BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 05 januari 2022 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2022 - 08:40 schreef van geil het volgende:
Als dat t punt is, aftikken en binnenhalen.
Als ze dat vragen kan je er wel uitkomen denk ik. 1 misschien anderhalf miljoen oid. Voor een speler van die kwaliteit, zelfs met contract dat afloopt. Je hebt ook geen garantie dat er van de zomer niet een andere club op de stoep staat. En natuurlijk kan hij lopen eikelen en is het weggegooid geld, maar als ik voor een speler die gok wel zou durven nemen is hij het wel.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 05 januari 2022 - 08:51   quote  deeplink  
Bazoer kan bij elke andere geïnteresseerde club veel meer verdienen.
van geil
 van geil - woensdag 05 januari 2022 - 09:08   quote  deeplink  
En als hij transfervrij is vd zomer betaal je ook nog tekengeld en een hoog salaris.
Aftikken nu als Feyenoord hem graag wil hebben.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 januari 2022 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2022 - 08:17 schreef MMM het volgende:

[..]

2 miljoen is bizar voor een contract dat bijna afloopt.
Volgens markt 4,5 waard.
Vijf jaar geleden nog 15. Dus dat is t potentieel als je m in de kijker kunt spelen.
Is nu 24 wat een fantastische leeftijd is.

Verder is Vitesse nog op een paar fronten actief waar ze financieel baat bij hebben. Dus ik begrijp dat ze een belangrijke speler daarom niet kwijt willen en dus dat risico anders willen opvangen.

Plus een transfervrije speler krijgt meestal tekengeld. Dat zal ook al gauw richting dit bedrag lopen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 januari 2022 - 10:01   quote  deeplink  
Bazoer in meerdere opzichten beter alternatief dan Veerman of Vilhena. En echt bepalend bij Vitesse. 2 miljoen voor lief nemen, haal je er op termijn wel weer uit.
En...Direct inzetbaar.
Linssen heeft een jaar met die jongen gespeeld. Zal Slot cs. Ook over zijn persoonlijkheid hebben ingeseind.

Hoop dat dit het gaat worden.
kenny
 kenny - woensdag 05 januari 2022 - 11:12   quote  deeplink  
had liever Veerman maar Bazoer is ook een goede , 2 milj is een hoop geld met nog een half jaar contract , maar waar koop je zo'n speler voor 2 milj ? nergens toch , ik hoop ook dat hij komt toch een echte versterking
CobusIII
 CobusIII - woensdag 05 januari 2022 - 11:20   quote  deeplink  
Bazoer, moeilijke jongen, mentaliteit issues, talentvol, weinig arbeid, einzelganger....past niet in het team.
Maar als Slot hem echt aan de gang krijgt, heb je goud in handen. Ik heb er een zwaar hoofd in dat dat ook gaat gebeuren.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 05 januari 2022 - 11:32   quote  deeplink  
Die 2M vind ik niet zo relevant voor Bazoer...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 januari 2022 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2022 - 11:20 schreef CobusIII het volgende:
Bazoer, moeilijke jongen, mentaliteit issues, talentvol, weinig arbeid, einzelganger....past niet in het team.
Maar als Slot hem echt aan de gang krijgt, heb je goud in handen. Ik heb er een zwaar hoofd in dat dat ook gaat gebeuren.
Gevalletje matige spelers om m heen en hoge ambitie.
Leuv
 Leuv - woensdag 05 januari 2022 - 11:51   quote  deeplink  
Bazoer ? Ik zou er nooit aan beginnen. Het verleden heeft bewezen dat hij een kleine tegenslag niet kan handelen. Nooit aan beginnen dus.

Ik zou een package deal met Twente aangaan voor Zerrouki, Hilgers en Rots. 3 spelers op posities waar we tekort schieten en alle 3 grote talenten. Hier zal je zeker geen buil aan vallen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 januari 2022 - 11:56   quote  deeplink  
Typetje Bergrat dus..
VVout
 VVout - woensdag 05 januari 2022 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2022 - 11:56 schreef RenatoBos het volgende:
Typetje Bergrat dus..
Lijkt me het beste verwoord en past bij het gevoel wat ik er over heb.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 05 januari 2022 - 12:52   quote  deeplink  
niet aan beginnen dus...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 januari 2022 - 12:59   quote  deeplink  
Ik had t bij Bergrat nooit verwacht. Bij deze denk ik dat dit gedrag achter de rug is.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 05 januari 2022 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2022 - 08:17 schreef MMM het volgende:

[..]

2 miljoen is bizar voor een contract dat bijna afloopt.
Ik zou er nog 2 miljoen bij doen ,en dan is hij nog een koopje vergeleken bij Veerman
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 05 januari 2022 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2022 - 11:51 schreef Leuv het volgende:
Bazoer ? Ik zou er nooit aan beginnen. Het verleden heeft bewezen dat hij een kleine tegenslag niet kan handelen. Nooit aan beginnen dus.

Ik zou een package deal met Twente aangaan voor Zerrouki, Hilgers en Rots. 3 spelers op posities waar we tekort schieten en alle 3 grote talenten. Hier zal je zeker geen buil aan vallen.
3 halen en 1 betalen?
Frobin1974
 Frobin1974 - woensdag 05 januari 2022 - 15:30   quote  deeplink  
Nog een keer goed bomen met Vitesse en uiteindelijk voor 1,5 miljoen overnemen, en een niet al te hoog doorverkooppercentage.
Deze jongen heeft iets speciaals wat we nog niet hebben en zeker kunnen gebruiken. Daarbij, laat hem 2 jaar bij ons voetballen en je kam hem goed doorverkopen. Heeft ook een prima leeftijd, beter kan bijna niet.
De eventuele nadelen van hem zou ik voor lief nemen.
pat
 pat - woensdag 05 januari 2022 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2022 - 15:30 schreef Frobin1974 het volgende:
Nog een keer goed bomen met Vitesse en uiteindelijk voor 1,5 miljoen overnemen, en een niet al te hoog doorverkooppercentage.
Deze jongen heeft iets speciaals wat we nog niet hebben en zeker kunnen gebruiken. Daarbij, laat hem 2 jaar bij ons voetballen en je kam hem goed doorverkopen. Heeft ook een prima leeftijd, beter kan bijna niet.
De eventuele nadelen van hem zou ik voor lief nemen.
wat een paniek allemaal zeg, ik ben voor bazoer hoor begrijp me niet verkeert maar een speler die nog een half jaar contract heeft voor 2 miljoen of iets minder kopen is in elk bedrijf heel erg raar.

ook dat als hij of veerman of messi niet komt dat we slot kwijtraken aan 020 of een ander, het is allemaal zo paniekerig en het slaat ook nog eens helemaal nergens op. je hoort slot praten en dan weet je dat hij heel keurig een beslissing maakt. (het az verhaal is ook bs tov slot, dat is kinderachtig vanuit az en slot mocht en mag nog steeds met iedereen praten met wie hij wil waarover hij wil)

als bazoer komt dan prima alhoewel ik het wel eens bent met de meningen over zijn houding.
dat wat ratje deed zorgt voor een ware opstand nadat hij ging. hij heeft een flinke stempel op die ploeg gedrukt en dat zou met bazoer ook zomaar weer kunnen gebeuren maar hij is wel een versterking. of hij zoveel werkt ligt niet aan hem, dat ramt slot er wel in.
pat
 pat - woensdag 05 januari 2022 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2022 - 11:51 schreef Leuv het volgende:
Bazoer ? Ik zou er nooit aan beginnen. Het verleden heeft bewezen dat hij een kleine tegenslag niet kan handelen. Nooit aan beginnen dus.

Ik zou een package deal met Twente aangaan voor Zerrouki, Hilgers en Rots. 3 spelers op posities waar we tekort schieten en alle 3 grote talenten. Hier zal je zeker geen buil aan vallen.
tering leuv wtf is er met je aan de hand joh hahaha die gassies zijn diemers twee, je weet werkerlijk nooit hoe ze het doen als ze bij ons komen en dan ook nog jochies die net eredivisie spelen terwijl slot juist eredivisie ervaring mistte in de ploeg maar ff heel eerlijk he,

vind jij zerrouki, hilgers en rots beter dan bazoer? kom op joh dat ga je toch niet menen?
of is dit weer een vihena diemers vergelijking die je ff kwijt moest?

ik bedoel het lollig he en niet veroordelend
Leuv
 Leuv - woensdag 05 januari 2022 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2022 - 16:34 schreef pat het volgende:

[..]

tering leuv wtf is er met je aan de hand joh hahaha die gassies zijn diemers twee, je weet werkerlijk nooit hoe ze het doen als ze bij ons komen en dan ook nog jochies die net eredivisie spelen terwijl slot juist eredivisie ervaring mistte in de ploeg maar ff heel eerlijk he,

vind jij zerrouki, hilgers en rots beter dan bazoer? kom op joh dat ga je toch niet menen?
of is dit weer een vihena diemers vergelijking die je ff kwijt moest?

ik bedoel het lollig he en niet veroordelend
Beleid voeren heet dat. Bazoer zou ik nooit mijn vingers aan branden. Zoals het elftal nu staat zal hij op de bank terecht komen en dan haal je dus de pleuris in huis.
Aankomende talenten kunnen juist beter concurreren en zeuren niet wanneer ze op de bank terecht komen. Overigens zullen deze drie na 2 jaar spelen altijd meer waard worden dan ze nu zijn.
van geil
 van geil - woensdag 05 januari 2022 - 18:50   quote  deeplink  
Duurt me te lang.
PSV weer ?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 januari 2022 - 08:21   quote  deeplink  
Feyenoord wil graag bovenin mee blijven doen in de competitie en ook in de Conference League zijn de Rotterdammers nog actief. Technisch directeur Frank Arnesen wil graag de selectie versterken en kwam daarbij in eerste instantie uit bij Joey Veerman. De middenvelder koos echter voor PSV en daarmee schakelde de td door, Tonny Vilhena was een optie, maar hij bedankte terwijl Riechedley Bazoer ook lastig lijkt om te halen.

Arnesen gaat niet bij de bakken neer zitten. "We gaan gewoon verder, hoor", aldus Arnesen in Het Algemeen Dagblad. Er is een zak geld beschikbaar, alleen is dat wel voor een speler van de buitencategorie. Veerman leek de beste optie, maar hij vertrok naar PSV. Volgens Arnesen zijn er altijd meerdere opties.

Vilhena werd benaderd, maar de middenvelder verdiend een torenhoog salaris in Rusland en zijn contract loopt nog tweeënhalf jaar. Ook het management van Bazoer is benaderd. "Of Bazoer nu dé optie voor is? Er zijn altijd meerdere opties'', liet de Deen gisteravond weten.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 06 januari 2022 - 09:11   quote  deeplink  
Jaaa een ouderwetse Feyenoord transferwindow
van geil
 van geil - donderdag 06 januari 2022 - 09:13   quote  deeplink  
Tas geld nu beschikbaar lees ik.
koop m dan!
van geil
 van geil - donderdag 06 januari 2022 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2022 - 09:11 schreef MightyAce het volgende:
Jaaa een ouderwetse Feyenoord transferwindow
En dan als versterking; Ayoub.
VVout
 VVout - donderdag 06 januari 2022 - 09:15   quote  deeplink  
Een goed gescoute aanwinst, geen speler met Bergratrisico aub.
R()b
 R()b - donderdag 06 januari 2022 - 10:02   quote  deeplink  
De enige manier is een speler verkopen voor een mooi bedrag, om er vervolgens 2 voor terug te kopen.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 06 januari 2022 - 10:38   quote  deeplink  
Als je nu echt wil gokken, en vertrouwen hebt in de skills van Slot,
Zou ik graag Ihataren willen zien ...geef toe het is een gok, maar volgens mij zou slot dit kunnen
MightyAce
 MightyAce - donderdag 06 januari 2022 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2022 - 09:14 schreef van geil het volgende:

[..]

En dan als versterking; Ayoub.
Haha ja samen met Bassie
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 januari 2022 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2022 - 10:38 schreef piet de paler het volgende:
Als je nu echt wil gokken, en vertrouwen hebt in de skills van Slot,
Zou ik graag Ihataren willen zien ...geef toe het is een gok, maar volgens mij zou slot dit kunnen
T is geen medicijnman he
Leuv
 Leuv - donderdag 06 januari 2022 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2022 - 10:38 schreef piet de paler het volgende:
Als je nu echt wil gokken, en vertrouwen hebt in de skills van Slot,
Zou ik graag Ihataren willen zien ...geef toe het is een gok, maar volgens mij zou slot dit kunnen
In de topsport begint alles met discipline in de volle breedte van het woord.
Als er nu iets is dat Bazoer en Ihataren ontbeert is het dat wel.
Nooit aan beginnen !
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 januari 2022 - 11:27   quote  deeplink  
Over welke discipline hebben we t bij Bazoer eigenlijk? Ik zie dat ie in 2016 op een of andere wijze een keer geclashed is met Bosz en een akkefietje op de training gehad heeft bij Vitesse en daarna uitviel tegen de trainer. Maar dat is t toch wel zo'n beetje?
CobusIII
 CobusIII - donderdag 06 januari 2022 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2022 - 11:27 schreef Stylzz het volgende:
Over welke discipline hebben we t bij Bazoer eigenlijk? Ik zie dat ie in 2016 op een of andere wijze een keer geclashed is met Bosz en een akkefietje op de training gehad heeft bij Vitesse en daarna uitviel tegen de trainer. Maar dat is t toch wel zo'n beetje?
het feit dat iemand met zoveel talent na wat omzwervingen nog bij vitesse speelt (op zijn leeftijd) vertelt wel het een en ander..vergeet niet dat hij in zijn jonge jaren als internationaal toptalent werd gezien...
CobusIII
 CobusIII - donderdag 06 januari 2022 - 12:08   quote  deeplink  
Het team loopt niet over van persoonlijkheden...spelers met een persoonlijkheid hebben daardoor veel invloed op het team. Soms ten goede en soms ten kwade. Bij Kuijt zag je de wil om te winnen afstralen op het team. Bij Berghuis zag je dat er chagrijn in de ploeg sloop. Het is afwachten wat Bazoer gaat brengen als hij komt.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 06 januari 2022 - 12:10   quote  deeplink  
Duurt lang
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 06 januari 2022 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2022 - 11:27 schreef Stylzz het volgende:
Over welke discipline hebben we t bij Bazoer eigenlijk? Ik zie dat ie in 2016 op een of andere wijze een keer geclashed is met Bosz en een akkefietje op de training gehad heeft bij Vitesse en daarna uitviel tegen de trainer. Maar dat is t toch wel zo'n beetje?
50 gele kaarten, 6 rode. Wel een beetje een kaartenpakker dus. En er staan me vaag wat incidenten bij, maar precies weet ik het niet meer, dus wellicht is het ook een stukje imago dat hij tegen heeft.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 januari 2022 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2022 - 11:33 schreef CobusIII het volgende:

[..]

het feit dat iemand met zoveel talent na wat omzwervingen nog bij vitesse speelt (op zijn leeftijd) vertelt wel het een en ander..vergeet niet dat hij in zijn jonge jaren als internationaal toptalent werd gezien...
Eens, een ajacied zou ik t trouwens niet noemen wat veel wel doen.
Product van jeugd PSV. O19 naar Ajax gegaan. Toen voor 15 miljoen naar Wolfsburg en ik denk dat dit de keuze is geweest die m de das om deed. Daar veel geblesseerd, weinig gespeeld. Naar Porto. Nauwelijks gespeeld. Daarna Vitesse eigenlijk altijd alles gespeeld en eigenlijk altijd fit.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 06 januari 2022 - 13:11   quote  deeplink  
Dus of je nu Bazoer neemt of Ihataren is om het even.
Ik denk dat Ihataren goedkoper is, en dat is investeren wel met een risico, want als je in staat bent om deze speler weer met zojn voetjes op de grond te krijgen.......kassa.
Bovendien kun je heel wat clausules over zijn gedrag inbouwen in zijn contract
CobusIII
 CobusIII - donderdag 06 januari 2022 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2022 - 13:11 schreef piet de paler het volgende:
Dus of je nu Bazoer neemt of Ihataren is om het even.
Ik denk dat Ihataren goedkoper is, en dat is investeren wel met een risico, want als je in staat bent om deze speler weer met zojn voetjes op de grond te krijgen.......kassa.
Bovendien kun je heel wat clausules over zijn gedrag inbouwen in zijn contract
Die twee zijn moeilijk te vergelijken. bazoer zit in een heel andere fase van zijn carrière en heeft geleerd van het verleden (mag je hopen). van Ihataren moet nog maar blijken hoe die uit de beginfase komt. Die gok is veel groter.
Frobin1974
 Frobin1974 - donderdag 06 januari 2022 - 13:47   quote  deeplink  
Is inderdaad geen 020-er. Alleen hebben ze daar in dat stinkdorp altijd de neiging te beweren dat het 020-jeugd is zodra ze ook maar op station 020 centraal aankomen.
Frobin1974
 Frobin1974 - donderdag 06 januari 2022 - 13:48   quote  deeplink  
Ihataren of Bazoer, dat zijn compleet verschillende voetballers
VVout
 VVout - donderdag 06 januari 2022 - 13:50   quote  deeplink  
Dan ga ik idd. nog eerder met Piet mee. Verkeerde tijd en plaats in Eindhoven, kan met Slot bij ons denk ik wel uit de verf komen en dan kassa.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 januari 2022 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2022 - 13:50 schreef VVout het volgende:
Dan ga ik idd. nog eerder met Piet mee. Verkeerde tijd en plaats in Eindhoven, kan met Slot bij ons denk ik wel uit de verf komen en dan kassa.
Maar is een voetballer voor een hele andere positie en niet iemand waar je nu wat aan hebt.
Die heeft al meer dan een half jaar niet gevoetbald en nauwelijks getraind.
VVout
 VVout - donderdag 06 januari 2022 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2022 - 13:59 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Maar is een voetballer voor een hele andere positie en niet iemand waar je nu wat aan hebt.
Die heeft al meer dan een half jaar niet gevoetbald en nauwelijks getraind.
Maar past in de visie van Feyenoord om geld te creëren, laten we ons niet om praten omdat er weer een lullo met een zak geld klaar staat. Liever dan wat verder scouten en een talent voor die positie zoeken die ook potentie heeft om mee te cashen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 januari 2022 - 15:59   quote  deeplink  
Maar dan liever 1 zonder rugzak
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 06 januari 2022 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2022 - 11:51 schreef Leuv het volgende:
Bazoer ? Ik zou er nooit aan beginnen. Het verleden heeft bewezen dat hij een kleine tegenslag niet kan handelen. Nooit aan beginnen dus.

Ik zou een package deal met Twente aangaan voor Zerrouki, Hilgers en Rots. 3 spelers op posities waar we tekort schieten en alle 3 grote talenten. Hier zal je zeker geen buil aan vallen.
Mee eens Leuv. Zerrouki is een prima speler. Hilgers kan ook best goed worden. Rots ken ik niet zo goed. Zal er eens op gaan letten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 januari 2022 door Arie.Klooster --
VVout
 VVout - donderdag 06 januari 2022 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2022 - 15:59 schreef Stylzz het volgende:
Maar dan liever 1 zonder rugzak
Die moet je niet hebben nee.
Frobin1974
 Frobin1974 - donderdag 06 januari 2022 - 22:01   quote  deeplink  
Je moet schijt aan die zogenaamde rugzakken hebben. Voetballers met extra kwaliteiten hebben dat nou eenmaal wat vaker. Neem dat voor lief, maak duidelijk dat je dat niet accepteert en geniet van zo'n voetballer. Van zulke voetballer worst je wel beter en dat is wat we allemaal willen.
kenny
 kenny - donderdag 06 januari 2022 - 22:01   quote  deeplink  
2 milj voor zo'n speler is toch een koopje , vind hem completer als veerman en daar hadden ze 5milj voor over ,
ze lopen weer net zolang te trutten dat bazoer ergens anders tekent en je weer achter het net vist
kenny
 kenny - donderdag 06 januari 2022 - 22:03   quote  deeplink  
en ja het is misschien geen makkelijke jongen , vaak zijn het wel goede voetballers , daarbij zie ik Slot hem wel in het gareel te houden

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5368289