BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 25 januari 2022 - 18:23   quote  deeplink  
AD meldt dat de komst van Hendrix praktisch rond is. Half jaar huur met optie.
van geil
 van geil - dinsdag 25 januari 2022 - 18:25   quote  deeplink  
Kutkrant.
SCF Leiden
 SCF Leiden - dinsdag 25 januari 2022 - 18:35   quote  deeplink  
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/feyenoord-heeft-voormalig-psver-jorrit-hendrix-zo-goed-als-binnen~a55d8ffb/
SCF Leiden
 SCF Leiden - dinsdag 25 januari 2022 - 18:35   quote  deeplink  
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/feyenoord-heeft-voormalig-psver-jorrit-hendrix-zo-goed-als-binnen~a55d8ffb/
SCF Leiden
 SCF Leiden - dinsdag 25 januari 2022 - 18:35   quote  deeplink  
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/feyenoord-heeft-voormalig-psver-jorrit-hendrix-zo-goed-als-binnen~a55d8ffb/
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 25 januari 2022 - 18:38   quote  deeplink  
Komt dus drie keer.
Lekker dan.
kenny
 kenny - dinsdag 25 januari 2022 - 18:57   quote  deeplink  
3x niks
VVout
 VVout - dinsdag 25 januari 2022 - 19:42   quote  deeplink  
Zou er nog een 4e slot op doen.
Leuv
 Leuv - dinsdag 25 januari 2022 - 19:58   quote  deeplink  
Brevet van onvermogen van die Arnesen. Hoog van Geel gehalte. Hartjes en Milambo bye bye jongens. Als ik jullie was ging ik op zoek naar een andere club. Hier gaat het ‘m niet worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2022 door Leuv --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 januari 2022 - 20:07   quote  deeplink  
Klopt. Zijn ook gewoon nog O21 spelers die je bij een grote voorsprong kunt laten invallen.
VVout
 VVout - dinsdag 25 januari 2022 - 21:14   quote  deeplink  
Gewoon een schop onder hun kont geven en "Fussbal spielen lassen". Gereetkever schiet je niets mee op, anders lekker verkassen naar die schapenkoppen.
pat
 pat - dinsdag 25 januari 2022 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2022 - 19:58 schreef Leuv het volgende:
Brevet van onvermogen van die Arnesen. Hoog van Geel gehalte. Hartjes en Milambo bye bye jongens. Als ik jullie was ging ik op zoek naar een andere club. Hier gaat het ‘m niet worden.
Ga lekker zelf kerel, alles hierboven is bullshit.
Zeg dan dat je pissig ben.
kenny
 kenny - dinsdag 25 januari 2022 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2022 - 19:58 schreef Leuv het volgende:
Brevet van onvermogen van die Arnesen. Hoog van Geel gehalte. Hartjes en Milambo bye bye jongens. Als ik jullie was ging ik op zoek naar een andere club. Hier gaat het ‘m niet worden.
ben ik redelijk met je eens , aankopen zijn gewoon slecht te noemen op nausners trauner en pedersen na dan maar die komen niet uit zijn netwerk of scouting
Frobin1974
 Frobin1974 - dinsdag 25 januari 2022 - 22:23   quote  deeplink  
Azijnzijkerds, die zitten hier zat. Kijk waar we vandaan moesten komen en waar we nu al staan. Er staat ten opzichte van een jaar geleden nu wel waarde op het veld.
Hou op over Hartjes en Milambo, ze zijn goed, maar nog lang niet goed genoeg voor de hoofdmacht.
Alles en iedereen afzeiken, wat een enorme tekortkoming is dat. Ga achter deze mooie club staan, wees trots op de club!

Ja, niet iedere aankoop is bingo, dat lukt niemand. Zeker niet als je het moet doen met €2,50...... Arnesen is ontzettend goed bezig, vergelijk deze man niet met Van Geel, want dan begrijp je er helemaal niks van.
SCF Leiden
 SCF Leiden - dinsdag 25 januari 2022 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2022 - 22:23 schreef Frobin1974 het volgende:
Azijnzijkerds, die zitten hier zat. Kijk waar we vandaan moesten komen en waar we nu al staan. Er staat ten opzichte van een jaar geleden nu wel waarde op het veld.
Hou op over Hartjes en Milambo, ze zijn goed, maar nog lang niet goed genoeg voor de hoofdmacht.
Alles en iedereen afzeiken, wat een enorme tekortkoming is dat. Ga achter deze mooie club staan, wees trots op de club!

Ja, niet iedere aankoop is bingo, dat lukt niemand. Zeker niet als je het moet doen met €2,50...... Arnesen is ontzettend goed bezig, vergelijk deze man niet met Van Geel, want dan begrijp je er helemaal niks van.
Eens
Leuv
 Leuv - dinsdag 25 januari 2022 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2022 - 21:23 schreef pat het volgende:

[..]

Ga lekker zelf kerel, alles hierboven is bullshit.
Zeg dan dat je pissig ben.
We komen er op terug. Geef jij eind Mei maar aan wat zijn toegevoegde waarde is geweest en ik zeg Pratto.
van geil
 van geil - dinsdag 25 januari 2022 - 22:41   quote  deeplink  
Voorlopig is er onder Slot geen een jeugdspeler doorgebroken.
Volgens mij was dat toch echt een doelstelling.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 25 januari 2022 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2022 - 22:41 schreef van geil het volgende:
Voorlopig is er onder Slot geen een jeugdspeler doorgebroken.
Volgens mij was dat toch echt een doelstelling.
1 of 2 per jaar geloof ik? Was het niet iets dergelijks? Maar goed, moeten ze er wel zijn, Slot is niet verantwoordelijk voor de jeugdopleiding. Vind wel dat met name Hendriks eigenlijk meer kansen verdiend. De rest ben ik niet zo van onder indruk vooralsnog.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 25 januari 2022 - 23:22   quote  deeplink  
Waar resultaten geboekt worden en om prijzen gespeeld kan worden kies je voor zekerheden. En dat zet ook een aantal spelers in de etalage.
pat
 pat - dinsdag 25 januari 2022 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2022 - 22:36 schreef Leuv het volgende:

[..]

We komen er op terug. Geef jij eind Mei maar aan wat zijn toegevoegde waarde is geweest en ik zeg Pratto.
Dus daarom moet ik op zoek naar een andere club???
pat
 pat - dinsdag 25 januari 2022 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2022 - 22:36 schreef Leuv het volgende:

[..]

We komen er op terug. Geef jij eind Mei maar aan wat zijn toegevoegde waarde is geweest en ik zeg Pratto.
Dus daarom moet ik op zoek naar een andere club???
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 januari 2022 - 07:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2022 - 23:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

1 of 2 per jaar geloof ik? Was het niet iets dergelijks? Maar goed, moeten ze er wel zijn, Slot is niet verantwoordelijk voor de jeugdopleiding. Vind wel dat met name Hendriks eigenlijk meer kansen verdiend. De rest ben ik niet zo van onder indruk vooralsnog.
Als je kijkt hoeveel spelers dit jaar hebben mogen debuteren denk ik dat ie aardig wat spelers eraan heeft laten ruiken.
Als Hartjes ZO goed was, dan speelt hij. Daar geloof ik 100% in.
Bijlow. Malacia. Kökcü. Het zijn basisspelers uit eigen jeugd.
Waar ze naar toe wilden groeien is ongeveer de helft van t elftal moet bestaan uit spelers uit eigen opleiding.
Maar dat kan niet na een half jaar slot. En twee jaar Arnesen.
Leuv
 Leuv - woensdag 26 januari 2022 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2022 - 23:34 schreef pat het volgende:

[..]

Dus daarom moet ik op zoek naar een andere club???
Jij ? Wie heeft het daar nu over ?
Soms is het begrijpend lezen voor sommigen hier best lastig.

Mijn strekking van het verhaal is dat je eigen jeugd kan zijn met een grote toekomst voor je of niet, bij ons maakt het toch niet uit en wordt de eerste de beste steenkolenvoetballer voor jouw positie aangetrokken en is er weer geen perspectief. Kijk, wanneer ze werkelijk een topper hadden aangetrokken, iemand waar de jeugd tegenaan en tegenop kijkt dan had ik het nog kunnen billijken maar dit is werkelijk degradatie van je eigen jeug. Hendrix doe effe normaal zeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 januari 2022 door Leuv --
Leuv
 Leuv - woensdag 26 januari 2022 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2022 - 22:41 schreef van geil het volgende:
Voorlopig is er onder Slot geen een jeugdspeler doorgebroken.
Volgens mij was dat toch echt een doelstelling.
Precies. Ik begin ook ernstig te twijfelen.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 26 januari 2022 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2022 - 08:36 schreef Leuv het volgende:

[..]

Jij ? Wie heeft het daar nu over ?
Soms is het begrijpend lezen voor sommigen hier best lastig.

Mijn strekking van het verhaal is dat je eigen jeugd kan zijn met een grote toekomst voor je of niet, bij ons maakt het toch niet uit en wordt de eerste de beste steenkolenvoetballer voor jouw positie aangetrokken en is er weer geen perspectief. Kijk, wanneer ze werkelijk een topper hadden aan getrokken, iemand waar de jeugd tegenaan kijkt dan had ik het nog kunnen billijken maar dit is werkelijk degradatie van je eigen jeug. Hendrix doe effe normaal zeg.
Vergis je niet in het drama van onze jeugdopleiding. Het is daar jaren onder de maat geweest en daar hebben we nog lang last van. Er is gewoon niemand die op het punt staat om door te breken.
Leuv
 Leuv - woensdag 26 januari 2022 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2022 - 08:39 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Vergis je niet in het drama van onze jeugdopleiding. Het is daar jaren onder de maat geweest en daar hebben we nog lang last van. Er is gewoon niemand die op het punt staat om door te breken.
Klopt daar vergis ik me ook niet in, als je al mijn post de afgelopen jaren een beetje heb gevolgd moet daar de revolutie ook beginnen. Maar Hendrix ? Kom op zeg, je kan diep zinken maar dit ? Dan kan ik nog mijn kicksen nog wel weer eens gaan aantrekken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 januari 2022 door Leuv --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 januari 2022 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2022 - 08:43 schreef Leuv het volgende:

[..]

Klopt daar vergis ik me ook niet in, als je al mijn post de afgelopen jaren een beetje heb gevolgd moet daar de revolutie ook beginnen. Maar Hendrix ? Kom op zeg, je kan diep zinken maar dit ? Dan kan ik nog mijn kicksen nog wel weer eens gaan aantrekken.
Mooie aan een forum is dat je niet een ander zijn mening hoeft proberen te veranderen.
Dus ik hoop gewoon dat je t mis hebt. Laten we einde van t seizoen eens evalueren.

Ik had overigens nooit Hendrix als optie gezien voor Feyenoord, sterker nog ik was al vergeten dat ie nog bestond.
Leuv
 Leuv - woensdag 26 januari 2022 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2022 - 08:58 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Mooie aan een forum is dat je niet een ander zijn mening hoeft proberen te veranderen.
Dus ik hoop gewoon dat je t mis hebt. Laten we einde van t seizoen eens evalueren.

Ik had overigens nooit Hendrix als optie gezien voor Feyenoord, sterker nog ik was al vergeten dat ie nog bestond.
Inderdaad. Ik ben bang dat we eind van het seizoen een hoog Pratto gehalte hebben wat betreft Hendrix.
Die zal misschien 8 minuten spelen tegen een huurprijs van 400K€. Dat zijn dure minuten.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 januari 2022 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2022 - 23:34 schreef pat het volgende:

[..]

Dus daarom moet ik op zoek naar een andere club???
Euhm euhm d:-)
VVout
 VVout - woensdag 26 januari 2022 - 09:22   quote  deeplink  
Laten we maar hopen dat het meevalt het is nu iets waar we het mee moeten doen en gunnen Feyenoord het beste toch?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 januari 2022 - 10:39   quote  deeplink  
Hup Jorrit..
VVout
 VVout - woensdag 26 januari 2022 - 10:57   quote  deeplink  
Jorrit..., dan is het goed.
kenny
 kenny - woensdag 26 januari 2022 - 11:17   quote  deeplink  
misschien vormen ze hem wel om tot LcV met in gedachte dat senesi binnenkort vertrekt , als middenvelder is hij geen versterking
piet de paler
 piet de paler - woensdag 26 januari 2022 - 11:58   quote  deeplink  
Worden jullie ook niet moe van die geruchten zoals we daar hebben
Senesi transfers, ik kan niet geloven dat dit waar is
Of Til in winterstop terug naar Rusland, of Sinistera naar Real, of Orkan naar fener
Ik zou graag willen dat we eens een leuk bedrag zouden vangen, en elke winterstop hebben we hoop,
Maar er is nooit een fantastisch bedrag gevangen, maar elke keer speculeren we wat als
En elke keer trap ik er in en open transfernieuws, maar elke keer voor Pierre Penus ( jan Lul)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 januari 2022 - 12:04   quote  deeplink  
Nee ik lees bijna alleen maar bronnen die vrij betrouwbaar zijn serieus.
De rest neem ik voor kennisgeving aan
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 26 januari 2022 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2022 - 11:58 schreef piet de paler het volgende:
Worden jullie ook niet moe van die geruchten zoals we daar hebben
Senesi transfers, ik kan niet geloven dat dit waar is
Of Til in winterstop terug naar Rusland, of Sinistera naar Real, of Orkan naar fener
Ik zou graag willen dat we eens een leuk bedrag zouden vangen, en elke winterstop hebben we hoop,
Maar er is nooit een fantastisch bedrag gevangen, maar elke keer speculeren we wat als
En elke keer trap ik er in en open transfernieuws, maar elke keer voor Pierre Penus ( jan Lul)
Nee. Word ik niet moe van.
VVout
 VVout - woensdag 26 januari 2022 - 12:26   quote  deeplink  
Het hoort er bij en je leert vanzelf wat je enigszins serieus kan nemen.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 26 januari 2022 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2022 - 12:22 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nee. Word ik niet moe van.
Fijn
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 januari 2022 - 12:34   quote  deeplink  
middenvelder Karim Dermane (18). Het talent van WAFA SC vliegt deze week nog over vanuit Ghana. Vervolgens tekent hij in Rotterdam een contract tot medio 2026. Presentatie verwacht men na het weekend.
———

Las vanuit meerdere hoeken dat dit echt een megatalent is. Snel basismateriaal
kenny
 kenny - woensdag 26 januari 2022 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2022 - 12:34 schreef Stylzz het volgende:
middenvelder Karim Dermane (18). Het talent van WAFA SC vliegt deze week nog over vanuit Ghana. Vervolgens tekent hij in Rotterdam een contract tot medio 2026. Presentatie verwacht men na het weekend.
———

Las vanuit meerdere hoeken dat dit echt een megatalent is. Snel basismateriaal
beelden op youtube laten wel zien dat hij aardig goed kan ballen
piet de paler
 piet de paler - woensdag 26 januari 2022 - 12:43   quote  deeplink  
Dat is toch al 2 weken bekend
Maar volgens mij weer een gerucht, de officiele Feyenoord site weet hier niets van volgens mij
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 26 januari 2022 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2022 - 12:43 schreef piet de paler het volgende:
Dat is toch al 2 weken bekend
Maar volgens mij weer een gerucht, de officiele Feyenoord site weet hier niets van volgens mij
FR12.nl lees ik dan nog wel met enige interesse, veelal wat betrouwbaarder.
En ze spreken over daden (Dermane gaat contract tot 2026 tekenen en vliegt deze week naar Nederland).

Dat doen die andere kutsites veelal niet. Die suggereren of denken dat...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 januari 2022 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2022 - 12:43 schreef piet de paler het volgende:
Dat is toch al 2 weken bekend
Maar volgens mij weer een gerucht, de officiele Feyenoord site weet hier niets van volgens mij
Klopt:
http://forum.headliner.nl/topic-31347/#1925784

Sterker nog:
quote:
Op zaterdag 10 juli 2021 - 06:47 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord heeft Francis Lokou van Planète Foot uit Togo en Karim Dermane van FC Wafa uit Ghana op proef bij de jeugd. De twee middenvelders zullen de komende weken gaan proberen om zich te bewijzen aan de trainers op Varkenoord. Beide spelers zijn jeugdinternational van Togo onder 20 jaar.

Volgens Mikos Gouka, Feyenoord-wactcher van het Algemeen Dagblad, heeft technisch directeur Frank Arnesen gehoord dat het talenten zijn en is hij erg benieuwd hoe goed ze echt zijn.
en:

quote:
Op vrijdag 10 september 2021 - 17:36 schreef Stylzz het volgende:
Karim Dermane (17), die eerder bij #Feyenoord op stage was, maakt een stormachtige ontwikkeling door in Ghana. Dat is in Rotterdam niet onopgemerkt gebleven: Zijn kwaliteiten hebben velen binnen de club overtuigd.

Possible January signing..
Maar nu gaat t dus echt geformaliseerd worden.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 26 januari 2022 - 13:06   quote  deeplink  
Ok
Nibke 7
 Nibke 7 - woensdag 26 januari 2022 - 13:18   quote  deeplink  
Dan gaan we hem eerst een paar maand in de jeugd mee laten doen en dan overhalen naar de selectie en doen we net alsof hij uit onze eigen jeugd komt. (waar doen ze dat toch al langer zo??)
pat
 pat - woensdag 26 januari 2022 - 13:27   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 januari 2022 door pat --
pat
 pat - woensdag 26 januari 2022 - 13:31   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 januari 2022 door pat --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 26 januari 2022 - 13:46   quote  deeplink  
Slappe gelul over dat Milambo minder kans zou hebben. Die jongen is nog steeds 16 jaar, en speelt in een andere rol.
Lennart Hartjes is 18 jaar. Speelt ook als defensief middenvelder. Maar we doen nou net alsof Slot niet zou snappen dat Hartjes nog niet rijp is voor de basis.

Hendrix' komst daaraan te koppelen is een clitoris met een schuurdeur vergelijken.
Of een muis met een helicopter.
Een aorta met zonnebrandolie.
Een electrakast met platvoeten.
..............
piet de paler
 piet de paler - woensdag 26 januari 2022 - 14:03   quote  deeplink  
Wat is een clitoris kan hem nergens vinden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 januari 2022 door piet de paler --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 januari 2022 - 14:05   quote  deeplink  
Wat een besneden opmerking.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5264651