|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 - 12:08 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Die Adolfo Gaich zit wel muziek in volgens mij. Hij heeft iig de leeftijd en de lengte 1.94 meter. Veerman zie ik ook graag komen , kijk naar het verschil in rendement tenopzichte van Kökçü. is jammer genoeg geen geld voor |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 - 12:08 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Die Adolfo Gaich zit wel muziek in volgens mij. Hij heeft iig de leeftijd en de lengte 1.94 meter. Veerman zie ik ook graag komen , kijk naar het verschil in rendement tenopzichte van Kökçü. Veerman is echt veel te duur. Gaich was misschien te halen toen ie nog in Zuid-Amerika speelde, nu ver buiten bereik. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Waar heb je dat gelezen?
Ik zie t nergens voorbij komen.
Lijkt me onzin. Die gaat Arnesen nooit halen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 augustus 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Van Geel wilde die Luckassen toen nog halen voor 6 miljoen(!), gelukkig koos hij voor PSV.
Weer eens ontsnapt aan wanbeleid.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 augustus 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 - 12:15 schreef MMM het volgende:[..] Waar heb je dat gelezen? Ik zie t nergens voorbij komen. Lijkt me onzin. Die gaat Arnesen nooit halen. laten hopen dat hij hem niet gaat halen ( het kwam bij feyenoord vrienden op FB voorbij ) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Juist Feyenoord heeft het lopende bewijs dat lengte in de spits er niet toe doet. Slimheid en balvastheid wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Sommige kabouters springen op techniek hoger dan lange Jan. Weten beter positie te kiezen en vrij te lopen. Ook heeft een kleine speler door een lager zwaartepunt een behendigheidsvoordeel.
Ieder voordeel heeft zijn nadeel, als je er maar het beste uit weet te halen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het gaat om balans . Van alles wat .en meer smaken . Iedere wedstrijd kan wat anders vragen . Diversiteit hebben we nodig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
Ik hou wel van snelle buitenspelers met een actie in huis , zijn door hun snelheid een plaag voor de verdedigers , hebben daardoor veel dreiging , lengte maakt dan weinig uit al is de techniek maar prima in orde |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
Zou mooi zijn als je ze allebei kan halen , die verdediger hoeft van mij niet zeker als het over die Lucassen gaat |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: Heb je wel gelijk in geile , je hebt Linssen nu die het op een bepaalde manier invult , als je er een lange kopsterke spits erbij krijgt kun je weer anders spelen , je zag het gisteren bij psv bijvoorbeeld ook hadden ze een Luuk de jong gehad dan hadden die ballen die ze de 16 inpomten enig nut gehad |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 - 14:02 schreef kenny het volgende:[..] Heb je wel gelijk in geile , je hebt Linssen nu die het op een bepaalde manier invult , als je er een lange kopsterke spits erbij krijgt kun je weer anders spelen , je zag het gisteren bij psv bijvoorbeeld ook hadden ze een Luuk de jong gehad dan hadden die ballen die ze de 16 inpomten enig nut gehad Precies . En die tegenstanders gaan we krijgen . Zeker als je in Europa wat wilt . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 - 13:48 schreef van geil het volgende:Het gaat om balans . Van alles wat .en meer smaken . Iedere wedstrijd kan wat anders vragen . Diversiteit hebben we nodig. Stompzinnig en lachwekkend, met kleine beurs. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De reactie niet eens waard .zo dom . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kaats en bal. De Biesbosch is mooi. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De wind buigt elke richting mee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik lees ineens overal transfer Bozenik . Of papegaaien ze een bron na ? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Is dezelfde bron geloof ik inderdaad |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt. Zal ook pas na t weekend zijn dan denk ik |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
komt dat ff mooi uit. De vlag hing nog buiten omdat fer vertrokken is...ik laat hem nog ff hangen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahaha. Maar had hem nog wel 4 maanden gegund. dan maar VVV. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Over Castellanos
Hoewel Slot in eerste instantie niet wil ingaan op de geruchten, komt de keuzeheer uiteindelijk toch met duidelijke taal over een eventuele transfer. "Ik heb die naam ook wel eens voorbij horen komen in de media, maar het is niet heel concreet. Er worden op dit moment zoveel spelers aangeboden. Als ik op alle namen moet reageren die voorbij zijn gekomen, heb ik daar een dagtaak aan. Het is niet reëel en ik denk niet dat je hoeft te verwachten dat deze gaat komen", aldus Slot, die overigens wel bevestigt dat er over een vertrek van Robert Bozenik 'te praten valt'.
Feyenoord zou Bozeník graag willen uitlenen en op die manier financiële ruimte maken voor de komst van een (veelzijdige) aanvaller. Het contract van de Slowaak met de Rotterdammers loopt nog drie seizoenen door. Woensdagavond schrijft BILD dat onder meer Fortuna Düsseldorf interesse in de 21-jarige aanvaller heeft. "We gaan niet op elke naam in", luidt het summiere commentaar van technisch directeur Uwe Klein omtrent de vermeende interesse in de Feyenoorder.
Bozeník leek in januari vorig jaar van MSK Zilina naar Hamburger SV over te stappen, maar het was Feyenoord dat de strijd om zijn handtekening won en vier miljoen euro betaalde. Hij speelde voor MSK Zilina 58 duels in alle competities en kwam daarin tot 19 treffers. In Rotterdam-Zuid is de aanvaller niet uit de verf gekomen: na 28 officiële wedstrijden staat de teller op 4 treffers en 2 assists.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 augustus 2021 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het is niet reëel dat deze speler gaat komen. Laat ik daar maar duidelijk over zijn", zei @Feyenoord-trainer Arne Slot |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dus die zit op t vliegtuig |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Argentijnen en vliegtuigen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vandaar dat hij niet komt . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Anders wordt hij er toch uitgeflikkerd. Nu heeft hij nog n kansje . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Afghanen wilden ook op een vliegtuig zitten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 - 21:18 schreef MMM het volgende:Het is niet reëel dat deze speler gaat komen. Laat ik daar maar duidelijk over zijn", zei @Feyenoord-trainer Arne Slot Mooi gespeeld .maybe . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk dat er 2 aanvallers bijkomen |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Voor op de vleugels zeker. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Slot wel heel stellig.
Ik geloof er niet meer in |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vanaf morgen tot 01-9 flink op de F5 ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik zag gisteren nog dat ie een aantal tweets geliked had waar ie gelinkt werd met Feyenoord. Dat heeft hij ongedaan gemaakt ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 augustus 2021 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 - 07:02 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik zag gisteren nog dat ie een aantal tweets geliked had waar ie gelinkt werd met Feyenoord. Dat heeft hij ongedaan gemaakt ;) Oh serieus haha.
Afwachten dan maar.
Voor het eerst in jaren weer een spannend slot (;)) van een transferperiode. Al liep dat eigenlijk in het verleden nooit af zoals gewenst.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eerst vanavond afronden. Extra geld en een bredere selectie noodzaak.
Al vind ik Slot ook hier helder: een aankoop komt er pas als speler past in zijn spelvisie. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Tabreloader in Mozilla is echt relaxed ZZ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 - 08:10 schreef MMM het volgende:[..] Oh serieus haha. Afwachten dan maar. Voor het eerst in jaren weer een spannend slot (;)) van een transferperiode. Al liep dat eigenlijk in het verleden nooit af zoals gewenst.. Volgens TFM nog 100% betrouwbaar |
|
|
|