|
|
MMM
|
|
|
Buitenspeler en een spits nu?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 augustus 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: De uitslagen worden wekelijks hoger..... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: De uitslagen worden wekelijks hoger..... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Of een spits die ook op de flank rendeert |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Spits nodig, maar met Linssen gaat het ook crescendo. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er gaat iets gebeuren nog. Minimaal 4 miljoen erbij |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die spits van Elfsborg die inviel ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die neger die Bijlow een rode kaart aannaaide |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Rafael Camacho (21) van Sporting Clube de Portugal zou één van de namen zijn van buitenspelers waar #Feyenoord mee bezig is.
Cambuur heeft ook interesse in hem, dat zou gaan om huren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bij Cambuur gegarandeerd een basisplaats.
Geen idee of Feyenoord wil huren of kopen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Misschien zo gek nog niet, de moeite waard om eens beter te bekijken.
https://www.transfermarkt.nl/marokhy-ndione/profil/spieler/479019
Nadat dus gedaan te hebben blijf ik het moeilijk vinden, t's wel een atleet, nog weinig kost, zijn leeftijd mee heeft en wel kan scoren. Ook zag je hoe met hem Feyenoord toch ff in het nauw kwam, zou dit z'n gokje kunnen zijn wat goed uitpakt? |
|
|
|
|
WillyKreuz
|
|
|
VVV en Celtic akkoord over transfersom Giakoumakis |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat niemand het in zijn hoofd haalt die bij Feyenoord te halen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heb je gezien hoe sterk hij was ,en pas 21 en 1.94 lang . Ik zou dat gokje wel durven nemen ook gezien zijn snelheid |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 - 14:12 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Heb je gezien hoe sterk hij was ,en pas 21 en 1.94 lang . Ik zou dat gokje wel durven nemen ook gezien zijn snelheid Zo zit ik er ook in, heeft voor de rest alles wel mee denk ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja daat moet je op selecteren.......... Als basketballer |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Was gewoon rood en een dikke blunder van Bijlow. Gelukkig maakt hij deze blunder nu |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zwakke beslissing van een waanzinnig slechte scheidsrechter. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Oke en wie moet er uit wanneer we een spits hebben ? Eigenlijk wat we nu nog willen aantrekken zal voor de breedte zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 - 15:11 schreef Leuv het volgende:Oke en wie moet er uit wanneer we een spits hebben ? Eigenlijk wat we nu nog willen aantrekken zal voor de breedte zijn. Precies wat je zegt. We zoeken een fatsoenlijke aanvaller voor op de bank. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als er iets speelt rond verhuur Bo of Ba hebben Arnex2 al een spits in de kijkert en meer dan dat. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Meer dan terechte belissing. Verder was hij dramatisch inderdaad. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bijlow had er niets te zoeken, en blokkeerde die speler. Rood was terecht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 - 15:11 schreef Leuv het volgende:Oke en wie moet er uit wanneer we een spits hebben ? Eigenlijk wat we nu nog willen aantrekken zal voor de breedte zijn. Linssen en Toornstra blijven degenen die t goed doen, Op een voor hun onnatuurlijke positie.
Dat blijft niet zo. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 - 15:49 schreef Stylzz het volgende:[..] Linssen en Toornstra blijven degenen die t goed doen, Op een voor hun onnatuurlijke positie. Dat blijft niet zo. Eens maar ze doen het te goed om op de bank terecht te komen. Aursnes ken eventueel Toornstra maar ook Kokcu nog vervangen. Echter zoals ze nu spelen zal hij gewoon op de bank terecht komen.
Het meest maak ik me nog zorgen over rechts centraal achterin en de rechtsback positie. Fer wil je hier gewoon niet neerzetten en wmb dondert Geertruida lekker op met zijn debiele eisen.
Ik denk dat we eerder nog een stuk of 3 moeten lozen dan wel verhuren voordat we nog wat aantrekken. Fer, Geertruida en Bozenik mogen van mij alle 3 wel moven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 - 15:49 schreef Stylzz het volgende:[..] Linssen en Toornstra blijven degenen die t goed doen, Op een voor hun onnatuurlijke positie. Dat blijft niet zo. Precies En er gaan blessures en schorsingen komen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dost nog op de lijst, maar zoeken nu naar een multifunctionele aanvaller. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
1 speler nog maar erbij dus. Jammer.
Had gehoopt op een spits én een buitenspeler |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dan maar zo, geen noodaankoopjes a la Pratto doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Of
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 augustus 2021 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat zijn er 2, noem er nog maar 80. 200 ook goed. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T leuke aan Arnesen is . Het is niet te voorspellen . Groot netwerk . Bij de Y.M zag je vrijwel alle aankopen van mijlenver aankomen . |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Bas Dost, wat vinden we daar eigenlijk van? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ken wel een Bas Dorst die woonde een paar huizen verder hahahahahaah Was mede alcoholist, hij is het nog steeds ..... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Idrissi.. Dat zou in het plaatje passen. |
|
|
|