|
|
de bluffer
|
|
|
En over onze Jordy Clasie gewoon vast houden aan zijn kontrakt of verkopen voor niet minder dan 15 miljoen omdat hij voor de WK had gezegd ik ga niet weg bij Feyenoord |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
"@themanutdway: Manchester United are on the brink of signing two members of Louis van Gaal's World Cup stars - Nigel De Jong and Stefan De Vrij. #MUFC" |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 - 13:44 schreef de bluffer het volgende:En over onze Jordy Clasie gewoon vast houden aan zijn kontrakt of verkopen voor niet minder dan 15 miljoen omdat hij voor de WK had gezegd ik ga niet weg bij Feyenoord Je blijft het ook gewoon volhouden hè. Dippitydipshit. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: JA HIJ MOET GEWOON BLIJVEN bij mijn TOP CLUB |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
En ik 1 van de jongste van 1987. Maar ben het volledig met je eens. Financiële hebben ze naar behoren gedaan. Maar ook niet goed, want ik vind het te belachelijk voor woorden Dat de spelers voor een habbekrats verkocht worden. Je kan nu een 5 miljoen investeren. Wat hebbe we ervoor? Vangeel had indi niet moeten laten gaan. Had nog 2 jaar contract. Pelle idemdito. 3jaar contract. Iedereen zeg wel ja tegenzin dit dat. Nou dat leer je wel als 50.000 man ga lope schelde op je. De vrij en Janmaat waren wat mij betreft de enige geweest die hadden mogen gaan, en het verdienen. Want die tivus pelle was niets zonder Feyenoord! want er was is niemand meer die na hem durf te gaan met het contract om hem erop te wijzen Dat die 3 jaar te luistere heeft Mag lije dat hij daar de plomp inzakt! Heb ik het nog niet eens over die spelers die in de media roepen Dat ze bang dat hun transfer niet doorgaat. Vandaag Clasie met ja ik wil graag na Porto. En de enige lijst die Vangeel heeft liggen is de boodschappenlijst. Gvd 10 dagen nog. 10 dagen mensen. Gaan we nu weer een seizoen hard werk na de tivus gooie? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We worden nooit meer kampioen joh |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Zondag 1 minuut stilde bij open dag. Ik dacht eerst voor Feyenoord als clasie weggaat einde van de club maar het is voor de nabestaande ook verschrikkelijk die vliegtuigramp. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik ben ook benieuwd wat Willem van Hanegem er van vind wat Clasie zegt dat hij nu wel weg wilt bij Feyenoord |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ik zie ook graag dat hij blijft.
MAAR HIJ HEEFT NIET GEZEGD DAT HIJ BIJ FEYENOORD ZOU BLIJVEN! LEZEN! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 - 14:02 schreef legrande het volgende:Zondag 1 minuut stilde bij open dag. Ik dacht eerst voor Feyenoord als clasie weggaat einde van de club maar het is voor de nabestaande ook verschrikkelijk die vliegtuigramp. Wat slaat dat nu op |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Van Hanegem denkt dat zijn stokpaardje niet bij iedereen binnen de club goed valt: De lat moet omhoog," spreekt hij weer eens uit. "Je kan niet als doelstelling uitspreken dat je bij de beste vier wilt eindigen. En als dan tweede wordt, dat iedereen tevreden is. Feyenoord had 34 verliespunten. En dat kwam dan door de druk. Maar er was geen druk. Je hebt druk als je negen verliespunten hebt en daardoor geen kampioen wordt. Dat je alles moet winnen. Dat is nu niet het geval, je had met je vingers in de neus kampioen kunnen worden. Martin van Geel heeft in het verleden over die doelstelling weleens gezegd dat er intern wel degelijk is gezegd dat de spelers om de landstitel moeten meedoen. Maar naar buiten toe zou de technisch directeur dat ontkennen, om de druk bij de groep weg te halen. Dan ben ik een volwassen vent. Dat lijkt toch nergens op?", reageert Van Hanegem. "Dat heb ik ook gezegd tegen Van Geel. Ook waarom spelers nu weg gaan. Omdat er geen perspectief is. Elke keer worden spelers verkocht, omdat ze niet op het hoogste niveau kunnen spelen. En dat kan alleen als je kampioen wordt. Op een gegeven moment is dat over. Dan zijn er geen goede jeugdspelers meer en dan heb je behalve je mooie stadion niks meer.
Helemaal niets van gelogen Willem! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat mij nu verbaast, is de traagheid van handelen van Feyenoord ,geen snelle vermopen en erger nog geen aankopen. Er is geen tijd tot de voorronde CL en de fompetifie. Of zieikdit verkeerd? |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 - 14:31 schreef piet de paler het volgende:Wat mij nu verbaast, is de traagheid van handelen van Feyenoord ,geen snelle vermopen en erger nog geen aankopen. Er is geen tijd tot de voorronde CL en de fompetifie. Of zieikdit verkeerd? Ja na de verkoop van Pelle, Indi, Janmaat, de Vrij en straks Clasie staat tegenover het aantrekken van een goede transfervrije speler en verder niets. Dit is toch echt schandalig. Kan iedereen zeggen de transferperiode is nog niet voorbij maar op deze manier is de open dag een flop en gaan we er tegen Besiktas gelijk uit en spelen we straks in het rechterrijtje net boven de degradatie niveau. Fijn he zo'n 40 miljoen binnengehaald. Ik ben hier echt zo pissig over. Ja Piet de paler je hebt gelijk doortastendheid bij aankopen ho maar. Ja de heren hadden een lijstje achter de hand voor als er belangrijke spelers weggaan. Jongens nog 10 dagen dan spelen we voorronde championsleage met een team wat een lachertje is als het zo blijft. |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
goede spelers voor weinig geld zijn schaars laat staan dat die ook nog in onze competietie willen spelen , geduld hebben en op het juiste moment toeslaan , ik heb vertrouwen in v geel ook in zijn verkopen tot nu toe het zijn redelijke bedragen inc doorverkoop bonussen is gewoon goed |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 - 14:31 schreef piet de paler het volgende:Wat mij nu verbaast, is de traagheid van handelen van Feyenoord ,geen snelle vermopen en erger nog geen aankopen. Er is geen tijd tot de voorronde CL en de fompetifie. Of zieikdit verkeerd? Piet jij ziet dat helemaal niet verkeerd, het wordt kort dag voor de eerste ronde om nog een goed elftal op de been te krijgen Martin aanmaken |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Headliner het nieuwe FR12. Vol met jankert, droeftoeters en andere jankmuilen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 - 14:02 schreef legrande het volgende:Zondag 1 minuut stilde bij open dag. Ik dacht eerst voor Feyenoord als clasie weggaat einde van de club maar het is voor de nabestaande ook verschrikkelijk die vliegtuigramp. Je moet je schamen ... om dat ook maar te denken !!! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als het nu al bekend is dat er nu geen nieuwe spelers bij komen voor dit weekend dan hoeft voor mij de heli morgen ook niet te landen de technische staf en de spelers die er al zijn, zijn gezien tijdens de oefenwedstrijden |
|
|
|
|
ar
|
|
|
We zien het wel..het is niet anders. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 - 15:19 schreef de bluffer het volgende:Als het nu al bekend is dat er nu geen nieuwe spelers bij komen voor dit weekend dan hoeft voor mij de heli morgen ook niet te landen de technische staf en de spelers die er al zijn, zijn gezien tijdens de oefenwedstrijden Ik zal het heel erg vinden kom al bijna 50 in de kuip |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou dan wordt je vijftigste mooi kut |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 - 15:19 schreef de bluffer het volgende:Als het nu al bekend is dat er nu geen nieuwe spelers bij komen voor dit weekend dan hoeft voor mij de heli morgen ook niet te landen de technische staf en de spelers die er al zijn, zijn gezien tijdens de oefenwedstrijden Er zijn toch een aantal jeugdspelers, Rutten, Hahn en Boulahrouz die gewoon zo'n geweldig onthaal verdienen toch?
Ben wel met je eens dat een beter gevulde helikopter eigenlijk wel nodig is. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
En weer up to date:
quote:
Laatste Update: 19-07-2014
=========================================================== Huidige Selectie ( Naam (Contract) Transferwaarde ) =========================================================== DOELMANNEN
Erwin Mulder ____________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 2.500.000 Warner Hahn _____________ ( Contract tot 30.06.2017) € 500.000 (NIEUW) Ronald Graafland ________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 50.000
VERDEDIGING
Joris Mathijsen _________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 2.500.000 Miguel Nelom ____________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 1.000.000 Khalid Boulahrouz________ ( Contract tot 30.06.3015 ) € 600.000 (NIEUW) Terence Kongolo _________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 500.000 Sven van Beek ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 500.000 Lucas Woudenberg ________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 150.000 (NIEUW) Matthew Steenvoorden ____ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 100.000 (NIEUW) Rodney Lopes Cabral _____ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 50.000 (NIEUW)
MIDDENVELD
Jordy Clasie ____________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 7.000.000 Tonny Vilhena ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 3.500.000 Lex Immers ______________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 2.500.000 Ruud Vormer _____________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 1.000.000 Joey Sleegers ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 50.000 (NIEUW) Rick Karsdorp ___________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 50.000 (NIEUW)
AANVAL
Jean-Paul Boëtius _______ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 3.500.000 Ruben Schaken ___________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 2.000.000 John Goossens ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 1.250.000 Wesley Verhoek __________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 1.000.000 Mitchell te Vrede _______ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 750.000 Anass Achahbar __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 500.000 (NIEUW) Elvis Manu ______________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 400.000 (NIEUW) Wessel Dammers __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 50.000 (NIEUW)
=========================================================== VERHUURD: ===========================================================
Kostas Lamprou __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 500.000 // WillemII
=========================================================== Mogelijk Vertrekkende Spelers (Geruchten) ===========================================================
Wesley Verhoek __________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 1.000.000 // Mag vertrekken. Ruben Schaken ___________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 2.000.000 // Transfer in de maak?
=========================================================== Mogelijk Vertrekkende Spelers (Aflopende Contracten) ===========================================================
--------- :)
=========================================================== Mogelijke Nieuwe Spelers (Geruchten) ===========================================================
John Guidetti ____________ >> Manchester City, Gerucht. € 6.000.000 Hakim Ziyech _____________ >> SC Heerenveen, Gerucht. € 2.500.000 Bas Dost _________________ >> Wolfsburg, opvolger Pelle?
=========================================================== Definitief Vertrekkende Spelers ===========================================================
Graziano Pelle __________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 6.500.000 // voor € 10.000.000 verkocht >> Southamton Bruno Martins Indi ______ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 6.000.000 // voor € 7.700.000 verkcht >> FC Porto Daryl Janmaat ___________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 5.000.000 // voor € 7.500.000 verkocht >> Newcastle United Stefan de Vrij __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 6.000.000 // voor € 8.000.000 verkocht >> Lazio Roma (zal 1 dezer dagen wel rond komen.)
Guyon Fernandez _________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 600.000 ( Niet verlengd ) Jordy van Deelen ________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 150.000 ( Niet verlengd ) Otman Bakkal ____________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 750.000 ( Niet verlengd ) Samuel Armenteros _______ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 1.800.000 (Was Gehuurd)
=========================================================== Definitief Nieuwe Spelers ===========================================================
Warner Hahn _____________ ( Contract tot 30.06.2017) € 500.000 // Transfervrij Khalid Boulahrouz________ ( Contract tot 30.06.3015 ) € 600.000 // Transfervrij
***Warner Hahn toegevoegd aan selectie. ***Graziano Pelle verwijdert uit selectie. ***Khalid Boulahrouz toegevoegd aan selectie. ***Bruno Martins Indi verwijdert uit selectie. ***Daryl Janmaat verwijdert uit selectie. ***De Vrij maar vast verwijdert uit selectie. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verschil is fr12 heeft meer bezoekers |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens, even realistisch, als je maar 25% van je verkopen mag herinvesteren,kan je natuurlijk nooit van versterkingen spreken. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 - 16:25 schreef Stylzz het volgende:Overigens, even realistisch, als je maar 25% van je verkopen mag herinvesteren,kan je natuurlijk nooit van versterkingen spreken. Het gaat er niet om voor hoeveel geld je iemand koopt, het gaat er om wie je koopt, spelers als Pelle, Tadic, Suarez, en 10tallen anderen zijn voor een schijntje naar de eredivisie gehaald en zijn directe versterkingen geweest.
Hoop dat Feyenoord inventief genoeg is om voor de juiste bedragen de juiste spelers te halen, iets waar ik niet erg over in zit. Het bedrag zou overigens wel oplopen wanneer er meerdere spelers verkocht zouden worden, van Geel gaf aan dat het in dat geval kon oplopen naar 30 tot 50%. |
|
|
|
|
Advies
|
|
|
Ik hoop dat de scouting nog enkele transfervrije/of niet al te dure spelers op het oog heeft. Vervangers? Namen? Toornstra, Botteghin, van Duinen, Dijkhuizen. Misschien zijn er nog mensen met namen van andere spelers die iets kunnen toevoegen? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Eerst maar eens Dost binnenhalen, dat is wel de top prioriteit, voor het middenveld zou Toornstra er bij goed zijn. Voor achterin is Drenthe een goedkope optie, hoewel ik niet van zijn gedrag gecharmeerd ben zit er weinig kwaad in die jongen, het lijkt vooral dommigheid. Zie hem zomaar weer de draad oppakken bij Feyenoord. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Pfffffffff we wachten maar af, club zonder schulden, zonder toppers,zonder geld voor cl en misschien dadelij, zonder fans alhoewel dat lastste geen vast gegeven is |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 - 16:25 schreef Stylzz het volgende:Overigens, even realistisch, als je maar 25% van je verkopen mag herinvesteren,kan je natuurlijk nooit van versterkingen spreken. waarschijnlijk niet, meer talenten of gelukstreffers |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: afwachten , maar zo gaat het |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Al vaker gezegd: van Geel moet het deze zomer echt laten zien. Met acceptabele transfersommen is 1 deel geslaagd: cashen. Spelers halen heeft ie vooralsnog minder goed op gestudeerd. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 - 17:43 schreef FR-Henk het volgende:Al vaker gezegd: van Geel moet het deze zomer echt laten zien. Met acceptabele transfersommen is 1 deel geslaagd: cashen. Spelers halen heeft ie vooralsnog minder goed op gestudeerd. Tja, als je spelers voor 'peanuts' wil halen zal het een moeilijk verhaal worden. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 - 17:44 schreef lijdensweg het volgende:[..] Tja, als je spelers voor 'peanuts' wil halen zal het een moeilijk verhaal worden. Misschien kan hij niets anders meer, heeft het al een paar jaar zo moeten doen en nu hij wel een paar centen te besteden heeft is hij helemaal van het rit. Toppers kan hij niet halen. ( of alleen hele jonge, die nog niet veel verdienen.) Mindere goden wil hij niet halen, dan eigen jeugd eerst.(Daar kunnen dan wel de contracten flink van opgeschroefd worden, zodat ook zij flink wat opleveren bij verkoop) Ik reken toch nog op een paar jonge spelers die nog "echt" moeten doorbreken. (Kunnen we meteen zien of die scouting nog nut heeft.) Zullen dus wel buitenlanders worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 - 13:06 schreef daan limbos het volgende:Denk dat alleen Gudde zondag uit de vlieger stapt met en zak geld in zijn armen. Daar moeten we mee winnen van Besiktas. Voel me kotsmisselijk als ik aan de nieuwe competitie denk. Turken zijn om te kopen..!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 - 17:43 schreef FR-Henk het volgende:Al vaker gezegd: van Geel moet het deze zomer echt laten zien. Met acceptabele transfersommen is 1 deel geslaagd: cashen. Spelers halen heeft ie vooralsnog minder goed op gestudeerd. Guidetti en Pelle waren toch anders een schot in de roos. Denk je dat Martin beslist welke spelers er moeten gaan komen, denk dat ie eerder voor de onderhandelingen is en af gaat op advies van zijn technische staf en de scouting.. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Mag ik even de advocaat van de duivel spelen: voor al die mensen die zwijmelen bij de geweldige prestaties van van Geel: welke echte topper heeft hij binnengehaald? Vormer, Goossens Te Vrede? Pelle kwam toevallig binnenlopen door de zoon van Koeman. Guidedtti lijkt toch achteraf ook geen topper te zijn als van Geel hem nu niet meer wil. Graag zou ik het lijstje willen zien waar hij steeds mee schermt. Zo als hier door enkele mensen gesuggereerd het boodschappenlijstje van zijn vrouw. Waarschijnlijk hebben veel supporters een dure seizoenkaart gekocht om naar een veredeld jeugdelftal te kijken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tweemaal 2e, een keer 3e, ga dan maar advocaat spelen. Low budget en dan deze rankings? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 - 18:39 schreef daan limbos het volgende:Mag ik even de advocaat van de duivel spelen: voor al die mensen die zwijmelen bij de geweldige prestaties van van Geel: welke echte topper heeft hij binnengehaald? Vormer, Goossens Te Vrede? Pelle kwam toevallig binnenlopen door de zoon van Koeman. Guidedtti lijkt toch achteraf ook geen topper te zijn als van Geel hem nu niet meer wil. Graag zou ik het lijstje willen zien waar hij steeds mee schermt. Zo als hier door enkele mensen gesuggereerd het boodschappenlijstje van zijn vrouw. Waarschijnlijk hebben veel supporters een dure seizoenkaart gekocht om naar een veredeld jeugdelftal te kijken. Ja ik heb inderdaad veel geld uitgegeven! Maar met alle liefde ... En dat geef ik liever uit aan elftal met jeugdspelers dan met volgevreten vedettes ! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat is helaas verleden tijd ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 - 18:39 schreef daan limbos het volgende:Mag ik even de advocaat van de duivel spelen: voor al die mensen die zwijmelen bij de geweldige prestaties van van Geel: welke echte topper heeft hij binnengehaald? Vormer, Goossens Te Vrede? Pelle kwam toevallig binnenlopen door de zoon van Koeman. Guidedtti lijkt toch achteraf ook geen topper te zijn als van Geel hem nu niet meer wil. Graag zou ik het lijstje willen zien waar hij steeds mee schermt. Zo als hier door enkele mensen gesuggereerd het boodschappenlijstje van zijn vrouw. Waarschijnlijk hebben veel supporters een dure seizoenkaart gekocht om naar een veredeld jeugdelftal te kijken. Sinds de komst van Van Geel is de schuld enorm geslonken. Zitten we jn de sportieve top van de Nederlandse competitie, daar waar we qua financiële mogelijkheden vierde of vijfde zouden moeten staan. Zijn er serieuze plannen voor een vernieuwbouwde stadion met meer verdiencapaciteiten en betere trainingsfaciliteiten. Verkopen we onze spelers voor veel betere prijzen. En krijgen onze talentvolle jeugdspelers een fatsoenlijk profcontract aangeboden, zodat ze niet meer vroegtijdig vertrekken.
Maar inderdaad de advocaat van de duivel moet kritisch zijn, anders is hij geen advocaat van de duivel. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Ik weet dat ik steeds heb gezegd dat we nog tijd hebben. Maar wordt nu wel heel krap. En ik vraag niet veel, maar haal alsjeblieft Dost. Te Vrede gaat nooit brengen wat Dost kan brengen. Dan heb je een prima elftal, wie weet wat er aan jeugd doorbreekt ook dit jaar weer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Denk dat Dost is afgevallen nu Lukaku niet naar Wolfsburg gaat.. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Jep, ben er ook bang voor. Maar weet ook niet zo snel een andere goede spits die nog redelijk betaalbaar is. En ik vind Te Vrede gewoon een prima spits voor in de breedte, of bij een club als NAC. Weinig bijzonders.. |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
beter gezegd , tevrede komt zwaar tekort feyenoord onwaardig , het zal lastig worden een goede spits te vinden die ook in de nederlandse comp wil voetballen en die betaalbaar is in aanschaf en loonkosten |
|
|
|