BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 juli 2014 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 juli 2014 - 22:45 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan zal ie wel weg willen ... Doei dan zou ik zeggen bij de juiste prijs !
hij had t juist wel gezegd
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 juli 2014 - 07:56   quote  deeplink  
Acht officiële duels voor sluiten transfermarkt

600x400-tevredegae.jpg

Feyenoord gaat voor zorgvuldigheid en laat zich daardoor niet opjagen door de naderende wedstrijden in de voorronde van de Champions League tegen Besiktas. In het uiterste geval moeten de Rotterdammers het acht officiële wedstrijden zonder verdere versterkingen te doen.

In het eerste jaar van technisch directeur Martin van Geel en trainer Ronald Koeman sloeg de club ook pas in de laatste week toe door John Guidetti en Otman Bakkal te halen. Vorig jaar werd de selectie grotendeels bijeengehouden, maar toen kon Kuban Krasnodar niet verslagen worden om groepsfase Europees voetbal te bereiken.

Programma Feyenoord:
23/7 Feyenoord-Real Sociedad
30/7 Feyenoord-Besiktas
05/8 Besiktas-Feyenoord
10/8 ADO Den Haag-Feyenoord
15/8 Feyenoord-Heerenveen
19/8 Play-offs Champions League
23/8 Feyenoord-FC Utrecht
27/8 Play-offs Champions League
31/8 FC Twente-Feyenoord
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 juli 2014 - 08:30   quote  deeplink  
Toornstra kandidaat bij vertrek middenvelder uit De Kuip

600x400-toornstra.jpg

Feyenoord raakte deze zomer Graziano Pellè, Daryl Janmaat en Bruno Martins Indi kwijt. De kans is groot dat ook Stefan de Vrij de club uit Rotterdam achter zich laat. In De Kuip gaat men zich nu ook langzaam richten op het aantrekken van nieuwe spelers, zeker omdat de directie na een eventueel vertrek van De Vrij geen enkele voetballer meer van de hand wil doen.

Alleen een exorbitant bedrag kan Feyenoord mogelijk op andere gedachten brengen. Zo worden ook Jordy Clasie en Lex Immers aan buitenlandse clubs gelinkt. Volgens het Algemeen Dagblad schakelt Feyenoord mogelijk over op Jens Toornstra als ook een van de middenvelders uit De Kuip vertrekt. Het contract van de 25-jarige middenvelder met FC Utrecht loopt medio 2017 af.

Toornstra denkt op dit moment niet aan een vertrek en focust zich daarom op FC Utrecht. En zoals het nu staat blijft dat ook zo, reageert de middenvelder. "Ik ben het wel gewend dat ik altijd in verband word gebracht met andere clubs. Ik sluit me ervoor af, pas als mijn zaakwaarnemer belt dat er iets serieus speelt, laat ik me informeren. En dat is niet het geval.
Bron:AD
legrande
 legrande - maandag 21 juli 2014 - 08:55   quote  deeplink  
Even terugkomen bij Drenthe. Drenthe kan op de hele linkerflank terecht. Hij is transfervrij. Hij wil dol en dolgraag terug naar Feyenoord heeft zichzelf al diverse malen aangeboden. Ik weet hij is een heel lastige jongen maar ik weet 1 ding zeker als het publiek in Rotterdam er achter gaat staan kan hij zijn oude niveau weer halen. Geef hem desnoods een prestatiecontract. Hij is een Feyenoorder in hart en nieren. Geef hem een kans.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 juli 2014 - 09:05   quote  deeplink  
Nooit geschoten altijd mis, laat hem zich maar bewijzen bij Rutten. Maak die afspraak dat ie op proef komt en als het was is hij een contract krijgt. Net als in de maatschappij een proefcontract van twee maanden..
Gezien zijn liefde naar Feyenoord verdiend hij sowieso een kans..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 juli 2014 door RenatoBos --
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 juli 2014 - 09:27   quote  deeplink  
Passé
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 juli 2014 - 09:29   quote  deeplink  
Kijk verdedigend denk ik dat we t wel opgevangen hebben, maar t middenveld en aanval is gewoon te zwak.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 juli 2014 - 09:32   quote  deeplink  
Aanval ben ik wel met je eens, maar als er niks verkocht word van het middenveld is die toch wel okay..(?)
henkie1969
 henkie1969 - maandag 21 juli 2014 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 juli 2014 - 14:02 schreef legrande het volgende:
Zondag 1 minuut stilde bij open dag. Ik dacht eerst voor Feyenoord als clasie weggaat einde van de club maar het is voor de nabestaande ook verschrikkelijk die vliegtuigramp.
zeg dan niets, hoe durf je het eventuele weggaan van Clasie met de vliegramp te vergelijken. je moest je schamen
legrande
 legrande - maandag 21 juli 2014 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2014 - 09:41 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

zeg dan niets, hoe durf je het eventuele weggaan van Clasie met de vliegramp te vergelijken. je moest je schamen
Eens was oerstom van mij excuus.
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 juli 2014 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2014 - 09:32 schreef RenatoBos het volgende:
Aanval ben ik wel met je eens, maar als er niks verkocht word van het middenveld is die toch wel okay..(?)
Te smal
daan limbos
 daan limbos - maandag 21 juli 2014 - 10:20   quote  deeplink  
Voor mij een dikke streep door de naam Dost. Je wilt graag voor Feyenoord spelen of niet. Lekker bij Wolfsburg weg laten rotten op de bank. Ik begrijp nog steeds niet waarom Guidetti niet is gehaald. Heeft van Geel iets tegen die jongen. Jaloers op zijn populariteit bij de supporters? Ik zie de wedstrijden de Turken met angst en beven tegemoet.
edjoe
 edjoe - maandag 21 juli 2014 - 10:21   quote  deeplink  
Feyenoord moet niet alleen naar dit seizoen kijken, maar ook naar het seizoen daarna. De contracten van Clasie, Schaken, Mathijsen Vilhena en Nelom lopen in 2015 of 2016 af. Na dit seizoen moeten ze dus verkocht worden, wil je er nog wat aan verdienen. Daarom moeten ze nu al anticiperen. Het aantrekken van eventueel Toornstra, van Aanholt, Ziyech, Guidetti, Ola John geeft je in 2016 weer een goede basis aangevuld met jeugdspelers ( van Beek, Lopez Cabral, Kongolo, Karsdorp, Sleegers, Dammers ). Nu kan je een beetje investeren ( 30% geloof ik ), volgend jaar zijn deze spelers niet te betalen of transfervrij naar een andere club vertrokken.
T.Montana
 T.Montana - maandag 21 juli 2014 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2014 - 10:21 schreef edjoe het volgende:
Feyenoord moet niet alleen naar dit seizoen kijken, maar ook naar het seizoen daarna. De contracten van Clasie, Schaken, Mathijsen Vilhena en Nelom lopen in 2015 of 2016 af. Na dit seizoen moeten ze dus verkocht worden, wil je er nog wat aan verdienen. Daarom moeten ze nu al anticiperen. Het aantrekken van eventueel Toornstra, van Aanholt, Ziyech, Guidetti, Ola John geeft je in 2016 weer een goede basis aangevuld met jeugdspelers ( van Beek, Lopez Cabral, Kongolo, Karsdorp, Sleegers, Dammers ). Nu kan je een beetje investeren ( 30% geloof ik ), volgend jaar zijn deze spelers niet te betalen of transfervrij naar een andere club vertrokken.
Ben het deels met je eens. Alleen moeten deze spelers niet te duur zijn dan dat ze waard zijn. Iedereen praat over Ziyech, en ook ik vind het een goede voetballer, maar wie zegt mij dat hij ook echt zo goed is om bij een topclub te kunnen spelen. Daar is geen garantie voor. Denk aan Suljemani. Bijna iedereen vond hem het grootste talent in Nederland, en hij raakt geen knikker meer bij 020.

En Feyenoord kan toch niet nu al spelers kopen met in hun achterhoofd dat misschien andere spelers volgend jaar weggaan. Je weet niet of ze weggaan en voor hoeveel. Dan kan je beter dat geld gebruiken om er alles aan te doen die jongens te laten verlengen. Dan kan je ze ook voor meer geld verkopen.

Verder is een spits het belangrijkste. Alleen moet van Geel goed nadenken wie hij koopt. Een goede spits is geen garantie dat je het goed gaat doen in Europa. Je kan dus niet iemand kopen en denken dat je wel geld terugverdient in Europa. Met Pelle, onze topscorer van het jaar ervoor, gingen we ook niet verder tegen Krasnodar in Europa.

En Van Geel moet het inderdaad nu laten zien, alleen heb ik er wel wat vertrouwen in. Ik ben het niet eens met de kritiek die Van Geel vaak krijgt. Hij had de voorgaande jaren ook geen groot budget. En ik word er een beetje moe van dat alles wat goed is gegaan en gelukt word gezien als geluk voor Van Geel en niet zijn verdienste, maar alles wat fout is gegaan is geen ongeluk en wel zijn schuld. Als de Vrij nog zou blijven dan heb je best kans om tegen Besiktas te winnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 juli 2014 door T.Montana --
Mark0182
 Mark0182 - maandag 21 juli 2014 - 11:52   quote  deeplink  
Ziyech is toch al niet meer in beeld maar naar 020 gegaan? Overigens snap ik niet dat er gesuggereerd wordt dat Dost een kandidaat is? als hij aangeeft de Nl'se competitie een stap terug te vinden, is hij het niet waard om ook maar 1 seconden in ons tenue te lopen. Daarnaast is Guidettie niet echt bepaald een "goeie" koop denk ik. Zowel niet goedkoop als onverschillig en wispelturig, mede door blessureleed en weinig speelminuten op "niveau". Verstandig is zoeken naar een spits die wel dat beetje kan brengen wat we nodig hebben om door te komen in CL...
FR-1908Arno
 FR-1908Arno - maandag 21 juli 2014 - 13:06   quote  deeplink  
Euhhhh Drost EXIT pleurt op zeg, een warme bank hoger inschatten dan Feyenoord :-( die gast spoort echt niet. maar ff serieus hoe zit het met Andy Delort ? leuk ventje , erg rap met juiste instelling. Gaat die nog komen of is dat ook weer een fabel ?
JanM
 JanM - maandag 21 juli 2014 - 13:24   quote  deeplink  
Van Gaal zou 12,5 miljoen willen betalen voor De Vrij? Lijkt me onwaarschijnlijk, zeker nu ze rond (b)lijken te zijn met Hummels ...
Milo
 Milo - maandag 21 juli 2014 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juli 2014 - 19:33 schreef Milo het volgende:
Boula de kannibaal!! Perfect voor 2 seizoenen!!
grappig .....had ik het toch bij het rechte eind.......leuk om een keer gelijk te hebben ;)
Milo
 Milo - maandag 21 juli 2014 - 13:58   quote  deeplink  
dan doe ik er nog 1 kuyt ;) speciaal voor MMM.....
FR-1908Arno
 FR-1908Arno - maandag 21 juli 2014 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2014 - 13:58 schreef Milo het volgende:
dan doe ik er nog 1 kuyt ;) speciaal voor MMM.....
Nee die gaat niet komen :-) helaas maar waar :-)
legrande
 legrande - maandag 21 juli 2014 - 14:31   quote  deeplink  
Haal nu Drenthe erbij. Met een prestatiecontract. Een Feyenoorder met hart en ziel. Let op mijn woorden leeft hier echt weer op. Heeft zelf al paar maal aangegeven dat hij dolgraag terug wil. Geloof me daar krijg je geen spijt van. geef hem een half jaar prestatiecontract. Geen makkelijk mannetje maar daar weet Rutten wel raadt mee.
Mark0182
 Mark0182 - maandag 21 juli 2014 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2014 - 14:31 schreef legrande het volgende:
Haal nu Drenthe erbij. Met een prestatiecontract. Een Feyenoorder met hart en ziel. Let op mijn woorden leeft hier echt weer op. Heeft zelf al paar maal aangegeven dat hij dolgraag terug wil. Geloof me daar krijg je geen spijt van. geef hem een half jaar prestatiecontract. Geen makkelijk mannetje maar daar weet Rutten wel raadt mee.
Zal dat niet met geld temaken hebben denk je? om zijn ferrari (weer) te laten spuiten?
Nee, ik ben bang dat je wederom een zorgekindje in huis haalt. Motivatie zal hij wel hebben, als voetballer is er niks ergers dan zonder club te zitten, maar om hem in huis te halen? Welke positie wil je hem zetten? Linker vleugel? ben bang dat het een bankvullertje (lees: zakkenvullertje) wordt.
legrande
 legrande - maandag 21 juli 2014 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2014 - 14:46 schreef Mark0182 het volgende:

[..]

Zal dat niet met geld temaken hebben denk je? om zijn ferrari (weer) te laten spuiten?
Nee, ik ben bang dat je wederom een zorgekindje in huis haalt. Motivatie zal hij wel hebben, als voetballer is er niks ergers dan zonder club te zitten, maar om hem in huis te halen? Welke positie wil je hem zetten? Linker vleugel? ben bang dat het een bankvullertje (lees: zakkenvullertje) wordt.
Daarom prestatiecontract waar je snel weer onderuit kan. Hij kan op de hele linkervleugel terecht. Dus niet presteren weinig betaald. Hij kan goed voetballen is pas een jaar of 27 dacht ik. Hij werd niet voor niets voor 13 miljoen verkocht. Give it a try zou ik zeggen.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 21 juli 2014 - 15:49   quote  deeplink  
21-07-2014 | 'Kans op transfer De Vrij naar Engeland steeds groter'
Stefan de Vrij was al ver op weg naar Lazio Roma, maar de oversteek naar Engeland lijkt reëler. Engelse media berichtten vanmorgen namelijk dat Manchester United 12,5 miljoen euro wil betalen en ook Liverpool interesse heeft. The Mirror wist zaterdag te melden dat De Vrij zelf de voorkeur geeft aan United in plaats van Lazio. De Feyenoorder heeft in Rotterdam nog een contract voor een jaar. (AD.nl)
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 21 juli 2014 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2014 - 15:49 schreef Bosifyable het volgende:
21-07-2014 | 'Kans op transfer De Vrij naar Engeland steeds groter'
Stefan de Vrij was al ver op weg naar Lazio Roma, maar de oversteek naar Engeland lijkt reëler. Engelse media berichtten vanmorgen namelijk dat Manchester United 12,5 miljoen euro wil betalen en ook Liverpool interesse heeft. The Mirror wist zaterdag te melden dat De Vrij zelf de voorkeur geeft aan United in plaats van Lazio. De Feyenoorder heeft in Rotterdam nog een contract voor een jaar. (AD.nl)
Lijkt me sterk, dacht dat Hummels ook al bijna rond was? Eén van beide klopt dus waarschijnlijk niet. €12,5mil zou ik overigens wel een prima bedrag vinden!
Mark0182
 Mark0182 - maandag 21 juli 2014 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2014 - 15:27 schreef legrande het volgende:

[..]

Daarom prestatiecontract waar je snel weer onderuit kan. Hij kan op de hele linkervleugel terecht. Dus niet presteren weinig betaald. Hij kan goed voetballen is pas een jaar of 27 dacht ik. Hij werd niet voor niets voor 13 miljoen verkocht. Give it a try zou ik zeggen.
JA, is op zich een optie, alleen weet ik niet of ze (spelers in het algemeen) daar akkoord mee zouden gaan. ik niet in elk geval, want je bent afhankelijk van de trainer welke je opsteld, of juist niet... maar als je er over nadenkt zou het een optie kunnen zijn. wellicht is zijn gedrevenheid daardoor des te groter!
broer van Ted
 broer van Ted - maandag 21 juli 2014 - 16:05   quote  deeplink  
12 miljoen ! Gevoel en verstand , ik zou het doen . En dan alles op alles zetten om kampioen te worden .succes Stefan .
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 juli 2014 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2014 - 14:31 schreef legrande het volgende:
Let op mijn woorden, de grootste mislukkeling als die terug komt !!
Een ander voordeel is dat je van mij af ben ... Ik lever dan alles in !!
tomson
 tomson - maandag 21 juli 2014 - 16:52   quote  deeplink  
Halen dan ! 😈
JanM
 JanM - maandag 21 juli 2014 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2014 - 16:52 schreef tomson het volgende:
Halen dan ! 😈
Meteen!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 juli 2014 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 juli 2014 - 21:24 schreef van geil het volgende:

[..]

dat heeft feyenoord wel gedaan..
maar t antwoord de naam van n speler. nee.
de positie die ingevuld moet worden valt niet te ontwijken omdat iedereen dat weet.(op t moment dat je je meld voor n speler)
maar als ik n schaduwlijst had, dan stonden daar spelers op waarmee ik al geruime tijd contact had en waarvan ik wist dat ze er voor open stonden.
dat roep ik al n dag of drie. maar bij deze nog n keer.
dat is mijn keiharde kritiek ja!
Dat is geen schaduwlijst maar n verlanglijstje.
Goed zo geile, je zegt hier iets verstandigs....huhuhuh.
Mee eens.
Dat zeg ik al een dag of 3.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 juli 2014 - 17:07   quote  deeplink  
Kortom: tis al eng genoeg als we het nog over Guidetti en dost hebben.
Ik vind het armoe.
Sensi
 Sensi - maandag 21 juli 2014 - 17:09   quote  deeplink  
John snap ik nog wel, die andere peen mag zsm vergeten worden.. MAar goed de reden dat die namen zo blijven hangen is omdat je met de andere vraag geconfronteerd word.. Wie dan wel?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 juli 2014 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2014 - 17:09 schreef Sensi het volgende:
John snap ik nog wel, die andere peen mag zsm vergeten worden.. MAar goed de reden dat die namen zo blijven hangen is omdat je met de andere vraag geconfronteerd word.. Wie dan wel?
Geen idee, maar het is aan de td. Om met verrassingen te komen.
Met steeds weer Dost en Guidetti is de creativiteit wel heel erg nul.
En is de scouting ook een zorgenkind.
Sensi
 Sensi - maandag 21 juli 2014 - 17:20   quote  deeplink  
Waar is bode met zn glazen bol op zo'n moment huh? haha
JanM
 JanM - maandag 21 juli 2014 - 17:28   quote  deeplink  
Doet me wederom denken aan die avond dat ik zat te wachten op de bevestiging dat Vagner Love zou komen en we Charisteas als nieuwe spits mochten verwelkomen ...

Maar bij Van Geel heb ik er nog steeds vertrouwen in dat er achter de schermen het nodige gebeurt en Feyenoord dat op de een of andere manier uit de media weet te houden. Maar o wat zou ik graag meer weten!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 juli 2014 - 17:30   quote  deeplink  
Ik gun van Geel het voordeel van de twijfel, maar de laatste weken toont ie weinig vernuft.
JanM
 JanM - maandag 21 juli 2014 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2014 - 17:30 schreef FR-Henk het volgende:
Ik gun van Geel het voordeel van de twijfel, maar de laatste weken toont ie weinig vernuft.
Kan morgen weer anders zijn hè ...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 juli 2014 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2014 - 17:31 schreef JanM het volgende:

[..]

Kan morgen weer anders zijn hè ...
Daarom...Voordeel van de twijfel.
legrande
 legrande - maandag 21 juli 2014 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2014 - 16:49 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Let op mijn woorden, de grootste mislukkeling als die terug komt !!
Een ander voordeel is dat je van mij af ben ... Ik lever dan alles in !!
Waarom dan deed het perfect bij Feyenoord heeft veel opgeleverd en heeft een Feyenoordhart. Waarom niet dan omdat hij een lastige jongen is? Met een prestatiecontract kan hij zich bewijzen en anders kost het niet veel.
@fey@010
 @fey@010 - maandag 21 juli 2014 - 18:26   quote  deeplink  
Van Geel wacht tot de Vrij is verkocht; hierdoor heeft hij een ruimer budget en kan dus een echte versterking kopen!
@fey@010
 @fey@010 - maandag 21 juli 2014 - 18:26   quote  deeplink  
Van Geel wacht tot de Vrij is verkocht; hierdoor heeft hij een ruimer budget en kan dus een echte versterking kopen!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 juli 2014 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2014 - 17:50 schreef legrande het volgende:

[..]

Waarom dan deed het perfect bij Feyenoord heeft veel opgeleverd en heeft een Feyenoordhart. Waarom niet dan omdat hij een lastige jongen is? Met een prestatiecontract kan hij zich bewijzen en anders kost het niet veel.
Heeft ie wat opgeleverd dan? Het was een en al ellende in het buitenland ... Ook dat heeft Feyenoord achtervolgt !
legrande
 legrande - maandag 21 juli 2014 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2014 - 18:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Heeft ie wat opgeleverd dan? Het was een en al ellende in het buitenland ... Ook dat heeft Feyenoord achtervolgt !
13 miljoen de duurst verkochte speler aller tijden.
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 juli 2014 - 19:07   quote  deeplink  
Misschien zijn Dost en Guidetti wel rookgordijnen
Barabas
 Barabas - maandag 21 juli 2014 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2014 - 08:55 schreef legrande het volgende:
Even terugkomen bij Drenthe. Drenthe kan op de hele linkerflank terecht. Hij is transfervrij. Hij wil dol en dolgraag terug naar Feyenoord heeft zichzelf al diverse malen aangeboden. Ik weet hij is een heel lastige jongen maar ik weet 1 ding zeker als het publiek in Rotterdam er achter gaat staan kan hij zijn oude niveau weer halen. Geef hem desnoods een prestatiecontract. Hij is een Feyenoorder in hart en nieren. Geef hem een kans.
Sorry, maar dat is gewoon geen goed idee. Die gast is "an accident waiting to happen" en dat moeten we niet meer willen.

Wat was dat een goeie mop destijds; voor 14 miljoen naar Real!
Barabas
 Barabas - maandag 21 juli 2014 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2014 - 19:07 schreef Stylzz het volgende:
Nee hoor... Het zijn voetballers
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 juli 2014 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2014 - 19:07 schreef Stylzz het volgende:
Geen gekke gdachte.
Al is het met Dost dan wel erg ver gegaan.
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 juli 2014 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2014 - 19:17 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Geen gekke gdachte.
Al is het met Dost dan wel erg ver gegaan.
Ja, maar dat kan je doen met iemand waarvan je weet dat het niet haalbaar is!
van geil
 van geil - maandag 21 juli 2014 - 19:32   quote  deeplink  
Johansson zal t wel worden /of Higdon als die nog rondlopen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.0579130