|
|
van geil
|
|
|
Madueke naar Tottingham ? 40 miljoen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De sportief directeur van Brommapojkarna zei tegen FotbollDirekt dat Feyenoord en twee clubs uit Denemarken interesse hebben getoond in Jardell Kanga. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met n oude kop moet t lukken . |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op maandag 23 augustus 2021 - 18:00 schreef Stylzz het volgende:De sportief directeur van Brommapojkarna zei tegen FotbollDirekt dat Feyenoord en twee clubs uit Denemarken interesse hebben getoond in Jardell Kanga. Wel een fantastische voetbalnaam. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: 15 zelfs lees ik net, 13-12-2005.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Veel grote clubs noemen hem een wonderkind. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Goed is goed. De Messi van Zuid. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Fer is verkocht .witte rook. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Was Google van hem joh? Hoeve betaalden we die gozer... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als die snor het zegt zal het wel waar zijn toch? |
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
ach voor 12 miljoen is toch lekker |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Nou snor zit er wel vaker naast hoor. Ze wisten namelijk destijds ook zeker te Weten dat Senesi een dure miskoop was. Na 1 wedstrijd op waardeloos kunstgras, waar zelfs ik geen skippybal raak. Snor en consorten ben ik wat dat betreft al een aantal jaar helemaal zat. Het is dat het af en toe over Feyenoord gaat, anders had ik er echt niet meer naar gekeken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ok .dus 2x per week kijken .leuk . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Derksen, stiekem en naar mannetje geworden. Maar goed, is volksvermaak. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verhaal van die Amerikaan lijkt me echt gelul |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Over die Canadees international die gratis geleverd kon worden? En Slot zou dat zien zitten, maar Arnesen hield het tegen En dan vervolgens verdachtmakingen rond Arnesen (en zoon) eruit braken. En standaard van Hooijdonk/NOs afmaken omdat ze Derksen's holmaat Advocaat zwaar bekritiseren.
Derksen is ziek van haat. Zijn tijd is voorbij. Anoniem oud worden in Grollo. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Onzin volgens FeyenoordTM |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 23 augustus 2021 - 22:32 schreef FR-Henk het volgende:Over die Canadees international die gratis geleverd kon worden? En Slot zou dat zien zitten, maar Arnesen hield het tegen En dan vervolgens verdachtmakingen rond Arnesen (en zoon) eruit braken. En standaard van Hooijdonk/NOs afmaken omdat ze Derksen's holmaat Advocaat zwaar bekritiseren. Derksen is ziek van haat. Zijn tijd is voorbij. Anoniem oud worden in Grollo. Laatste jaar. Gelukkig |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 23 augustus 2021 - 22:32 schreef FR-Henk het volgende:Over die Canadees international die gratis geleverd kon worden? En Slot zou dat zien zitten, maar Arnesen hield het tegen En dan vervolgens verdachtmakingen rond Arnesen (en zoon) eruit braken. En standaard van Hooijdonk/NOs afmaken omdat ze Derksen's holmaat Advocaat zwaar bekritiseren. Derksen is ziek van haat. Zijn tijd is voorbij. Anoniem oud worden in Grollo. Wel leuk dat je kijkt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Yep, dat zogenaamde scherprechtersrolletje is al zolang uitgekauwd. Maar goed, er zijn kijkers die hem geloofwaardig vinden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: 25 minuten ja, om geloofwaardige info te vernemen. En een gefundeerd oordeel over het voetbal van Feyenoord te horen. Maar nee, het is shit. Het is platheid geworden. Geen analyses, steeds meer algemeenheden.
En lekkerste is, ik keek allang niet meer. Dus mis het niet.
Maar kijk jij er fijn naar. Veel plezier ermee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik voel me gezegend dat als ik iets niets leuk vind , en het interreseerd me niet .dan kijk ik niet , wel zo handig . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En VI sla ik zelden over , heerlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb t al bijna 2 jaar niet meer gekeken. Heel sporadisch een paar minuten. Mis t niet. Ligt vooral aan Derksen inderdaad |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
wereld programma al is het al minder leuk als een paar jaar geleden , min punt van derksen is wel om dickie maar op te hemelen dat hij het zo goed gedaan heeft bij ons waarheid is wel duidelijk dat dickie het simpelweg gewoon slecht heeft gedaan |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik vind Derksen wel ok. Lult idd niks tot weinig inhoudelijks betreft Feyenoord. Voor de rest wel amusante tv.. gewoon lekker kantine praat en de politiek af fikken. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dan vertrekt Veerman dus. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 23 augustus 2021 - 22:32 schreef FR-Henk het volgende:Over die Canadees international die gratis geleverd kon worden? En Slot zou dat zien zitten, maar Arnesen hield het tegen En dan vervolgens verdachtmakingen rond Arnesen (en zoon) eruit braken. En standaard van Hooijdonk/NOs afmaken omdat ze Derksen's holmaat Advocaat zwaar bekritiseren. Derksen is ziek van haat. Zijn tijd is voorbij. Anoniem oud worden in Grollo. gaat over deze speler , zou zeer welkom zijn bij ons een echte versterking , hoe het werkelijk in elkaar zit weten we niet , maar als slot hem ook wil , halen die gozer zou ik zeggen https://www.youtube.com/watch?v=LyMo7Q0H_Qk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 augustus 2021 door kenny -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tajon Bucharan
https://www.transfermarkt.nl/tajon-buchanan/leistungsdatendetails/spieler/638793
Speler van buiten de EU moeten voor een werkvergunning over bovengemiddelde kwaliteiten bezitten en dat moet ook in een bovengemiddeld loon uitgedrukt worden.
Transfersom is gewaardeerd op 7 miljoen.
Dit seizoen in een keer een paar keer gescoord en daarvoor niet veel, apart op zijn leeftijd 22 jaar verwacht je dan ook bijbehorende stats. in voorgaande jaren.
Alles bij elkaar opgeteld zou ik ook van deze speler af zien denk ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 augustus 2021 door VVout -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Veerman past niet in het systeem van Slot. Te weinig dynamiek en hij is niet zo goed zonder bal... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Diemmers en Texeira nog afschrijven . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: evt Bozenik ook nog |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die hoeft voor mij niet zo ..of er moeten miljoenen komen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Contract loopt af, dus als je daar nog wat voor kan krijgen inderdaad. Zou fijn wezen.
En ik hoop echt op een buitenspeler en spits nog. Bannis dan verhuren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er gaat op zeker nog wat gebeuren |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er gaat op zeker nog wat gebeuren |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kan nog wel eens een druk weekje worden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord gaat na het vertrek van Leroy Fer de transfermarkt op. De Rotterdammers willen naast het halen van een extra aanvaller ook een nieuwe centrale verdediger aan de groep toevoegen, zo meldt Feyenoord-watcher Dennis van Eersel op Twitter.
Feyenoord heeft nog zeven dagen om de selectie te versterken. De transfermarkt sluit namelijk woensdag 1 september. De grote vraag is of de Rotterdammers op het laatste moment nog een aanwinst kunnen vinden die past binnen de financiële mogelijkheden.
"Of dat gaat lukken, dat is maar zeer de vraag", liet Arne Slot eerder al weten op de vraag of er nog een aanvaller bij komt. ''Wij zijn niet in de omstandigheid om een heel verlanglijstje te hebben. Wat ik eigenlijk altijd tegen de scouts zeg: haal maar een goede speler. Dat is een vrij eenvoudige opdracht, hè.''
Feyenoord zag zestien spelers vertrekken Technisch directeur Frank Arnesen heeft tot nu toe niet stil gezeten. Naast het binnenhalen van enkele directe versterkingen heeft de Deen ook afscheid genomen van een groot aantal spelers. In totaal hebben zestien contractspelers elders onderdak gevonden.
Marouan Azarkan, Achraf El Bouchataoui en Christian Conteh zijn verhuurd. Bart Nieuwkoop, Dylan Vente, Eric Botteghin, Jordy Wehrmann, Leroy Fer, Lucas Pratto, Luciano Narsingh, Nick Marsman, Ramon ten Hove, een buitenspeler, Sven ven Beek, George Johnston, Liam Kelly en Uroš Spajić vertrokken uit De Kuip.
Arnesen drukt hierdoor aardig zijn stempel op de Rotterdamse club. De jeugdopleiding en de scouting werd de afgelopen maanden flink onder handen genomen. ''Verandering kost tijd en je moet elkaar overtuigen. En je ziet het nu veranderen. Er is eenheid, mensen werken goed samen. We hebben vooral veel gepraat met mensen'', reageerde een tevreden technisch directeur in gesprek met het Algemeen Dagblad. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Verdomme ik wil ook nog een spits. Maar dat word m dus niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waarom een extra verdediger trouwens?
Trauner/Geertruida Senesi/Hendriks
Lijkt me voldoende |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Misschien kunnen ze Senesi nog kwijt voor 21 miljoen? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Heb de indruk dat er niet heem veel vertrouwen in Hendriks is. |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
Mickey van der Ven kopen van Volendam en om de prijs te drukken Antonucci een seizoen naar Volendam. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Geertruida toch als back up voor Pedersen? |
|
|
|