|
|
van geil
|
|
|
doe dan maar beide Johanssons! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Namen noemen is intussen ook armoedig. Of Raden Maar is het nieuwe volksspel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Goede middenvelders misschien wel, dat wat er achter zit (bv. Goossens) is van een te laag niveau. Ben echt benieuwd hoe Sleegers het haat doen en of die aan speelminuten gaat toekomen.. Maar met. Vilhena, Immers, Clasie en Vormer ook staat er inmiddels toch al wel wat ervaring.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T middenveld was afgelopen jaar gewoon heel zwak. daar verloren we bijna alle slagen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 21 juli 2014 - 13:06 schreef FR-1908Arno het volgende:Euhhhh Drost EXIT pleurt op zeg, een warme bank hoger inschatten dan Feyenoord :-( die gast spoort echt niet. maar ff serieus hoe zit het met Andy Delort ? leuk ventje , erg rap met juiste instelling. Gaat die nog komen of is dat ook weer een fabel ? Delort staat op het punt bij Atletico te tekenen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Aight..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 21 juli 2014 - 20:51 schreef van geil het volgende:T middenveld was afgelopen jaar gewoon heel zwak. daar verloren we bijna alle slagen Euhm tja zit wel iets in inderdaad.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kan ook tactiek geweest zijn he van Geil? :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ja klopt. bij de 5-3-2 stond t al veel beter.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 juli 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
WOEHOEEEEEE!!!!!
De Japanse spits Mike Havenaar heeft een contract bij Córdoba CF getekend. Dat maakt de Spaanse club uit de Primera Division vandaag bekend. De aanvaller van Vitesse werd in een eerder stadium ook in verband gebracht met Feyenoord, maar in Rotterdam hoeven ze dus niet meer aan te kloppen bij Havenaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 juli 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 21 juli 2014 - 16:49 schreef lijdensweg het volgende:[..] Let op mijn woorden, de grootste mislukkeling als die terug komt !! Een ander voordeel is dat je van mij af ben ... Ik lever dan alles in !! Drenthe: 'Doe er alles aan om eventueel terug te keren'
De carrière van Royston Drenthe loopt momenteel niet naar behoren. De rol van het jeugdproduct van de Rotterdamse club lijkt uitgespeeld bij het Engelse Reading, en hij lijkt een nieuwe club te moeten zoeken. Veel supporters van Feyenoord hopen dat de oud-spelers van ondermeer Real Madrid terugkeert op het vertrouwde nest, bij Feyenoord. De voetballer zelf denk er ook zo over.
'Ik kan nog niks loslaten, zegt hij op zijn Instagram-account. 'Om een lang verhaal kort te maken, doe ik er alles aan om eventueel deel uit te kunnen maken van dit Feyenoord. Het is niet aan mij om deze keuzes te maken', zegt hij over een eventuele terugkeer naar Feyenoord.
Feyenoord speelt in de voorronde van de Champions League twee wedstrijden tegen het Turkse Besiktas. Volgens Royston Drenthe gaan de Turken het moeilijk krijgen in het confrontatie met de Rotterdammers. 'Feyenoord blijft Feyenoord, met goede of slechte spelers. Er moet gestreden worden dus ik denk dat eerder dat Besiktas dan Feyenoord het zeer moeilijk zal krijgen', zegt hij. Bron:FR12 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
oe oe oe gaat het dan toch gebeuren..d:-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dan lever ik met alle plezier alles weer in bij Feyenoord ... en kom ik terug als ie weer is verdwenen!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 21 juli 2014 - 21:39 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dan lever ik met alle plezier alles weer in bij Feyenoord ... en kom ik terug als ie weer is verdwenen!!! Heb je dingetjes gepikt uit t museum? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 21 juli 2014 - 21:39 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dan lever ik met alle plezier alles weer in bij Feyenoord ... en kom ik terug als ie weer is verdwenen!!! Weet ik d:-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ga ervoor zou ik zeggen ... |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote: Ha, Higdon, vind het wel een mooie speler, alleen niet het niveau. Wel een mooie uitstraling, maar al 31, en scoort gemiddeld nog geen 1 op 3, al scoort hij later in zijn carriere wel een stuk meer dan daarvoor. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote:Op maandag 21 juli 2014 - 19:29 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja, maar dat kan je doen met iemand waarvan je weet dat het niet haalbaar is! Zou me inderdaad niks verbazen van van Geel! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Pingelaar
|
|
|
We zijn weer te laat met inkopen zo als altijd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
in t AD. Van Geel wil absoluut Bas Dost. de nr 1 op zijn lijst |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 21 juli 2014 - 09:32 schreef RenatoBos het volgende:Aanval ben ik wel met je eens, maar als er niks verkocht word van het middenveld is die toch wel okay..(?) Ben ik met je eens |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 21 juli 2014 - 13:24 schreef JanM het volgende:Van Gaal zou 12,5 miljoen willen betalen voor De Vrij? Lijkt me onwaarschijnlijk, zeker nu ze rond (b)lijken te zijn met Hummels ... Ik denk niet dat Hummels naar van Gaal gaat wil bij B D blijven daarom is de Vrij in beeld |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 21 juli 2014 - 16:49 schreef lijdensweg het volgende:[..] Let op mijn woorden, de grootste mislukkeling als die terug komt !! Een ander voordeel is dat je van mij af ben ... Ik lever dan alles in !! Je vrouw ook |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik zit in Denemarken |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 21 juli 2014 - 21:10 schreef RenatoBos het volgende:WOEHOEEEEEE!!!!![ afbeelding ] De Japanse spits Mike Havenaar heeft een contract bij Córdoba CF getekend. Dat maakt de Spaanse club uit de Primera Division vandaag bekend. De aanvaller van Vitesse werd in een eerder stadium ook in verband gebracht met Feyenoord, maar in Rotterdam hoeven ze dus niet meer aan te kloppen bij Havenaar. Gelukkig maar was niks geworden in de kuip met Havenaar |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als er toch een spits moet komen ga dan eens in Denemarken of Ijsland kijken |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: 16 dacht ik zelfs ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik dacht 5 seizoenen voor 15 miljoen.. |
|
|
|
|
NickyTee
|
|
|
Het gaat goed komen De Vrij weg voor 12.500.000,= Dost als spits scoort er zeker 20 Drenthe gedreven en gratis Boularouz ervaren verdediger Ziyeg als rechtsbuiten Verdediger uit Nederland huren met optie tot koop van Chelsea of Man City
Ik durf zelfs te denken aan de Coolsingel!
Meeste vertrouwen heb ik in Drenthe |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote:Bas Dost noemde een terugkeer naar de eredivisie eerder een stap terug, maar dat geldt zeker niet voor een eventuele komst naar Feyenoord. Dat benadrukt zijn zaakwaarnemer Henk Nienhuis vandaag in het Algemeen Dagblad. 'Bas is heel enthousisiast over Feyenoord', zegt hij. Nienhuis noemt het miscommunicatie dat de stap terug uitgelegd werd als 'geen zin in Feyenoord'. 'De gesprekken met de club zijn juist heel positief geweest', meent hij. 'We hebben een paar weken geleden in Zeist met Van Geel en Rutten om tafel gezeten. De laatste heeft toen heel duidelijk verteld wat zijn plannen zijn. Bas zou daarin uitstekend passen.'
Financieel is het in ieder geval wel een stap terug voor de spits die een riant salaris bij VfL Wolfsburg opstrijkt. 'Bas heeft juist aangegeven dat hij salaris wil inleveren. Hij vindt Feyenoord een fantastische club. Het is alleen afwachten wat VfL Wolfsburg wil. Zo hebben we het ook met elkaar afgesproken.'
Haast heeft Feyenoord niet met Dost, want de doelpuntenmaker moet nog herstellen van een enkelblessure. Naar verwachting heeft de oud-topscorer van de eredivisie nog één week nodig om aan te kunne sluiten bij de groepstraining. Het eerste duel tegen Besiktas zou dus sowieso te vroeg komen. Media jongens, ze proberen gewoon onrust te zaaien. Bas wil gewoon naar Nederland, maar vindt de Eredivisie wel een stapje terug. Logisch. Maar hij wil ook salaris inleveren. Komt wel goed hopelijk! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik wil gewoon een spits die bewezen heeft doelpunten te maken. Voor de rest boeit t geen saque. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Dan is Dost toch een prima aankoop? |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Van Geel gaat voor een huur met een optie tot koop. Maar ook wat mij betreft is hij welkom en toont dit eens te meer het gelijk van Van Geel aan in zijn aan- en verkoopbeleid. Hij laat zich niet gek maken of opjagen. |
|
|
|
|
Mark0182
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 - 08:43 schreef Stylzz het volgende:ik wil gewoon een spits die bewezen heeft doelpunten te maken. Voor de rest boeit t geen saque. Amen to that! |
|
|
|
|
Mark0182
|
|
|
Koeman leek uitgeshopt te zijn maar sinds het vertrek van Lovre is hij zijn centrum verdediger kwijt en dus wil hij opnieuw aankloppen bij Feyenoord om De Vrij voor circa 10 mil over te nemen.. (bron: AD) |
|
|
|
|
Mark0182
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 - 09:45 schreef Mark0182 het volgende:Koeman leek uitgeshopt te zijn maar sinds het vertrek van Lovre is hij zijn centrum verdediger kwijt en dus wil hij opnieuw aankloppen bij Feyenoord om De Vrij voor circa 10 mil over te nemen.. (bron: AD) Qua verdedigers vanuit de jeugd zit het wel goed, alleen ben ik benieuwd wie er op links gaat staan? Nelom? persoonlijk niet zo'n fan van eerlijk gezegd :/
Iemand een idee? Boularous (hoe je dat ook schrijft) zal ipv Janmaat op rechts gaan lopen denk ik, maar wie pakt linkerkant dan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 juli 2014 door Mark0182 -- |
|
|
|
|
FR-1908Arno
|
|
|
|
|
|
FR-1908Arno
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 - 09:48 schreef Mark0182 het volgende:[..] Qua verdedigers vanuit de jeugd zit het wel goed, alleen ben ik benieuwd wie er op links gaat staan? Nelom? persoonlijk niet zo'n fan van eerlijk gezegd :/ Iemand een idee? Boularous (hoe je dat ook schrijft) zal ipv Janmaat op rechts gaan lopen denk ik, maar wie pakt linkerkant dan? Nou Kongolo of Nelom ! |
|
|
|
|
Mark0182
|
|
|
quote: ik denk dat kongolo op het midden naast van beek komt te staan.. of wil je met drie verdedigers gaan spelen? :) |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 - 09:54 schreef Mark0182 het volgende:[..] ik denk dat kongolo op het midden naast van beek komt te staan.. of wil je met drie verdedigers gaan spelen? :) Kongolo en van Beek centraal? Denk dat Mathijssen gewoon basis staat met van Beek. Kongolo dus op links tenzij Mathijssen geblesseerd is/niet voldoet. |
|
|
|
|
Mark0182
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 - 10:01 schreef ViezeFurr het volgende:[..] Kongolo en van Beek centraal? Denk dat Mathijssen gewoon basis staat met van Beek. Kongolo dus op links tenzij Mathijssen geblesseerd is/niet voldoet. oja, Mathijssen, hadden we ook nog..doet die ouwe bromsnor het nog? :) |
|
|
|
|
Pindaachris
|
|
|
soms spelen we ook met 5 - 3 - 2 uhummm |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Gewoon uiteraard Mulder///HELD!
De Kanibaal - Van Beek - Mathijsen - Kongolo
Clasie - Immers - Vilhena
Schaken - Te Vrede - Boëtius
of je zet Immers in de spits en speelt met
Mulder///HELD!
De Kanibaal - Van Beek - Mathijsen - Kongolo
Clasie - Vilhena - Vormer
Schaken - Immers - Boëtius
Dan heb je m.i. een veel beter/uitgebalanceerder middenveld en kan Vilhena aanvallend(er) spelen, zodat hij beter tot zijn recht komt!
ON: De Vrij naar Van Gaal of toch De Vrij en Guidetti naar Koeman? Kongolo naar Inter? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
zo ziet t er wel aardig uit... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Maar? En doel je op de eerste of tweede? |
|
|
|
|
Pindaachris
|
|
|
MEt een 4-3-3 Formatie zou ik Over de flanken gaan spelen en dus erg breed , met veel snelheid spelen
Erwin Mulder
Boulharouz-van Beek-MAthijssen-Kongolo
Clasie-Immers-Vilhena
Manu-Schaken-Boetius
Met een 5-3-2 Formatie heb je aanvallende backs zoals janmaat eigenlijk nodig
Mulder of Hahn
Boulharouz-Van Beek-Mathijssen-Kongolo-( graag Drenthe ofzo ) Lopres Cabral
Clasie-Immers-Vilhena
Schaken-Boetius ( kan ook zeker versterking bij , Drenthe kan ook links aanval ) |
|
|
|
|
Mark0182
|
|
|
als je het zo bekijkt, hierboven, dan hebben we best een aardige selectie met hoop potentie. alleen zou ik wel iets aan versterking willen zien voorin.... |
|
|
|