BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leuv
 Leuv - maandag 24 januari 2022 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2022 - 22:25 schreef Frobin1974 het volgende:

[..]

Dat zie jij dan niet goed en Stylzz wel, kan gebeuren:-)
Diemers en AEB zijn kwalitatief voor de 6 plaats veel minder dan Hendrix.
Hij kan voor Feyenoord e het bruikbaar zijn hoor 3n ook nog eens inzetbaar op meerdere plekken. Daarbij, met alleen maar 20 jarigen ga je het ook niet redden.
Wacht ik pak even google translate erbij.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 januari 2022 - 09:15   quote  deeplink  
Hendrix: huur en meerdere posities inzetbaar. Salarisruimte.
Slot cs. Hebben een visie en zie geen aanleiding om deze move volledig idioot te noemen.
Maar op voorhand vind ik Hendrix geen aanwinst, maar zoals iedereen hier er regelmatig naast zit, hoop ik dat ik me vergis.
van geil
 van geil - maandag 24 januari 2022 - 09:24   quote  deeplink  
Beetje t oude Feyenoord profiel,haaks op de speelwijze.
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 januari 2022 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2022 - 09:24 schreef van geil het volgende:
Beetje t oude Feyenoord profiel,haaks op de speelwijze.
We spelen toch minimaal met 1 verdedigende middenvelder?
we spelen of 4-1-2-3 of 4-2-1-3. Dus met de puint naar voren ( 1 aanv middenvelder) of naar achteren (twee 'aanvallende' middenvelders). Met Jens er bij spelen we vaak zelfs 4-2-2-2.

Gisteren t middenveld: Til: AM, Aursnes VM en Kökcü CM. Waarvan je over de laatste twee kan twijfelen. Omdat ik in t spel niet helemaal de verdedigende schakel er uit kan halen, maar 1 van deze twee moet het zijn.

Die kunnen elkaar dus vervangen, maar verder hebben we in de selectie op dit moment daarnaast 1'echte' VM. En dat is Hartjes en die jongen is 18 en op dit moment een verzwakking wanneer je hem inbrengt. Wel 1 met veel potentie zeggen de kenners.

Milambo AM
Toornstra allround middenvelder, maar komt het beste tot zijn recht naar voren.
Til AM
Teixeira AM
Aursnes VM
Kökcü CM
Hartjes VM

Dus ik snap t wel.
Leuv
 Leuv - maandag 24 januari 2022 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2022 - 09:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

We spelen toch minimaal met 1 verdedigende middenvelder?
we spelen of 4-1-2-3 of 4-2-1-3. Dus met de puint naar voren ( 1 aanv middenvelder) of naar achteren (twee 'aanvallende' middenvelders). Met Jens er bij spelen we vaak zelfs 4-2-2-2.

Gisteren t middenveld: Til: AM, Aursnes VM en Kökcü CM. Waarvan je over de laatste twee kan twijfelen. Omdat ik in t spel niet helemaal de verdedigende schakel er uit kan halen, maar 1 van deze twee moet het zijn.

Die kunnen elkaar dus vervangen, maar verder hebben we in de selectie op dit moment daarnaast 1'echte' VM. En dat is Hartjes en die jongen is 18 en op dit moment een verzwakking wanneer je hem inbrengt. Wel 1 met veel potentie zeggen de kenners.

Milambo AM
Toornstra allround middenvelder, maar komt het beste tot zijn recht naar voren.
Til AM
Teixeira AM
Aursnes VM
Kökcü CM
Hartjes VM

Dus ik snap t wel.
Je spreekt jezelf behoorlijk tegen. Wat is de CM in jouw 4-1-2-3 of 4-2-1-3 opstelling. Deze positie bestaat namelijk niet.
Kunnen we Tapia niet terughalen ? Manomanoman wat een visieloos beleid. Het zwitserlevengevoel had ik al niet met die Arnesen maar hij maakt nu toch wel echt rare sprongen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 januari 2022 door Leuv --
van geil
 van geil - maandag 24 januari 2022 - 09:46   quote  deeplink  
Een verdedigende middenvelder is tegenwoordig de man waar het spel begint.
Die moet dus vooruit spelen en snel, met fantasie op z'n tijd.En snelle omschakeling.
Slot predikte dat zelf en terecht.
Feyenoord zocht ook steeds naar zo'n type. En maakt nu een 180 graden draai naar een simpele stofzuiger.Het Advovaat type.
Zoals gezegd op tv, je gaat van Zuid Spanje naar Finland.
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 januari 2022 - 10:01   quote  deeplink  
Volgens mij is dat wat deze speler ook kan, bal afpakken en snel vooruit inleveren.
Maar goed, volgens mij komt ie ook voor de breedte. Dus ook wanneer je zo'n speler nodig hebt.

Dus ik begrijp t type wel. De speler zelf heb ik ook mijn vraagtekens bij.
kenny
 kenny - maandag 24 januari 2022 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2022 - 10:01 schreef Stylzz het volgende:
Volgens mij is dat wat deze speler ook kan, bal afpakken en snel vooruit inleveren.
Maar goed, volgens mij komt ie ook voor de breedte. Dus ook wanneer je zo'n speler nodig hebt.

Dus ik begrijp t type wel. De speler zelf heb ik ook mijn vraagtekens bij.
lijkt mij niet , je denk toch niet dat hij daar bankzitter is hij bij ons ook op de bank gaat zitten ?? deze jongen wil heel veel gaan spelen anders schiet hij er 0,0 mee op
blijft een matige speler , inzet altijd top voetballend drama , niet aan beginnen maakt ons niet sterker dus zinloos
Leuv
 Leuv - maandag 24 januari 2022 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2022 - 10:01 schreef Stylzz het volgende:
Volgens mij is dat wat deze speler ook kan, bal afpakken en snel vooruit inleveren.
Maar goed, volgens mij komt ie ook voor de breedte. Dus ook wanneer je zo'n speler nodig hebt.

Dus ik begrijp t type wel. De speler zelf heb ik ook mijn vraagtekens bij.
Als je op die positie de bal wil afpakken ben je al 2 a 3 linies te laat. Zoals hier al eerder gezegd is, op die positie heb je een ander type speler nodig. Eigenlijk een type Clasie in zijn betere tijden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 januari 2022 door Leuv --
kenny
 kenny - maandag 24 januari 2022 - 10:55   quote  deeplink  
kampioen wordt je niet dit jaar , een 3e plaats is netjes en dat ga je lukken met deze selectie
toornstra kan eventueel ook op die positie en geef Hartjes meer minuten al weet ik dat hij nog iets te ligt is maar voetballen kan hij
kenny
 kenny - maandag 24 januari 2022 - 10:59   quote  deeplink  
er is geen geld voor een goede aankoop maar verlaag je niet weer om weer middelmaat binnen te halen , deze 4 maanden komen we echt wel door en kijk aankomende zomer of er iets mogelijk is misschien zijn de investeerders binnen boort en kan je kwaliteit gaan halen ipv middelmaat
Leuv
 Leuv - maandag 24 januari 2022 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2022 - 10:59 schreef kenny het volgende:
er is geen geld voor een goede aankoop maar verlaag je niet weer om weer middelmaat binnen te halen , deze 4 maanden komen we echt wel door en kijk aankomende zomer of er iets mogelijk is misschien zijn de investeerders binnen boort en kan je kwaliteit gaan halen ipv middelmaat
Amen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 januari 2022 - 13:15   quote  deeplink  
Ook eens..
piet de paler
 piet de paler - maandag 24 januari 2022 - 13:17   quote  deeplink  
Hendrix ...zegt mij weinig tot niets meer.............
Ging voor 500000€ naar Rusland tja en dan op de bank ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 januari 2022 door piet de paler --
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 januari 2022 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2022 - 13:15 schreef RenatoBos het volgende:
Ook eens..
Ik ook, tenzij Slot vindt dat t nodig is. Dan brand ik t later wel alsnog af.
pat
 pat - maandag 24 januari 2022 - 13:43   quote  deeplink  
jorit hedriks is niks, Hij kreeg bij pisvee veel kaarten. maakte flink harde overtredingen en allemaal kwamen erdoor dat hij te laat is geweest in het meerendeel van die overtredingen als het niet allemaal zijn. En dan moet hij in het hoge tempo, wat hij niet kan bijbenen en dus overtredingen moet gaan maken, met slot zijn visie gaan voetballen als invaller??? kom op

als je dat weet EN je weet dat hij voor die halve ton naar rusland ging in het seizoen dat hij mee leunt op het kampioensschap van pisvee dan weet je dat deze man middelmaat is op 26 jaar.
in rusland heeft hij 2 basisplaatsen gehad en heeft er 4 gemist vanwege een blessure. ook in die comp weer 2 gele kaatjes... kijk als je te laat bent maak je onnodige overtredingen.
dat is hendriks.
het is een draver zonder doel. kip zonder kop is hij ook weleens genoemd.

zoals vele hier zeggen is dit geen verterking, hij is een vulplaats op de bank maar ik zag de naam el bouchataoui (ik hoop dat ik het goed schrijf) voorbij komen.
die is beter beste mannen en vrouwen. echt waar. en die kan je voor hem er ook in zetten, sterker nog ik denk dat die jeugdspeler gewoon met trots op die bank . herdiks zal dat niet hebben

geen geld uitgeven aan deze boy.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 januari 2022 door pat --
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 januari 2022 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2022 - 13:17 schreef piet de paler het volgende:
Hendrix ...zegt mij weinig tot niets meer.............
Ging voor 500000€ naar Rusland tja en dan op de bank ?
Ze hebben net Prutsev gehaald voor 1.500.000, dan hebben ze deze PrutseR niet meer nodig.
piet de paler
 piet de paler - maandag 24 januari 2022 - 13:45   quote  deeplink  
Tja ........
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 januari 2022 - 13:47   quote  deeplink  
Maar zonder dollen, ze hebben net in de winter voor miljoenen weer spelers gekocht.
Ook een buitenlanders. Dus dan moeten er ook weer buitenlanders weg, daarom moest Til ook weg.
pat
 pat - maandag 24 januari 2022 - 13:49   quote  deeplink  
dus dan haal je hendriks hahah logisch verhaal joh.

trouwen EAB las ik net, uit jou info trouwens zz dat hij geblesseerd is tot dec. aan de kuit. wie hebben we nog meer?
harjtes is een mooie draaikont he een ekte dan geen diemers draaikont dan
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 januari 2022 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2022 - 13:49 schreef pat het volgende:
dus dan haal je hendriks hahah logisch verhaal joh.

trouwen EAB las ik net, uit jou info trouwens zz dat hij geblesseerd is tot dec. aan de kuit. wie hebben we nog meer?
harjtes is een mooie draaikont he een ekte dan geen diemers draaikont dan
Aursnes
Hartjes volgens mij daarnaast de enige echt verdedigend ingestelde middenvelder.
Toornstra kan er spelen.
El Bouchataoui maar die is verhuurd en stuk
Diemers verhuurd

Dat is t op dit moment wel.
Leuv
 Leuv - maandag 24 januari 2022 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2022 - 13:43 schreef pat het volgende:
jorit hedriks is niks, Hij kreeg bij pisvee veel kaarten. maakte flink harde overtredingen en allemaal kwamen erdoor dat hij te laat is geweest in het meerendeel van die overtredingen als het niet allemaal zijn. En dan moet hij in het hoge tempo, wat hij niet kan bijbenen en dus overtredingen moet gaan maken, met slot zijn visie gaan voetballen als invaller??? kom op

als je dat weet EN je weet dat hij voor die halve ton naar rusland ging in het seizoen dat hij mee leunt op het kampioensschap van pisvee dan weet je dat deze man middelmaat is op 26 jaar.
in rusland heeft hij 2 basisplaatsen gehad en heeft er 4 gemist vanwege een blessure. ook in die comp weer 2 gele kaatjes... kijk als je te laat bent maak je onnodige overtredingen.
dat is hendriks.
het is een draver zonder doel. kip zonder kop is hij ook weleens genoemd.

zoals vele hier zeggen is dit geen verterking, hij is een vulplaats op de bank maar ik zag de naam el bouchataoui (ik hoop dat ik het goed schrijf) voorbij komen.
die is beter beste mannen en vrouwen. echt waar. en die kan je voor hem er ook in zetten, sterker nog ik denk dat die jeugdspeler gewoon met trots op die bank . herdiks zal dat niet hebben

geen geld uitgeven aan deze boy.
google translate ?
pat
 pat - maandag 24 januari 2022 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2022 - 13:57 schreef Leuv het volgende:

[..]

google translate ?
je koop maar een bril
Leuv
 Leuv - maandag 24 januari 2022 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2022 - 13:59 schreef pat het volgende:

[..]

je koop maar een bril
manomanoman
pat
 pat - maandag 24 januari 2022 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2022 - 14:00 schreef Leuv het volgende:

[..]

manomanoman
je bent wel een rightfighter he
Leuv
 Leuv - maandag 24 januari 2022 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2022 - 14:05 schreef pat het volgende:

[..]

je bent wel een rightfighter he
Fight for you right to ..... ;-)
pat
 pat - maandag 24 januari 2022 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2022 - 13:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Aursnes
Hartjes volgens mij daarnaast de enige echt verdedigend ingestelde middenvelder.
Toornstra kan er spelen.
El Bouchataoui maar die is verhuurd en stuk
Diemers verhuurd

Dat is t op dit moment wel.
Is het wel echt nodig dan? Hedriks is ook niet fit he, die speelt niet vanwege die buitenlanders regel daar. Beetje geduld toch?
kenny
 kenny - maandag 24 januari 2022 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2022 - 14:21 schreef pat het volgende:

[..]

Is het wel echt nodig dan? Hedriks is ook niet fit he, die speelt niet vanwege die buitenlanders regel daar. Beetje geduld toch?
Inderdaad dat ook nog eens , hij is bankzitter eer dat hij weer wedstrijd ritme heeft is het seizoen voorbij , blijft een onbegrijpelijke keuze om een afdankertje van psv aan te trekken , in Eindhoven leggen ze in een deuk , kapen veerman voor onze neus weg en zelf halen deze kneus
CobusIII
 CobusIII - maandag 24 januari 2022 - 14:47   quote  deeplink  
ik denk dat het voor iedereen wel duidelijk is dat hendrix niet de gedroomde speler is. Als je het gewoon bekijkt als een breedte speler voor de komende anderhalf jaar, dan is er niet zoveel aan de hand, vooral niet als je een goede huurdeal kan maken. Hendrix zal ws veel op de bank gaan plaatsnemen. In die tijd kan je Hartjes opbouwen en die Amerikaan. Stel Hendrix blijkt het goed te doen, dan kan je hem alsnog kopen ook. Weinig risico, maar ik had liever een andere oplossing gezien.
MightyAce
 MightyAce - maandag 24 januari 2022 - 17:34   quote  deeplink  
Bony naar NEC hahaha
kenny
 kenny - maandag 24 januari 2022 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 januari 2022 - 14:47 schreef CobusIII het volgende:
ik denk dat het voor iedereen wel duidelijk is dat hendrix niet de gedroomde speler is. Als je het gewoon bekijkt als een breedte speler voor de komende anderhalf jaar, dan is er niet zoveel aan de hand, vooral niet als je een goede huurdeal kan maken. Hendrix zal ws veel op de bank gaan plaatsnemen. In die tijd kan je Hartjes opbouwen en die Amerikaan. Stel Hendrix blijkt het goed te doen, dan kan je hem alsnog kopen ook. Weinig risico, maar ik had liever een andere oplossing gezien.
je kan ook met Hartjes en Basset aan de gang zoals je ook al zegt , dan heb je die hendrix toch helemaal niet nodig en hou je de centjes in je zak , daarbij heb je ook toornstra nog op de bank zitten die daar kan spelen , blijft een onbegrijpelijke keuze hier wordt je niet beter van
Bowie
 Bowie - maandag 24 januari 2022 - 19:12   quote  deeplink  
We doen vind ik te cynisch over Hendrix.
Piet Paler schreef wel terecht dat ie de nwe Lucius kan worden, ben ik mee eens.
Verder vergeet iedereen volgens mij dat Hendrix behalve verdedigend midden, ook centraal achterin én linksachter kan spelen.

Dus prima deal, praten toch over een speler die tot Nl elftal heeft behoord.

Na Guus en Jorrit komende zomer naar de 3e huurling, Quincy Promes.

Voor iedereen helemaal stil valt, of juist niet, de laatste zin is een grap!!!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 januari 2022 - 19:44   quote  deeplink  
De huur zou dan ook uitsluitend vanwege de multi-inzetbaarheid aanvaardbaar kunnen zijn. En natuurlijk zijn haar-implantaat.
Anders slaan Slot en Trauner hem een blauw oog. Dat is samen twee.
MMM
 MMM - dinsdag 25 januari 2022 - 07:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2022 - 23:58 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik zie parallellen met Lucius destijds. Pisveeër waar iedereen zijn vraagtekens bij zette (althans ik wel), maar die door zijn onverzettelijkheid wel degelijk een uitstekende aankoop bleek te zijn. Met Hendriks snap ik dat ze de positie van controleur willen invullen. Misschien een goede zet, misschien weggegooid geld?
quote:
Op maandag 24 januari 2022 - 19:12 schreef Bowie het volgende:
Piet Paler schreef wel terecht dat ie de nwe Lucius kan worden, ben ik mee eens.
Ik weet soms niet wat ik lees hier. Van Arie ben ik het wel gewend maar Lucius was een waardeloze speler destijds!
van geil
 van geil - dinsdag 25 januari 2022 - 07:59   quote  deeplink  
Heb zijn poster ook niet bewaard.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 januari 2022 - 08:22   quote  deeplink  
Prima vuurwerk wel
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 25 januari 2022 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2022 - 07:44 schreef MMM het volgende:

[..]

[..]

Ik weet soms niet wat ik lees hier. Van Arie ben ik het wel gewend maar Lucius was een waardeloze speler destijds!
Haha nee was niet best
van geil
 van geil - dinsdag 25 januari 2022 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2022 - 08:22 schreef Stylzz het volgende:
Prima vuurwerk wel
Geweldig ja, dat was hij. :)
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 25 januari 2022 - 10:56   quote  deeplink  
Sevilla praat met management Senesi.
MMM
 MMM - dinsdag 25 januari 2022 - 11:13   quote  deeplink  
Geïnformeerd naar Gudelj. Maar te duur.
van geil
 van geil - dinsdag 25 januari 2022 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2022 - 11:13 schreef MMM het volgende:
Geïnformeerd naar Gudelj. Maar te duur.
Mooi man, ook een tegenpool van Hendrix.
Maar een veel betere speler, en past in het plaatje.
MMM
 MMM - dinsdag 25 januari 2022 - 11:15   quote  deeplink  
Apart beleid in zoektocht naar een middenvelder ja.
Nicotti
 Nicotti - dinsdag 25 januari 2022 - 11:18   quote  deeplink  
Even een bijzondere naam in de groep gooien i.v.m. zijn huidige club
Maar Danilo is aan het einde van dit seizoen transfervrij? (en wilt niet verlengen)
Nu zag ik dat hij bij jong ajax, O19 en bij Twente ze er redelijk makkelijk in schoot en is pas 22 jaar

Zou dit een versterking zijn voor volgend seizoen?
(dit staat even los van of hij überhaupt naar ons wilt komen)
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 25 januari 2022 - 12:25   quote  deeplink  
Tja......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2022 door piet de paler --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 januari 2022 - 12:28   quote  deeplink  
Ik zie opeens terugkeer Vormer als gerucht
van geil
 van geil - dinsdag 25 januari 2022 - 12:39   quote  deeplink  
Ik denk Gudelj als Senessi doorgaat ,
Beide Sevilla toch?
moa
 moa - dinsdag 25 januari 2022 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2022 - 11:18 schreef Nicotti het volgende:
Even een bijzondere naam in de groep gooien i.v.m. zijn huidige club
Maar Danilo is aan het einde van dit seizoen transfervrij? (en wilt niet verlengen)
Nu zag ik dat hij bij jong ajax, O19 en bij Twente ze er redelijk makkelijk in schoot en is pas 22 jaar

Zou dit een versterking zijn voor volgend seizoen?
(dit staat even los van of hij überhaupt naar ons wilt komen)
Zou zeker een goede optie zijn, vorig jaar 17 doelpunten in de Eredivisie. Kan alleen maar beter worden bij ons met betere spelers om zich heen. Goedkope optie en scoort makkelijk.

Als je nu Senesi of Kokcu voor een mooi bedrag kwijt raakt moet je dat gewoon doen, een spits kunnen we goed gebruiken. Daarbij Bazoer ook direct doen.

Daarbij moet er ook voorgesorteerd worden op Dallinga van Excelsior, 25 doelpunten in 22 wedstrijden in de KKD. Nu alvast kopen en eerst nog een jaar verhuren aan Excelsior. Is een win-win ook voor Excelsior.
moa
 moa - dinsdag 25 januari 2022 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2022 - 12:39 schreef van geil het volgende:
Ik denk Gudelj als Senessi doorgaat ,
Beide Sevilla toch?
Zie dan toch liever Bazoer komen, 25 ipv. 30 jaar oud. Die kan je over 2-3 jaar nog gewoon verkopen. Stel je kan 12-15 bijschrijven voor Senesi heb je voor slechts 3 miljoen direct een goede optie voor centraal achterin en voor op het middenveld.

Centraal achterin zou je Geertruida speeltijd moeten gunnen, Bazoer kan in de zomer waarschijnlijk het plekje van Kokcu op het middenveld overnemen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 januari 2022 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 januari 2022 - 21:57 schreef Bowie het volgende:
Ervaren goedwillende speler, kunnen we wel gebruiken.

Heel opvallend dat we na Guus opnieuw een speler huren van Spartak Moskou.
Mochten de Russen de komende tijd inderdaad naar het Westen komen, dan hebben wij in ieder geval vrienden dáár.
Hahaha
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 25 januari 2022 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2022 - 07:44 schreef MMM het volgende:

[..]

[..]

Ik weet soms niet wat ik lees hier. Van Arie ben ik het wel gewend maar Lucius was een waardeloze speler destijds!
Leuk!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5930
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5281128