|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Allemaal hierboven, Texeira inderdaad ook nog, op Geert na die kan dan bijtekenen. Burger moet je nog houden als stand-in achterin. |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
zet daar ook nog maar Malacia of Haps bij
Kokcu bij 15 miljoen of meer het komt er niet uit |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Selectie is al niet te breed dus als dit allemaal weggaat en je hebt een blessure....... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Komt denk ik sowieso n verdediger en aanvaller nog bij. Als ze weggaan |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vergeet je Linssen bewust, geile? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Linssen is een back-up voor links of rechts in mijn ogen . Als spits vind ik het lachwekkend. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: In huidige omstandigheden de beste optie. Maar niet als hoofdkeuze, nee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Eigenlijk zelfs alleen maar op links, want op rechts word je er niet blij van |
|
|
|
|
Slotfan
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 - 14:10 schreef Stylzz het volgende:[..] Allemaal hierboven, Texeira inderdaad ook nog, op Geert na die kan dan bijtekenen. Burger moet je nog houden als stand-in achterin. Burger achterin is vergelijkbaar met Fer |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Schijnt bij Brugge op een zijspoor te zijn beland..
Welkom overigens op het forum slotfan
IN SLOT WE TRUST..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 augustus 2021 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Klopt. Maar net ff minder ruk |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En is jong en kan nog beter worden. |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
Burger is behoorlijk laconiek en heeft een te trage handelingssnelheid. Liever Hendriks als back up voor Senesi. |
|
|
|
|
Joeyyy
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 - 18:55 schreef edjoe het volgende:Burger is behoorlijk laconiek en heeft een te trage handelingssnelheid. Liever Hendriks als back up voor Senesi. 100% mee eens. Wat mij betreft op dit moment met huidige selectie (en blessure Geertruida en eventueel vertrek Haps) zelfs op elke positie in laatste linie backup |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Is eigenlijk ook geen CV natuurlijk net als Fer en ja Hendriks heb je ook nog natuurlijk. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Gebaseerd op deze voorbereiding? Zijn uitleenperiode daarvoor? Aardige gozer, maar geen Feyenoord materiaal en wordt dat ook niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Maar a.u.b. ook geen Fer als CV, das vragen om ellende. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: nee .eens . Leek me een goed plan .. Maar hij is daar niet safe is gebleken. Verkopen . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Toch gek inderdaad, je zou denken dat hij daar op zijn minst op ervaring wel degelijk moet kunnen spelen. Qua fysiek moet het ook geen probleem zijn.
Maar het lijkt echt nergens op. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 - 21:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Toch gek inderdaad, je zou denken dat hij daar op zijn minst op ervaring wel degelijk moet kunnen spelen. Qua fysiek moet het ook geen probleem zijn. Maar het lijkt echt nergens op. Heel onzeker . En soms ogenschijnlijk laconiek , al is hij dat niet denk ik. Wel n goede gast . Zoals Perez ook zei , hij ging fantastisch met de jonge spelers om tegen Atletico . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 - 21:17 schreef van geil het volgende:[..] Heel onzeker . En soms ogenschijnlijk laconiek , al is hij dat niet denk ik. Wel n goede gast . Zoals Perez ook zei , hij ging fantastisch met de jonge spelers om tegen Atletico . Hart op de juiste plek inderdaad. Is me vaker opgevallen bij hem. Hij wil graag. Fysiek lijkt hij ook op niveau. Maar om wat voor reden dan ook wil het niet (meer) lukken. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Het probleem zit hem in zijn basisvaardigheden. Een bal in spelen, een actie maken. Daarin heeft hij zich niet ontwikkelt.
Wijnaldum bijvoorbeeld wel. Die heeft een beter schot in zijn voeten, maar ook een betere inspeelpass dan hij ooit had bij Feyenoord. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 - 21:17 schreef van geil het volgende:[..] Heel onzeker . En soms ogenschijnlijk laconiek , al is hij dat niet denk ik. Wel n goede gast . Zoals Perez ook zei , hij ging fantastisch met de jonge spelers om tegen Atletico . heb hem een aantal x gesproken toen hij net doorbrak bij feyenoord , keurige gozer en bijzonder aardig hij was een box to box speler met die grote stappen van hem over het veld dat was zijn kracht , nu kampt hij met slechte knieen , is veel trager geworden en het kost hem veel kracht om bij te benen , zou mooi zijn als een turkse club hem pakt waar hij nog ff goed geld kan pakken voor het einde van zijn carriere |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 - 23:34 schreef kenny het volgende:[..] heb hem een aantal x gesproken toen hij net doorbrak bij feyenoord , keurige gozer en bijzonder aardig hij was een box to box speler met die grote stappen van hem over het veld dat was zijn kracht , nu kampt hij met slechte knieen , is veel trager geworden en het kost hem veel kracht om bij te benen , zou mooi zijn als een turkse club hem pakt waar hij nog ff goed geld kan pakken voor het einde van zijn carriere Slijtage dus? Dan wordt het in dat geval op zeker een Toornstra: voor de breedte, maar niet meer genoeg voor de basis. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Eigenlijk hebben we ook nog een linksbuiten nodig. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: eerder een rechtsbuiten , links heb je sini en tuinkaboutertje op rechts alleen jahanbaks , je hebt nog balde en conteh maar dat wordt langzamerhand ook een blessure geval |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
OFerbodig staat altijd vast waardoor hij uit de reactie speelt. Ook schiet hij vanuit zijn heup terwijl iedereen met een beetje techniek meer vanuit de knie schiet. Het is gewoon heel snel een oude man geworden en hij heeft nooit in zich zelf geinvesteerd waardoor hij het ouder worden ook niet kan compenseren. Wil je verder dan moet je doorselecteren en hem dit window van de hand doen. Het doorselecteren geldt overigens ook voor Diemers, Conteh, Texeira en Geertruida maar dan om andere redenen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Haha ja dat zou mooi zijn als ie geen contract nog tot 2026 had en 20 miljoen moet kosten ofzo ;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 - 10:51 schreef Stylzz het volgende:[..] Haha ja dat zou mooi zijn als ie geen contract nog tot 2026 had en 20 miljoen moet kosten ofzo ;-) Je mag toch hopen dat we geen speler van 18 gaan huren |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kost 4 miljoen op transfermarkt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Als hij echt goed is lijkt me dat geen probleem. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Arnesen kijkt in ieder geval verder als Studio Sport |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dan kijk ik liever het hele seizoen naar Bozenik of Bannis. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Da's makkelijk. Die zie je niet, ook als ze spelen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Liever dat, dan een speler nog jonger dan hun beter maken voor een andere club. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Huren met een optie tot koop, daar ben ik voorstander van. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Korrel zout?
Feyenoord and Fenerbahce have made formal offers to Odd BK for 20-year-old beast midfielder Joshua Kitolano. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 - 22:30 schreef Stylzz het volgende:Korrel zout? Feyenoord and Fenerbahce have made formal offers to Odd BK for 20-year-old beast midfielder Joshua Kitolano. Arnesen heeft gezegd met voldoende middelen had deze jongen hier al gelopen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 - 22:30 schreef Stylzz het volgende:Korrel zout? Feyenoord and Fenerbahce have made formal offers to Odd BK for 20-year-old beast midfielder Joshua Kitolano. Denk ik ook ja. Het was hem, Veerman of Aursnes (en misschien nog wel anderen) lijkt me. Niet meerdere.
Tenzij het een absolute buitenkans is. Maar ik denk dat de laatste centen (voor zover die er nog zijn) in een spits worden gestoken. En dat de selectie dan rond is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Óf er staan bij ons middenvelders op het punt van vertrekken. |
|
|
|