|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja media he..moet toch iets te schrijven hebben.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Doen wij hier ook, hoe komt die kutvogel anders aan 107240 posts :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Feyenoord Transfermarkt @FeyenoordTM
Priotity signings #Feyenoord: - Backupoptie linksback. - Linkspoot op de flanken in de voorhoede, en/of een gelegenheidsspits. - Backupoptie centrale verdediger.
Extra info vanuit het Maasgebouw: ‘Er is geen geld beschikbaar..’
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 oktober 2021 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 17 oktober 2021 - 19:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Feyenoord Transfermarkt @FeyenoordTM Priotity signings #Feyenoord: - Backupoptie linksback. - Linkspoot op de flanken in de voorhoede, en/of een gelegenheidsspits. - Backupoptie centrale verdediger. Extra info vanuit het Maasgebouw: ‘Er is geen geld beschikbaar..’ Moeten ze toch eens uitleggen ,gaat dat geld allemaal naar Goldman Sucks of zo dan ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 oktober 2021 door van geil -- |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Priotity signings #Feyenoord: - Backupoptie linksback. = Björkan - Linkspoot op de flanken in de voorhoede, en/of een gelegenheidsspits.= Diallo - Backupoptie centrale verdediger. =.......... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 17 oktober 2021 - 19:31 schreef van geil het volgende:[..] Moeten ze toch eens uitleggen ,gaat dat geld allemaal naar Goldman Sucks of zo dan ? Waar moet er geld van gekomen zijn dan?
Denk dat er veel geld naar gemiste inkomsten gegaan is |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 17 oktober 2021 - 21:31 schreef Stylzz het volgende:[..] Waar moet er geld van gekomen zijn dan? Denk dat er veel geld naar gemiste inkomsten gegaan is Miljoenen aan extra gelden Conference League , publiek . per direct . Miljoenen aan extra gelden Conference League , op termijn . Bij elkaar nu al bijna 10 miljoen . Er was wat geld over van de transfers , en een enorme besparing op salarissen , een gedeelte daarvan gaat op termijn naar de verlengingen van contracten , maar zeker niet alles . 22 spelers exit en een kleine transferwinst .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 oktober 2021 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat dit heel optimistisch gerekend is Vorig seizoen echt mega ingeleverd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 oktober 2021 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Valt ontzettend mee , door NOW. En de cijfers kloppen precies . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar alleen t startgeld vang je meteen bij plaatsing poule |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja , dat zei ik al ( op termijn ), daarbij uiteraard de publieksgelden . Maar dat veranderd niets aan mijn standpunt.
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar geld wat je niet hebt kun je niet uitgeven. Feyenoord had ongeveer 4 miljoen NOW gehad toch? De cijfers moeten nog komen maar Ajax had afgelopen seizoen 33 miljoen euro coronaschade.
Dus ik weet t niet zo met ons. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je hebt een punt hoor, alleen ik ben erg benieuwd naar de cijfers. We verloren elke wedstrijd zonder publiek 9 ton. Sinds maart vorig jaar tot nog begin dit seizoen. Nu weet ik niet hoeveel supporters afzagen van restitutie maar volgens mij las ik iets meer dan de helft. Hakken we dit bedrag voor t gemak dus even door de midden. Dat is dan 4,5 ton per thuiswedstrijd. Wij hebben ook nog niet echt lekker gebeurd qua verkopen en t eigen vermogen was vorig jaar nog 16,8 milj maar dat schijnt ook al opgesoupeerd te zijn (las ik tussen regels door in nieuwsberichten).
Dus ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik ben erg benieuwd naar onze cijfers. Die zitten er aan te komen, dus we gaan t zien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord wil zich gaan versterken met de 17-jarige Matheus Nascimento, zo meldt FeyenoordTM donderdagochtend. De spits van Botafogo heeft een marktwaarde van ruim vijf miljoen euro en staat ook in de belangstelling van diverse clubs uit Engeland, Duitsland en Italië. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
17 jaar en al 5 miljoen euro, moet me een spelertje zijn dan, nog nooit van gehoord.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 17 oktober 2021 - 19:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Feyenoord Transfermarkt @FeyenoordTM Priotity signings #Feyenoord: - Backupoptie linksback. - Linkspoot op de flanken in de voorhoede, en/of een gelegenheidsspits. - Backupoptie centrale verdediger. Extra info vanuit het Maasgebouw: ‘Er is geen geld beschikbaar..’ Die Bjorkan schijnt toch te komen. Ondanks geen geld |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Zou het kunnen dat het dadelijk betaald gaat worden uit inkomsten wanneer Feyenoord overwinterd in de Conference League? |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Zou het kunnen dat het dadelijk betaald gaat worden uit inkomsten wanneer Feyenoord overwinterd in de Conference League?
Edit: Waarom worden mijn posts steeds dubbel verstuurd?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 november 2021 door 12 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Maduka Okoye vertrekt na dit seizoen bij Sparta. De doelman maakt de overstap naar Watford in de Engelse Premier League. De Rotterdamse club, die naar verluidt zo’n zeven miljoen euro ontvangt voor de goalie, bevestigde de transfer vanavond.
Had ik ook wel bij ons willen zien na de toptransfer van Bijlow komende zomer :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als ze daar al 7 miljoen voor krijgen.
Moet je bij Bijlow echt gaan denken aan 25 miljoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord is bereid om mee te werken aan het vertrek van meerdere spelers in de winterse transferperiode. Denzel Hall, João Carlos Teixeira, Francesco Antonucci, Mark Diemers, Aliou Baldé en Naoufal Bannis mogen allemaal uitkijken naar een nieuwe club, al wil de Rotterdamse club sommige spelers alleen verhuren.
Dat maakt Feyenoord Transfermarkt bekend. Van het zestal maakten dit seizoen alleen Antonucci, Baldé en Bannis speelminuten. Het trio hoort echter niet bij de vaste kern van trainer Arne Slot, waardoor ze niet op veel speelminuten kunnen rekenen. Een vertrek lijkt dus voor deze spelers de beste oplossing. Hall wacht nog op zijn officiële debuut voor Feyenoord en lijkt dus ook (tijdelijk) te mogen vertrekken.
Texeira speelde vorig seizoen nog 22 wedstrijden voor de Rotterdammers, maar komt nu niet in de plannen voor van Slot. Dat geldt ook voor Mark Diemers, die dit seizoen nog niet heeft kunnen spelen door een vervelende knieblessure. Hij zat zondagmiddag tegen AZ voor het eerst bij de selectie van de Rotterdammers. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hall, Baldé en Bannis verhuur denk ik.
Teixeira en Diemers verkoop.
Antonucci?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch verkoop als t kan denk ik |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Sparta heeft nu geld ....... |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zonde wel van Hall , een veelbelovende snelle RB heel jammer dat hij tegen die zware blessures is aangelopen Bannis gaat nooit de spits van feyenoord worden Diemers en Teixeira zijn slechte aankopen geweest en hopelijk krijg je er nog wat voor |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Diemers, Hall, antonucci bruikbare spelers voor Sparta |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Geld genereren middels Malacia. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Liever via kokcu maar idd lijkt steeds meer op prima beleid |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord maakt dankzij Manchester United een grote kans op Amad Diallo. De Engelse club is bereid om financieel te hulp te schieten om de Ivoriaanse aanvaller (19) voor 1.5 seizoen in Rotterdam te stallen. De wil is er dus van alle kanten - maar concurrentie ligt op de loer |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: onzin verhaal , daarbij niet aan beginnen hij levert teveel problemen op |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 november 2021 door kenny -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: nou onzin is ook weer wat overdreven. je weet natuurlijk alleen wat ze erover "schrijven" en daar heb ik nooit vertrouwen in, die mensen typen het zo op dat het gelezen wordt en dat is toch altijd vaak niet de echte waarheid.
hoe dan ook hoop ik wel dat hij op huurbasis komt en wie weet akn slot hem wel bereiken. wat zou dat toch een mooie speler zijn als die erop komt toch? iedereen zit er weleens doorheen.
maar hopen dat ie lekker een half jaartje zichzelf laat zien, wie weet zegt juve wel dat ze hem willen ruilen voor kokcu met 15 miljoen erbij ofzo want aan het einde van dit seizoen gaat orrie hoor, daar kan je vergif op innemen... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Voor een half jaar zou echt waanzin zijn en niet aansluiten op ons beleid. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is dan ook klinklare onzin |
|
|
|
|
pat
|
|
|
voordat ie naar juve ging is hij ook bij utreg en ons aangeboden dus zo een onzin hoeft het allemaal niet te zijn toch zz? waar baseer je het op dat het onzin is? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: kijk dan is alles weer duidelijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Yup, de belangrijke betrouwbare bronnen melden er niets over. Ergo: Gerucht op 5% |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gerucht.....bron Feyenoord watcher op 1908 Toornstra gaat naar Schotland ......................Gio wil hem .....
Denk echt een gerucht maar ik denk ik plaats hem effe |
|
|
|