BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 januari 2022 - 08:28   quote  deeplink  
Andere clubs die meer (kunnen) bieden?
VVout
 VVout - woensdag 12 januari 2022 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 08:27 schreef van geil het volgende:

[..]

Ze hebben gelijk, die ander gaat misschien naar PSV , dan hebben ze n serieus probleem.
Zo doe je dat toch.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 januari 2022 - 08:46   quote  deeplink  
Bannis naar NAC
Zullen ze Ladan wel doorschuiven

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 januari 2022 door Stylzz --
MMM
 MMM - woensdag 12 januari 2022 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 08:46 schreef Stylzz het volgende:
Bannis naar NAC
Zullen ze Ladan wel doorschuiven
Mag hopen van niet.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 januari 2022 - 09:13   quote  deeplink  
Zal qua niveau niet veel schelen
Frobin1974
 Frobin1974 - woensdag 12 januari 2022 - 09:14   quote  deeplink  
Heeft meer body, dat is een voordeel.
VVout
 VVout - woensdag 12 januari 2022 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 08:50 schreef MMM het volgende:

[..]

Mag hopen van niet.
Al zou hij er per ongeluk een miljoen waard worden. Je kan alleen maar het beste hopen toch?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 januari 2022 - 09:30   quote  deeplink  
T is de derde spits dan, daar kun je alles wel neerzetten, maakt niet uit t is bijna alleen maat trainingsmateriaal
FR-030
 FR-030 - woensdag 12 januari 2022 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 06:15 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Slechts gedeeltelijk met eigen geld, en een flink doorverkooppercentage voor z'n oude club.
Hopelijk zijn dat investeerders (bij Senesi) die ook opnieuw mee willen doen, zodat op het deel wat naar Argentinië moet er toch flink wat overblijft.

Een bank zal de knaken wel willen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 januari 2022 door FR-030 --
FR-030
 FR-030 - woensdag 12 januari 2022 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 06:15 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Slechts gedeeltelijk met eigen geld, en een flink doorverkooppercentage voor z'n oude club.
-- dubbel - -

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 januari 2022 door FR-030 --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 12 januari 2022 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2022 - 19:04 schreef Leuv het volgende:

[..]

Sini zou ik wel durven laten gaan, zo goed vind ik hem niet. Die is redelijk snel te vervangen met een gerichte goed aankoop. Kokcu schaal ik toch iets hoger in en zou ik momenteel een verbetert en verlengt contract aanbieden. Ik zou hem na dit seizoen nog 1 jaar in huis willen houden en dan pas op die positie doorselecteren.
Ben ik het niet meer eens. Sini is wel degelijk van belang. Hij heeft iets wat geen andere aanvaller heeft. Hij kan tegen elke tegenstander vanuit het niets een wedstrijd beslissen. Gaat niet altijd goed, maar bij wie wel? Met hem zou je met een beetje geluk kunnen meedoen om de titel, maar alsje hem laat gaan denk ik het niet. (Of Jahanbahkhs moet het op zijn heepen krijgen?) Sini vervang je niet zomaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 januari 2022 door Arie.Klooster --
Leuv
 Leuv - woensdag 12 januari 2022 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 12:03 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ben ik het niet meer eens.
Dat hoeft ook niet. Beide Kalou's waren wel effe een stukje beter dan Sini. Ik vind hem toch echt vrij beperkt. Ik zou het helemaal niet erg vinden hem duur te verkopen en met dit geld verder te bouwen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 januari 2022 door Leuv --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 januari 2022 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 08:46 schreef Stylzz het volgende:
Bannis naar NAC
Zullen ze Ladan wel doorschuiven
Ook contract met een jaar verlengd
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 12 januari 2022 - 12:58   quote  deeplink  
Bannis moet meters maken. Dan kun je hem pas echt beoordelen. Hij is nu nog zo'n jochie, maar dat kan over een jaar al heel anders zijn. Ik ben benieuwd wat hij uit zijn carrière gaat halen.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 12 januari 2022 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 08:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Feyenoord Transfermarkt
@FeyenoordTM

Vitesse heeft Feyenoord laten weten dat het tegen de €3m verlangt voor Bazoer. #Feyenoord communiceert terug dat het daarvan nog niet de helft voor over heeft. Officieel bod blijft vooralsnog uit.
Komen de clubs er op korte termijn niet uit, dan komt Vilhena weer in beeld.
Wordt helemaal niks dit
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 januari 2022 - 13:29   quote  deeplink  
Hoeft ook niet per se
Bowie
 Bowie - woensdag 12 januari 2022 - 17:54   quote  deeplink  
Laatste nieuws is dat Arnesen goede hoop heeft op aantrekken Bazoer en Walemark.
Diezelfde Arnesen weet dat hij volgende week een gesprek over zíjn toekomst bij Feyenoord heeft, dus die geeft niet zomaar info aan bevriende journalist, zeker gezien wat er vorige week met Veerman gebeurde.

Bazoer heeft de nodige eisen, da's bekend, het is een baasje, maar Slot wil hem persé na het gesprek tussen beiden vorige week.

Voordeel is denk ik dat de eigenaar van Vitesse en Arnesen elkaar kennen van Chelsea destijds, dus dat komt wel goed.

Als die Walemark komt, waarde ongeveer 3.5 mln, en hét talent van Denemarken voor de rechtsvoorpositie, is dit toch ook een motie tegen Jankabaks.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 12 januari 2022 - 17:58   quote  deeplink  
Geen motie verbreden selectie.
Glas is halfvol en niet halfleeg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 januari 2022 door piet de paler --
Nibke 7
 Nibke 7 - woensdag 12 januari 2022 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 17:54 schreef Bowie het volgende:
Laatste nieuws is dat Arnesen goede hoop heeft op aantrekken Bazoer en Walemark.
Diezelfde Arnesen weet dat hij volgende week een gesprek over zíjn toekomst bij Feyenoord heeft, dus die geeft niet zomaar info aan bevriende journalist, zeker gezien wat er vorige week met Veerman gebeurde.

Bazoer heeft de nodige eisen, da's bekend, het is een baasje, maar Slot wil hem persé na het gesprek tussen beiden vorige week.

Voordeel is denk ik dat de eigenaar van Vitesse en Arnesen elkaar kennen van Chelsea destijds, dus dat komt wel goed.

Als die Walemark komt, waarde ongeveer 3.5 mln, en hét talent van Denemarken voor de rechtsvoorpositie, is dit toch ook een motie tegen Jankabaks.
Dacht dat het een Zweed was?
MightyAce
 MightyAce - woensdag 12 januari 2022 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 17:54 schreef Bowie het volgende:
Laatste nieuws is dat Arnesen goede hoop heeft op aantrekken Bazoer en Walemark.
Diezelfde Arnesen weet dat hij volgende week een gesprek over zíjn toekomst bij Feyenoord heeft, dus die geeft niet zomaar info aan bevriende journalist, zeker gezien wat er vorige week met Veerman gebeurde.

Bazoer heeft de nodige eisen, da's bekend, het is een baasje, maar Slot wil hem persé na het gesprek tussen beiden vorige week.

Voordeel is denk ik dat de eigenaar van Vitesse en Arnesen elkaar kennen van Chelsea destijds, dus dat komt wel goed.

Als die Walemark komt, waarde ongeveer 3.5 mln, en hét talent van Denemarken voor de rechtsvoorpositie, is dit toch ook een motie tegen Jankabaks.
Dat er weinig tot geen vertrouwen in Ali is komt door Ali.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 januari 2022 - 18:04   quote  deeplink  
En je hebt gewoon meer spelers nodig voor een positie
van geil
 van geil - woensdag 12 januari 2022 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 17:54 schreef Bowie het volgende:
Laatste nieuws is dat Arnesen goede hoop heeft op aantrekken Bazoer en Walemark.
Diezelfde Arnesen weet dat hij volgende week een gesprek over zíjn toekomst bij Feyenoord heeft, dus die geeft niet zomaar info aan bevriende journalist, zeker gezien wat er vorige week met Veerman gebeurde.

Bazoer heeft de nodige eisen, da's bekend, het is een baasje, maar Slot wil hem persé na het gesprek tussen beiden vorige week.

Voordeel is denk ik dat de eigenaar van Vitesse en Arnesen elkaar kennen van Chelsea destijds, dus dat komt wel goed.

Als die Walemark komt, waarde ongeveer 3.5 mln, en hét talent van Denemarken voor de rechtsvoorpositie, is dit toch ook een motie tegen Jankabaks.
Wordt nu wel eens tijd.
Nibke 7
 Nibke 7 - woensdag 12 januari 2022 - 19:46   quote  deeplink  
Het duurt weer te lang....
kenny
 kenny - woensdag 12 januari 2022 - 20:20   quote  deeplink  
inderdaad duurt allemaal weer lang , ik vraag mij af waar die zogenaamde investeerders dan zijn , de club heeft nu juist een beetje hulp nodig om die laatste stap richting psv en 020 te kunnen zetten
2 goede gerichte versterkingen kunnen een wereld van verschil maken , met zo'n bazoer erbij ga je gewoon een stuk beter worden , andere spelers gaan daardoor ook beter functioneren
je hebt sinds tijden een echte goede trainer maar geef zo'n vent dan ook goed materiaal en zorg dat hij het naar zijn zin heeft en verleng zijn contract

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 januari 2022 door kenny --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 januari 2022 - 20:46   quote  deeplink  
Mooi hoor als Bazoer zou komen, al valt wel te hopen dat het salarishuis niet weer uit de krachten groeit of alle kanten uitspringt.
Oftewel: stap voor stap bouwen, met oog voor jeugd en een helder spelconcept.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 januari 2022 - 20:54   quote  deeplink  
Hou nu gewoon rekening met niks kan t alleen maar meevallen
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 januari 2022 - 21:00   quote  deeplink  
De plaats waar we nu staan, de overwintering Europees. Het is allemaal bonus.
Feyenoord is een grote club, maar heeft een transferbudget dat net zo hoog ligt als dat van rechterrijtjes clubs.

Realisme.
van geil
 van geil - woensdag 12 januari 2022 - 21:14   quote  deeplink  
Bullshit.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 januari 2022 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 21:14 schreef van geil het volgende:
Bullshit.
We hebben geen cent.
van geil
 van geil - woensdag 12 januari 2022 - 21:32   quote  deeplink  
Das al meer als het hele rechter rijtje samen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 januari 2022 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 21:32 schreef van geil het volgende:
Das al meer als het hele rechter rijtje samen.
Klopt. Qua begroting staan we gewoon waar we horen
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 januari 2022 - 21:51   quote  deeplink  
Ging over transferbudget.
Maar goed.
van geil
 van geil - woensdag 12 januari 2022 - 22:14   quote  deeplink  
Henk schei toch uit joh.
Ga slapen met je onzin.
kenny
 kenny - woensdag 12 januari 2022 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 20:46 schreef FR-Henk het volgende:
Mooi hoor als Bazoer zou komen, al valt wel te hopen dat het salarishuis niet weer uit de krachten groeit of alle kanten uitspringt.
Oftewel: stap voor stap bouwen, met oog voor jeugd en een helder spelconcept.
ben ik met je eens , bazoer zal een hoog salaris eisen waarschijnlijk , al is dat weer meer als de andere top spelers in de selectie krijg je op zeker gezeik
kenny
 kenny - woensdag 12 januari 2022 - 22:22   quote  deeplink  
persoonlijk zie ik ook meer in het aan trekken van die Walemark dan bazoer , bazoer is geen speler voor de bank dan wordt het hommeles en voor zijn positie heb je traner en ausners lopen die zet je ook niet graag op de bank
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 januari 2022 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 22:14 schreef van geil het volgende:
Henk schei toch uit joh.
Ga slapen met je onzin.
Je bent lief. En aandoenlijk.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 januari 2022 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 22:22 schreef kenny het volgende:
persoonlijk zie ik ook meer in het aan trekken van die Walemark dan bazoer , bazoer is geen speler voor de bank dan wordt het hommeles en voor zijn positie heb je traner en ausners lopen die zet je ook niet graag op de bank
Zou kunnen, maar het perspectief voor Bazoer ligt in het nieuwe seizoen. Verkoop van enkele basisspelers.
Nibke 7
 Nibke 7 - donderdag 13 januari 2022 - 00:27   quote  deeplink  
Er is een akkoord tussen Feyenoord en Bazoer!
Nu nog ff doorpakken met Vitesse!
R()b
 R()b - donderdag 13 januari 2022 - 00:39   quote  deeplink  
Vitesse niet te moeilijk doen, je krijgt het altijd weer eens netjes terug.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 13 januari 2022 - 06:08   quote  deeplink  
Goed voor de concurrentiestrijd
yoghurt17
 yoghurt17 - donderdag 13 januari 2022 - 07:59   quote  deeplink  
Zou dit een hele goede aankoop vinden. Voegt kracht toe aan het middenveld en kan een doelpunt maken. Daarnaast is het iemand die schijt heeft aan de tegenstander en gewoon zijn eigen spelletje blijft spelen ook tegen pak hem beet een 020. Waar vele ineens de meest makkelijke ballen niet meer normaal in weten te spelen.
van geil
 van geil - donderdag 13 januari 2022 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2022 - 00:27 schreef Nibke 7 het volgende:
Er is een akkoord tussen Feyenoord en Bazoer!
Nu nog ff doorpakken met Vitesse!
Lees t zojuist ,er komt schot in.
Bowie
 Bowie - donderdag 13 januari 2022 - 09:17   quote  deeplink  
Goed nieuws.
In allerlei opzichten.
Hoewel ik hier altijd hoopvol over deze transfer ben geweest vernam ik juist gisteravond dat de eisen van Bazoer bij de club tot een aanpassing van het loongebouw zou leiden, in de richting van 020 en lampies.

Aanstaande transfer is dus een doorbraak in meerdere opzichten, het geld daat bij ons ook rollen om écht mee te gaan doen. Normaal ben ik niet zo van de Doekoe maar in dit geval heeft het mijn zegen, dat hyperkapitalisme.

Denk dat Bazoer dus gelijk qua salaris nr 1 is, de druk ligt dus vol op hem,
En met dat aparte karakter van hem, om 't maar netjes te zeggen, is dit precies wat nodig is om Bazoer te laten schitteren.
020 ligt gelukkig ver weg maar iets in mijn herinnering weet nog wel wat een vreselijk groot talent dit bij zijn periode daar was.

Daarna is ie gaan dolen, weer écht op het paard geklommen bij Vitesse en ik heb 't stellige vertrouwen dat we met hem, nu in handen bij wat gisteren in VI de nieuwe Nederlandse Meester werd genoemd, een topaankoop hebben gedaan.

Gaat genieten worden met Bazoer!!!!!
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 13 januari 2022 - 10:12   quote  deeplink  
Zou mooi zijn inderdaad. Een speler met de juiste leeftijd, ervaren, juiste kwaliteiten en met de mogelijkheid er later nog een flinke transfer mee te maken. Investering zeker wel waard.

Maar zolang er niets getekend is...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 13 januari 2022 - 10:22   quote  deeplink  
Onderstaande n.a.v. de zaakwaarnemer van Bazoer die een en ander ontkent.

----------------------

Feyenoord Transfermarkt
@FeyenoordTM

Prima, wordt wel vaker wat ontkend. Vooral in aanloop naar zo’n wedstrijd. Maar ik ben er 100% zeker op dat er een mondeling persoonlijk akkoord is.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 13 januari 2022 - 10:24   quote  deeplink  
En dit zegt Gouka erover.

----------------------

Mikos Gouka
@MikosGouka
Voor alle vragen over Richedley Bazoer. Transfer naar #Feyenoord nog niet van de baan, maar clubs liggen fors uit elkaar qua transfersom en alle betrokken partijen ontkennen met klem dat Feyenoord en Bazoer er zelf wel al uit zijn. ,,Was het maar zo”, klinkt het vanuit de Kuip.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 13 januari 2022 - 10:25   quote  deeplink  
Maar goed, FTM zit bijna altijd wel goed met zijn info, terwijl het AD (waar Gouka werkt) wekelijks de opstelling voor de komende wedstrijd mis heeft.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 13 januari 2022 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 20:54 schreef Stylzz het volgende:
Hou nu gewoon rekening met niks kan t alleen maar meevallen
En dit, zolang er niets getekend is.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 13 januari 2022 - 10:58   quote  deeplink  
Eerst zien, dan pas geloven [oftewel GEEN WOORDEN MAAR DADEN!]
Stylzz
 Stylzz - donderdag 13 januari 2022 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 januari 2022 - 10:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
En dit zegt Gouka erover.

----------------------

Mikos Gouka
@MikosGouka
Voor alle vragen over Richedley Bazoer. Transfer naar #Feyenoord nog niet van de baan, maar clubs liggen fors uit elkaar qua transfersom en alle betrokken partijen ontkennen met klem dat Feyenoord en Bazoer er zelf wel al uit zijn. ,,Was het maar zo”, klinkt het vanuit de Kuip.
Hoe kun je nu fors uit elkaar liggen bij iets tussen de 1,5 en 3 miljoen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5321111