|
|
van geil
|
|
|
klinkt als n dildo . De Tarzan 3.0 of zo . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Bij het door Feyenoord geplaatste filmpje staat letterlijk "we signed a winger" |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als t maar geen swinger is . Dat geeft gedoe . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja en Arnesen noemt t een striker ;-) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: meestal is de striker de spits.
Maar soit, deze is een allround aanvaller. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zijn club, het Noorse Bodø/Glimt, ligt echter dwars. De club ziet geen reden om de linksback te verkopen. De Noorse competitie is al in volle gang en de club is daarnaast ook Europees actief in de Conference League. Bjørkan beschikt overigens over een contract die eind dit kalenderjaar afloopt |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 - 19:53 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zijn club, het Noorse Bodø/Glimt, ligt echter dwars. De club ziet geen reden om de linksback te verkopen. De Noorse competitie is al in volle gang en de club is daarnaast ook Europees actief in de Conference League. Bjørkan beschikt overigens over een contract die eind dit kalenderjaar afloopt Dan in december maar transfervrij oppikken. Hopelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mag zeker komen van mij, net wat filmpjes zitten bekijken, leuk spelertje hoor, ook heel aanvallend ingesteld.. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
touba zou ook een goede aankoop kunnen zijn en betaalbaar , bjornkan zou mooi zijn anders met de winterstop |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
touba zou ook een goede aankoop kunnen zijn en betaalbaar , bjornkan zou mooi zijn anders met de winterstop |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Ik lees net dat dessers komt als spits, wtf? Ik zit lekker fifa te spelen, ik ben niet goed maar wel de vierde icon wissel binnen. Ik dus focking blij, sluit dat spelletje af en dan lees je dat NIEMAND MINDER DAN DESSERS KOMT
Zijn ze hardstikke gek? Dan had heb je meer aan bozenik of niet? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet. Bozenik kan er niks van |
|
|
|
|
har
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 - 18:13 schreef Stylzz het volgende:[..] Dessers kan echt er voetballen. Bij Bozenik heb ik t idee dat hij net geleerd heeft te veteren Klitteband werkt ook top... of is het klittenband? Ik heb nog wel een VHS-band met klitten... Velcro danmaar! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord zoekt, opgejaagd door de tijd, koortsachtig verder naar nieuwe spelers. De naam van de Kroaat Domogaj Bradaric, een linksback van Lille, valt in en rond de Kuip |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bradaric is niet aan de orde volgens FTM, Lille laat hem niet gaan. |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Dessers komt schijnbaar op voorspraak van Slot |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Velen zeggen dat hij er niets van kan, maar dat valt toch nog wel mee? Wees blij dat we eindelijk een echte spits hebben! Ondanks dat ik dit jaar steeds meer gecharmeerd raak van Linssen vind ik hem heb echte spits. Doe mij dan maar Dessers. Sterke kerel met een goed schot in zijn poten... Prima spits in een systeem met veel wisselingen. Hij moet het afmaken. Laat dat nou met iets zijn waar we toch niet echt in uitblinken. Ik denk dat het prima gevonden is. Na verloop van tijd zal hij de harten van velen winnen, ondanks dat ze nu zeer kritisch zijn... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Velen zeggen dat hij er niets van kan, maar dat valt toch nog wel mee? Wees blij dat we eindelijk een echte spits hebben! Ondanks dat ik dit jaar steeds meer gecharmeerd raak van Linssen vind ik hem heb echte spits. Doe mij dan maar Dessers. Sterke kerel met een goed schot in zijn poten... Prima spits in een systeem met veel wisselingen. Hij moet het afmaken. Laat dat nou met iets zijn waar we toch niet echt in uitblinken. Ik denk dat het prima gevonden is. Na verloop van tijd zal hij de harten van velen winnen, ondanks dat ze nu zeer kritisch zijn... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ga me nest in, morgen er vroeg uit, ik lees het smorgens allemaal wel.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Moeten we je nog wakker maken als Viergever er is? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: N8, veel plezier met de kippen op stok.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 augustus 2021 door VVout -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 - 20:36 schreef Arie.Klooster het volgende:Velen zeggen dat hij er niets van kan, maar dat valt toch nog wel mee? Wees blij dat we eindelijk een echte spits hebben! Ondanks dat ik dit jaar steeds meer gecharmeerd raak van Linssen vind ik hem heb echte spits. Doe mij dan maar Dessers. Sterke kerel met een goed schot in zijn poten... Prima spits in een systeem met veel wisselingen. Hij moet het afmaken. Laat dat nou met iets zijn waar we toch niet echt in uitblinken. Ik denk dat het prima gevonden is. Na verloop van tijd zal hij de harten van velen winnen, ondanks dat ze nu zeer kritisch zijn... Pfff ongelovelijk. Ik kijk morgenwel weer een keer maar wat een ongelovelijke bullshit man. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Feyenoord Transfermarkt @FeyenoordTM
Opgeven. Dessers komt nog, Haps is gone. Meer mogen we niet op hopen. En zo wel, lees je hier meer. #Feyenoord
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 augustus 2021 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ook Gouka zegt dat het na Dessers klaar is. Als er geen verdediger bijkomt, had je Haps moeten houden denk ik. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hopen op nog een verdediger. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 - 20:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ook Gouka zegt dat het na Dessers klaar is. Als er geen verdediger bijkomt, had je Haps moeten houden denk ik. Daarom komt er nog 1 :) |
|
|
|
|
har
|
|
|
quote: Why the fuck ga je bedelen om een linksback terwijl je met haps een super stand- in hebt (had) Trouwens, na Utrecht zou je toch zeggen dat je soms toch een beetje moet rouleren? Ik zou het uiteraard wel begrijpen dat Haps zelf weg wil |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Niet alle markten sluiten toch ? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik denk dat er meer rond Haps meespeelde dan wij weten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nee, maar Feyenoord kan na vandaag alleen nog transfervrije spelers inschrijven |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: dat denk ik ook , blijft vreemd dat er 0,0 interesse was voor haps wat gewoon een goede linksback is |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 - 20:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ook Gouka zegt dat het na Dessers klaar is. Als er geen verdediger bijkomt, had je Haps moeten houden denk ik. Onbegrijpelijk.
En dan straks janken als Malacia geblesseerd is.
Wat een waardeloze dag. Schandalig weinig verdedigers. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bij Barcelona gaan ze min of meer Messi vervangen door Luuk de Jong. Dan valt het bij ons nog mee met Dessers. ;) |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Omdat Viergever niet wilde toch :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Het oorspronkelijk plan was blijkbaar trouwens Diallo, Nelson en Van der Ven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die zat psychisch in de knoop |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vertel eens, dokter? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Was zo. Daarom was ie er zo mysterieus lang uit |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Okee, dan is het betrouwbaar. ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik begrijp dat ie geen 'spelvreugde' meer had????? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord heeft de gewenste twee aanvallende versterkingen binnen met Nelson en Dessers. Ondanks meerdere pogingen is er geen defensieve versterking bij gekomen. Binnen de club wordt er vanuit gegaan dat dit ook niet meer gaat gebeuren vanavond. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 - 22:26 schreef Stylzz het volgende:Feyenoord heeft de gewenste twee aanvallende versterkingen binnen met Nelson en Dessers. Ondanks meerdere pogingen is er geen defensieve versterking bij gekomen. Binnen de club wordt er vanuit gegaan dat dit ook niet meer gaat gebeuren vanavond. Per saldo uitstekend gedaan door duo Arne/sen. Verdediger tekort weliswaar, zeker met Europese reeks erbij., maar winterstop biedt weer kans. 4e plek en europees overwinteren: moet kunnen, geen eis.
Het geld vooral op het veld laten maken. En volgend jaar goed verkopen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Haps wilde zelf ook heel graag weg. Kan ik zeker begrijpen, vastgeroest aan het metaal van De Kuip, ingehaald door de jeugd, mentaal niet in orde, aflopend contract, wil niet verlengen... Tja... Houden was dus geen optie, zo makkelijk is het soms niet. |
|
|
|