|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij scoort ze makkelijk in de oefenwedstrijden en in de competitie scoort ie ook wel, maar in de CL kom je er niet ver mee denk ik.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ik heb mijn contact eens geraadpleegd en die zegt dat er versterkingen komen, dus ik ben benieuwd ... Er worden geen namen genoemd en helaas ook niet binnen welke tijd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 juli 2014 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als je contact A zegt moet ie ook maar B zeggen.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat had ik ook graag gewild, maar is snap dat hij zijn baan niet op het spel gaat zetten ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 - 22:32 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat had ik ook graag gewild, maar is snap dat hij zijn baan niet op het spel gaat zetten ... Deed ie al toen ie A zei.. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 - 22:21 schreef lijdensweg het volgende:Ik heb mijn contact eens geraadpleegd en die zegt dat er versterkingen komen, dus ik ben benieuwd ... Er worden geen namen genoemd en helaas ook niet binnen welke tijd. ja zo ken ik er ook nog wel een paar. Lens is gewoon bijna rond. Hij wil koste wat kost weg uit die regio. Dat akkefietje met Joris: zand erover. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 - 22:21 schreef lijdensweg het volgende:Ik heb mijn contact eens geraadpleegd en die zegt dat er versterkingen komen, dus ik ben benieuwd ... Er worden geen namen genoemd en helaas ook niet binnen welke tijd. waarschijnlijk omdat ze t zelf nog niet weten. zullen wel paniekperikelen worden |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 - 22:39 schreef van geil het volgende:[..] waarschijnlijk omdat ze t zelf nog niet weten. zullen wel paniekperikelen worden van Lens kant is er sprake van behoorlijke paniek |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote: hij heeft gewoon geen zin meer in Sjachtar Donetsk uit |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
ik heb sportdwaas hoog zitten, hij zal zomaar niet met onzin op het forum verschijnen en van Geel heb ik ook hoog zitten. Ik ben benieuwd morgen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 - 18:39 schreef daan limbos het volgende:Mag ik even de advocaat van de duivel spelen: voor al die mensen die zwijmelen bij de geweldige prestaties van van Geel: welke echte topper heeft hij binnengehaald? Vormer, Goossens Te Vrede? Pelle kwam toevallig binnenlopen door de zoon van Koeman. Guidedtti lijkt toch achteraf ook geen topper te zijn als van Geel hem nu niet meer wil. Graag zou ik het lijstje willen zien waar hij steeds mee schermt. Zo als hier door enkele mensen gesuggereerd het boodschappenlijstje van zijn vrouw. Waarschijnlijk hebben veel supporters een dure seizoenkaart gekocht om naar een veredeld jeugdelftal te kijken. Twee keer 2e en 1 keer derde... In totaal alleen Immers gehaalde voor 900.000 euro en Pelle voor 2.000.000 euro. Verder alleen transfervrije spelers en voor meer dan 40 miljoen euro aan schulden weggewerkt.
Kan slechter? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 - 22:37 schreef sportdwaas het volgende:[..] ja zo ken ik er ook nog wel een paar. Lens is gewoon bijna rond. Hij wil koste wat kost weg uit die regio. Dat akkefietje met Joris: zand erover. Waar komt dat gerucht weg, ik zie het nergens terug? De 9 miljoen die je noemde voor Lens kan voor Feyenoord geen optie zijn. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Zou overigens wel een uitstekende versterking zijn..
Boetius - Dost - Lens
:) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
alsof dat de verdiensten van van Geel zijn. droom verder. |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
quote: Plus een nog goeie verdediger graag. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Uiteraard is dat de verdienste van onder meer van Geel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik denk eerder dat hij op t juiste moment binnenkwam. voor de rest vind ik t allemaal mager, zeer mager. zijn eigen inbreng. De grote talenten waren er al . al zijn versterkingen vind ik bedenkelijk behoudens Janmaat. Pelle en Guidetti waren niet zijn verdiensten. en de transfersommen vallen gewoon tegen. zullen we t nog maar niet over de Leerdammertjes etc hebben. De schaduwlijst waar hij al n jaar mee schermde, was niet voorbereid of kwijt. dus ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 juli 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 - 23:48 schreef van geil het volgende:ik denk eerder dat hij op t juiste moment binnenkwam. voor de rest vind ik t allemaal mager, zeer mager. zijn eigen inbreng. De grote talenten waren er al . al zijn versterkingen vind ik bedenkelijk behoudens Janmaat. Pelle en Guidetti waren niet zijn verdiensten. en de transfersommen vallen gewoon tegen. zullen we t nog maar niet over de Leerdammertjes etc hebben. De schaduwlijst waar hij al n jaar mee schermde, was niet voorbereid of kwijt. dus ? wat een gelul zeg , v geel heeft het tot nu toe gewoon goed gedaan , wat verwacht je dan van hem ? dat ie met een lege knip een paar toppers had aangetrokken ? je zegt wel leuk dat pelle guidetti janmaat niet zijn verdienste zijn maar als deze spelers mislukt waren was het wel zijn schuld , ja zo lust ik er wel een , de jeugd stond er al dat is inderdaad niet zijn verdienste laten we wel normaal blijven doen aub 3 jaar geleden waren we bijna naar de klote en dat het nu goed gaat is toch wel de verdienste van v geel en gudde en de rest |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2014 - 00:34 schreef freduc het volgende:[..] wat een gelul zeg , v geel heeft het tot nu toe gewoon goed gedaan , wat verwacht je dan van hem ? dat ie met een lege knip een paar toppers had aangetrokken ? je zegt wel leuk dat pelle guidetti janmaat niet zijn verdienste zijn maar als deze spelers mislukt waren was het wel zijn schuld , ja zo lust ik er wel een , de jeugd stond er al dat is inderdaad niet zijn verdienste laten we wel normaal blijven doen aub 3 jaar geleden waren we bijna naar de klote en dat het nu goed gaat is toch wel de verdienste van v geel en gudde en de rest Zo is dat, prima beleid en er is een goeie structuur. Nu kan Feyenoord de volgende stap gaan maken aangezien men nu uit de 'rooie' cijfers zijn. Fase 1 is nu voltooid , nu Fase 2: dat is de schuld aan VvF inlossen en bij fase 3 kunnen we weer wat meer gaan eisen vind ik. |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2014 - 01:11 schreef lijdensweg het volgende:[..] Zo is dat, prima beleid en er is een goeie structuur. Nu kan Feyenoord de volgende stap gaan maken aangezien men nu uit de 'rooie' cijfers zijn. Fase 1 is nu voltooid , nu Fase 2: dat is de schuld aan VvF inlossen en bij fase 3 kunnen we weer wat meer gaan eisen vind ik. +1 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
It aint over till the fat lady sings. Er kan nog zoveel gebeuren. En degenen die nu alles en iedereen binnen onze club afserveren als kansloos lopen straks weer voorop in de polonaise als we weer een paar partijtjes winnen zeker ? Dan motten we ineens weer kampioen worden..pffff we weten toch dat we eigenlijk subtop zouden spelen en op moessten bouwen deze 5 jaar ? We zitten nu in jaar 3 .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 juli 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2014 - 01:11 schreef lijdensweg het volgende:[..] Zo is dat, prima beleid en er is een goeie structuur. Nu kan Feyenoord de volgende stap gaan maken aangezien men nu uit de 'rooie' cijfers zijn. Fase 1 is nu voltooid , nu Fase 2: dat is de schuld aan VvF inlossen en bij fase 3 kunnen we weer wat meer gaan eisen vind ik. Precies. Realistisch kijken. Niet naar korte termijn succesjes maar een duidelijke weg naar boven. En dat we de eerste jaren niet verwend zouden worden met topspelers dat wist ik van tevoren. En toch ben ik er dit jaar ook weer gewoon bij. verheug me nu al op de acties van van onze volgende generatie groeibriljantjes, want die hebben we naast de transfervrije kneusjes ook nog gewoon rondlopen hoor.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hebben we al iemand? Nee he. Kut seizoen wordt t |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Misschien wacht Van Geel ook wel het resultaat af van de transfer van De Vrij om daarmij het aankoopbudget te verruimen. Hiermee heeft hij automatisch dan ook meer keuzemogelijkheden.
Daarnaast lijkt het er op dat Feyenoord de voorkeur geeft aan het halen van transfervrije en huurbare spelers. Feyenoord kan daardoor meer geld besteden aan het contracteren van de eigen jeugd. Het aantrekken van spelers van buiten de eigen jeugd dient er voor om het balans in het elftal te bewaren. Bijvoorbeeld door ervaring aan te trekken of spelers die plekken moeten gaan bezetten die (tijdelijk) niet door de eigen jeugd ingevuld kunnen worden.
Als je goed kijkt, dan is duidelijk zichtbaar dat Feyenoord, sinds de komst van Van Geel, planmatig werkt aan het doorselecteren van de selectie met merendeels spelers uit eigen jeugd. Door dit beleid, en andere maatregelen, wordt Feyenoord eerst financieel en vervolgens sportief steeds sterker.
Het is lang geleden dat ik iets van een plan bij Feyenoord kon ontdekken. Juist de afgelopen jaren heb ik het vertrouwen gekregen dat Feyenoord weer terugkomt aan de top, nationaal en internationaal. |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
zou de vrij bij een engelse middenmoter speler dan zou hij nu tussen de 15 en 20 miljoen waard zijn, waarom zou van geel genoegen nemen met een italiaanse fooi.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2014 - 01:11 schreef lijdensweg het volgende:[..] Zo is dat, prima beleid en er is een goeie structuur. Nu kan Feyenoord de volgende stap gaan maken aangezien men nu uit de 'rooie' cijfers zijn. Fase 1 is nu voltooid , nu Fase 2: dat is de schuld aan VvF inlossen en bij fase 3 kunnen we weer wat meer gaan eisen vind ik. als fase 3 was gestart dan was fase 2 wat makkelijker te bewerkstelligen. Gudde heeft t prima gedaan. over v Geel ben ik minder tevreden. Zonder sportieve resultaten zullen de toeschouwers afnemen en de transferwaardes. Aan de vooravond van n "nieuw stadion" ook niet zo handig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'De Vrij wil naar United en houdt Lazio aan het lijntje' Stefan de Vrij blijft de headlines vullen in het internationale geruchtencircuit. Volgens het tabloid Sunday Mirror houdt Stefan de Vrij Lazio Roma aan het lijntje in afwachting van de mogelijke interesse van Manchester United. De verdediger zou dusdanige signalen hebben gekregen dat hij de ontwikkelingen in Manchester nog even wil afwachten. Bij de club van Van Gaal zou De Vrij tweede kandidaat zijn achter Hummels van Borussia Dortmund. (Sunday Mirror/Netwerk.to) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als het waar is verstandig van hem.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2014 - 09:19 schreef van geil het volgende:[..] als fase 3 was gestart dan was fase 2 wat makkelijker te bewerkstelligen. Gudde heeft t prima gedaan. over v Geel ben ik minder tevreden. Zonder sportieve resultaten zullen de toeschouwers afnemen en de transferwaardes. Aan de vooravond van n "nieuw stadion" ook niet zo handig. Feyenoord supporters zullen hun club niet snel laten vallen beste van Geil, we zijn supporters van het 'succes' ... Daar denk je meer aan bij dat Pisvolk uit 040 en die homo's uit 020 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2014 - 08:15 schreef De Pater het volgende:zou de vrij bij een engelse middenmoter speler dan zou hij nu tussen de 15 en 20 miljoen waard zijn, waarom zou van geel genoegen nemen met een italiaanse fooi.. Ook dat heeft weer met het salaris te maken ... Zolang de salarissen niet omhoog gaan zal Feyenoord niet zoveel vangen betreft transfersommen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2014 - 09:30 schreef lijdensweg het volgende:[..] Feyenoord supporters zullen hun club niet snel laten vallen beste van Geil, we zijn supporters van het 'succes' ... Daar denk je meer aan bij dat Pisvolk uit 040 en die homo's uit 020 dus zou de VVF ook eens deze trouwe mensen kunnen belonen. en blijf ik erbij dat met sportief succes de club veel sneller volledig zelfstandig is. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2014 - 09:35 schreef van geil het volgende:[..] dus zou de VVF ook eens deze trouwe mensen kunnen belonen. en blijf ik erbij dat met sportief succes de club veel sneller volledig zelfstandig is. Ik zou eerder de salarissen van de 'jonkies' omhoog doen om zo meer transfergeld te vangen. Verder heb ik ook begrepen dat adidas met een prestatie vergoeding gaat werken bij Feyenoord buiten het jaarlijkse bedrag om. Dit allemaal om zo snel mogelijk van de 'last' VvF af te zijn ... En de VvF heeft de trouwe mensen al zat beloond lijkt me door de club te redden !!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2014 - 09:30 schreef lijdensweg het volgende:[..] Feyenoord supporters zullen hun club niet snel laten vallen beste van Geil, we zijn supporters van het 'succes' ... Daar denk je meer aan bij dat Pisvolk uit 040 en die homo's uit 020 Eensert.. Dat volk mag zich geen supporters noemen, dat zijn meer aanhangers of aanhangsels.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Allemaal leuk. maar ik hoor voor t eerst in tijden toch echt veel andere geluiden om me heen. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2014 - 09:35 schreef van geil het volgende:[..] dus zou de VVF ook eens deze trouwe mensen kunnen belonen. en blijf ik erbij dat met sportief succes de club veel sneller volledig zelfstandig is. Om langdurig sportief succes te kunnen hebben, heb je goede spelers nodig. Om goede spelers op te leiden of te halen heb je geld en geen schulden nodig. Om geld te kunnen genereren heb je een goede jeugdopleiding nodig (hebben we), een stadion waar meer bezoekers in kunnen (komt er aan) en een commercieel beleid (wordt aan gewerkt). Het begint met een goede organisatie en een doordacht beleidsplan.
Ik ben het overigens eens met de gemaakte opmerking dat de VVF al genoeg gedaan heeft. Het is nu zaak om het belang van de VVF weer terug te brengen, hoewel dat niet tot nul euro's of 0% aandelen hoeft te gaan. We moeten wel zorgen dat de post "rentelasten" weer gaat dalen, om ook op die manier financiële ruimte voor het sportief beleid te creëren.
Er zijn diverse clubs, in noem als voorbeeld Vitesse en Twente, in de eredivisie die met een goed beleid zijn begonnen en door ongeduld weer gekken dingen zijn gaan doen. Twente door bijvoorbeeld toekomstig geld uit europese wedstijden in te boeken voordat ze daadwerkelijk verdiend waren, maar al wel werden uitgegeven, en Vitesse dat een speelbal is geworden van mensen met te veel geld en te weinig clubliefde. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2014 - 09:57 schreef sportverteller het volgende:[..] Om langdurig sportief succes te kunnen hebben, heb je goede spelers nodig. Om goede spelers op te leiden of te halen heb je geld en geen schulden nodig. Om geld te kunnen genereren heb je een goede jeugdopleiding nodig (hebben we), een stadion waar meer bezoekers in kunnen (komt er aan) en een commercieel beleid (wordt aan gewerkt). Het begint met een goede organisatie en een doordacht beleidsplan. Ik ben het overigens eens met de gemaakte opmerking dat de VVF al genoeg gedaan heeft. Het is nu zaak om het belang van de VVF weer terug te brengen, hoewel dat niet tot nul euro's of 0% aandelen hoeft te gaan. We moeten wel zorgen dat de post "rentelasten" weer gaat dalen, om ook op die manier financiële ruimte voor het sportief beleid te creëren. Er zijn diverse clubs, in noem als voorbeeld Vitesse en Twente, in de eredivisie die met een goed beleid zijn begonnen en door ongeduld weer gekken dingen zijn gaan doen. Twente door bijvoorbeeld toekomstig geld uit europese wedstijden in te boeken voordat ze daadwerkelijk verdiend waren, maar al wel werden uitgegeven, en Vitesse dat een speelbal is geworden van mensen met te veel geld en te weinig clubliefde. Helemaal eens. maar er zit nog veel tussen he. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Zekers. Het grootste probleem of valkuil is echter ons ongeduld. Deze weg is een goede weg. Over twee tot drie jaar, zijn we stevig terug. Tot die tijd is het niet onmogelijk om kampioen te worden of europees te overwinteren, maar dat moet nu (nog) niet ons hoofddoel zijn. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
De kans is inderdaad aanwezig dat Feyenoord dit seizoen een sportieve terugval gaat doormaken. Dat is dan echter niet omdat we weer terug bij af zijn, maar omdat we een nieuwe groeifase zijn ingegaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Prima uitgelegd sportverteller.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2014 - 10:07 schreef sportverteller het volgende:[..] Zekers. Het grootste probleem of valkuil is echter ons ongeduld. Deze weg is een goede weg. Over twee tot drie jaar, zijn we stevig terug. Tot die tijd is het niet onmogelijk om kampioen te worden of europees te overwinteren, maar dat moet nu (nog) niet ons hoofddoel zijn. Leuk, maar klopt niet. alle ingrediënten van de zwarte cijfers vallen weg bij n slecht jaar. we konden ternauwernood zwarte cijfers schrijven. mede door al onze Oranjeklanten. nu zal dat max zo'n twee miljoen worden zoals t er nu voor staat. bij n slecht seizoen worden spelers als Clasie Vilhena Boetius en Kongolo niet uitgenodigd voor Oranje waarmee dus hun transferwaarde instort. zonder enig succes geen transfers dus geen inkomsten. en met deze selectie zoals hij nu is kun je zomaar 10de worden. terwijl met n gericht transferbeleid je met twee vingers in de neus in de top had gestaan. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2014 - 10:30 schreef van geil het volgende:[..] Leuk, maar klopt niet. alle ingrediënten van de zwarte cijfers vallen weg bij n slecht jaar. we konden ternauwernood zwarte cijfers schrijven. mede door al onze Oranjeklanten. nu zal dat max zo'n twee miljoen worden zoals t er nu voor staat. bij n slecht seizoen worden spelers als Clasie Vilhena Boetius en Kongolo niet uitgenodigd voor Oranje waarmee dus hun transferwaarde instort. zonder enig succes geen transfers dus geen inkomsten. en met deze selectie zoals hij nu is kun je zomaar 10de worden. terwijl met n gericht transferbeleid je met twee vingers in de neus in de top had gestaan. Dan heb je weinig vertrouwen in onze jeugd, je zou eens wat vaker naar varkenoord moeten gaan om de jeugd te zien spelen ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik heb veel vertrouwen in de jeugd. maar die kunnen er nooit alle tegelijk staan in hun eerste seizoen. anyway we zien t wel. maar ik hoop dat er alsnog wat goeds komt, al is het eigenlijk al te laat |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2014 - 10:10 schreef sportverteller het volgende:De kans is inderdaad aanwezig dat Feyenoord dit seizoen een sportieve terugval gaat doormaken. Dat is dan echter niet omdat we weer terug bij af zijn, maar omdat we een nieuwe groeifase zijn ingegaan. Klopt, meestal is desintegratie nodig met een diep dal, voordat urgentiebesef er is en het beleid drastisch omgaat. Dat is gelukkig gebeurd. Nu zijn we veerkracht aan het onen en klimmen op. Grootste valkuil tijdens deze fase is terugval in oude patroon. Dat doet de directie gelukkig niet. Maar ze zetten de uitgezeten koers door.
Natuurlijk zou ik ook graag voor CL-voorronde een spits zien. Maar dat is dan weer korte termijnbeleid. Als het lukt binnen het beleid graag, als dat niet lukt, jammer dan. Rustig doorbouwen.
VEERKRACHT!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2014 - 10:30 schreef van geil het volgende:[..] Leuk, maar klopt niet. alle ingrediënten van de zwarte cijfers vallen weg bij n slecht jaar. we konden ternauwernood zwarte cijfers schrijven. mede door al onze Oranjeklanten. nu zal dat max zo'n twee miljoen worden zoals t er nu voor staat. bij n slecht seizoen worden spelers als Clasie Vilhena Boetius en Kongolo niet uitgenodigd voor Oranje waarmee dus hun transferwaarde instort. zonder enig succes geen transfers dus geen inkomsten. en met deze selectie zoals hij nu is kun je zomaar 10de worden. terwijl met n gericht transferbeleid je met twee vingers in de neus in de top had gestaan. Leg gericht transferbeleid msar eens uit. Heb je het over deze zomer kan ik me er iets bij voorstellen, jaren daarvoor minder. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2014 - 11:09 schreef FR-Henk het volgende:[..] Leg gericht transferbeleid msar eens uit. Heb je het over deze zomer kan ik me er iets bij voorstellen, jaren daarvoor minder. Voor de periode Van Geel was er inderdaad geen spraken van een transferbeleid. Met de kosmt van Van Geel is die er gekomen, hoewel hij natuurlijk wel eerst met de schade van voorgaande seizoenen werd geconfronteerd. Sinds zijn komst worden spelers weer voor een fatsoenlijk bedrag verkocht en krijgen jeugdspelers een contract aangeboden. Dat we dit jaar voor het eerst fors cashen heeft, althans naar mijn mening, te maken met het feit dat de voormalige jeugdspelers moesten rijpen. Je kan het beleid niet alleen goed terug zien in de verkoopcijfers, maar ook in de waardeverhoging van de selectie van Feyenoord in de afgelopen drie jaar. Die cijfers vind je terug in de jaarrekeningen en de websites die melding maken van de transferwaarden. Wellicht dat je over de hoogten van de transferwaarden kan praten, de trend is echter duidelijk omhoog.
Als Gudde een zakkenvuller is, Koeman een waardeloze trainer en Van Geel er niets van bakt, waar komt dan het financieel en sportieve succes vandaan? Allemaal toeval? Geluk? |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mee eens. Van Geel moet NU laten zien wat verder oogsten is. Daarin blijft ie vooralsnog in gebreke. |
|
|
|