|
|
piet de paler
|
|
|
Ik mis nog de naam Guidetti.........en Bas Dost |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kan ik een wand aan tegeltjes aan vuil maken, maar je weet dat dit jaar niets te verwachten valt. Ik ga in ieder geval wel geïnteresseerd het seizoen volgen en hoop op een verfrissende koers die doorgezet wordt en niet vroegtijdig door Maasgebouw hansworsten wordt lam gelegd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heerenveen wil geen spelers van ons . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nu nog niet nee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 augustus 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ze zoeken een spits. Ja wij ook |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bannis, Bozenik ,Vente, wel goed genoeg voor Heerenveen toch ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 augustus 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Feyenoord Transfermarkt @FeyenoordTM
Veel vragen over Andraž Šporar / #Feyenoord. De spits heeft zijn zinnen op een vertrek naar Rotterdam gezet en dat is aangegeven bij de leiding van Sporting. In Rotterdam is er nog géén beslissing gemaakt voor zijn eventuele komst. Club wacht de ontwikkelingen op de markt af. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kwestie van tijd zou je zeggen dan.. Dus wel serieuze interesse in deze jongen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik hoop het niet gezien zijn statistieken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De Turkse voetbaljournalist/commentator Gökmen Özcan claimt dat Besiktas serieus in de race is voor de Feyenoord-middenvelder. De club uit Istanbul zou vooralsnog wel aansturen op een huurtransfer. "Laat hem in de Champions League spelen", zo zou Besiktas hebben voorgesteld aan Feyenoord.
Op dit moment zou Feyenoord echter op cash azen. Naar verluidt wil de Rotterdamse club vijftien miljoen euro op tafel zien voor Kökcü, die deze zomer rugnummer 10 heeft overgenomen van Steven Berghuis.
Kökcü is international van Turkije. Mocht de middenvelder alsnog voor cash worden verkocht, dan biedt dat ook weer kansen voor sc Heerenveen-ster Joey Veerman. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je zou ook kunnen zeggen dat Besikas voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten. Dan kan je ook nog wel ff afwachten of er een andere club zich aandient.
Ja ik weet dat hier mensen een gat in de lucht springen dat hij verkocht wordt, maar dan moet je er wel beter van worden, dus geld overhouden voor een goede aankoop. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Turkse media.. gestopt met lezen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik zie die Marko Raguz nog steeds als optie.
Door gescheurde kruisband begin 20/21 geblesseerd en vanaf ie weer fit was elke keer gescoord. Een tweebenige centrumspits van 23 jaar voor 2,5 miljoen.
Die moet het toch gaan doen in onze competitie en moet je eens zien hoe dan zijn waarde de lucht in schiet.
Heb Robert ook eens terug gezocht, daar vallen Robert zijn stats in het niets, eigenlijk ongelofelijk dat je die toen voor 4 miljoen hebt gehaald dan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor laatstgenoemde is nu mogelijk een oplossing gevonden, want Kelly zou op weg zijn naar Swindon Town. In navolging van geruchten in de media heeft de kleine spelverdeler al Swindon zelf én enkele spelers van die club gevolgd op Instagram.
Kelly traint al niet eens meer mee bij Feyenoord 1 omdat trainer Arne Slot hem niet nodig heeft. Dat had Dick Advocaat vorig seizoen ook al niet; diens voorganger Jaap Stam nam Kelly mee vanuit Reading. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mooi voor iedereen als dit door kan gaan, kan Kelly ook weer lekker voetballen en wij kunnen een fiasco afsluiten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Martijn Krabbendam @Mkrabby
Liam #Kelly kan in alle rust onderhandelen met #Swindon Town, of welke club dan ook: #Feyenoord heeft zijn contract al een tijd geleden ontbonden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Stond me inderdaad ook al wat van bij |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
AZ zal eerdaags Feyenoord wel een klein tikkie geven door Joey Veerman te kopen. Even laten zien dat Feyenoord definitief afhaakt bij de Top 3. Met historie win je geen wedstrijden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vente transfervrij naar Roda |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zal nog wel een doorverkoop bonus aan hangen, prima want zo ga je er ook nooit iets aan verdienen. Nu kan je hopen dat hij het bij Roda nog goed gaat doen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2021 - 11:37 schreef edjoe het volgende:AZ zal eerdaags Feyenoord wel een klein tikkie geven door Joey Veerman te kopen. Even laten zien dat Feyenoord definitief afhaakt bij de Top 3. Met historie win je geen wedstrijden. Jup daar hebben ze maar een stuk of 4 bepalers . Bij Feyenoord 430 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kijk eens wat AZ vangt voor hun spelers. Echt een krankzinnig groot verschil.
Feyenoord is qua club, historie en supporters groot maar voetballend en financieel is AZ je gewoon voorbij. |
|
|
|
|
Alex Ridderkerk
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2021 - 17:03 schreef Stylzz het volgende:Volgens het Spaanse Mundo Deportivo is Feyenoord geïnteresseerd in de 20-jarige goalgetter Raúl García van Real Betis en ligt er zelfs al een aanbieding klaar. Het ziet er naar uit dat hoofdtrainer Manuel Pellegrini de jongeling niet gaat gebruiken in het eerste team van de Spanjaarden. In de afgelopen drie seizoen was de spits goed voor 64 goals voor Real Betis B. Die goals waren genoeg om drie jaar op rij topscorer te worden. https://www.transfermarkt.nl/raul-garcia/profil/spieler/631002 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kijk naar wat ze verkopen en wat en wanneer vooral wij verkopen.
Belangrijkste variabelen voor de transferprijs: - Rest contractduur - Leeftijd - International status
Wij verkopen spelers altijd met nog een 1jaarcontract en wanneer ze vaak al over hun hoogtepunt heen zijn. En vaak zijn ze ook al op leeftijd dan. En als we pech hebben zit er een clausule in t contract nog ook.
T gaat vaak niet om de spelers, maar om t verkopen op t juiste moment. AZ durft deze spelers nu gewoon te verkopen, komt ook omdat ze volgend jaar helemaal niet hoeven presteren. Top 5 zal voor een club als AZ nog steeds prima zijn. Bij Feyenoord zijn ze jarenlang te lang aan hun spelers blijven hangen. Dat nekt je nu. Plus er kwam ook geen reet door uit de jeugdopleiding.
Ik denk dat dit nu met Arnesen aan t draaien is, dat duurt nog zeker vijf jaar. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2021 - 15:27 schreef MMM het volgende:Kijk eens wat AZ vangt voor hun spelers. Echt een krankzinnig groot verschil. Feyenoord is qua club, historie en supporters groot maar voetballend en financieel is AZ je gewoon voorbij. Eens , kan je zien dat Feyenoord jaar en dag geleid is door klootzakken , als ze Koopmeinders verkopen halen ze Veerman , |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2021 - 15:41 schreef Stylzz het volgende:Kijk naar wat ze verkopen en wat en wanneer vooral wij verkopen. Belangrijkste variabelen voor de transferprijs: - Rest contractduur - Leeftijd - International status Wij verkopen spelers altijd met nog een 1jaarcontract en wanneer ze vaak al over hun hoogtepunt heen zijn. En vaak zijn ze ook al op leeftijd dan. En als we pech hebben zit er een clausule in t contract nog ook. T gaat vaak niet om de spelers, maar om t verkopen op t juiste moment. AZ durft deze spelers nu gewoon te verkopen, komt ook omdat ze volgend jaar helemaal niet hoeven presteren. Top 5 zal voor een club als AZ nog steeds prima zijn. Bij Feyenoord zijn ze jarenlang te lang aan hun spelers blijven hangen. Dat nekt je nu. Plus er kwam ook geen reet door uit de jeugdopleiding. Ik denk dat dit nu met Arnesen aan t draaien is, dat duurt nog zeker vijf jaar. Eens , we zullen geduld moeten hebben |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geduld, geduld, we hebben al 50 jaar geduld. Of 50 tussenjaren of zo. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Corona heeft bedrijven in de richting evenementenbranche, toerisme, horeca hard geraakt Ar. Ook is er niet per se een einde in zicht dat we er vanaf zijn, festivals zijn dit jaar alweer gecanceld en stadions mogen hun volledige capaciteit niet benutten.
Is dit alles of het begin van nog meer malaise. Daarbovenop hebben we nog andere steekjes laten leggen. Lijkt mij gewoon nu niet het moment geduld te verliezen en heel bedacht te werk te gaan ja.
Je kan nu niet gewoon ergens veel geld in pompen zonder de vooruitzichten te hebben dat je op bepaalde inkomsten kan rekenen en dan maakt 1+1 geduld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Investeren in Feyenoord is gewoon je geld door t putje zien gaan . Dat is gewoon de reden dat er geen geld komt . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Merkwaardig als er toch een aantal op voorhand willen investeren. Mits onder voorwaarden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eerst moeten de putten waar je t anders nu instort gedempt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik denk heel langzaam opkrabbelen tot de volgende titel over een jaar of 15. En dan storten we weer opnieuw in. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2021 - 18:06 schreef MightyAce het volgende:[..] Ik denk heel langzaam opkrabbelen tot de volgende titel over een jaar of 15. En dan storten we weer opnieuw in. Ja dan gaan we weer geld tellen ,en zeggen hey 67 miljoen winst . Laten we een dak bouwen over het trainingscomplex ,en nog een apart trainingscomplex bouwen voor de Feyenoord vrouwen. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Hard trainen is de basis van succes. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ook. Maar kwaliteit genereren op het veld nog veel meer. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
quote:Op woensdag 04 augustus 2021 - 17:30 schreef van geil het volgende:Investeren in Feyenoord is gewoon je geld door t putje zien gaan . Dat is gewoon de reden dat er geen geld komt . Dat valt wel mee. De investeerders (Jorien van den Herik of bijv. investeerders in de talentpool of VVF) hebben hun geld wel teruggezien of gaan dat nog doen. Maar echt een megawinst geeft het natuurlijk niet.
Alleen Feyenoord is er per saldo niet beter van geworden. Let op! Geld lenen kost geld. Maar ja, Feyenoord staat onder druk van een woeste supportersschare als jet weer eens misgaat. Soms denk ik wel eens dat die supportersschare grotendeels verantwoordelijk is voor het feit dat we niet vooruitgaan.
Het is zuur voor veel mensen om te lezen, maar de enige weg omhoog is talenten door te laten breken, te laten spelen, fouten te laten maken en vervolgens voor veel geld te verkopen. En trek daar maar eens een termijn voor uit van vier a vijf jaar zonder fantastische resultaten.
Al het andere (geld lenen) is pappen en nathouden. En inderdaad wordt het dan nooit wat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk echt dat dit seizoen nog wel eens kan verrassen |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Op basis waarvan? Die wedstrijd tegen FC Drita? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Op basis van dat de basis beter kan voetballen dan t nu laat zien. Ik denk dat er maar een paar kleine veranderingen nodig zijn. Sneller vooruit bijvoorbeeld |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: I lime this new stylzz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 augustus 2021 door pat -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
En dan moet Styl de zuurpruim zijn. Op dit moment de enige positieve haha. |
|
|
|