|
|
pat
|
|
|
quote: Dit dus
En visie????
Neee echt niet |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Vorige page het filmpje daarvan geplaatst, is die engerd ja. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 - 17:53 schreef edjoe het volgende:Viergever is veel te traag in het systeem wat Feyenoord speelt. Lievrr Antonucci nog een seizoen naar Volendam en Mickey van der Ven halen Die vd ven willen ze 4 miljoen voor, das hij niet waard |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote: Eens! Al huren ze Messi, je moet dat niet meer willen! |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Ondanks dat he, die gast is NOG trager dan burger NOG slechter in de 1 op 1 want die heeft cv gekozen En hij is stok focking oud, bottje is beter dan burger en ownt deze man |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Ja idd die dailo of zo werd voor 21 milj gekocht door man u Best een leuke gok voor een jaartje… |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is er al iemand?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 augustus 2021 door Stylzz -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Nu een spits kopen is dom want met dit geld koop je nooit iets goeds. Of wel?
Daarom huur voor zon talent? Miahici of hoe he dat schrijft vond ik geen slechte huur bv |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Vierge er, als je daar mee aankomt snap je als Feyenoord zijnde totaal niet wat er onder de de Feyenoord supporters speelt. Ik geef het dan toch maar aan: nooit meer zaken doen met dat kutvolk uit 020.
Los van dat, wat levert het op? Een oude overschatte speler die niets toevoegt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 - 18:40 schreef pat het volgende:[..] Ondanks dat he, die gast is NOG trager dan burger NOG slechter in de 1 op 1 want die heeft cv gekozen En hij is stok focking oud, bottje is beter dan burger en ownt deze man Dus alles bij elkaar, snap niet dat hierover onenigheid is bij de staf. Moet haast wel een broodje snor verhaal zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
youtube filmpjes laten wel zien dat die Diallo erg goed kan voetballen , zou een mooie stunt zijn al kan je hem huren , realistisch gezien is de kans erg klein |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Als het huren of niks is. Dan maar huren.
De huidige selectie is te smal. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, als je met dergelijke kwaliteit in de top 3 kan eindigen , dan maar huur. Dat brengt dan ook weer financieel voordeel met zich mee. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 - 19:01 schreef kenny het volgende:youtube filmpjes laten wel zien dat die Diallo erg goed kan voetballen , zou een mooie stunt zijn al kan je hem huren , realistisch gezien is de kans erg klein Misschien aanwezigheid Persie een drijfveer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Koopmeiners verkocht voor 14 miljoen. AZ goed bezig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Das de laatste die ze hadden. |
|
|
|
|
Einzelganger
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 - 18:40 schreef pat het volgende:[..] Ondanks dat he, die gast is NOG trager dan burger NOG slechter in de 1 op 1 want die heeft cv gekozen En hij is stok focking oud, bottje is beter dan burger en ownt deze man Burger is het traagst van het traagst kan ook niet lopen.ja viergever heb ik nooit echt gezien maar ik ben persoonlijk klaar met die burger.Buiten dat heb je haps en Geertruida ook nog maar zou viergever gewoon nemen.ik kan die burger niet meer zien.je hebt er niks aan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Krijg hier heel veel vragen over, de laatste geluiden zijn dat NYCFC hoog in de boom zit en tegen de $10m verlangt - daar gaat #Feyenoord niet aan willen voldoen. Een backup optie is op dit moment ook niet concreet. Het wordt afwachten wat de markt doet de laatste dagen.
Zucht.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 - 20:50 schreef MMM het volgende:Krijg hier heel veel vragen over, de laatste geluiden zijn dat NYCFC hoog in de boom zit en tegen de $10m verlangt - daar gaat #Feyenoord niet aan willen voldoen. Een backup optie is op dit moment ook niet concreet. Het wordt afwachten wat de markt doet de laatste dagen. Zucht.. Nu opeens 10 miljoen, na dagen onderhandelen. Vreemd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit is dus gewoon een keer gelul |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zie het alweer helemaal gebeuren.
Weken lang geruchten en uiteindelijk komt er niks. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, TM zat er al vanaf het begin naast vermoed ik. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: We hebben al wat. En vooral. Geen geld |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Diallo rond als je FTM en Fabrizio Romano mag geloven. En die hebben het meestal wel juist. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Diallo gaat voor Feyenoord kiezen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die gozert moet blijkbaar zelf alleen nog definitief ja zeggen. United en Feyenoord zijn akkoord. En het lijkt erop dat Diallo zelf ook wil. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat is een hele goede speler |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
We hebben met hem erbij wel voldoende smaken voor de vleugels. Alireza, Sini, Linssen, Balde en Diallo. Plus nog wat spelers die er in geval van nood kunnen spelen. En eigen jeugd (Benita). Maar een spits blijft wenselijk/noodzakelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 augustus 2021 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als je alles leest ontploffen de sites zowat, zo goed deze speler is. Ik ken hem niet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik ook niet. Zijn naam heb ik wel eens voorbij horen komen, maar geloof niet dat ik hem heb zien spelen. Maar de verhalen zijn positief, dus dat belooft wat. Schijnt dat hij op beide vleugels en ook als schaduwspits uit de voeten kan, benieuwd of Slot hem ook in de punt wil gaan gebruiken. En of hij dus als die veelzijdige aanvaller wordt gezien die hij wilde, of dat hij puur voor de vleugels is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zal RvP hier een handje hebben? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 - 22:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik ook niet. Zijn naam heb ik wel eens voorbij horen komen, maar geloof niet dat ik hem heb zien spelen. Maar de verhalen zijn positief, dus dat belooft wat. Schijnt dat hij op beide vleugels en ook als schaduwspits uit de voeten kan, benieuwd of Slot hem ook in de punt wil gaan gebruiken. En of hij dus als die veelzijdige aanvaller wordt gezien die hij wilde, of dat hij puur voor de vleugels is. Dat zal zo zijn denk ik. Want na deze deal is de poet op. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Tja verre van ideaal. Maar we hebben spelers nodig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nou ben vooral benieuwd naar het salaris. Daar kan wel eens de grens in zijn bereikt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat wel, na 1 seizoen hoor je er niks meer van. Aan de andere kant, als hij ons naar plek 2 knalt.. :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Met een lege beurs is een jaartje overbruggen met zulke spelers prima.
We moeten wel. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: En 27 minuten later... :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 - 22:16 schreef ar het volgende:[..] Dat wel, na 1 seizoen hoor je er niks meer van. Aan de andere kant, als hij ons naar plek 2 knalt.. :) Zoals Bakkal destijds ;) |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: zo denk ik er ook over , je haalt wel een erg goede speler binnen ook al is het huur |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
nu nog een spits , bozenik zal vertrekken , bannis komt tekort en met linssen schiet je ook niks op |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Een huis huren kost je ook alleen maar geld, maar je hebt wel een dak boven je hoofd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Geduld heb ik nooit gehad ;) |
|
|
|