|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op maandag 16 augustus 2021 - 10:47 schreef kraaitje het volgende:jammer ik denk dat hij er zo 20 of meer bij ons inschiet en als ik dan hem kan kopen vooreen bedrag van 2 miljoen is dat de gok waard nu hebben we meer dan het dubbele betaald voor Bozinik . wellicht had je Bannis meekunnen nemen in de deal Appart, een nieuwe gok voor 2 miljoen.
Gok is gok voor 4 of 2 of 5 ton. Het gokje moet goed uitpakken maar gokken met je laatste geld is overstandig. Ik zie die griek ook als optie maar gezien zijn doelpunten(veel rommel goaltjes en nooit verdedigen) zou ik geen 2 miljoen betalen. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Dost is natuurlijk een prima spits voor "plan B". |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dost past toch niet in de manier van spelen hoe Slot het voor ogen heeft? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Meer plan X. Als zelfs bord op schoot scouting niet haalbaar is |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
als plan B geen gekke keus hoor , als eerste spits zie ik het ook niet zitten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Slot wil een buitenspeler |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2021 - 20:57 schreef MMM het volgende:Op Zuid is men naarstig opzoek naar een versterking in de spits. Één van de namen die deze zomer aangeboden is voor verhuur aan #Feyenoord, is de bij Brentford onder contract staande Halil Dervişoğlu (21), die een verleden heeft bij Sparta Rotterdam. Er is nog niets beslist. Pfff pleur op hoor Mwah ik vind hem een heel getalenteerd spelertje eerlijk gezegd. Begreep alleen zijn keuze voor Brentford niet vorig jaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gouka heeft ook een dartbord met naampjes hangen hè die hij opvist uit de media. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dost vind ik geen slechte oplossing |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2021 - 17:55 schreef Stylzz het volgende:[..] Volgens diverse Franse bronnen, waaronder journalist Loïc Tanzi van Goal en Eurosport, is Feyenoord namelijk met PSG in gesprek over Nesta Zahui. Begin juli was de 18-jarige flankspeler al op proef bij Feyenoord, nu hij gratis kan en mag vertrekken uit Parijs. Feyenoord hoeft alleen een opleidingsvergoeding te betalen, en PSG wil verder een doorverkooppercentage op Zahui behouden. Dat lijkt geen probleem, en dus zou de transfer van de dribbelkont naar Rotterdam wel eens spoedig rond kunnen gaan komen. Dit lijkt nu rond te komen.
En Burger een jaartje Sparta. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Bas Dost!! Als die echt komt kan dit wel eens een heel mooi seizoen worden als je t mij vraagt |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Verkoop of transfer Fer levert genoeg salaris op, verhuur burger en Bannis, tja ik ben hoopvol |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
Dost heeft een jaar niets laten zien in belgie en heeft geen restwaarde
Daarbij heeft hij heel vaak aangegeven dat hij niet voor Onze mooie club wou spelen.
Nu als hij bijna nergens meer aan de bak kan wil hij nog een keer bij onze ballen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 augustus 2021 door kraaitje -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Psssst er is geen geld......Dost is wel een spits Die kan scoren. In verhouding met Bozenik, Bannis, wel een echt aanspeelpunt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 augustus 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zie Dost niet meer zo hard werken in het systeem van Slot waar dit cruciaal is. Om over een eventuele restwaarde maar te zwijgen, laat maar zitten als je het mij vraagt. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
dost is ook geen goede voetballer , wel een afmaker |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die speelt toch al bij ons? Heeft 3 augustus contract getekend en speelt bij onder 21. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Lekker een talentje die ook bij PSG zijn contract kon verlengen. Welkom en we zien het wel! |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
schijnt inderdaad rond te komen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zijn weinig beelden op youtube te vinden over hem |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lees ook dat hij nu onderweg is naar feyenoord |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mooi, met een beetje geluk kan ie ook in het eerste voorin al wat betekenen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Helemaal eens. Dost en werken, sleuren, overzicht hebben, rijmt niet met elkaar. En zit in de traplift-fase. Hoogtijdagen voorbij. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Overtuigend contract ook ,1 jaar |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Met 1 jaar optie voor Feyenoord, dat dan wel |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Als het waar is wat er gezegd word in Rusland, kunnen we misschien Stylzz een plezier doen door Vilhena terug te halen :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor op de bank dan zeker? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja vind het ook apart met optie van nog een jaar. Moet dan toch echt gehaald zijn voor onder 21. En apart dat je contract bij PSG weigert en voor Feyenoord kiest.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja vind het ook apart met optie van nog een jaar. Moet dan toch echt gehaald zijn voor onder 21. En apart dat je contract bij PSG weigert en voor Feyenoord kiest.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 16 augustus 2021 - 21:33 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ja vind het ook apart met optie van nog een jaar. Moet dan toch echt gehaald zijn voor onder 21. En apart dat je contract bij PSG weigert en voor Feyenoord kiest.. Ja eens wat betreft het contract, maar de keuze lijkt mij wel een gevalletje andere omgeving |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Reserve voor Jahan denk ik . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is voor O21. Als t wat is zal er snel opengebroken worden natuurlijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoop ik dat ie wel beter is geworden. zo geweldig vond ik 'm niet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Stuur hem maar weer terug dan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 augustus 2021 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 16 augustus 2021 - 21:33 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ja vind het ook apart met optie van nog een jaar. Moet dan toch echt gehaald zijn voor onder 21. En apart dat je contract bij PSG weigert en voor Feyenoord kiest.. Misschien kiest hij voor voetbal en had hij daar het idee dat ie verzoop in de miljoenen. Daar kopen ze toch gewoon wat anders als ze wat nodig hebben. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil