BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kenny
 kenny - vrijdag 03 september 2021 - 13:15   quote  deeplink  
het was inderdaad een mooi transfer zomer , nu de winterstop over 4 maanden weer voor de deur staat verwacht ik weer het een en ander
diemers exit
teixeira exit
linssen exit
bannis verhuur
antonucci verhuur
nieuw bjorkan
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 september 2021 - 13:31   quote  deeplink  
Eh, dan moet je wel nog wat meer laten komen, want anders wordt t echt niets.
kenny
 kenny - vrijdag 03 september 2021 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2021 - 13:31 schreef Stylzz het volgende:
Eh, dan moet je wel nog wat meer laten komen, want anders wordt t echt niets.
Als je mee wil doen voor het kampioenschap is de selectie te smal , je gaat niet meedoen om het kampioenschap maar voor een plaats tussen de 5 en 3 , we zijn een elftal in opbouw er is geen geld om te besteden en dan vind ik het prima zo , het bied nu de mogelijkheden om jeugd in te laten passen mits mogelijk , en laten we eerlijk zijn het bied de mogelijkheid voor bijvoorbeeld een Hendriks en zo zullen er de komende tijd meerdere jeugd spelers aandienen , dit wordt een jaar van ontwikkeling en waarde op het veld creëren ,
Frobin1974
 Frobin1974 - vrijdag 03 september 2021 - 14:53   quote  deeplink  
2 verdedigers (Bjorkan hopelijk en nog een relatief jonge verdediger met veel potentie) en 1 middenvelder (stand inn voor Til, want die huur je en ben je volgend jaar kwijt) erbij in de winterstop.
Diemers en Teixeira weg doen.

Bannis verhuren zodat hij body en kracht gaat krijgen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 september 2021 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2021 - 14:44 schreef kenny het volgende:

[..]

Als je mee wil doen voor het kampioenschap is de selectie te smal , je gaat niet meedoen om het kampioenschap maar voor een plaats tussen de 5 en 3 , we zijn een elftal in opbouw er is geen geld om te besteden en dan vind ik het prima zo , het bied nu de mogelijkheden om jeugd in te laten passen mits mogelijk , en laten we eerlijk zijn het bied de mogelijkheid voor bijvoorbeeld een Hendriks en zo zullen er de komende tijd meerdere jeugd spelers aandienen , dit wordt een jaar van ontwikkeling en waarde op het veld creëren ,
Maar dan kunnen er niet nóg zes weg en maar 1 bij
Dirk1
 Dirk1 - vrijdag 03 september 2021 - 15:03   quote  deeplink  
Antonucci kan op termijn de plek van Til innemen maar laat Slot het maar beslissen die werkt er iedere dag mee als het goed is en in de winterstop zal er nog wel het een en ander gaan gebeuren waar het nodig is.
Hetzij verkoop als aankoop.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 03 september 2021 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2021 - 15:03 schreef Dirk1 het volgende:
Antonucci kan op termijn de plek van Til innemen maar laat Slot het maar beslissen die werkt er iedere dag mee als het goed is en in de winterstop zal er nog wel het een en ander gaan gebeuren waar het nodig is.
Hetzij verkoop als aankoop.
Tot die tijd heel blijven , systeem inslijten, en jonge spelers inpassen
We zullen veel punten laten liggen, maar denk en hoop dat het dan beter moet gaan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 september 2021 door piet de paler --
Nibke 7
 Nibke 7 - vrijdag 03 september 2021 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2021 - 15:03 schreef Dirk1 het volgende:
Antonucci kan op termijn de plek van Til innemen maar laat Slot het maar beslissen die werkt er iedere dag mee als het goed is en in de winterstop zal er nog wel het een en ander gaan gebeuren waar het nodig is.
Hetzij verkoop als aankoop.
Ik ben bang dat Antonucci dat niet kan, althans ik heb dat nog never nooit niet van hem gezien. Ook bij Volendam niet. Ik heb echter alle vertrouwen in Arnesen en Slot om daar in de winterstop of volgend seizoen hier op in te springen en wel iemand te halen die daar wel kan spelen.
kenny
 kenny - vrijdag 03 september 2021 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2021 - 15:01 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Maar dan kunnen er niet nóg zes weg en maar 1 bij
Zijn er 5 die weg kunnen , denk jij dan dat een van deze 5 veel minuten gaat maken dan ? Dit zin bankzitters waar je niks mee opschiet
kenny
 kenny - vrijdag 03 september 2021 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2021 - 17:26 schreef Nibke 7 het volgende:

[..]

Ik ben bang dat Antonucci dat niet kan, althans ik heb dat nog never nooit niet van hem gezien. Ook bij Volendam niet. Ik heb echter alle vertrouwen in Arnesen en Slot om daar in de winterstop of volgend seizoen hier op in te springen en wel iemand te halen die daar wel kan spelen.
Denk ik ook zijn eerste jaar bij Volendam deed hij het goed waarna arnesen hem ook kocht daarna niet veel meer laten zien , slot houd van middenvelders met groot loopvermogen en hij is meer een spelverdeler , ben bang dat hij het niet gaat redden zelfs Milanbo heeft al meer minuten gemaakt op die positie
kriebel70
 kriebel70 - vrijdag 03 september 2021 - 17:53   quote  deeplink  
antonucci is aanvallend sterk en heeft best loopvermogen maar verdedigend laat hij bar weinig zien .. qua assists zit het wel goed maar zelf weinig doelpunten ..daarnaast miste hij vorig jaar 1/4 seizoen wegens blessures. Volendam was op zijn positie goed bezet ..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 september 2021 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2021 - 17:38 schreef kenny het volgende:

[..]

Zijn er 5 die weg kunnen , denk jij dan dat een van deze 5 veel minuten gaat maken dan ? Dit zin bankzitters waar je niks mee opschiet
2a3 kun je zeker gebruiken ja als invaller
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 03 september 2021 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2021 - 13:15 schreef kenny het volgende:
het was inderdaad een mooi transfer zomer , nu de winterstop over 4 maanden weer voor de deur staat verwacht ik weer het een en ander
diemers exit
teixeira exit
linssen exit
bannis verhuur
antonucci verhuur
nieuw bjorkan
Antonucci en Bannis zou ik eerst maar eens komende maanden beoordelen.
Je kunt nu niet al een exit gaan stellen. Gelukkig denkt Slot daar ook zo over.
Linssen vind ik dit seizoen een waardevolle speler. Als basis wellicht, maar zeker als back-up voor spits en linksbuiten.
kenny
 kenny - vrijdag 03 september 2021 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2021 - 17:58 schreef Stylzz het volgende:

[..]

2a3 kun je zeker gebruiken ja als invaller
aan welke 2 a 3 denk je dan ?
kenny
 kenny - vrijdag 03 september 2021 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2021 - 19:09 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Antonucci en Bannis zou ik eerst maar eens komende maanden beoordelen.
Je kunt nu niet al een exit gaan stellen. Gelukkig denkt Slot daar ook zo over.
Linssen vind ik dit seizoen een waardevolle speler. Als basis wellicht, maar zeker als back-up voor spits en linksbuiten.
bannis is een vente 2.0 , gaat nooit de spits van feyenoord worden , linssen is inderdaad een bruikbare speler maar niet als basis , waarschijnlijk komt hij meer wissel te staan dan hij zelf wil , antonucci heeft absoluut kwaliteit maar past niet in het systeem van slot en gaat daardoor ook teveel wissel te staan , ik heb het idee dat Slot milanbo eerder kansen gaat geven
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 september 2021 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2021 - 20:28 schreef kenny het volgende:

[..]

aan welke 2 a 3 denk je dan ?
Linssen
Bannis
Anto

Bijvoorbeeld in beker wedstrijden of gelijkwaardig
kenny
 kenny - vrijdag 03 september 2021 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2021 - 20:46 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Linssen
Bannis
Anto

Bijvoorbeeld in beker wedstrijden of gelijkwaardig
linssen en antonuccie denk ik ook , bannis komt gewoon te kort en hij gaat ook niet beter worden van de schamele inval beurtjes , had mooi geweest als hij werd verhuurt dan had je kunnen kijken of hij stappen maakt , persoonlijk vind ik hem in alles te kort komen
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 06 september 2021 - 09:47   quote  deeplink  
Ik heb Antonnoci afgelopen jaar bij Volendam gevolgd en naar mijn mening heeft hij iets bijzonders in zijn spel. Hij laat andere spelers beter renderen als 10 en kan zelf ook een doelpunt maken. Dat hij niet in Slot zijn systeem past vind ik raar het enige wat ik kan bedenken is dat hij nog niet fit genoeg voor dit niveau. Hopelijk kan hij die stap maken zodat we kunnen genieten van zijn specifieke kwaliteiten. Hij doet mij denken aan Corneev (heeft het ook niet kunnen waar maken)
CobusIII
 CobusIII - maandag 06 september 2021 - 12:26   quote  deeplink  
Is niet zo raar. Slot kijkt ook wat je doet zonder bal. Meeverdedigen, pressie etc..daar moet je inhoud voor hebben. Antonnoci heeft dat blijkbaar nog niet. Dat moet opgebouwd worden. Het is de vraag of hij dat fysiek op kan brengen.
pat
 pat - maandag 06 september 2021 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 september 2021 - 09:47 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Ik heb Antonnoci afgelopen jaar bij Volendam gevolgd en naar mijn mening heeft hij iets bijzonders in zijn spel. Hij laat andere spelers beter renderen als 10 en kan zelf ook een doelpunt maken. Dat hij niet in Slot zijn systeem past vind ik raar het enige wat ik kan bedenken is dat hij nog niet fit genoeg voor dit niveau. Hopelijk kan hij die stap maken zodat we kunnen genieten van zijn specifieke kwaliteiten. Hij doet mij denken aan Corneev (heeft het ook niet kunnen waar maken)
korneev kom op zeg die is vele malen beter dan wie dan ook op het middenveld in de basis. korneev liet de bal niet vanzichzelf afsnoepen.

in het algemene:
trouwens mag er zo best meer weg alleen moet erbij gehaald worden, linssen hoeft toch niet weg? das gewoon hardstikke dom, een speler die zoveel sleurt, jaagt en agressief is en ook zo af en toe scoort als een spits. domste door hem weg te doen. prima standin alhoewel dessers wel eerst op de inval rol zal staan. ik heb in hem geen vertrouwen dus we moeten het zien.

antonuccie? meningen op basis van een paar ingevalde minuten in oefenwedstrijden... boeie kost niks en kan alleen maar beter.
bannis verhuren? komop hahaha netzo dom als linssen weg doen hahaha denk ff na.

nee de volgende transfer periode moet er ervaring bij, als er gewisseld wordt moet dat wel erin komen. zie de wedstrijd tegen utreg. als de geldschieters nog niet overtuigd zijn dan oppleuren en zelf beter gaan investeren.
ik vind het namelijk dom om nu alle mindere goden weg te doen om zo weer een enorm probleem te krijgen want geld is er niet. met de verkopen van die middelmaat kan je nooit dezelfde aantallen terug te krijgen en de selectie is al zo dun.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 september 2021 door pat --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 10 september 2021 - 17:36   quote  deeplink  
Karim Dermane (17), die eerder bij #Feyenoord op stage was, maakt een stormachtige ontwikkeling door in Ghana. Dat is in Rotterdam niet onopgemerkt gebleven: Zijn kwaliteiten hebben velen binnen de club overtuigd.

Possible January signing..
van geil
 van geil - maandag 13 september 2021 - 11:52   quote  deeplink  
Arnesen wilde Bamba
SCF Leiden
 SCF Leiden - maandag 13 september 2021 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 september 2021 - 11:52 schreef van geil het volgende:
Arnesen wilde Bamba
Ok
piet de paler
 piet de paler - maandag 13 september 2021 - 13:19   quote  deeplink  
Is dat Bamba met zijn grote mamba .............
MightyAce
 MightyAce - maandag 13 september 2021 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 september 2021 - 13:19 schreef piet de paler het volgende:
Is dat Bamba met zijn grote mamba .............
Waar 't hart van vol is, Piet...
piet de paler
 piet de paler - maandag 13 september 2021 - 17:44   quote  deeplink  
Hahahahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 september 2021 door piet de paler --
moa
 moa - maandag 04 oktober 2021 - 21:59   quote  deeplink  
Tannane komende week gratis op te pikken, buitenkansje.
Direct voorsorteren op die andere uitblinker bij Vitesse, Bazoer is komende zomer transfervrij. Nu alvast onrust gaan stoken.
van geil
 van geil - maandag 04 oktober 2021 - 22:01   quote  deeplink  
Alsjeblieft zeg , doe maar niet .
kenny
 kenny - maandag 04 oktober 2021 - 22:15   quote  deeplink  
inderdaad , doe maar niet , heeft bij elke club problemen gehad
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 oktober 2021 - 22:34   quote  deeplink  
Misschien mooi project voor Slot
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 oktober 2021 - 22:37   quote  deeplink  
Maar kan ook irritatie opwekken.
Vraag is wat nou het probleem bij die gozer is.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 oktober 2021 - 07:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2021 - 22:15 schreef kenny het volgende:
inderdaad , doe maar niet , heeft bij elke club problemen gehad
Precies..
We hebben nu een goede sfeer in de ploeg sinds die bergrat weg is ga nou niet weer ellende binnenhalen aub..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 oktober 2021 door RenatoBos --
MMM
 MMM - dinsdag 05 oktober 2021 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2021 - 21:59 schreef moa het volgende:
Tannane komende week gratis op te pikken, buitenkansje.
Direct voorsorteren op die andere uitblinker bij Vitesse, Bazoer is komende zomer transfervrij. Nu alvast onrust gaan stoken.
Schei is uit.
MMM
 MMM - dinsdag 05 oktober 2021 - 08:54   quote  deeplink  
Feyenoord heeft nog altijd geen 100% beslissing genomen over Bjorkan, die eind december in Noorwegen uit contract loopt.

Er zijn wat twijfels - die voornamelijk over het type spel wat hij bij zijn huidige club FK Bodo/Glimt speelt. Feyenoord bekijkt ook andere opties. Beslissing wordt op een later moment genomen.

Bron: Feyenoord TM

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 oktober 2021 door MMM --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 05 oktober 2021 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2021 - 08:32 schreef MMM het volgende:

[..]

Schei is uit.
Misschien met een heel strak contract.
Niet presteren, moeilijk doen wegwezen contract
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 05 oktober 2021 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2021 - 21:59 schreef moa het volgende:
Tannane komende week gratis op te pikken, buitenkansje.
Direct voorsorteren op die andere uitblinker bij Vitesse, Bazoer is komende zomer transfervrij. Nu alvast onrust gaan stoken.
Hahaha.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 oktober 2021 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2021 - 08:54 schreef MMM het volgende:
Feyenoord heeft nog altijd geen 100% beslissing genomen over Bjorkan, die eind december in Noorwegen uit contract loopt.

Er zijn wat twijfels - die voornamelijk over het type spel wat hij bij zijn huidige club FK Bodo/Glimt speelt. Feyenoord bekijkt ook andere opties. Beslissing wordt op een later moment genomen.

Bron: Feyenoord TM
Hmmzzzz..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 oktober 2021 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2021 - 08:57 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Misschien met een heel strak contract.
Niet presteren, moeilijk doen wegwezen contract
Schei is uit..
MMM
 MMM - dinsdag 05 oktober 2021 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2021 - 08:57 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Misschien met een heel strak contract.
Niet presteren, moeilijk doen wegwezen contract
Ik zou me er niet aan wagen, voor geen cent.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 oktober 2021 - 09:39   quote  deeplink  
Terugsturen naar Turkije
van geil
 van geil - dinsdag 05 oktober 2021 - 09:42   quote  deeplink  
Met een chocoladeletter van Piet .
moa
 moa - dinsdag 05 oktober 2021 - 09:58   quote  deeplink  
Tja, zijn voetballend allebei directe versterkingen. Komend seizoen kan je zomaar Senesi kwijt raken en we hebben nu maar 2 waardige CV's.

Raakt er 1 geblesseerd moet je Hendriks of Geertruida opstellen, is direct 2 stappen terug in ontwikkeling/kwaliteit.
moa
 moa - dinsdag 05 oktober 2021 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2021 - 09:21 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik zou me er niet aan wagen, voor geen cent.
Ik zou toch minimaal eens een keer goed met hem gaan babbelen als ik Arnesen was, kan als aanvallende middenvelder, links buiten, rechts buiten en centraal voorin. Heb je in 1 klap een goed alternatief op 4 posities waar we niet echt ruim in de spelers zitten.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 oktober 2021 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2021 - 10:00 schreef moa het volgende:

[..]

Ik zou toch minimaal eens een keer goed met hem gaan babbelen als ik Arnesen was, kan als aanvallende middenvelder, links buiten, rechts buiten en centraal voorin. Heb je in 1 klap een goed alternatief op 4 posities waar we niet echt ruim in de spelers zitten.
Ik snap t wel, maar wat haal je in huis en wat is t je waard.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 05 oktober 2021 - 12:40   quote  deeplink  
Ja, moeilijk geval. Die gast spoort ergens niet, dus denk je, niet aan beginnen. Maar heeft zeker kwaliteit, en als Slot denkt dat ie die jongen wel op de rails krijgt...

De verantwoordelijken moeten het maar bekijken of het een poging waard is.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 05 oktober 2021 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2021 - 13:15 schreef kenny het volgende:
het was inderdaad een mooi transfer zomer , nu de winterstop over 4 maanden weer voor de deur staat verwacht ik weer het een en ander
diemers exit
teixeira exit
linssen exit
bannis verhuur
antonucci verhuur
nieuw bjorkan
Nog steeds eens over Linssen ?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 oktober 2021 - 16:06   quote  deeplink  
Karsdorp mogelijk naar Ajaks..d:-)))

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/976151/karsdorp-deelt-extra-tik-uit-richting-ajax-ik-kom-natuurlijk-van-feyenoord.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 oktober 2021 door RenatoBos --
pat
 pat - zaterdag 16 oktober 2021 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Ik lees dat stukje maar er wordt niet gesproken over een mogelijke transfer of dat daar ook maar enigzins sprake van is…
Ben ik de enige die zich daar zo aan ergert? Netals dat malacia transfer verhaal, ik begin het vreselijk irritant te vinden, jullie niet?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 oktober 2021 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2021 - 11:30 schreef pat het volgende:

[..]

Ik lees dat stukje maar er wordt niet gesproken over een mogelijke transfer of dat daar ook maar enigzins sprake van is…
Ben ik de enige die zich daar zo aan ergert? Netals dat malacia transfer verhaal, ik begin het vreselijk irritant te vinden, jullie niet?
Het is een geruchtentopic pat..
pat
 pat - zaterdag 16 oktober 2021 - 11:50   quote  deeplink  
Ja ok maar een gerucht horen en opschrijven of er eentje zelf formuleren. Das wat anders he?

Ff dit nog, ik heb het over de schrijvers he, niet over jou.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 oktober 2021 door pat --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5166311