|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 - 15:56 schreef tomson het volgende:Alles voor een appel en een ei de deur uit en de vervangers maar weer gaan huren. De contracten van de "duurdere spelers" waren allemaal al in het voordeel van de betrokken spelers vastgelegd omdat er destijds financieel ook al niks te bieden viel. En als gevolg zien we nu weer paniekvoetbal op de transfermarkt . De armoe druipt er van af.. Paniekvoetbal is er juist niet, anders hadden we Viergever al en Locadia. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik verwacht dat Bjorkan wel gaat komen , arnesen was nogal gecharmeerd van hem , heeft nog contract voor 4 maanden dus gaat niet veel kosten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Diemers en Teixera ook op de bezemwagen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
quote: tuurlijk , de vraag was ook niet of , maar hoeveel hij verdiende . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T lijken kleine bedragen Maar t begint serieus op te lopen |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Zeg, dat vragen we toch ook niet aan jou?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 augustus 2021 door netsurfer -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nee , gaat prima zo. Eindelijk saneren |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Saneren was broodnodig. Maar wat al een smalle selectie was is nu een wandelend takje. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zie op transfer nieuws helemaal ( nog) niets van aankopen ......... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja Arnesen heeft de oplossing voor Feyenoord onder 21 gevonden. Die gaan allemaal in Feyenoord 1 spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou wat er weg gaat werden we weinig beter van |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoeveel selectiespelers hebben we nu nog over?
Minus Burger, Haps. Plus Nelson. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Keepers: Bijlow, Marciano, Janssen Verdedigers: Pedersen, Geertruida, Senesi, Haps, Malacia, Trauner, Hendriks, Hall Middenvelders: Diemers, Kokcu, Antonucci, Aursnes, Teixeira, Til, Toornstra, Burger, Hartjes, Milambo Aanvallers: Sinisterra, Jahanbakhsh, Linssen, Balde, Bannis
Momenteel 26. Minus Haps en Burger en plus Nelson maakt 25. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 - 17:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Keepers: Bijlow, Marciano, Janssen Verdedigers: Pedersen, Geertruida, Senesi, Haps, Malacia, Trauner, Hendriks, Hall Middenvelders: Diemers, Kokcu, Antonucci, Aursnes, Teixeira, Til, Toornstra, Burger, Hartjes, Milambo Aanvallers: Sinisterra, Jahanbakhsh, Linssen, Balde, Bannis Momenteel 26. Minus Haps en Burger en plus Nelson maakt 25. Krap. Want Hall, Diemers en Teixeira kan je er ook al afhalen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Op het middenveld hebben we er een hoop, maar vooral vergelijkbare types. En Diemers en Teixeira zijn grotendeels afgeschreven. En voorin hebben we momenteel 3 volwaardige aanvallers. Dan reken ik Linssen mee. Achterin is het ook dunbevolkt momenteel, maar das ook door 3 blessures. Senesi is alweer hersteld geloof ik. Geert komt eraan, maar dat kan nog wel even duren voordat hij weer helemaal 100% is. En Hall is onbekend wat en voor lang hij wat heeft. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 augustus 2021 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Omdat niemand (supporters) weet waar hij is.
Geblesseerd?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 augustus 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Geblesseerd ja, maar het zal toch niet zo zijn dat hij helemaal niet meer in beeld is voor Feyenoord 1? Hoop ik. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Spannend allemaal. Nog geen tijd gehad, na het eten zit ik vast aan m'n telefoon |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Er is een complete exodus aan de gang bij Feyenoord wat op zich goed is (schoon schip). Maar het is ook triest als je ziet wat voor geld het genereert. Echt 0,0 waarde, behalve salarisruimte. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Viergever gaat naar Duitsland zo lijkt het, ontlopen we ook weer! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Veel gaat weg Maar er komt niets voor terug |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat gaat was echt middelmaat |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Over middelmaat gesproken... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hm. Had ik paar jaar geleden graag bij ons gezien |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja haal dan maar niks. Verschrikkelijk wat een armoe.
Echt Feyenoord weer. Allerlei namen en dan met deze bagger komen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: En een speler van Arsenal ( een ploeg uit de staart van de PL) die op de bank zit een topper? Ik hoop bruikbaar !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 augustus 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Eens, maar het levert werkelijk niets op qua geld en dat is wel triest eigenlijk. Zo'n Haps bijvoorbeeld, die kan het best goed doen bij de middenmoot in europa en dan toch maar 0,5 M... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Bij Heracles vond ik hem niet onaardig. Maar moeten we ons vertrouwen stoppen in een spits die in België eigenlijk volledig mislukt is? En nooit op niveau heeft gepresteerd? Hoger dan middenmoot eredivisie...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 augustus 2021 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Schijnt zo goed als rond te zijn zelfs |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 - 18:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Bij Heracles vond ik hem niet onaardig. Maar moeten we ons vertrouwen stoppen in een spits die in België eigenlijk volledig mislukt is? En nooit op niveau heeft gepresteerd? Hoger dan middenmoot eredivisie... Lachwekkende. Echt lachwekkend. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 - 18:01 schreef piet de paler het volgende:[..] En een speler van Arsenal ( een ploeg uit de staart van de PL) die op de bank zit een topper? Ik hoop bruikbaar ! Dat weten we over een paar maanden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 - 18:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Bij Heracles vond ik hem niet onaardig. Maar moeten we ons vertrouwen stoppen in een spits die in België eigenlijk volledig mislukt is? En nooit op niveau heeft gepresteerd? Hoger dan middenmoot eredivisie... En toch vind ik m beter dan Banniks |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kijk, hier hoop je dus juist niet op. Dit is gewoon een Utrecht speler.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dessers scoorde vorig seizoen 7 keer in 32 wedstrijden in België. Dat haalt RoBo ook nog wel denk ik |
|
|
|
|
har
|
|
|
meen je niet... Dessers Gewoon een belediging voor Bozenik!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Bozenik is nog geen halve Dessers |
|
|
|
|
har
|
|
|
Echt een fucking morsdode mus dit |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Niet alles kan hallelujah zijn natuurlijk. Maar deze snap ik niet. Voor de rest is Frank goed bezig. |
|
|
|
|
har
|
|
|
quote: Meen je dat? Ik vind ze allebei echt te kort komen maar Bozenik heeft nog de leeftijd om door te ontwikkelen na een klote seizoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind deze dag echt heerlijk. Die emotie hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 - 18:12 schreef har het volgende:[..] Meen je dat? Ik vind ze allebei echt te kort komen maar Bozenik heeft nog de leeftijd om door te ontwikkelen na een klote seizoen. Dessers kan echt er voetballen. Bij Bozenik heb ik t idee dat hij net geleerd heeft te veteren |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik kan er ook niet enthousiast van worden. Het heeft toch veel weg van paniek, indien waar. Hij is misschien beter dan Bannis. Misschien. Is hij beter dan Linssen? Ik vraag het me af. Hij past wel in het systeem, althans wat ik me van hem kan herinneren. Maar als hij het wordt, waren de goede opties wel uitgeput. De kans is groter dat hij als paniekaanwinst de boeken ingaat, dan dat het wat wordt. Al hoop je van wel natuurlijk. |
|
|
|