BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 10 januari 2022 - 14:22   quote  deeplink  
tja, Feyenoord wil 1 spelert geloof ik en das een extra middenvelder. En een evt deal met Vitesse wordt over de wedstrijd heen getild.
MightyAce
 MightyAce - maandag 10 januari 2022 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2022 - 13:56 schreef MMM het volgende:

[..]

Jij vind echt iedereen die er geen klote van kan goed. Wonderbaarlijk.
Hahaha
van geil
 van geil - maandag 10 januari 2022 - 16:14   quote  deeplink  
Die ontslagen scout van van Geel,schijnt op het forum te zitten.
MMM
 MMM - dinsdag 11 januari 2022 - 07:41   quote  deeplink  
;)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 11 januari 2022 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2022 - 13:56 schreef MMM het volgende:

[..]

Jij vind echt iedereen die er geen klote van kan goed. Wonderbaarlijk.
Ik sta er denk ik wat positiever in dan jij ouwe zuurpruim. Ondanks dat ik er achter sta wat ik typ, wist ik dat jij diegene zou zijn die zou reageren. Normaal zou ik het niet eens plaatsen omdat ik ook wel weet dat het gros hem liever niet ziet komen. Maar dat is ook niet wat ik zei. Ik zeg alleen maar dat hij een prima speler is, maar veel te traag. Jij begint natuurlijk direct weer de mening van een ander af te kraken door hem neer te zetten alsof hij te veel gesnoven heeft. Grappig dat je wat dat betreft ontzettend voorspelbaar bent. Iedereen zijn mening kerel.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 11 januari 2022 - 08:28   quote  deeplink  
Maar noem jij eens wat spelers die feyenoord misschien zou kunnen halen en dan zelf met namen komen. Niet anderen papegaaien.
MMM
 MMM - dinsdag 11 januari 2022 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2022 - 08:26 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ik sta er denk ik wat positiever in dan jij ouwe zuurpruim. Ondanks dat ik er achter sta wat ik typ, wist ik dat jij diegene zou zijn die zou reageren. Normaal zou ik het niet eens plaatsen omdat ik ook wel weet dat het gros hem liever niet ziet komen. Maar dat is ook niet wat ik zei. Ik zeg alleen maar dat hij een prima speler is, maar veel te traag. Jij begint natuurlijk direct weer de mening van een ander af te kraken door hem neer te zetten alsof hij te veel gesnoven heeft. Grappig dat je wat dat betreft ontzettend voorspelbaar bent. Iedereen zijn mening kerel.
Hahahaha rustaaaaggghh.

Ik ben ook positief maar als iemand niet goed genoeg is dan zeg ik dat gewoon. En helaas zijn dat vaak spelers die jij noemt
MMM
 MMM - dinsdag 11 januari 2022 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2022 - 08:28 schreef Arie.Klooster het volgende:
Maar noem jij eens wat spelers die feyenoord misschien zou kunnen halen en dan zelf met namen komen. Niet anderen papegaaien.
Ik had Veerman voor het juiste bedrag(!) graag zien komen.

Bazoer vind ik een goede speler maar ik twijfel qua gedrag.

Verder vind ik niemand in de Eredivisie interessant, die tijd is geweest. Dus dan ga je je richten op andere competities. Scandinavië, Zuid-Amerika. Maar dat zijn nou net de landen waar ik niet naar kijk, dus kan ik niet over oordelen.

Ik kijk graag Engels, Spaans en soms Duits voetbal. En dat is niet de vijver waarin Feyenoord kan vissen.

Mijn mening is ook altijd gebaseerd op het zien van wedstrijden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 januari 2022 door MMM --
VVout
 VVout - dinsdag 11 januari 2022 - 08:52   quote  deeplink  
Daarvoor heb je dus een goede scouting met TD nodig die met systematische verrassende verbeteringen komt. Met het bord op schoot en een zak geld kan iedereen hier op het Forum schijnen. Dan kan je zelfs clubs als PSG enz. bij elkaar kopen en toch klopt er vaak dan nog een hoop niet.

Martin heeft het met Gudde niet verkeerd gedaan trouwens, maar de afronding verdient geen pluim. Als je daarnaar kijkt is er door Feyenoord verkeerd geschakeld, te laat te vroeg daar zijn meningen over verdeeld. Het was een rommeltje op het eind en niemand was klaar het stokje over te pakken en de tuin Maasgebouw bestormers konden hun pret weer niet op natuurlijk.

Ik snap ook dat we in één keer nu gemotiveerd zijn om bovenin mee te doen natuurlijk en Europees het graantje mee moeten pikken, maar dan wel met de visie op de voorgrond. Vanuit die visie kijken wat kan en kapitaal creëren en das gewoon niet makkelijk.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 11 januari 2022 - 11:11   quote  deeplink  
Zodra Nederland twee CL plekken herft, moeten wij een ticket pakken. Dan kunnen we de stap maken. Maar wanneer een ander dit doet, pakken zijn de titel topclub... Het aantal CL plaatsen bepaalt hoeveel topclubs een klein land maximaal Jan hebben. De rest haakt af. Wie dit binnen onze landsgrenzen zal zijn, zal de komende twee katten blijken. We moeten bij de eerste twee eindigen. Anders gaat pisvee er mee aan de haal...
pat
 pat - dinsdag 11 januari 2022 - 12:00   quote  deeplink  
Ik vind dat we van die gokjes af moeten en op zoek moeten naar directe versterkingen. Ik begrijp die visie maar qua budget is dat voor een andere tijd.
Spelers als zeroukie etc dragen niks bij nu en kosten alleen maar geld dat misschien zichzelf uitbetaald.

Adrie, en leuv ook trouwens, zien die ongeslepen diamantjes en ik heb NU er niks mee.

Wat als kokcu of sini gaat, ga je dan zon speler halen?
Kom op denk ff na, het geld moet naar het eerste

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 januari 2022 door pat --
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 11 januari 2022 - 13:02   quote  deeplink  
Brighton en Newcastle hebben interesse in Senesi (gerucht)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 11 januari 2022 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2022 - 13:02 schreef MightyAce het volgende:
Brighton en Newcastle hebben interesse in Senesi (gerucht)
Senesi out, Bazoer in.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 11 januari 2022 - 16:04   quote  deeplink  
tja, Senesi heeft ook nog altijd zijn contract niet verlengd. Loopt over anderhalf jaar af. Als je daar een kleine 20 miljoen voor kan vangen, moet je het doen, ook gezien onze financiele situatie. Moet er achterin ook wel wat bij, naast de evt komst van Bazoer.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 11 januari 2022 - 16:07   quote  deeplink  
Wordt geschat op 12 miljoen
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 11 januari 2022 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2022 - 16:07 schreef Stylzz het volgende:
Wordt geschat op 12 miljoen
Dan verdienen we er bijna niks aan
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 11 januari 2022 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2022 - 16:11 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Dan verdienen we er bijna niks aan
Geen international.
1,5 jaar contract.
Geen prijzen gewonnen.
Geen champions League.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 11 januari 2022 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2022 - 16:19 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Geen international.
1,5 jaar contract.
Geen prijzen gewonnen.
Geen champions League.
en geen topper...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 11 januari 2022 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2022 - 16:22 schreef CobusIII het volgende:

[..]

en geen topper...
Wel bovengemiddeld
van geil
 van geil - dinsdag 11 januari 2022 - 16:42   quote  deeplink  
Ik vind m zeer bovengemiddeld.
Is pas 24, de Boer en de Vrij bijvoorbeeld waren op die leeftijd veel onbetrouwbaarder.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 11 januari 2022 - 16:47   quote  deeplink  
Is zo. Maar goed. Die 20 gaan we niet krijgen in de zomer
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 11 januari 2022 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2022 - 16:19 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Geen international.
1,5 jaar contract.
Geen prijzen gewonnen.
Geen champions League.
Maar met de constructie van z'n transfer destijds, hou je met 12 M niet eens genoeg over om een gelijkwaardige speler te kopen...helemaal in deze transfer window...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 11 januari 2022 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2022 - 16:48 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Maar met de constructie van z'n transfer destijds, hou je met 12 M niet eens genoeg over om een gelijkwaardige speler te kopen...helemaal in deze transfer window...
Nee. En van de zomer met een jaarcontract nog minder
van geil
 van geil - dinsdag 11 januari 2022 - 16:58   quote  deeplink  
Veel hangt af van Senesi, als hij weg wil gaan , dan beter nu.
Anders verlengen.
VVout
 VVout - dinsdag 11 januari 2022 - 17:59   quote  deeplink  
Bazoer is ook pas 25 zag ik, krijg je die aan het ballen en in de picture kan je er ook nog aan verdienen als je het goed aanpakt. Senesi dan de deur uit, wel nog een paar miljoen er bij lullen natuurlijk en je kan verder. Houden ga je die toch niet als ze vanuit Italië en Engeland gaan trekken, maar dan wel iets tussen de 15 en 20 miljoen graag.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 11 januari 2022 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2022 - 16:42 schreef van geil het volgende:
Ik vind m zeer bovengemiddeld.
Is pas 24, de Boer en de Vrij bijvoorbeeld waren op die leeftijd veel onbetrouwbaarder.
Sorry hoor, maar dat is onzin. Senesi is nog lang geen De Vrij. De Vrij werd op zijn 22ste 'n.b. de beste verdediger op het WK (2014)! Daarnaast was hij bij ons juist wel betrouwbaar. Met een tegenstander in de rug draait hij altijd, op die ene keer tegen ajakkes na, de goede kant op om maar een voorbeeld te noemen. Zijn tegenstanders hadden vrijwel nooit wat in te brengen. Klasbak pur-sang, vanaf de eerste keer dat hij mee deed, was ik lyrisch over hem en ik denk velen met mij. Kwaliteit jongen.

Senesi is ook prima, maar niet beter dan De Vrij destijds, echt niet.
pat
 pat - dinsdag 11 januari 2022 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2022 - 18:31 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dat is onzin. Senesi is nog lang geen De Vrij. De Vrij werd op zijn 22ste 'n.b. de beste verdediger op het WK (2014)! Daarnaast was hij bij ons juist wel betrouwbaar. Met een tegenstander in de rug draait hij altijd, op die ene keer tegen ajakkes na, de goede kant op om maar een voorbeeld te noemen. Zijn tegenstanders hadden vrijwel nooit wat in te brengen. Klasbak pur-sang, vanaf de eerste keer dat hij mee deed, was ik lyrisch over hem en ik denk velen met mij. Kwaliteit jongen.

Senesi is ook prima, maar niet beter dan De Vrij destijds, echt niet.
Burn geile xd

Grappig maar senesi is 21/22?

Maar de vrij joh, goed hoor.
Leuv
 Leuv - dinsdag 11 januari 2022 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2022 - 12:00 schreef pat het volgende:
Ik vind dat we van die gokjes af moeten en op zoek moeten naar directe versterkingen. Ik begrijp die visie maar qua budget is dat voor een andere tijd.
Spelers als zeroukie etc dragen niks bij nu en kosten alleen maar geld dat misschien zichzelf uitbetaald.

Adrie, en leuv ook trouwens, zien die ongeslepen diamantjes en ik heb NU er niks mee.

Wat als kokcu of sini gaat, ga je dan zon speler halen?
Kom op denk ff na, het geld moet naar het eerste
Sini zou ik wel durven laten gaan, zo goed vind ik hem niet. Die is redelijk snel te vervangen met een gerichte goed aankoop. Kokcu schaal ik toch iets hoger in en zou ik momenteel een verbetert en verlengt contract aanbieden. Ik zou hem na dit seizoen nog 1 jaar in huis willen houden en dan pas op die positie doorselecteren.
pat
 pat - dinsdag 11 januari 2022 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2022 - 19:04 schreef Leuv het volgende:

[..]

Sini zou ik wel durven laten gaan, zo goed vind ik hem niet. Die is redelijk snel te vervangen met een gerichte goed aankoop. Kokcu schaal ik toch iets hoger in en zou ik momenteel een verbetert en verlengt contract aanbieden. Ik zou hem na dit seizoen nog 1 jaar in huis willen houden en dan pas op die positie doorselecteren.
Zo zie je maar, ik zie wel wat jullie zien alleen is ons cluppie meer.
Sini is speciaal, het is er wel lang en let ook ff op, dit is een taak die hij krijgt. Hij speelt niet vrij… die is veel meer dan kokcu.
Hoedanook, versterking voor nu, nu geld maken en slim investeren
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 11 januari 2022 - 19:29   quote  deeplink  
We zitten nog steeds in de situatie dat je iedereen waar je goed geld voor kunt vangen, moet verkopen. En dan wijs terugkopen.
van geil
 van geil - dinsdag 11 januari 2022 - 19:30   quote  deeplink  
Ik ben intussen de draad volledig kwijt.
Trek de koelkast effe open.
Bowie
 Bowie - dinsdag 11 januari 2022 - 19:45   quote  deeplink  
Niet nodig, zuipen kan altijd nog, een joint is dan nog beter.

Maar de draad is duidelijk, en Stylzz schrijft het hierboven goed.
Draad is dus dat we bij verkoop Kokcu en Senesi zeker 25 mln opleveren.

Dan heb je in principe, ik ga er van uit dat Bazoer zaterdagavond Feyenoorder is, niet veel écht nodig.
Eerst naar Moskou om Til over te nemen, transfersom hoeft nu geen belemmering te zijn.
Max 15 mln uitgeven en dan weer terug naar NL.

Hebben we nog 10 mln over, plus het onbekende extraatje van de geldschieters.
Er staat al een goede basis, prachtig middenveld (Til/Bazoer/Aursnes), ik denk nog beter in balans dan nu, en er staat wéér een krachtig centraal duo met Trauner en Geertruida.
Deel kas gebruiken om de volgende knallers (Pedersen Malacia en Sinisterra) hun contract op te waarderen.

Die 3 gaan voor ons ook ongekende bedragen opleveren en dan zitten we pardoes in het heerlijke ritme van een topclub op het veld met een goed gevulde oorlogskas als het nodig is.

Mooiste bericht voor mij van de laatste dgn is dat Slot niet op 020 interesse hoeft te rekenen bij vertrek ten Hag, werd een beetje raar omschreven maar het schijnt dat de wijze van vertrek bij AZ hun deur heeft dichtgedaan.
Dus met een fantastische trainer die nog wel 3 a4 jaar zal blijven, is onze toekomst er dan 1 die ons Kameraden hoop moet geven op herleving van de échte Feyenoordjaren, jaren '70 vorige eeuw.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 11 januari 2022 - 20:09   quote  deeplink  
Feyenoord is in de markt voor Patirk Walemalk, zo meldt Aftonbladet.se op hun website. De 20-jarige buitenspeler is op dit moment actief voor BK Hacken in Zweden.
kenny
 kenny - dinsdag 11 januari 2022 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2022 - 20:09 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord is in de markt voor Patirk Walemalk, zo meldt Aftonbladet.se op hun website. De 20-jarige buitenspeler is op dit moment actief voor BK Hacken in Zweden.
zat zojuist hem even op youtube te bekijken , maar dat mannetje kan aardig ballen , zo een heb je net nodig voorin , sini links hij rechts dan heb je eindelijk eens goede vleugel aanvallers met dreiging
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 11 januari 2022 - 20:37   quote  deeplink  
Schijnt 2 miljoen te kosten
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 11 januari 2022 - 21:04   quote  deeplink  
Lees net vraagprijs van 4/4.5 miljoen, waar Feyenoord 2,5 miljoen biedt.
Oktober jl. had die Bijlmerbajes hem al op de korrel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 januari 2022 door FR-Henk --
Nibke 7
 Nibke 7 - dinsdag 11 januari 2022 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2022 - 21:04 schreef FR-Henk het volgende:
Lees net vraagprijs van 4/4.5 miljoen, waar Feyenoord 2,5 miljoen biedt.
Oktober jl. had die Bijlmerbajes hem al op de korrel.
Maar die kozen voor Berghuis.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 11 januari 2022 - 21:20   quote  deeplink  
Mooi spel
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 11 januari 2022 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2022 - 19:45 schreef Bowie het volgende:
Niet nodig, zuipen kan altijd nog, een joint is dan nog beter.

Maar de draad is duidelijk, en Stylzz schrijft het hierboven goed.
Draad is dus dat we bij verkoop Kokcu en Senesi zeker 25 mln opleveren.

Dan heb je in principe, ik ga er van uit dat Bazoer zaterdagavond Feyenoorder is, niet veel écht nodig.
Eerst naar Moskou om Til over te nemen, transfersom hoeft nu geen belemmering te zijn.
Max 15 mln uitgeven en dan weer terug naar NL.

Hebben we nog 10 mln over, plus het onbekende extraatje van de geldschieters.
Er staat al een goede basis, prachtig middenveld (Til/Bazoer/Aursnes), ik denk nog beter in balans dan nu, en er staat wéér een krachtig centraal duo met Trauner en Geertruida.
Deel kas gebruiken om de volgende knallers (Pedersen Malacia en Sinisterra) hun contract op te waarderen.

Die 3 gaan voor ons ook ongekende bedragen opleveren en dan zitten we pardoes in het heerlijke ritme van een topclub op het veld met een goed gevulde oorlogskas als het nodig is.

Mooiste bericht voor mij van de laatste dgn is dat Slot niet op 020 interesse hoeft te rekenen bij vertrek ten Hag, werd een beetje raar omschreven maar het schijnt dat de wijze van vertrek bij AZ hun deur heeft dichtgedaan.
Dus met een fantastische trainer die nog wel 3 a4 jaar zal blijven, is onze toekomst er dan 1 die ons Kameraden hoop moet geven op herleving van de échte Feyenoordjaren, jaren '70 vorige eeuw.
Wat ik eerder als schreef, Senesi gaat voor ons slechts een fractie opleveren van de transfersom. Die moet echt voor 20+ weggaan willen we daar serieus vrij besteedbaar geld aan overhouden.
van geil
 van geil - dinsdag 11 januari 2022 - 21:22   quote  deeplink  
Voorlopig is er nog helemaal niets actueel.
Frobin1974
 Frobin1974 - dinsdag 11 januari 2022 - 22:06   quote  deeplink  
Senesi gaat ons als hij in deze transferperiode weg gaat tussen de 15 en 20 miljoen opleveren. Keurig gewoon. Zeker voor Feyenoord begrippen.
Verder denk ik dat er niet veel bij gaat komen, Bazoer misschien.
Maar ik laat mij verassen!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 11 januari 2022 - 22:07   quote  deeplink  
Ik begrijp echt niet waarom we denken dat bedrag te kunnen vangen
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 11 januari 2022 - 22:22   quote  deeplink  
We presteren aardig, de lat moet weer op de hoogste trede.
FR-030
 FR-030 - dinsdag 11 januari 2022 - 22:44   quote  deeplink  
Is Senesi met eigen geld betaald of moet van de opbrengst van Senesi eerst €7 miljoen naar financiers terug?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 januari 2022 door FR-030 --
ar
 ar - dinsdag 11 januari 2022 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2022 - 22:07 schreef Stylzz het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom we denken dat bedrag te kunnen vangen
Stel 13m
Maar wintertransfer 15m
MightyAce
 MightyAce - woensdag 12 januari 2022 - 06:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2022 - 22:44 schreef FR-030 het volgende:
Is Senesi met eigen geld betaald of moet van de opbrengst van Senesi eerst €7 miljoen naar financiers terug?
Slechts gedeeltelijk met eigen geld, en een flink doorverkooppercentage voor z'n oude club.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 12 januari 2022 - 08:09   quote  deeplink  
Feyenoord Transfermarkt
@FeyenoordTM

Vitesse heeft Feyenoord laten weten dat het tegen de €3m verlangt voor Bazoer. #Feyenoord communiceert terug dat het daarvan nog niet de helft voor over heeft. Officieel bod blijft vooralsnog uit.
Komen de clubs er op korte termijn niet uit, dan komt Vilhena weer in beeld.
MMM
 MMM - woensdag 12 januari 2022 - 08:20   quote  deeplink  
Die zijn gek.
van geil
 van geil - woensdag 12 januari 2022 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2022 - 14:52 schreef van geil het volgende:
Bazoer hadden ze gelijk af moeten tikken.
Nu wordt hij nog duurder dan 2 miljoen vrees ik.
3 miljoen inmiddels
van geil
 van geil - woensdag 12 januari 2022 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 08:20 schreef MMM het volgende:
Die zijn gek.
Ze hebben gelijk, die ander gaat misschien naar PSV , dan hebben ze n serieus probleem.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5200159