|
|
van geil
|
|
|
ik stop ermee. want die dingen zeg ik helemaal niet. en voor Henk. die gerichte aankopen heb ik al zeker 20 keer genoemd. Laat ieder maar lekker zijn eigen ding er over denken, ik vind t prima. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: volgens mij is dat 7 jaar. wat wil je zeggen , dat we n prima jeugd hebben? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2014 - 11:25 schreef van geil het volgende:ik stop ermee. want die dingen zeg ik helemaal niet. en voor Henk. die gerichte aankopen heb ik al zeker 20 keer genoemd. Laat ieder maar lekker zijn eigen ding er over denken, ik vind t prima. Gerichte aankopen is iets anders dan gericht transferbeleid. Daar vroeg ik naar, geile. Enfin, laat maar zitten dan. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Stand van zaken nu:
Pelle voor € 10 miljoen Janmaat voor € 7,5 miljoen BMI voor € 7,7 miljoen
Mogelijk nog De Vrij voor € 8-12 miljoen
Voor de transfer van Fer hebben we nog € 400.000 ontvangen. Voor het afstaan van WK spelers hebben we circa € 500.000 gevangen en voor Rodney Kongolo ook circa € 450.000. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
maar snel aandelen uitgeven dan. we beginnen op n bank te lijken |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2014 - 11:29 schreef FR-Henk het volgende:[..] Gerichte aankopen is iets anders dan gericht transferbeleid. Daar vroeg ik naar, geile. Enfin, laat maar zitten dan. Voor mij is een gericht transferbeleid hetzelfde als een gericht aankoopbeleid. Het transferbeleid is gericht op aanvulling van de selectie die voornamelijk bestaat uit jeugdspelers. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2014 - 11:33 schreef sportverteller het volgende:[..] Voor mij is een gericht transferbeleid hetzelfde als een gericht aankoopbeleid. Het transferbeleid is gericht op aanvulling van de selectie die voornamelijk bestaat uit jeugdspelers. Daar heeft van Geel nog niet al te veel duidelijkheid in gegeven. En z'n daden blijven de afgelopen maand ondermaats. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2014 - 11:33 schreef sportverteller het volgende:[..] Voor mij is een gericht transferbeleid hetzelfde als een gericht aankoopbeleid. Het transferbeleid is gericht op aanvulling van de selectie die voornamelijk bestaat uit jeugdspelers. Daar heeft van Geel nog niet al te veel duidelijkheid in gegeven. En z'n daden blijven de afgelopen maand ondermaats. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Henk kom terug naar Nederland aub.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Inderdaad, benieuwd hoe hij er over denkt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat weten we inmiddels al in viervoud toch..d:-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: meestal Immers gebeurt het in honderdvoud , dus ik ben nog niet echt overtuigd van zijn mening. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Is al gebeurd, das een deel van het probleem. Feyenoord dacht voorheen te weinig zoals een bank zou moeten denken, waardoor we nu nog beperkt worden in de mogelijkheden. Vergeet niet dat die 30 miljoen van de VvF nog (hoewel gepresenteerd als aandelen) gewoon een verkapte schuld is.
Maar natuurlijk, er is wel wat mogelijk. Feyenoord zou enkele miljoenen moeten kunnen uitgeven. En dat is nog niet gebeurd. Dan kan je aan Van Geel toeschrijven, maar wellicht is het ook zo dat met het bedrag dat Feyenoord te besteden heeft het alsnog niet eenvoudig is een capabele vervanger van met name Pellè aan te trekken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
heb ik al n's eerder gezegd. op dat soort transfers doel ik niet. maar de rest had al voor elkaar moeten zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2014 - 19:28 schreef van geil het volgende:heb ik al n's eerder gezegd. op dat soort transfers doel ik niet. maar de rest had al voor elkaar moeten zijn. Ideaal gezien wel, maar is dat ook realistisch? Je hebt niet elk jaar de luxe al begin juli je selectie compleet te hebben. Als kopende partij ben je natuurlijk ook zeer afhankelijk van de verkopende partij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik zal t eens anders brengen.. hoeveel spelers telt nu de selectie van Feyenoord? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2014 - 19:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ideaal gezien wel, maar is dat ook realistisch? Je hebt niet elk jaar de luxe al begin juli je selectie compleet te hebben. Als kopende partij ben je natuurlijk ook zeer afhankelijk van de verkopende partij. lees t nog eens. ik heb t niet over compleet. maar het geraamte had er moeten staan, en n spelwijze(s) dan kun je gericht aankopen. En niet onbelangrijk. dat maakt t veel makkelijker om versterkingen te halen. ik denk als er 5 spitsen waren die er wel oren naar hadden, er nu zeker 4 afhaken op sportief gebied, simpelweg omdat ze willen voorkomen de pispaal te worden. en wat te denken van n Clasie en Boetius.bv Die worden ook nerveus bij geen aanwinsten en evt verlies tegen Besiktas. en kunnen ook ineens drang krijgen om weg te gaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 juli 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
en verder, bijna alle concurrenten hebben t wel voor elkaar. en dat had bij ons ook gekund deze keer. omdat zelfs dr Love (sorry) wist wie er weg zouden gaan en voor wat voor bedragen ongeveer. Laat staan intern bij Feyenoord die de hoed en de rand weten.
en t had t aantrekken van versterkingen makkelijker gemaakt. als er al 5 spitsen waren die er wel oren naar hadden zullen er nu 4 afhaken om sportieve redenen simpelweg omdat ze niet de dupe willen worden van een evt matig seizoen. en wat te denken van bv Clasie en Boetius, die zullen ook nerveus worden als er niet snel wat komt en we bv zouden verliezen tegen Besiktas.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 juli 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij heeft geen haast. Wij wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk dat hij t gewoon even niet weet en hoopt dat er wat op z'n pad komt. Dost komt ook niet van zijn schaduwlijst.maar van Rutten
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dost vindt Feyenoord een stap terug. De tyfus voor m |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Inderdaad , laat hem lekker ... Graag of niet! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Blijkt geen motivatie bij Dost te zitten. Dan niet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2014 - 19:34 schreef van geil het volgende:ik zal t eens anders brengen.. hoeveel spelers telt nu de selectie van Feyenoord? 26 spelers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: en daar komen dan de aankopen nog bij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2014 - 19:42 schreef van geil het volgende:en verder, bijna alle concurrenten hebben t wel voor elkaar. en dat had bij ons ook gekund deze keer. omdat zelfs dr Love (sorry) wist wie er weg zouden gaan en voor wat voor bedragen ongeveer. Laat staan intern bij Feyenoord die de hoed en de rand weten. en t had t aantrekken van versterkingen makkelijker gemaakt. als er al 5 spitsen waren die er wel oren naar hadden zullen er nu 4 afhaken om sportieve redenen simpelweg omdat ze niet de dupe willen worden van een evt matig seizoen. en wat te denken van bv Clasie en Boetius, die zullen ook nerveus worden als er niet snel wat komt en we bv zouden verliezen tegen Besiktas. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
foutje :) of zou Dost bij die 4 spitsen horen?
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2014 - 19:39 schreef van geil het volgende:[..] lees t nog eens. ik heb t niet over compleet. maar het geraamte had er moeten staan, en n spelwijze(s) dan kun je gericht aankopen. En niet onbelangrijk. dat maakt t veel makkelijker om versterkingen te halen. ik denk als er 5 spitsen waren die er wel oren naar hadden, er nu zeker 4 afhaken op sportief gebied, simpelweg omdat ze willen voorkomen de pispaal te worden. en wat te denken van n Clasie en Boetius.bv Die worden ook nerveus bij geen aanwinsten en evt verlies tegen Besiktas. en kunnen ook ineens drang krijgen om weg te gaan. Spelwijze is niet de verantwoordelijkheid van Van Geel natuurlijk, maar goed, in principe speelt Feyenoord 4-3-3 (of 4-2-3-1 afhankelijk van hoe je dat systeem beschouwd).
Het geraamte staat er m.i. ook. Er zijn 3 spelers vetrokken. Alleen Pellè heeft geen directe opvolger binnen de selectie. Cabral, Van Beek en Boulahrouz gaan bepalen wie er Janmaat op gaat volgen. En Indi was al bijna voorbijgestreefd door Kongolo. Maar goed voor de volledigheid kunnen we wellicht nog een echte rechtsback gebruiken. Linksback is afwachten, vooral mbt Woudenberg. Andere opties zijn Kongolo en Nelom.
Voor de rest zijn we intact. Ideaal gezien zouden we een echte rechtsbuiten kunnen gebruiken en 10. Aan de andere kant, met Manu hebben we er al een speler bij ten opzichte van vorig seizoen.
Het enige dat echt nodig is, is m.i. een spits. Zelfs al zou Te Vrede voldoen, dan nog heb je niemand daar achter. Achahbar vind ik geen reële optie.
Dus om antwoord te geven op je kritiek op Van Geel ten aanzien van het geraamte, ik zie het niet zo.. dat is niet minder dan vorig seizoen. De selectie is breed genoeg, alleen mist het dat stukje kwaliteit dat verkocht is. Met name Janmaat en Pellè. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ah, je vindt de selectie te groot? Daar kan ik wel inkomen. Er moeten er een aantal afvloeien. Als dat je kritiek is, dan ben ik het er mee eens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2014 - 20:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Spelwijze is niet de verantwoordelijkheid van Van Geel natuurlijk, maar goed, in principe speelt Feyenoord 4-3-3 (of 4-2-3-1 afhankelijk van hoe je dat systeem beschouwd). Het geraamte staat er m.i. ook. Er zijn 3 spelers vetrokken. Alleen Pellè heeft geen directe opvolger binnen de selectie. Cabral, Van Beek en Boulahrouz gaan bepalen wie er Janmaat op gaat volgen. En Indi was al bijna voorbijgestreefd door Kongolo. Maar goed voor de volledigheid kunnen we wellicht nog een echte rechtsback gebruiken. Linksback is afwachten, vooral mbt Woudenberg. Andere opties zijn Kongolo en Nelom. Voor de rest zijn we intact. Ideaal gezien zouden we een echte rechtsbuiten kunnen gebruiken en 10. Aan de andere kant, met Manu hebben we er al een speler bij ten opzichte van vorig seizoen. Het enige dat echt nodig is, is m.i. een spits. Zelfs al zou Te Vrede voldoen, dan nog heb je niemand daar achter. Achahbar vind ik geen reële optie. Dus om antwoord te geven op je kritiek op Van Geel ten aanzien van het geraamte, ik zie het niet zo.. dat is niet minder dan vorig seizoen. De selectie is breed genoeg, alleen mist het dat stukje kwaliteit dat verkocht is. Met name Janmaat en Pellè. Als we 4-3-3 gaan spelen dan mis ik meer n rechtsbuiten als n spits. al we met twee spitsen gaan spelen dan hebben we behoefte aan n ziyech ipv n spits. dan kunnen bv twee snelle mensen Manu en Boetius er in. of n aanspeelpunt Te Vrede met n lopende speler er om heen. Dus tja we zien t gewoon anders. Want die duidelijkheid had er moeten zijn.
|
|
|
|
Advies
|
|
|
Als De Vrij weggaat is het verdedigend wel erg kwetsbaar. Een centrale verdediger en/of een rechtsback en een spits lijken mij meer dan welkom. We zullen zien wat Van Geel uit de hoge hoed tovert. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t zegt eigenlijk alles dat Dost of Guidetti het hadden moeten worden. zoek de verschillen is het normaliter. maar bij deze, zoek de overeenkomsten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als jij spelers zou willen kopen. Zou je dat dan vooraf wereldkundig maken? Vraag/aanbod technisch? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2014 - 21:18 schreef Stylzz het volgende:Als jij spelers zou willen kopen. Zou je dat dan vooraf wereldkundig maken? Vraag/aanbod technisch? dat heeft feyenoord wel gedaan.. maar t antwoord de naam van n speler. nee. de positie die ingevuld moet worden valt niet te ontwijken omdat iedereen dat weet.(op t moment dat je je meld voor n speler) maar als ik n schaduwlijst had, dan stonden daar spelers op waarmee ik al geruime tijd contact had en waarvan ik wist dat ze er voor open stonden. dat roep ik al n dag of drie. maar bij deze nog n keer. dat is mijn keiharde kritiek ja! Dat is geen schaduwlijst maar n verlanglijstje.
|
|
|
|
Advies
|
|
|
Helemaal mee eens, je moet altijd een alternatief achter de hand hebben. Met behulp van de scouting moet dit toch mogelijk zijn! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kan ook een spelletje zijn ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik sluit het niet helemaal uit, maar ik denk het niet. Mocht hij werkelijk naar Feyenoord willen dat had hij dat spelletje wel op een wijze gespeeld.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja laat hem dan maar lekker in Duitsland op de bank zitten ik hoef hem niet meer, lieve Castaignos terug |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
In dat filmpje op de Open Dag had onze grote vriend Jordy Clasie niet gezegd dat we weer een goed seizoen van gaan maken. Heeft iemand dat toevallig ook gehoord |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Als hij het niet gezegd heeft, zal niemand het hebben gehoord. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2014 - 21:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik sluit het niet helemaal uit, maar ik denk het niet. Mocht hij werkelijk naar Feyenoord willen dat had hij dat spelletje wel op een wijze gespeeld.. En zijn zijn uitspraken zoals ie ze nu heeft gedaan niet slim, hiermee heb je op voorhand al het publiek tegen je.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Is idd niet slim om zo te reageren..als hij het gewoon meent dan maar lekker wegteren daar. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2014 - 22:14 schreef de bluffer het volgende:In dat filmpje op de Open Dag had onze grote vriend Jordy Clasie niet gezegd dat we weer een goed seizoen van gaan maken. Heeft iemand dat toevallig ook gehoord Dan zal ie wel weg willen ... Doei dan zou ik zeggen bij de juiste prijs ! |
|
|
|