BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 januari 2022 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2022 - 16:40 schreef Bowie het volgende:
Het mislukken van Veerman kan trouwens wel eens nare gevolgen voor Arnesen kunnen hebben. Achter de transfer stonden natuurlijk geldschieters, Arnesen wilde denk ik via 4 naar 4.5 en dan via 5 uitkomen op 5.5 mln. Had geen rekening gehouden met PSV, die door Propper moesten handelen zo blijkt nu.
Ik kan me voorstellen dat dezelfde geldschieters nu hun geld aan Marcel Brands zouden toevertrouwen.

Zou ook prima zet zijn!!!
Een dergelijk scenario zou Heerenveen al doen afwijzen, en die geldschieters snappen ook wel dat een andere kaper naar voren kon komen. Arnesen valt niets te verwijten.
Bowie
 Bowie - dinsdag 04 januari 2022 - 17:44   quote  deeplink  
Dat weet ik niet Henk.
Het is denk ik, gezien de mislukking van deze zomer, een feit dat de club nu geld in kas heeft, en dat kan alleen door externe hulp.
Ik kan me als Arnesen voorstellen, met aan de andere kant een oud Feyenoorder, dat er met Heerenveen te spelen valt over de marge 4-6 mln. Hij heeft al 2 keer een bod gedaan en was van plan aan het eind van de week met bod 3 te komen. Zo van, kijk geldschieters, hoe ik zorgvuldig met de poen omga. Maar hij is helaas door de haast van PSV door plotse vertrek Propper ingehaald door de realiteit.
En deze mispeer, gecombineerd met geruchten dat het trio 3 Brands als TD wil, kan wel eens 1 plus 1 zijn.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 januari 2022 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2022 - 17:44 schreef Bowie het volgende:
Dat weet ik niet Henk.
Het is denk ik, gezien de mislukking van deze zomer, een feit dat de club nu geld in kas heeft, en dat kan alleen door externe hulp.
Ik kan me als Arnesen voorstellen, met aan de andere kant een oud Feyenoorder, dat er met Heerenveen te spelen valt over de marge 4-6 mln. Hij heeft al 2 keer een bod gedaan en was van plan aan het eind van de week met bod 3 te komen. Zo van, kijk geldschieters, hoe ik zorgvuldig met de poen omga. Maar hij is helaas door de haast van PSV door plotse vertrek Propper ingehaald door de realiteit.
En deze mispeer, gecombineerd met geruchten dat het trio 3 Brands als TD wil, kan wel eens 1 plus 1 zijn.
Heerenveen is gewoon snel akkoord gegaan met t juiste bod. Feyenoord kon maar tot 4 gaan. Geld van externe geldschieters kun je helemaal niet zo makkelijk inzetten. Ik las dat je dat moet omzetten in aandelen van de club enz en daar gaat nog behoorlijk wat water door de Maas om dat te regelen. Betekent dus ook dat je niet zo maar even een miljoentje er bovenop kan klussen en t kost gewoon tijd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 januari 2022 door Stylzz --
pat
 pat - dinsdag 04 januari 2022 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2022 - 15:56 schreef Nicotti het volgende:

[..]

Omdat niemand Diemers wilt kopen
Over de betere voetballer verschillen we van mening, maar dat kan
Diemers of vilhena???

Shiit dat wint tonny elker keer altijd, die is raar joh haha
Ik ben het wel zo met jou eens dat het oneerlijk is voor leuv XD
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 januari 2022 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2022 - 17:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Heerenveen is gewoon snel akkoord gegaan met t juiste bod. Feyenoord kon maar tot 4 gaan. Geld van externe geldschieters kun je helemaal niet zo makkelijk inzetten. Ik las dat je dat moet omzetten in aandelen van de club enz en daar gaat nog behoorlijk wat water door de Maas om dat te regelen. Betekent dus ook dat je niet zo maar even een miljoentje er bovenop kan klussen en t kost gewoon tijd.
En dan nog wat anders die zogenaamde investeerders moeten eens komen met die poen dan, of anders gewoon hun muil houden en Feyenoord langzaam t werk laten doen. Dus of je komt met serieus geld. Of je pleurt gewoon lekker op met warmhoudertjes.
van geil
 van geil - dinsdag 04 januari 2022 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2022 - 18:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]

En dan nog wat anders die zogenaamde investeerders moeten eens komen met die poen dan, of anders gewoon hun muil houden en Feyenoord langzaam t werk laten doen. Dus of je komt met serieus geld. Of je pleurt gewoon lekker op met warmhoudertjes.
Ik denk echt dat het anders zit.
Je mag niet zomaar even wat miljoenen geven , gaat de belasting iets van vinden.
Moet altijd n investerende vorm zijn , bijvoorbeeld aandelen .
Je wordt tenslotte aangeslagen op een verwacht rendement.
En anderzijds wordt het dan bij Feyenoord gezien als extra inkomen( kun je gelijk de helft inleveren)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 januari 2022 door van geil --
FJSR
 FJSR - dinsdag 04 januari 2022 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2022 - 12:13 schreef Stylzz het volgende:
4 januari 2022 – Vagner Love moet de nieuwe spits van Feyenoord worden. De Braziliaan, die deel uitmaakte van de Braziliaanse selectie, staat volgens berichten in de Russische media nadrukkelijk in de belangstelling van de Rotterdamse club. Vagner Love brak in 2005 internationaal door, toen hij met CSKA Moskou de UEFA Cup won.

Naar verluidt reist een delegatie van Feyenoord maandag naar Alma-Ata om met zowel Kairat Almaty als Vagner Love te praten. De vraagprijs lijkt geen probleem te vormen voor de Kuipbewoners. Vagner Love moet in Rotterdam de beoogde spits worden.
Die vent is 37 prato 2.0
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 januari 2022 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2022 - 18:33 schreef van geil het volgende:

[..]

Ik denk echt dat het anders zit.
Je mag niet zomaar even wat miljoenen geven , gaat de belasting iets van vinden.
Moet altijd n investerende vorm zijn , bijvoorbeeld aandelen .
Je wordt tenslotte aangeslagen op een verwacht rendement.
En anderzijds wordt het dan bij Feyenoord gezien als extra inkomen( kun je gelijk de helft inleveren)
Ja dat zei ik in mijn post hiervoor ook. Daarom gaat dit ook niet zo makkelijk.
van geil
 van geil - dinsdag 04 januari 2022 - 19:07   quote  deeplink  
Ik zie t nu ja.

Beter even wachten lijkt me.
Als er echt flink geld komt, in een keer n goede duurzame constructie opzetten.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 januari 2022 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2022 - 19:07 schreef van geil het volgende:
Ik zie t nu ja.

Beter even wachten lijkt me.
Als er echt flink geld komt, in een keer n goede duurzame constructie opzetten.
Precies dat. Maar dan moeten ze ook nu niet met pinda's aan komen zetten.
van geil
 van geil - dinsdag 04 januari 2022 - 19:29   quote  deeplink  
Ja eens.
Ik snap dat de nood hoog is door de krappe selectie.
Maar beter op een andere manier geld genereren .
Het vervelende is dat de afdankertjes niet verkocht kunnen worden, geen markt voor.
Tja , dan maar even jeugd erbij.
Of iets transfervrij of zo, misschien huur.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 januari 2022 - 19:30   quote  deeplink  
En zo slecht doen we t nu niet, toch
van geil
 van geil - dinsdag 04 januari 2022 - 19:35   quote  deeplink  
Ik denk dat we dik tevreden mogen zijn.
De boel kan wel ineens instorten, ik denk dat Slot die bui wel ziet aankomen.
Dus ja, die druk begrijp ik ook wel weer.
Maar ja, het is wat het is.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 januari 2022 - 19:38   quote  deeplink  
Antonucci Volendam.
van geil
 van geil - dinsdag 04 januari 2022 - 19:44   quote  deeplink  
Dan gaat er zeker nog iets gebeuren.
Huur Vilhena ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 04 januari 2022 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2022 - 16:40 schreef Bowie het volgende:
Het mislukken van Veerman kan trouwens wel eens nare gevolgen voor Arnesen kunnen hebben. Achter de transfer stonden natuurlijk geldschieters, Arnesen wilde denk ik via 4 naar 4.5 en dan via 5 uitkomen op 5.5 mln. Had geen rekening gehouden met PSV, die door Propper moesten handelen zo blijkt nu.
Ik kan me voorstellen dat dezelfde geldschieters nu hun geld aan Marcel Brands zouden toevertrouwen.

Zou ook prima zet zijn!!!
Feyenoord kocht voor 6 miljoen een paar bouwtekeningen voor het nieuwe stadion.
Is toch ook geweldig.
Bowie
 Bowie - dinsdag 04 januari 2022 - 20:43   quote  deeplink  
Doorschakelen en verrassen zou het zijn als Arnesen zijn landgenoot Eriksen nu even belt en zegt dat Feyenoord een mooie optie is om zijn WK-plek veilig te stellen.
Lees nl net dat hij na ontbinding contract met Inter door defibrillator wanhopig op zoek is naar een nwe club.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 04 januari 2022 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2022 - 20:43 schreef Bowie het volgende:
Doorschakelen en verrassen zou het zijn als Arnesen zijn landgenoot Eriksen nu even belt en zegt dat Feyenoord een mooie optie is om zijn WK-plek veilig te stellen.
Lees nl net dat hij na ontbinding contract met Inter door defibrillator wanhopig op zoek is naar een nwe club.
Ja zag het ook.
Dat zou wat zijn haha
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 januari 2022 - 21:17   quote  deeplink  
En dat ie dan bij ons wel dood neervalt. Typisch Feyenoord
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 januari 2022 - 21:19   quote  deeplink  
T bord staat vol op schoot.

Frank Arnesen stelt alles in het werk Riechedly Bazoer naar De Kuip te halen. Feyenoords technisch directeur informeerde vandaag herhaaldelijk naar de mogelijkheid voor een tussentijdse transfer.
Bazoer zelf staat open voor een stap hogerop. Hij is bezig aan zijn derde seizoen bij Vitesse, waar hij uitgroeide tot de beste speler van de Arnhemmers. Bazoer is bovendien in bezit van een aflopend contract, hoewel dat niet betekent dat Vitesse hem zo maar laat gaan.

Alle betrokken partijen hebben vanavond een meeting ingepland staan, waar o.a. ook Arne Slot en Frank Arnesen onderdeel van uitmaken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 januari 2022 door Stylzz --
van geil
 van geil - dinsdag 04 januari 2022 - 21:23   quote  deeplink  
We zoeken dus eigenlijk spelers voor 4 posities.
LB CV n 6 en een 10.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 januari 2022 - 21:25   quote  deeplink  
En t liefst multi inzetbaar
Bowie
 Bowie - dinsdag 04 januari 2022 - 21:33   quote  deeplink  
Ja, het gaat snel nu. Ook PSV watcher Elfrink bevestigde dat financieel gezien Feyenoord mee kon doen met PSV, alleen PSV had nu al cash en bij Feyenoord zou eea via externen betaald gaan worden.
Er zullen dus aankopen komen, mede gezien activiteiten PSV en Ajax, de externen weten dat er nu toekomst moet komen anders gaat Slot naar Amsterdam bij vertrek Ten Hag.
Bazoer, vilhena en diallo denk ik, de laatste 1.5 jaar huur.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 januari 2022 - 21:39   quote  deeplink  
Diallo is volgens de experts volledig van tafel
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 januari 2022 - 21:40   quote  deeplink  
T zal vloeken in de kerk zijn. Maar ik hou wel van t type speler Bazoer.
Beetje controverse is ook prima
Bowie
 Bowie - dinsdag 04 januari 2022 - 21:41   quote  deeplink  
Nog ff terugkomen op verhaal Veerman.'
Daarin speelt die De Haan toch ook een smerige rol in, geen eens fatsoenlijk je gesprekspartner tot dan inlichten dat er serieus bod is, Feyenoord heeft geen kans meer gehad.

Met wat ik al eerder schreef over gezichtsverlies Arnesen heeft hem nu een pitbull gemaakt om Bazoer uit de handen van PSV te krijgen. Dat er nu al een gesprek is tussen kamp Bazoer, Arnesen en Slot zegt genoeg.
Bowie
 Bowie - dinsdag 04 januari 2022 - 21:42   quote  deeplink  
Nee, Diallo is zeker niet van de tafel, in Engelse media maar ook VI blijft men reppen van een aanstaande transfer die langer dan de rest van dit seizoen moet duren, dus 1.5 jaar.
Bowie
 Bowie - dinsdag 04 januari 2022 - 21:43   quote  deeplink  
Ben 't wel helemaal eens met je inzake Bazoer, zou prima versterking zijn, inderdaad multi inzetbaar.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 januari 2022 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2022 - 21:42 schreef Bowie het volgende:
Nee, Diallo is zeker niet van de tafel, in Engelse media maar ook VI blijft men reppen van een aanstaande transfer die langer dan de rest van dit seizoen moet duren, dus 1.5 jaar.
Grappig ik lees t tegendeel. Dat de nieuwe trainer m wil houden.
pat
 pat - dinsdag 04 januari 2022 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2022 - 21:44 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Grappig ik lees t tegendeel. Dat de nieuwe trainer m wil houden.
Heb ik ook gelezen als laatste nieuws,
Bazoer is een versterking maar afwachten in de groep denk ik
MMM
 MMM - dinsdag 04 januari 2022 - 22:05   quote  deeplink  
Bazoer.

Zou die willen na alle spreekkoren?

Aardige speler maar kan ook problemen geven binnen een elftal. Weet niet of hij past.
ar
 ar - dinsdag 04 januari 2022 - 22:08   quote  deeplink  
Bazoer zou ik een goede aanwinst vinden mocht dit doorgang krijgen.
Pittig mannetje, maar ook gewoon een prima voetballer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 04 januari 2022 - 22:14   quote  deeplink  
Veerman is al die tijd gewoon een afleiding geweest om Bazoer binnen te halen.
Slimme man die Arnessen.
R()b
 R()b - dinsdag 04 januari 2022 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2022 - 22:05 schreef MMM het volgende:
Bazoer.

Zou die willen na alle spreekkoren?

Aardige speler maar kan ook problemen geven binnen een elftal. Weet niet of hij past.
Kijk....
Je moet je eigen aanpassen héé.
van geil
 van geil - dinsdag 04 januari 2022 - 22:17   quote  deeplink  
En we krijgen geld toe.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 januari 2022 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2022 - 21:47 schreef pat het volgende:

[..]

Heb ik ook gelezen als laatste nieuws,
Bazoer is een versterking maar afwachten in de groep denk ik
Ralf Rangnick has informed Amad Diallo that he is not in his plans for this season. The player will now look to leave Manchester United on loan.

Komt echt net ;)
VVout
 VVout - dinsdag 04 januari 2022 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2022 - 22:22 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ralf Rangnick has informed Amad Diallo that he is not in his plans for this season. The player will now look to leave Manchester United on loan.

Komt echt net ;)
Welles nietes, gaat lekker dit.
van geil
 van geil - dinsdag 04 januari 2022 - 22:31   quote  deeplink  
De signalen zijn goed! mijn vrouw kwam zojuist ook.
pat
 pat - woensdag 05 januari 2022 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2022 - 22:22 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ralf Rangnick has informed Amad Diallo that he is not in his plans for this season. The player will now look to leave Manchester United on loan.

Komt echt net ;)
Tis niet meer bij te houden :)
Ach hij leek me wel intressant. Maar bazoer, vilhena en al die verhuren… gaat prima
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 05 januari 2022 - 05:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 januari 2022 - 22:05 schreef MMM het volgende:
Bazoer.

Zou die willen na alle spreekkoren?

Aardige speler maar kan ook problemen geven binnen een elftal. Weet niet of hij past.
Hele goede speler. Zijn grote probleem is natuurlijk het mentale aspect. Mits in orde is hij een speler die je echt beter maakt, fysiek en voetballend een meerwaarde, bovendien multi-inzetbaar.

Of het redelijkerwijs te verwachten is, is lastig oordelen van zo'n afstand. Misschien dat het een beetje is als met Heuvelhut, je neemt het goede met het slechte en je accepteert dus dat het eens in de zoveel tijd mis gaat.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 05 januari 2022 - 05:32   quote  deeplink  
Dit alles nog afgezien van de vraag of hij überhaupt haalbaar is natuurlijk.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 januari 2022 - 07:42   quote  deeplink  
Aliou Balde gaat uitgeleend worden. De 19-jarige Senegalees mag zijn geluk gaan beproeven in de Belgische 1B Pro League.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 januari 2022 - 07:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2022 - 00:54 schreef pat het volgende:

[..]

Tis niet meer bij te houden :)
Ach hij leek me wel intressant. Maar bazoer, vilhena en al die verhuren… gaat prima
Amad Diallo. Is alleen mogelijk bij (bijna) volledige financiële medewerking van de Engelsen. Buitenspeler is geen echte prio, momenteel 7 vleugelmogelijkheden met Linssen, Sinisterra, Nelson, Jahanbakhsh, Pedersen, Toornstra en Balde. (Die laatste wordt nu verhuurd… dus)
MightyAce
 MightyAce - woensdag 05 januari 2022 - 07:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2022 - 07:44 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Amad Diallo. Is alleen mogelijk bij (bijna) volledige financiële medewerking van de Engelsen. Buitenspeler is geen echte prio, momenteel 7 vleugelmogelijkheden met Linssen, Sinisterra, Nelson, Jahanbakhsh, Pedersen, Toornstra en Balde. (Die laatste wordt nu verhuurd… dus)
7 mogelijkheden is echt onzin hoor
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 januari 2022 - 07:54   quote  deeplink  
Mogelijkheden zegt niets over de kwaliteit van de mogelijkheid maar wel alles over de prioriteit.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 januari 2022 - 08:06   quote  deeplink  
En wel benieuwd. Vitesse speelt hardball voor Bazoer.
Ik zou t type Bazoer echt toejuichen.
Senesi. Traunert. Bazoer daarvoor met Orrie en Aursnes. Bijvoorbeeld.
van geil
 van geil - woensdag 05 januari 2022 - 08:14   quote  deeplink  
Geen deal las ik
MMM
 MMM - woensdag 05 januari 2022 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2022 - 08:06 schreef Stylzz het volgende:
En wel benieuwd. Vitesse speelt hardball voor Bazoer.
Ik zou t type Bazoer echt toejuichen.
Senesi. Traunert. Bazoer daarvoor met Orrie en Aursnes. Bijvoorbeeld.
2 miljoen is bizar voor een contract dat bijna afloopt.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 05 januari 2022 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2022 - 08:17 schreef MMM het volgende:

[..]

2 miljoen is bizar voor een contract dat bijna afloopt.
Hahaha die sporen niet joh
van geil
 van geil - woensdag 05 januari 2022 - 08:40   quote  deeplink  
Als dat t punt is, aftikken en binnenhalen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5133669