiezen tussen de Rotterdamse club en het Belgische Anderlecht. Monteiro werd in Nederland bekend als speler van SC Cambuur en Heracles Almelo. In 2019 vertrok hij naar het Franse FC Metz, dat hij later inruilde voor het Amerikaanse Philadelphia Union. Trainer Arne Slot, die hem in Leeuwarden meemaakte, zou nu dus op een hereniging azen in De Kuip. Monteiro ontbrak verrassend in de wedstrijdselectie tegen Chicago Fire. De club wilde daar weinig aan kwijt, maar zaakwaarnemer Carlos Barros zou tegenover The Philly Soccer Page hebben bevestigd dat de middenvelder op weg terug is naar Europa. Er zouden onderhandelingen gaande zijn met Feyenoord en Anderlecht. Ook een Braziliaanse topclub en een andere MLS-club zouden interesse tonen. Naar verluidt geniet een Europese club de voorkeur vanwege privéomstandigheden. https://www.transfermarkt.nl/jamiro-monteiro/profil/spieler/272930Zit wel een goede kop op, laat hem de concurrentie maar aan gaan met Kökçü. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Niet zonder extra geld, want jawel.. zelfs Heerenveen hoeft onze meuk niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Andraz Sporar Hardnekkig gerucht |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens die Giakosouvlakis moet maar 1,5 milj kosten. Waarom betaalt niemand dat dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: De souvlakis bij de Griek hier om de hoek kost maar 14€.. |
|
|
|