BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 december 2021 - 23:54   quote  deeplink  
Denk eerder een vertrek van Kokcu, kijkend naar het type. Maar Til vertrekt natuurlijk zeker en voor die positie zou hij wellicht ook in aanmerking komen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 december 2021 - 23:55   quote  deeplink  
Maar het verbaast me dat ze in de winter met hem bezig zijn, dan zou je denken dat er echt wat speelt rondom een of meer van onze spelers. Ook omdat Veerman niet heel goedkoop is. Dus of er zijn investeerders over de brug gekomen of er vertrekt iemand. Dan liggen m.i. Senesi en Kokcu het meest voor de hand.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 december 2021 - 23:57   quote  deeplink  
Ik denk niet dat de conference league zoveel heeft opgeleverd dat het allemaal uit dat potje komt, ook omdat Feyenoord financieel gezien wel wat problemen heeft met Corona en het nieuwe stadion. Dus het lijkt me dat het een financiele injectie is, of dat nu investeerders zijn of verkoop spelers.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 23 december 2021 - 00:02   quote  deeplink  
Merk op dat Slot al wat vaker over versterkingen tijden winterperiode sprak. Bijna voor de vorm noemde hij geld als struikelblok, met de bij hem bekende smile.

Slot is slim en weet meer. En dat lijkt niet negatief.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 23 december 2021 - 00:07   quote  deeplink  
Wel twijfels over die Joey Veerman trouwens.
Nibke 7
 Nibke 7 - donderdag 23 december 2021 - 00:13   quote  deeplink  
Veerman kan denk ik wel op de plek van Kökçü, maar nooit op de plek van Til.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 23 december 2021 - 06:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 december 2021 - 23:49 schreef Nibke 7 het volgende:
Feyenoord wil Joey Veerman in de winterstop halen.
Zou dit al inspelen zijn op het vertrek van Guus Til?
Slot had het al over een iets andere rol voor Kökcü.
Die was te duur, hoe is dat veranderd dan
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 december 2021 - 07:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2021 - 06:12 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Die was te duur, hoe is dat veranderd dan
Marktwerking.
Niemand had zich gemeld voor m. Heerenveen heeft ook last van de crisis
MMM
 MMM - donderdag 23 december 2021 - 07:39   quote  deeplink  
Twijfel. Van de zomer was ik wat positiever over de komst van Veerman. Vrees dat Heerenveen nog steeds een flink bedrag kan vragen.

Dan zie ik liever zoals afgelopen zomer spelers als Trauner en Aursnes komen voor een prikkie. Ook geen garantie en misschien loopt er nu even niks in die vijver, maar ik vind t een smak geld.

Prioriteiten liggen toch eerder op de backposities
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 december 2021 - 08:08   quote  deeplink  
Ik zag m toch gisteren weer ballen geven die wij nooit lijken te geven.
En verdedigend goed aanwezig.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 december 2021 - 08:11   quote  deeplink  
Alle bronnen bevestigen overigens en zelfs formeel bod.
Zou die gisteren zijn blessure gefaked hebben? ;)
MMM
 MMM - donderdag 23 december 2021 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2021 - 08:08 schreef Stylzz het volgende:
Ik zag m toch gisteren weer ballen geven die wij nooit lijken te geven.
En verdedigend goed aanwezig.
Eens. Goede voetballer. Al blijft de stap van subtop naar Feyenoord altijd afwachten.

Ik vind dat tevredenheid over deze eventuele transfer samenhangt met de transfersom.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 december 2021 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2021 - 08:18 schreef MMM het volgende:

[..]

Eens. Goede voetballer. Al blijft de stap van subtop naar Feyenoord altijd afwachten.

Ik vind dat tevredenheid over deze eventuele transfer samenhangt met de transfersom.
Maximaal 4 miljoen. Of vijf miljoen plus Diemers ;)
van geil
 van geil - donderdag 23 december 2021 - 08:29   quote  deeplink  
Sapperdelap , goedemorgen.
Onverwacht transfergerucht ineens.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 23 december 2021 - 09:14   quote  deeplink  
ipv Kokcu?
Leuv
 Leuv - donderdag 23 december 2021 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2021 - 09:14 schreef CobusIII het volgende:
ipv Kokcu?
Dit seizoen nog niet echt ipv denk ik maar meer aanvulling.
Voor het komende seizoen ipv Til. Heel goed om hem dan nu alvast aan te laten sluiten.
Dit is in ieder geval wel een lange termijn visie. Iets dat ons kabinet ontbeert.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 december 2021 door Leuv --
CobusIII
 CobusIII - donderdag 23 december 2021 - 09:47   quote  deeplink  
Ik ben niet zo enthousiast. Ik vind het een ouderwetse middenvelder....komt fysiek te kort..
van geil
 van geil - donderdag 23 december 2021 - 10:06   quote  deeplink  
Ik heb eigenlijk geen idee, kijk nooit naar hem.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 december 2021 - 10:24   quote  deeplink  
https://youtu.be/-QVHihgF01A
MMM
 MMM - donderdag 23 december 2021 - 10:37   quote  deeplink  
Bij #Feyenoord staat de naam van Filip Đuričić ‘vrij hoog’ op de schaduwlijst voor de 10-positie. De 29-jarige Serviër moet -indien dit concreet wordt- losgeweekt worden bij Sassuolo. Đuričić loopt medio 2022 uit contract bij I Neroverdi.

Was bij Heerenveen wel een aardig speler, daarna heel vaak verhuurd geweest zie ik en weinig gespeeld. Sinds zijn transfer naar Sassuolo in 2018 pas weer echt veel gespeeld.

Nu al 2 maanden geblesseerd, spierblessure.
van geil
 van geil - donderdag 23 december 2021 - 10:44   quote  deeplink  
Djuricic ?
MMM
 MMM - donderdag 23 december 2021 - 10:46   quote  deeplink  
Ja. Zou voor mij niet echt de man zijn voor de nummer 10 positie. Net niet speler.

Maar hij is transfervrij, dat zal meespelen.
van geil
 van geil - donderdag 23 december 2021 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2021 - 10:46 schreef MMM het volgende:
Ja. Zou voor mij niet echt de man zijn voor de nummer 10 positie. Net niet speler.

Maar hij is transfervrij, dat zal meespelen.
Ok, zag 9 miljoen op transfermarkt, zal n foutje zijn.
van geil
 van geil - donderdag 23 december 2021 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Vrijwel alles in de omschakeling met diepgaande spitsen .
Dat past eigenlijk niet bij ons spelbeeld.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 december 2021 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2021 - 11:04 schreef van geil het volgende:

[..]

Vrijwel alles in de omschakeling met diepgaande spitsen .
Dat past eigenlijk niet bij ons spelbeeld.
Nou, weet ik niet, je ziet bij ons vaak wel dat spelers lopen en dat de bal dan niet gegeven wordt. Pedersen vaak, Sini en Linssen ook regelmatig. Vaak duurt t gewoon te lang.

Dus voor t spel te versnellen is hij een meerwaarde op wat we nu hebben.
Leuv
 Leuv - donderdag 23 december 2021 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2021 - 11:10 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nou, weet ik niet, je ziet bij ons vaak wel dat spelers lopen en dat de bal dan niet gegeven wordt. Pedersen vaak, Sini en Linssen ook regelmatig. Vaak duurt t gewoon te lang.

Dus voor t spel te versnellen is hij een meerwaarde op wat we nu hebben.
Dit is ook de bedoeling van het voetbal met Slot. Diepte zonder bal om ergens anders op het veld ruimte te maken.
Leuv
 Leuv - donderdag 23 december 2021 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2021 - 10:46 schreef MMM het volgende:
Ja. Zou voor mij niet echt de man zijn voor de nummer 10 positie. Net niet speler.

Maar hij is transfervrij, dat zal meespelen.
Ik zou voor die plek voor Milambo gaan. Die heeft alles nog voor zich en is het beste te kneden.
De jeugd moet de toekomst zijn.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 december 2021 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2021 - 11:32 schreef Leuv het volgende:

[..]

Dit is ook de bedoeling van het voetbal met Slot. Diepte zonder bal om ergens anders op het veld ruimte te maken.
Goed gezien, maar ik doel dan ook op de bal in die ruimte. Die blijft vaak nog uit waardoor we moeten breien voor de zestien. Zie bijvoorbeeld de wedstrijden die we verloren, daar werd wat anders gevraagd.
kenny
 kenny - donderdag 23 december 2021 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2021 - 08:18 schreef MMM het volgende:

[..]

Eens. Goede voetballer. Al blijft de stap van subtop naar Feyenoord altijd afwachten.

Ik vind dat tevredenheid over deze eventuele transfer samenhangt met de transfersom.
eens , we hebben onze vingers al vaker gebrand met goede spelers uit de subtop , blijft wel een goede voetballer , voetbalt zo makkelijk legt zo makkelijk ballen weg , maar kan hij dit op een hoger niveau ook ?
kenny
 kenny - donderdag 23 december 2021 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2021 - 11:38 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Goed gezien, maar ik doel dan ook op de bal in die ruimte. Die blijft vaak nog uit waardoor we moeten breien voor de zestien. Zie bijvoorbeeld de wedstrijden die we verloren, daar werd wat anders gevraagd.
eens , moet zeggen dat kokcu die rol steeds beter gaat invullen , gisteren speelde hij ook goed een aantal ballen de diepte in
veerman zou welkom zijn afwachten of hij het een stap hoger ook kan laten zien , daarbij vind ik ausners echt goed bezig zijn doet zo weinig fout en voetbalt ook zo makkelijk , gaat dringen worden op het middenveld mocht veerman komen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 december 2021 door kenny --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 december 2021 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2021 - 11:36 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ik zou voor die plek voor Milambo gaan. Die heeft alles nog voor zich en is het beste te kneden.
De jeugd moet de toekomst zijn.
Dit is ook een fair punt hoor, maar is die al klaar? T is nog wel heel fragiel he
Leuv
 Leuv - donderdag 23 december 2021 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2021 - 11:38 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Goed gezien, maar ik doel dan ook op de bal in die ruimte. Die blijft vaak nog uit waardoor we moeten breien voor de zestien. Zie bijvoorbeeld de wedstrijden die we verloren, daar werd wat anders gevraagd.
We verliezen omdat we moeite hebben met scoren. Dit is eigenlijk continu het geval. Tegen Heerenveen moet je gewoon met 0-8 winnen.
kenny
 kenny - donderdag 23 december 2021 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2021 - 12:32 schreef Leuv het volgende:

[..]

We verliezen omdat we moeite hebben met scoren. Dit is eigenlijk continu het geval. Tegen Heerenveen moet je gewoon met 0-8 winnen.
vind ik ook , voorin mis je gewoon kwaliteit , het moet nu van sinestera af komen , linssen dessers komen te kort en jahanbaks mist zijn vorm , wel erg mager voor een topclub , nelson aardige speler maar die ben je over een half jaar ook weer kwijt
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 december 2021 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
https://youtu.be/X2pQvjoOK6U

Ze zijn snel.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 23 december 2021 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2021 - 09:21 schreef Leuv het volgende:

[..]

Dit seizoen nog niet echt ipv denk ik maar meer aanvulling.
Voor het komende seizoen ipv Til. Heel goed om hem dan nu alvast aan te laten sluiten.
Dit is in ieder geval wel een lange termijn visie. Iets dat ons kabinet ontbeert.
Til speelt toch op een andere positie dan veerman?
CobusIII
 CobusIII - donderdag 23 december 2021 - 14:50   quote  deeplink  
Veerman zal toch zo'n 5-6M moeten opbrengen uiteindelijk?
CobusIII
 CobusIII - donderdag 23 december 2021 - 14:57   quote  deeplink  
Moet haast wel ipv Kokcu zijn...Aursnes staat er heel goed op bij Slot (bij mij ook).
Kokcu verkopen hangt al een tijdje in de lucht. Veerman voor Kokcu is wel een vooruitgang lijkt mij. In ieder geval betere corners...;-)
MMM
 MMM - donderdag 23 december 2021 - 14:58   quote  deeplink  
Zaakwaarnemer noemt bedrag rond de zes miljoen en doorverkoop.

Zou ik nooit doen als Feyenoord zijnde.
Leuv
 Leuv - donderdag 23 december 2021 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2021 - 12:47 schreef kenny het volgende:

[..]

vind ik ook , voorin mis je gewoon kwaliteit , het moet nu van sinestera af komen , linssen dessers komen te kort en jahanbaks mist zijn vorm , wel erg mager voor een topclub , nelson aardige speler maar die ben je over een half jaar ook weer kwijt
Die Nelson vind ik dan weer echt helemaal niets. Hij is met de brommer dat klopt maar dit is dan ook echt het enige.
Leuv
 Leuv - donderdag 23 december 2021 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2021 - 14:57 schreef CobusIII het volgende:
Moet haast wel ipv Kokcu zijn...Aursnes staat er heel goed op bij Slot (bij mij ook).
Kokcu verkopen hangt al een tijdje in de lucht. Veerman voor Kokcu is wel een vooruitgang lijkt mij. In ieder geval betere corners...;-)
Til is gehuurd dus ik neem aan om hem alvast aantrekken en mee laten lopen en zo af en toe laten invallen, of wie weet vertrekt Til wel. In ieder geval is hij meer een 10 dan een 6 of 8.
MMM
 MMM - donderdag 23 december 2021 - 15:44   quote  deeplink  
Ik kan mij een stuk herinneren dat Veerman totaal geen interesse heeft om op 10 te spelen. Dat heeft zijn huidige trainer ook geprobeerd maar daar had hij geen zin in.

Hij wil gewoon centraal op het middenveld spelen.
Joeyyy
 Joeyyy - donderdag 23 december 2021 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2021 - 15:44 schreef MMM het volgende:
Ik kan mij een stuk herinneren dat Veerman totaal geen interesse heeft om op 10 te spelen. Dat heeft zijn huidige trainer ook geprobeerd maar daar had hij geen zin in.

Hij wil gewoon centraal op het middenveld spelen.
Ik denk zo: Aursnes, Kökcü en Veerman voor 6 en 8 positie. Jens voor 10-positie en backup voor rechtsbuite en 6/8. Kökcü zal in de zomer op de nominatie staan om flink te cashen. Er zou dan nog wel een 10 bij moeten komen.
Joeyyy
 Joeyyy - donderdag 23 december 2021 - 16:16   quote  deeplink  
Ik ben vooral benieuwd waar dit geld vandaan komt. 5 a 6 miljoen konden ze van de zomer al niet voor 3 spelers betalen en de Coronacrisis komt daar nog eens bij. Zou die Jackpot van 90 miljoen waar Woerts het over had, dan deze winter al komen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 december 2021 door Joeyyy --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 december 2021 - 16:18   quote  deeplink  
Denk dat wij gewoon maar 50% weten van hoe t echt zit.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 23 december 2021 - 17:34   quote  deeplink  
Veerman heeft een goede trap, overzicht en maakt af en toe een doelpuntje. Maar is hij daarmee een Slot-speler? in mijn optiek mist hij dynamiek en atletisch vermogen. Ik zou gewoon ff door scouten...
Leuv
 Leuv - donderdag 23 december 2021 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2021 - 16:13 schreef Joeyyy het volgende:

[..]

Ik denk zo: Aursnes, Kökcü en Veerman voor 6 en 8 positie. Jens voor 10-positie en backup voor rechtsbuite en 6/8. Kökcü zal in de zomer op de nominatie staan om flink te cashen. Er zou dan nog wel een 10 bij moeten komen.
Jens op 10 ? Ik denk dat je toch iets te vroeg aan de glühwein zit.
Nibke 7
 Nibke 7 - donderdag 23 december 2021 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2021 - 18:04 schreef Leuv het volgende:

[..]

Jens op 10 ? Ik denk dat je toch iets te vroeg aan de glühwein zit.
Gewoon proberen Til los te weken van (Spartak?) Moskou.
Hij neemt vast met minder genoegen dan dat hij daar verdiende (dat doet hij nu ook). Slot en Til weten wat ze aan elkaar hebben.
Joeyyy
 Joeyyy - donderdag 23 december 2021 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2021 - 18:04 schreef Leuv het volgende:

[..]

Jens op 10 ? Ik denk dat je toch iets te vroeg aan de glühwein zit.
Daar heeft Jens bij zijn vorige clubs veel gespeeld en bij ons ook, met name onder GIO. Daarna kwamen RVP, Kökcü en nu Til op die positie. Maar vooral als je kijkt naar type speler dat Slot op die positie wil, past hij zeker in dat plaatje. Lopers zoals Til en De Wit, die vooral in afjagen een grote rol spelen en ook nog eens scorend vermogen hebben. Hij blijft natuurlijk multi-inzetbaar maar het zou mij niet verbazen dat we hem daar nog gaan zien..
Frobin1974
 Frobin1974 - donderdag 23 december 2021 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2021 - 16:18 schreef Stylzz het volgende:
Denk dat wij gewoon maar 50% weten van hoe t echt zit.
Klopt helemaal, financieel en voetbaltechnisch gebeurt er veel
van geil
 van geil - donderdag 23 december 2021 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 december 2021 - 17:34 schreef CobusIII het volgende:
Veerman heeft een goede trap, overzicht en maakt af en toe een doelpuntje. Maar is hij daarmee een Slot-speler? in mijn optiek mist hij dynamiek en atletisch vermogen. Ik zou gewoon ff door scouten...
Voor hetzelfde geld kun je Til vastleggen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5217192