BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - woensdag 04 augustus 2021 - 22:55   quote  deeplink  
Dit word zonder scorende spits echt een kutseizoen
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 augustus 2021 - 23:11   quote  deeplink  
Ach das ook zo weer voorbij joh
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 augustus 2021 - 23:17   quote  deeplink  
Hahaha
ar
 ar - woensdag 04 augustus 2021 - 23:28   quote  deeplink  
:)))
Das ook weer zo.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 05 augustus 2021 - 00:08   quote  deeplink  
Nou....
Ik voorzie ook wel dat het in de loop van de competitie allemaal beter in elkaar gaat passen.
En jeugd dat aardig naar boven komt drijven in de selectie.
Al zal dat niet genoeg zijn om voor de eerste 3 a 4 plaatsen te spelen.
Groepsfase Conference-League is bonus.

En is Senesi te houden.
Kokcu, moet je niet willen houden.
En een echte spits graag.
VVout
 VVout - donderdag 05 augustus 2021 - 07:56   quote  deeplink  
Ik sluit me bij Henk en ZZ aan met als aanvulling dat ik mijn grootste bedenken heb in het centrale middenveld.

Kökcü blijft zich maar vastlopen en de bal door zijn toedoen verspelen, scoren wil ook nog steeds niet.
Fer moet het dan doen op basis van zijn ervaring, maar doet het ook niet veel beter en snelheid begint hem parten te spelen.
Toornstra is nog een optie, maar is dat nou de conroleur die dit in zich heeft.
Val je terug naar Teixera of Burger, maar daar ziet slot het ook niet in zitten geloof ik. Al vraag ik me af bij Burger of dat niet gewoon moet kunnen.

Ik heb in ieder geval wel veel zien aan het seizoen, omdat je dingen ziet gebeuren en vaak breng dit verassingen aan het licht die op het einde nog geen eens zo tegen vallen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 augustus 2021 - 08:31   quote  deeplink  
Kwartjes moeten de goede kant op vallen. Slot lijkt me een trainer die jeugd neerzet als t goed genoeg is.
Dus als bijvoorbeeld een Hartjes beter is, dan gaat ie spelen. Let maar op.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 augustus 2021 - 10:25   quote  deeplink  
Valckx over Giakoumakis: ''Hij is een goeie voor Feyenoord, daar twijfel ik niet aan

Ze brengen m nog net niet naar ons toe
MMM
 MMM - donderdag 05 augustus 2021 - 10:27   quote  deeplink  
Die wil hem heel graag kwijt..
CobusIII
 CobusIII - donderdag 05 augustus 2021 - 11:41   quote  deeplink  
Laat maar komen..
CobusIII
 CobusIII - donderdag 05 augustus 2021 - 11:41   quote  deeplink  
Laat maar komen..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 augustus 2021 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2021 - 10:27 schreef MMM het volgende:
Die wil hem heel graag kwijt..
ook geld nodig? Of salaris lozen?
MMM
 MMM - donderdag 05 augustus 2021 - 12:26   quote  deeplink  
Beide zou best kunnen na de degradatie.

Zolang hij maar niet naar ons komt vind ik het best.
kenny
 kenny - donderdag 05 augustus 2021 - 12:29   quote  deeplink  
eens M , hebben we al niet genoeg b keus ? kwaliteit moet er komen anders niks , dan liever met de jeugd aan de gang
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 augustus 2021 - 12:49   quote  deeplink  
Als je m voor 5 ton op kan halen zou ik t doen, t heeft bewezen goals te kunnen maken, de vraag is altijd of t oneseasonwonder is, maar voor 5 ton namen de we dat risico ook met de Beer.
pat
 pat - donderdag 05 augustus 2021 - 12:50   quote  deeplink  
Ik vind hartjes een serieuze optie om kokcu te vervangen eigenlijk.
Burger vind ik niks, sorry maar giakomakis zie ik wel weer zitten.
Als er een spits is vraag ik me af wat we met linssen gaan doen en als haps idd gaat wie weet een veerman.
Ik denk dat hapsie wel wat gaat opleveren, die zou vorig jaar voor 6/8 miljoen gaan dussss spannende tijden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 augustus 2021 door pat --
kraaitje
 kraaitje - donderdag 05 augustus 2021 - 14:28   quote  deeplink  
waarom willen mensen hier Pelle als spits met een goed seizoen bij Feyenoord en geen restwaarde
En vinden ze Gaikomakis niet als spits B Keus die bijna zonder penalty,s in een slecht elftal zoveel scoort en restwaarde heeft.
Ik zou hem kopen voor een lage transfersom en een doorgeefpercentage van 30% voor VVV
ik denk dat je met hem het transferrecord kan maken als hij zo blijft scoren
ed pouwelse
 ed pouwelse - donderdag 05 augustus 2021 - 15:33   quote  deeplink  
Hoe zit het nu met de zogenaamde vrienden van Feijenoord. Nee er zou nu echt veel geïnvesteerd worden. Nee die zogenaamde vrienden zijn helemaal geen vrienden die vinden het belangrijker of ze nieuwe aandelen kunnen krijgen in mensen die voor zichzelf een bedrijf starten. Daar investeren ze wat in in de hoop er weer rijker van te worden. Die zogenaamde flapdrollen willen alleen maar zelf rijker worden en vinden die miljoenen cq miljarden te weinig voor zichzelf. als je toch zo rijk bent en je wil met een stel veel geld steken in Feyenoord praat er dan niet alleen over maar doe wat net als in Eindhoven. Die mensen hoor je nooit die doen het gewoon. Nee de enige echte vrienden van feyenoord zijn die 30000 supporters die ondanks dat het maar een mager team is( bedankt nagemaakte rijke vrinden van Feyenoord) toch weer een nieuwe seizoenskaart hebben aangeschaft. Voor veel van deze mensen is deze investering veel moeilijker dat al die rijke miljardairs die alleen maar op hun geld zitten. IK vind dat echt asociaal. Wat is dat nou koop bijvoorbeeld jonge speler als Veerman voor zeg 8 miljoen. Voor die rijke stinkers een fooi en als hij zich goed ontwikkeld krijg je je geld heus weer terug bij verkoop. Maar alles is veleel voor ze. Ik vind dat echt heel zielig. Ik ben ook een zeer teleurgestelde supporter die ondanks veel problemen toch weer kaart heeft gekocht. ik heb gelukkig 30000 echte vrienden in het stadion zitten.
ed pouwelse
 ed pouwelse - donderdag 05 augustus 2021 - 15:34   quote  deeplink  
Hoe zit het nu met de zogenaamde vrienden van Feijenoord. Nee er zou nu echt veel geïnvesteerd worden. Nee die zogenaamde vrienden zijn helemaal geen vrienden die vinden het belangrijker of ze nieuwe aandelen kunnen krijgen in mensen die voor zichzelf een bedrijf starten. Daar investeren ze wat in in de hoop er weer rijker van te worden. Die zogenaamde flapdrollen willen alleen maar zelf rijker worden en vinden die miljoenen cq miljarden te weinig voor zichzelf. als je toch zo rijk bent en je wil met een stel veel geld steken in Feyenoord praat er dan niet alleen over maar doe wat net als in Eindhoven. Die mensen hoor je nooit die doen het gewoon. Nee de enige echte vrienden van feyenoord zijn die 30000 supporters die ondanks dat het maar een mager team is( bedankt nagemaakte rijke vrinden van Feyenoord) toch weer een nieuwe seizoenskaart hebben aangeschaft. Voor veel van deze mensen is deze investering veel moeilijker dat al die rijke miljardairs die alleen maar op hun geld zitten. IK vind dat echt asociaal. Wat is dat nou koop bijvoorbeeld jonge speler als Veerman voor zeg 8 miljoen. Voor die rijke stinkers een fooi en als hij zich goed ontwikkeld krijg je je geld heus weer terug bij verkoop. Maar alles is veleel voor ze. Ik vind dat echt heel zielig. Ik ben ook een zeer teleurgestelde supporter die ondanks veel problemen toch weer kaart heeft gekocht. ik heb gelukkig 30000 echte vrienden in het stadion zitten.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 augustus 2021 - 15:38   quote  deeplink  
Ze hebben al eens 33 miljoen geinvesteerd. Kijk waar we nu staan. Dus dat is niet echt fair.
Ze willen nu de knip wel trekken, maar dan moet er eerst flink gesaneerd worden. Niet meer dan terecht.
pat
 pat - donderdag 05 augustus 2021 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2021 - 15:34 schreef ed pouwelse het volgende:
sorry maar dit klopt niet. het is wel waar dat ze geld ontvangen voor het geleende geld en dat er bepaalde voorwaarden aan zitten, tja dat is aan de directie en niet aan de geld lener.

het is trouwen natuurlijk grote onzin om deze groep af te breken, zie het maar zo:
als ze er niet waren was feyenoord gedegradeerd want we waren hardstikke falliet (schotse competitie met de rangers/celtic?)

leuk dat je je er zo over opwind maar het is niet reeel en ik bedacht me halverwege je relaas een fleugje van de hans kraaij emotie te vinden en die man heeft alleen emoties en laat zich er ook door leiden. nee ze hebben geleend, er prima voorwaarden voor hun in bedongen. de directie heeft ermee ingestemd he...

het is netals de laatste boete, dat ligt niet aan de trapzitters maar degene die een regel moeten controleren en uitvoeren. dat is niet krom, dat is normaal. hun huis, hun regels maakt de verplichting die ook na te leven. niet doen boete... netals de acceptatie van die lening.
ed pouwelse
 ed pouwelse - donderdag 05 augustus 2021 - 16:25   quote  deeplink  
Dus uit jou relaas geleend met prima voorwaarden voor hun dus geen echte vrienden maar zoals altijd voor de eigen portemonnee. Nee ze hebben ook af en toe wat goed gedaan. Maar ga nu niet voor de competitie zeggen er komt veel geld eerst paar spelers weg. Naar het gaat iedere keer weer dat ze er zelf rijker van worden en zeg nu niet dat dit niet zo is. Waarom kan er in eindhoven ineens door echte vrienden zoveel geld beschikbaar zijn nee hier alleenom heel dure huizen te kopen. Nee als deze mensen nu echt het beste voor hebben met feyenoord dan was er al lang wat gebeurd. Geen woorden maar daden geldt niet voor de zogenaamde vrienden. Volgens mij behoor jij ook bij die groep. wees erlijk mensen met zoveel geld wat is het punt wat ik eerder zei dat ze bijvoorbeeld veerman kopen met eigen geld en die wordt hier alleen maaar meer waard en dan kunnen ze ook daar weer op verdienen. Met echt Feynoord hart doe je dat koop die speler voor bijv 8 en als hij na 2 jar weggat vaar 20 haal die 8 terug en laat de rest bij de vereniging dat heb je hart voor feyenoord
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 augustus 2021 - 17:40   quote  deeplink  
Ze zijn niet vermogend geworden door geld weg te geven
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 augustus 2021 - 17:45   quote  deeplink  
Pijnlijk foutje op de website van #Feyenoord, waar de berichtgeving over Marouan Azarkan naar Excelsior te vroeg geplaatst is.

Rectificatie namens FTM: Excelsior heeft interesse, het is bijna rond - maar er zijn meerdere opties. Keuze moet nog gemaakt worden; niets officieel
pat
 pat - donderdag 05 augustus 2021 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2021 - 16:25 schreef ed pouwelse het volgende:
Dus uit jou relaas geleend met prima voorwaarden voor hun dus geen echte vrienden maar zoals altijd voor de eigen portemonnee. Nee ze hebben ook af en toe wat goed gedaan. Maar ga nu niet voor de competitie zeggen er komt veel geld eerst paar spelers weg. Naar het gaat iedere keer weer dat ze er zelf rijker van worden en zeg nu niet dat dit niet zo is. Waarom kan er in eindhoven ineens door echte vrienden zoveel geld beschikbaar zijn nee hier alleenom heel dure huizen te kopen. Nee als deze mensen nu echt het beste voor hebben met feyenoord dan was er al lang wat gebeurd. Geen woorden maar daden geldt niet voor de zogenaamde vrienden. Volgens mij behoor jij ook bij die groep. wees erlijk mensen met zoveel geld wat is het punt wat ik eerder zei dat ze bijvoorbeeld veerman kopen met eigen geld en die wordt hier alleen maaar meer waard en dan kunnen ze ook daar weer op verdienen. Met echt Feynoord hart doe je dat koop die speler voor bijv 8 en als hij na 2 jar weggat vaar 20 haal die 8 terug en laat de rest bij de vereniging dat heb je hart voor feyenoord
ehh volgens mij is het geld waar het de laatste tijd over gaat niet afkomstig van de VvF.
En ik heb al jaren geen geld om een SK te betalen door van alles en nogwat dus ik hoor er niet bij hoor.

tering gozert, er gebeurt niks omdat alles binnen een minuut op tafel ligt. dat is in eindhoven anders en daarnaast heeft eindhoven het eigendom van het stadion. dat hebben we niet dus je zou een andere vergelijking moeten trekken. netals andere investeerders vragen die liever anonimiteit. als die er niet is sta je dus altijd ter discussie of het in eerste instantie goed bedoeld is of niet.

trouwens heb ik eerder dit jaar al heel duidelijk aangegeven dat die deal helemaal niet zo fantastisch was voor ons maar vooral broodnodig.

het spelers geld en die constructies liggen ook niet bij de VvF. en dit: "Dus uit jou relaas geleend met prima voorwaarden voor hun dus geen echte vrienden maar zoals altijd voor de eigen portemonnee." dat is gewoon zo. ik zeg niet dat het fout is van de VvF maar de directie.
daar ligt het probleem en ff dit, welke speler hebben we verkocht voor 20? helemaal nog geen eentje.

ik snap je frustratie maar je bewijzen zijn gewoon niet alleen om de VvF heen. het is zowiezo een clubje dat we snel moeten afbetalen al is het alleen al over het divident van 6 % als er niet afgelost is maar goed dit heb ik veel eerder al duidelijk uitgelegd.

je haal veel door elkaar

offtopic, het zou fijn zijn een entertje af en toe te gebvruiken. puur voor de makkelijkheid het te lezen. tis nogal een opgave als het achterelkaar staat zonder punten en komma's. (niks persoonlijks)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 augustus 2021 door pat --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 augustus 2021 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2021 - 17:48 schreef pat het volgende:

[..]

ehh volgens mij is het geld waar het de laatste tijd over gaat niet afkomstig van de VvF.
En ik heb al jaren geen geld om een SK te betalen door van alles en nogwat dus ik hoor er niet bij hoor.

tering gozert, er gebeurt niks omdat alles binnen een minuut op tafel ligt. dat is in eindhoven anders en daarnaast heeft eindhoven het eigendom van het stadion. dat hebben we niet dus je zou een andere vergelijking moeten trekken. netals andere investeerders vragen die liever anonimiteit. als die er niet is sta je dus altijd ter discussie of het in eerste instantie goed bedoeld is of niet.

trouwens heb ik eerder dit jaar al heel duidelijk aangegeven dat die deal helemaal niet zo fantastisch was voor ons maar vooral broodnodig.

het spelers geld en die constructies liggen ook niet bij de VvF. en dit: "Dus uit jou relaas geleend met prima voorwaarden voor hun dus geen echte vrienden maar zoals altijd voor de eigen portemonnee." dat is gewoon zo. ik zeg niet dat het fout is van de VvF maar de directie.
daar ligt het probleem en ff dit, welke speler hebben we verkocht voor 20? helemaal nog geen eentje.

ik snap je frustratie maar je bewijzen zijn gewoon niet alleen om de VvF heen. het is zowiezo een clubje dat we snel moeten afbetalen al is het alleen al over het divident van 6 % als er niet afgelost is maar goed dit heb ik veel eerder al duidelijk uitgelegd.

je haal veel door elkaar
Even op herhaling:
quote:
Op woensdag 04 augustus 2021 - 13:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Als mannen die in hun droom leven door een vinger in de pap te hebben bij hun favoriete voetbalclub. Die zaken graag bij t oude houden en er zelf weinig belang bij hebben dat Feyenoord weer een zelfstandige entiteit wordt.

We moeten ze dankbaar zijn dat ze toen ingestapt zijn en door hen zijn we mede blijven bestaan. We hebben toen wel onze ziel verkocht om zo maar te zeggen.

Inmiddels zijn er wel afspraken herzien:
e nauwelijks gebruikte belevingsrechten zijn komen te vervallen en het jaarlijkse dividend is verlaagd van maximaal 4% naar maximaal 2%, waarbij toekenning van dit dividend opnieuw alleen zal plaatsvinden als de financiële resultaten en financiële positie van Feyenoord dat toelaten. Daarom is er vorig jaar niet uitgekeerd. Dit betekent overigens wel dat t dit jaar 3% wordt, mits de liquiditeitspositie van Feyenoord dit toe staat. En wie beoordeelt dit? Onder andere de VvF.

Ook interessant is dat dit dividend pas uitgekeerd werd bij een eigen vermogen van meer dan 3 miljoen. Dus de VvF had er alle baat bij dat Feyenoord de afgelopen jaren weer een positief eigen vermogen bewerkstelligde. Daarnaast krijgen ze per ingelegd miljoen jaarlijks de beschikking over vier business seats en een parkeerkaart. Dat zijn dus omgerekend 120 business seats waar Feyenoord geen inkomsten van binnenkrijgt. Googelen levert dat een reguliere seat €5.375 kost. Is toch weer 7 ton.

Feyenoord kan de aandelen overigens terugkopen, voor t zelfde bedrag als waarvoor ze aangeschaft zijn, maar dit is gebonden aan voorwaarden:

De terugkoop mag op ieder moment door Feyenoord worden gerealiseerd, echter door een aantal specifieke afspraken vindt dit bij voorkeur jaarlijks plaats. De omvang van deze jaarlijkse terugkoop van aandelen is afhankelijk van en bedraagt een vast percentage (15%) van de gerealiseerde netto inkomsten uit Europees voetbal en netto transferresultaten (20%). Ook ontstaat er een verplichting tot terugkoop van de aandelen door Feyenoord als er twee opeenvolgende jaren geen dividend aan de VvF is betaald. Feyenoord kan echter te allen tijde afzien van de terugkoop als de liquiditeitspositie van de club het op dat moment niet toestaat.

De resultaten uit Europees en transfers is natuurlijk elk jaar dramatisch. Feyenoord mag afzien van terugkoop, waardoor ze nog langer aan deze VvF gebonden blijft. En teruggekochte aandelen mag Feyenoord minimaal 1,5 jaar niet weer doorverkopen aan een andere partij. De VvF mag dit overigens wel, maar Feyenoord kan dit blokkeren wanneer ze zelf een partij kunnen vinden die meer voor die aandelen wil betalen.

Oftewel, t zijn fijne vrienden, maar je kunt er beter van af.
pat
 pat - donderdag 05 augustus 2021 - 17:59   quote  deeplink  
heel duidelijk en keurig. mercie stylzz
dat de divident naar onderen is bijgesteld had ik gemist maar zonder dat komt het ook op het zelfde neer.

MMM
 MMM - donderdag 05 augustus 2021 - 21:58   quote  deeplink  
Spits aub
kenny
 kenny - donderdag 05 augustus 2021 - 22:36   quote  deeplink  
veerman aub , toornstra op deze positie gaat hem niet worden
ar
 ar - vrijdag 06 augustus 2021 - 16:09   quote  deeplink  
Als er geld zou vrijkomen voor 1 speler,liever een spits dan een middenvelder.
Maar niet die fokking Griek!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 06 augustus 2021 - 16:17   quote  deeplink  
Iemand uit Belarus.
Die zijn toch lekker geagiteerd.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 06 augustus 2021 - 16:18   quote  deeplink  
Of IJsland.
Koele Vikingen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 augustus 2021 - 18:21   quote  deeplink  
Georgios Giakoumakis verwacht dat er snel nieuws komt over zijn vertrek bij VVV-Venlo. Volgens de Griekse spits zijn zijn zaakwaarnemers met meerdere clubs in gesprek. ,,Er kan morgen nieuws komen, het kan nog tien dagen duren, maar het gaat snel gebeuren.”

Van geil heeft de keukenrol al op tafel
VVout
 VVout - vrijdag 06 augustus 2021 - 18:22   quote  deeplink  
Bossche bollen aan het vullen?
van geil
 van geil - vrijdag 06 augustus 2021 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2021 - 18:22 schreef VVout het volgende:
Bossche bollen aan het vullen?
Eerst de vrouw nemen op het aanrecht .
moa
 moa - vrijdag 06 augustus 2021 - 20:22   quote  deeplink  
Malacia naar Ajax :')

Niet weer...
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 06 augustus 2021 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2021 - 20:22 schreef moa het volgende:

Niet weer...
Dat gaat echt niet gebeuren nu. Dan wordt 't Maasgebouw met de grond gelijk gemaakt.
ar
 ar - vrijdag 06 augustus 2021 - 20:27   quote  deeplink  
Het Bayern van Nederland.
VVout
 VVout - vrijdag 06 augustus 2021 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2021 - 20:27 schreef ar het volgende:
Het Bayern van Nederland.
Idd. bijna net z'n kudT club, maar er kan er maar één de ergste zijn natuurlijk.
R()b
 R()b - vrijdag 06 augustus 2021 - 21:16   quote  deeplink  
quote:

Niet weer...
Is het vuur net een beetje aan het afzwakken, gooien die rioolratten er weer olie op!
VVout
 VVout - vrijdag 06 augustus 2021 - 21:23   quote  deeplink  
quote:

Niet weer...
Weet het niet hoor waar dat nu weer vandaan komt als je dit leest.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/991815/ten-hag-reageert-op-malacia-vraag-vinden-overmars-en-ik-goede-speler-ja.html
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 06 augustus 2021 - 21:25   quote  deeplink  
Hendriks mogelijk naar Heerenveen.
van geil
 van geil - vrijdag 06 augustus 2021 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2021 - 21:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Veerman binnen ?
Moeten we wel een paar verdedigers erbij hebben .
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 augustus 2021 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2021 - 21:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Zal dan huur worden.
moa
 moa - vrijdag 06 augustus 2021 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2021 - 20:26 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Dat gaat echt niet gebeuren nu. Dan wordt 't Maasgebouw met de grond gelijk gemaakt.
Ja mee eens, maar wat doe je als die neuzen 30 voor tagliatelle krijgen en 20 op Malacia bieden?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 augustus 2021 - 22:06   quote  deeplink  
Dan wil Malacia niet. Die leest boeken
van geil
 van geil - vrijdag 06 augustus 2021 - 22:12   quote  deeplink  
Ze willen m helemaal niet .
Ze vinden m goed , dat is wat anders .
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 06 augustus 2021 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2021 - 21:30 schreef van geil het volgende:

[..]

Veerman binnen ?
Moeten we wel een paar verdedigers erbij hebben .
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2021 - 21:57 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zal dan huur worden.
De meest voor de hand liggende opties inderdaad, mocht het gerucht kloppen.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 06 augustus 2021 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2021 - 22:04 schreef moa het volgende:

[..]

Ja mee eens, maar wat doe je als die neuzen 30 voor tagliatelle krijgen en 20 op Malacia bieden?
Strik erom haha
pat
 pat - zaterdag 07 augustus 2021 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2021 - 22:04 schreef moa het volgende:

[..]

Niks hard lachen, dan kan ie ook naar et buitenland

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5966
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.5096330