|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja, Diemers verhuist naar de spits. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zal ie t daar beter doen dan het duo Banniks? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Laat ik voorop stellen dat ik ook geen fan van Diemers ben. Maar hij wordt ook wel zwaar gedemoniseerd hier. Soms vraag ik me af hoeveel slechter hij is dan bijvoorbeeld Toornstra. Die laatste scoort zijn doelpuntjes wel. Maar zijn bijdrage aan een goed positiespel is ook miniem. Dan is een Teixiera nog beter. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nieuwe spits kan niet snel genoeg komen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik hoop dat die investeerders eens gaan investeren ipv lullen , je mist gewoon en goede spits , linssen had er wel 3 kunnen maken al had daar een spits gestaan hadden van die 3 kansen er toch een paar ingegaan |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Huiveren bij de gedachte dat clubs aan onze spelers gaan trekken nu we weer in de etalage staan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 - 09:33 schreef FR-Henk het volgende:Huiveren bij de gedachte dat clubs aan onze spelers gaan trekken nu we weer in de etalage staan. Voor t juiste bedrag mag iedereen weg en hebben we een schaduwlijst. Althans dat mogen we hopen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 - 09:35 schreef Stylzz het volgende:[..] Voor t juiste bedrag mag iedereen weg en hebben we een schaduwlijst. Althans dat mogen we hopen Tuurlijk, maar -stel- in een laatste transferwindow week wordt het al lastiger. Enfin, blijft ook een opbouwseizoen. We kennen onze status, het zij dan zo. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 - 23:10 schreef kenny het volgende:ik hoop dat die investeerders eens gaan investeren ipv lullen , je mist gewoon en goede spits , linssen had er wel 3 kunnen maken al had daar een spits gestaan hadden van die 3 kansen er toch een paar ingegaan Ach, onderhand heb ik al zoiets van laat maar. Een steengoed seizoen met 1 of 2 transferklappers dan ben je al een stukje op weg. Daarop voort boduren, dan heb je niemand nodig. Graag of niet, op je knieeen gaan voor geld come on... |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 - 10:37 schreef R()b het volgende:[..] Ach, onderhand heb ik al zoiets van laat maar. Een steengoed seizoen met 1 of 2 transferklappers dan ben je al een stukje op weg. Daarop voort boduren, dan heb je niemand nodig. Graag of niet, op je knieeen gaan voor geld come on... laten we nu nog maar niet met onze hoofd in de wolken gaan lopen , gisteren heb ik zwaar genoten van ons spel maar het was wel een tegenstander die open huis hield tegen een niet bepaald een sterke tegenstander de kansen die linssen de eerste helft knullig verprutste kunnen je tegen betere tegenstanders gaan op breken een goede spits voorin die ze er in legt laat een elftal ook veel beter functioneren zeker voor guus zou dit lekker wezen een spits die de bal kan vasthouden , daardoor gaat guus ook meer scoren
je hoeft niet op je knieen maar als investeerders zeggen te willen investeren moeten ze wel woord bij daad voegen en ook begrijpen dat feyenoord niet een twee zomaar spelers kunnen lozen , een beetje meedenken zou mooi zijn , als we de poelfase bereiken heb je die spits gewoon hard nodig en met een beetje succes verdien je ook weer aardig wat terug ook al zijn het geen CL bedragen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 augustus 2021 door kenny -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T merendeel van de teams in ECL is van t niveau wat we nu gehad hebben. 50% van de eredivisie ook, misschien wel 60%. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
des te beter , dan kan je ook verder reiken in het toernooi met een goede spits die zichzelf dan aardig terug kan verdienen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Alanyaspor. Goed voor hemzelf, en de club houdt er nog een transferbedrag aan over, contract tot zomer 2022. 2 a 3 miljoen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kleine transferwinst . En n dot salaris vrij . Doen. Wel een van mijn favorieten hoor . Leuke gast . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Loyale jongen, nooit gedoe. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Opgeruimd staat netjes. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Volgens FTM zeer geloofwaardig bericht |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik ga er geen traan om laten...leuk met kinderen, weet alles over paarden, kan goed opschieten met zijn collega's maar we hadden hem nooit terug moeten halen...wens hem wel alle succes bij zijn nieuwe club |
|
|
|
|
pat
|
|
|
nou in het begin was hij wel het slot op de deur bij dickie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook weer blessures en nooit meer goed terug kunnen Komen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo beroerd was Fer ook weer niet. Wel hebben de laatste jaren bij Feyenoord niet gebracht waar hij ooit in de tijd met Wijnaldum cs. zo veelbelovend in leek. Box-to-box, loopvermogen, onvermoeibaar. Dat blijkt er langer van af. Altijd idee gehad dat ie, sinds zijn komst, nooit meer echt die oude Fer is geworden.
En ja, vertrek naar Twente toen was clubverraad. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij geeft wel ruimte in het salarishuis ik denk dat Leroy goed is voor 1 milj ? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 - 16:31 schreef FR-Henk het volgende:Zo beroerd was Fer ook weer niet. Wel hebben de laatste jaren bij Feyenoord niet gebracht waar hij ooit in de tijd met Wijnaldum cs. zo veelbelovend in leek. Box-to-box, loopvermogen, onvermoeibaar. Dat blijkt er langer van af. Altijd idee gehad dat ie, sinds zijn komst, nooit meer echt die oude Fer is geworden. En ja, vertrek naar Twente toen was clubverraad. Echt dramatisch
OFerbodig staat altijd vast waardoor hij uit de reactie speelt. Ook schiet hij vanuit zijn heup terwijl iedereen met een beetje techniek meer vanuit de knie schiet. Het is gewoon heel snel een oude man geworden en hij heeft nooit in zich zelf geinvesteerd waardoor hij het ouder worden ook niet kan compenseren. Wil je verder dan moet je doorselecteren en hem dit window van de hand doen. Het doorselecteren geldt overigens ook voor Diemers, Conteh, Texeira en Geertruida maar dan om andere redenen.
Gaat Fer weg, ik erger me er al jaren aan namelijk, dan drink ik een biertje extra dit weekend.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 augustus 2021 door Leuv -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 - 16:13 schreef CobusIII het volgende:Ik ga er geen traan om laten...leuk met kinderen, weet alles over paarden, kan goed opschieten met zijn collega's maar we hadden hem nooit terug moeten halen...wens hem wel alle succes bij zijn nieuwe club Klinkt alsof ie zo op ponykamp kan... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Volgens FeyenoordTM komt er mogelijk een spits aan. Ben benieuwd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Of Zweedse gehaktballetjes ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Iig geen Brabantse worstenbroodjes |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een scheet in een glas water? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Zonde van de scheet, geur wordt gelijk gedempt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Maandag meer nieuws dacht ik te horen? |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Het lijkt mij logischer als dit na het eventuele behalen van de groepsfase gaat gebeuren. Dan komt daar extra geld voor vrij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Of na bevestiging vertrek Fer |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Geen idee.
Kein Geloel hoopt maandag meer te weten ivm de volgende podcast. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Napoli met hun 15 miljoen aalmoes. Een duidelijke NEE is voldoende lijkt mij. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
inderdaad , duidelijke nee , 15milj is veel te weinig en dan nog een jaar erop wachten |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
toch verwacht ik dat hij nog wel vertrekt deze weken , kunnen we prima opvangen met hendriks , met dat geld kan je wel een goede spits halen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Toch zou ik het jammer vinden.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Niet te hopen inderdaad, maar we weten dat het tot de mogelijkheden behoord. Maar dan niet voor een aalmoes, prijs je topspelers gewoon hoog 25 miljoen prijskaartje hoppa! Sinisterra kopen vanaf 20 miljoen. Als club wil je veranderen, dan veranderen de prijskaartjes ook. En ja dan is er soms een misser a la Nico, en als je het niet doet missers a la B. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord verlangt een aalmoes; 15 miljoen, veel te laag.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dan was ie al weg denk ik |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: denk ik ook , feyenoord en arnesen zijn echt niet zo dom om 15milj te vragen , zo'n wedstrijd tegen atletico is toch wel lekker om clubs uit spanje wakker te schudden , het helpt wel om een stukie serieuzer te worden genomen en om interesse te wekken in onze spelers
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 augustus 2021 door kenny -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Feyenoord Transfermarkt @FeyenoordTM
FC Bayern München is hevig geïnteresseerd in Tyrell Malacia. De Duitse topclub zat gisteren bij #FEYluz dan ook op de tribune voor de talentvolle linksback. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 - 01:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Feyenoord Transfermarkt @FeyenoordTM FC Bayern München is hevig geïnteresseerd in Tyrell Malacia. De Duitse topclub zat gisteren bij #FEYluz dan ook op de tribune voor de talentvolle linksback. Wederom een hoge prijs vragen! Nederlands elftal lonkt, Europees gaat het lekker, en een lang contract. |
|
|
|