|
|
MMM
|
|
|
FeyenoordTM:
Fer naar Alanyaspor |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
ik zie net elkayati is transfervrij is dat niet wat om als tweede rechtsbuiten aan te trekken heb je een extra scorend wapen dan kan je ook nog een echte spits halen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 - 22:13 schreef kraaitje het volgende:ik zie net elkayati is transfervrij is dat niet wat om als tweede rechtsbuiten aan te trekken heb je een extra scorend wapen dan kan je ook nog een echte spits halen Geintje toch? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ieder z'n idee. Maar El Khayati is nu niet iemand die het team extra kwaliteit geeft. Iets van middelmaat. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Slecht idee, in 1 klap alle dynamiek eruit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Haal die Kerk van Utrecht maar. Wordt daar uitgekotst, maar die is zo ontzettend snel. Denk dat Slot en RvP die wel t laatste stapje kunnen laten maken |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2021 - 10:17 schreef Stylzz het volgende:Haal die Kerk van Utrecht maar. Wordt daar uitgekotst, maar die is zo ontzettend snel. Denk dat Slot en RvP die wel t laatste stapje kunnen laten maken Wat mag dat kosten? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Marktwaarde is 6 miljoen zegt TFM. Twee jaar contract nog |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Bozenik verhuren en Fran Sol huren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2021 - 10:17 schreef Stylzz het volgende:Haal die Kerk van Utrecht maar. Wordt daar uitgekotst, maar die is zo ontzettend snel. Denk dat Slot en RvP die wel t laatste stapje kunnen laten maken Ben niet zo’n voorstander, heel snel maar voetballend meh.
Waarom kotsen ze hem uit daar trouwens? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Eerst hebben we het over kwaliteit en nu iver Kerk? Dan liever een iets ervaren centrum spits...... |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
Ik zie liever Joey Veerman komen (voor langer termijn) en gewoon Linssen in de spits. Dit seizoen zien als opbouwen en alle overbodige spelers verkopen. Volgend seizoen de volgende stap maken. Misschien moet Robin van Persie eens met Ihattaren gaan praten. Is volgend seizoen transfervrij. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kerk is een snel blind paard. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2021 - 10:17 schreef Stylzz het volgende:Haal die Kerk van Utrecht maar. Wordt daar uitgekotst, maar die is zo ontzettend snel. Denk dat Slot en RvP die wel t laatste stapje kunnen laten maken NEE aub niet blind paard en trouwens ook veel te duur!!!! |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
quote: Dat zou mooi zijn voor hem en voor Feyenoord ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Huntelaar voor het laatste kwartiertje ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk echt dat t voor mij een reden kan zijn dit seizoen verder over te slaan dan. Ik moet er niet aan denken dat in ons shirt te zien. Ik moet al een klein beetje binnensmonds kotsen als ik er aan denk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hahahaha Arnesen , Huntelaar halen ! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee hoor , las toevallig dat hij geen club heeft , maar nog wel de energie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja, maar niet fit, dus pas over een maand inzetbaar en dan vaak stuk weer.
Los van t feit dat t fucking Huntelaar is |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Vincent Janssen misschien dat ze voor hem gaan? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Niet voor vrijdag vermoed ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Misschien wel pas de dinsdag erna |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Da's nog steeds niet voor vrijdag ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En tevens ook erna.
Pfff |
|
|
|
|
NickyTee
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: goed gevonden , volgens transfermarkt 4,5milj al kan je dat niet geheel serieus nemen , spurs zijn ook in de markt voor hem , het zou weer een stunt van arnesen zijn om hem binnen te hengelen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: al enig nieuws omtrent Fer ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De rookpatronen zijn nat . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die is toch bezig met Ajax ? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: die blijven ook maar kopen , gisteren weer een buitenspeler van ff 13milj , die kunnen onderhand zowat 3 elftallen opstellen een punt wat ze vergeten met hun koopzucht is hoe hou je ze alle tevreden , je krijgt onvrede en morrende spelers wat de team geest niet ten goede komt , wat je gisteren ook al lichtelijk zag gebeuren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind t vooral mooi wat t met hun jeugdige spelers gaat doen. Alles wat ze kopen is een brevet van onvermogen richting jeugd op die positie.
Is bij ons overigens ook, alleen wij moeten ze wel in laten vallen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|