|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooi. Next.
Andraž Šporar is set to join Middlesbrough on loan from Sporting, per @Record_Portugal.
Boro will pay €8.5 million to make the loan permanent if 1) they achieve promotion to the Premier League and 2) Šporar scores at least 15 goals in 2021/22. |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
Adolfo Gaich van CSKA Moskou. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb mijn bingo kaart bijna vol. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik vertrouw er op dat duo Arne&Arne al een aantal aanvallers op de korrel hebben. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Toch is het raar Azarkan te verhuren en dan een buitenspeler te zoeken. Antonucci kan toch ook wel linksbuiten spelen. laat Linssen maar centraal spelen. Hij bevalt me daar wel. Het lijkt me ook beter Conteh van de hand te doen dat neemt in ieder geval de hoop weg. Fer en Geertruida moeten ook nog moven dus de wens voor een rb of rcv is ook nog altijd aanwezig. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
het zou erg jammer zijn als er geen goede spits komt , na jaren bagger voetbal zonder enig idee te moeten kijken hebben we eindelijk een trainer met een positieve spel opvatting , we genieten eindelijk weer eens van onze ploeg het zou de kers op de taart wezen al zou Arnesen dat nog voor elkaar weten te boxen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Julian Jeanvier. Ik drop m, maar t is ongetwijfeld gelul want t is van een totaal onbetrouwbare bron |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 - 13:07 schreef Stylzz het volgende:Julian Jeanvier. Ik drop m, maar t is ongetwijfeld gelul want t is van een totaal onbetrouwbare bron is een CV toch ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
WillyKreuz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zou ik niet eens een slecht idee vinden. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: zullen ze alvast voor sorteren mocht geertruida niet bij willen tekenen ? hateboer is er voorlopig uit , misschien een wissel geertruida /lammers/huur (is nergens op gebaseerd hoor zat ik zo aan te denken) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 - 13:29 schreef kenny het volgende:[..] zullen ze alvast voor sorteren mocht geertruida niet bij willen tekenen ? hateboer is er voorlopig uit , misschien een wissel geertruida /lammers/huur (is nergens op gebaseerd hoor zat ik zo aan te denken) Kan, maar Geert ligt er tot oktober uit. Dus dat is ook niet logisch. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: klopt zo had ik het nog niet bekeken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Buitenspeler en een spits dus nog |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Conteh verhuurd aan het overbekende en roemruchte Sandhausen.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Prima. Nu nog heel blijven |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of dat gaat lukken, dat is maar zeer de vraag", erkent trainer Arne Slot echter. "Ik denk dat wij met name aanvallend versterking nodig hebben. Wij zijn niet in de omstandigheid om een heel verlanglijstje te hebben. Wat ik eigenlijk altijd tegen de scouts zeg: haal maar een goede speler. Dat is een vrij eenvoudige opdracht, hè. We zoeken nog een spits én een buitenspeler." Op 1 september sluit de markt.
Ondertussen moet er ook altijd gevreesd worden voor een vertrek van bijvoorbeeld Marcos Senesi, die er vooral in Italië goed opstaat. Maar Slot is niet bang voor een bliksemvertrek van de Argentijn. "Over Marcos heb ik nog niks gehoord zolang als ik bij Feyenoord zit." |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
lewandowski komt vrij, iets voor ons? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Voeg maar toe aan het lijstje Pellè, Guidetti & Co. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
de opties en dagen tikken langzaam weg , het gaat kort dag worden om nog een spits toe te voegen en misschien een buitenspeler , als het maar weer geen paniek aankoop wordt zoals met Pratto |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Diemmers geblesseerd en al afvoeren voor n prikkie . Proberen Fer te verkopen . En vooral , vanavond een hele goede uitslag neerzetten . Wie weet wat dan nog kan . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 - 10:40 schreef kenny het volgende:de opties en dagen tikken langzaam weg , het gaat kort dag worden om nog een spits toe te voegen en misschien een buitenspeler , als het maar weer geen paniek aankoop wordt zoals met Pratto Dat zou erg haaks staan op het beleid dat we deze zomer zien. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Lijkt me dat je dit vooral in overweging zou nemen als ik Arnesen zou zijn, geeft net een andere te volgen strategie als je vanavond wint en ziet dat je goede kansen maakt. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 - 10:44 schreef van geil het volgende:Diemmers geblesseerd en al afvoeren voor n prikkie . Proberen Fer te verkopen . En vooral , vanavond een hele goede uitslag neerzetten . Wie weet wat dan nog kan . eens , zet je een heel goede uitslag neer vanavond zodat je redelijk zeker de poelfase bereik is er misschien wat meer mogelijk
diemers fer en teixeira inderdaad afvoeren |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 - 10:44 schreef van geil het volgende:Diemmers geblesseerd en al afvoeren voor n prikkie . Proberen Fer te verkopen . En vooral , vanavond een hele goede uitslag neerzetten . Wie weet wat dan nog kan . eens , zet je een heel goede uitslag neer vanavond zodat je redelijk zeker de poelfase bereik is er misschien wat meer mogelijk
diemers fer en teixeira inderdaad afvoeren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 - 10:56 schreef VVout het volgende:[..] Lijkt me dat je dit vooral in overweging zou nemen als ik Arnesen zou zijn, geeft net een andere te volgen strategie als je vanavond wint en ziet dat je goede kansen maakt. T probleem is een beetje dat t nieuwe boekjaar 01-09 start. En je feitelijk voor dit boekjaar alles op hebt. En uit t verleden leert men dat ze vaak niet zo happig zijn een voorschot te nemen op t nieuwe boekjaar. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 - 11:33 schreef Stylzz het volgende:[..] T probleem is een beetje dat t nieuwe boekjaar 01-09 start. En je feitelijk voor dit boekjaar alles op hebt. En uit t verleden leert men dat ze vaak niet zo happig zijn een voorschot te nemen op t nieuwe boekjaar. Met een halfvolle tank kom je ook maar half zo ver natuurlijk, lastig te beslissen waarvoor en hoeveel reserves je opzij moet zetten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En ja hoor ........Guidetti wordt weer genoemd ................ |
|
|
|
|
WillyKreuz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Niet alles geloven wat Henk zegt joh. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee vond ik in de media, hij ligt mog voor een jaar vast en komt weinig aan spelen toe hahahahaha |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Met het laatste geld (als dat er al is) zie ik liever nog een echte nr 10 komen die de lopende spelers aan het werk zet. Linssen zou dan de positie van spits prima in kunnen vullen. Maar goed een echte nr 10 lijkt mij nog duurder dan een spits. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zeker de vorige 40 wedstrijden vergeten |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 - 14:49 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Met het laatste geld (als dat er al is) zie ik liever nog een echte nr 10 komen die de lopende spelers aan het werk zet. Linssen zou dan de positie van spits prima in kunnen vullen. Maar goed een echte nr 10 lijkt mij nog duurder dan een spits. Daar hebben we er juist meer dan genoeg van. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Op wie doel je dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We hebben ze. Maar kwalitatief is wel de vraag |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Precies, ik bedoel dus ook een nr 10 met rendement. Met het rendement (geen) van Kökçü redden we het niet. Als Arnsnes gaat spelen (die gaat spelen) wordt er ook meer verwacht van Kökçü in de passing naar voren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 augustus 2021 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens de berichten is Feyenoord bezig geweest met de Griek. Zijn salariseisen waren te hoog . |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Als fer weg is geen probleem...2 jarig contract, weinig risico
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 augustus 2021 door CobusIII -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 - 15:55 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Precies, ik bedoel dus ook een nr 10 met rendement. Met het rendement (geen) van Kökçü redden we het niet. Als Arnsnes gaat spelen (die gaat spelen) wordt er ook meer verwacht van Kökçü in de passing naar voren. Kökcü gaat beter en beter, investeer daar nu een half jaar in en pak je miljoenen op de transfermarkt.
Voorlopig is geduld een belangrijke factor, mogelijkheden moet je eerst creëren. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
die griek is helemaal niks , moet je totaal niet aan beginnen , geen spits voor een topploeg komt veel te kort eigenlijk een bozenik 2.0 |
|
|
|