BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kenny
 kenny - maandag 31 januari 2022 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 11:30 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik begrijp dat je een discussie op gang wil brengen, maar ik geef je net t voorbeeld wie wij voor de RB positie gehaald hebben. En ik leg je uit wat een Bassett ons daadwerkelijk gaat kosten. Dat zijn twee jonge spelers met potentie die ons relatief weinig kosten.

En ja, ik zie liever iemand anders dan Dessers in de spits. Maar wij haalden Walemark voor 3,5 mln. Wordt gezien als een groot talent. Sarr kost ongeveer 2,3 miljoen. Zijn marktwaarde wordt ongeveer geschat op een klein miljoen. Wordt inderdaad gezien als talent, maar heeft in zijn leven nog niet super veel gescoord hoor. 28 wedstrijden 9 goals, 2 assists vorig seizoen. Dat zijn zeg maar mindere stats dan een Linssen. Is nog heel jong. Volgens mij zoeken we dan nu toch iemand die er meteen staat? Zo rijk zijn we nu ook weer niet. Zo'n Walemark legt ook dezelfde stats neer. En dat is een rechtsbuiten.

Dus ja kenny, ik snap je punt, wij vinden niet vaak de briljantjes, maar volgens mij hebben we nu dit keer best een kans met:

Bassett
Walemark
Pedersen
Dermane

Je weet t niet!
ausners trauner pedersen zijn prima aankopen met dank aan de scouting van AZ
conteh , antonucci , diemers , bozenik , linssen , teixeira , pratto , spajic , balde , marciano zijn eigenlijk alle misperen
ik haal hier Booth en Sarr aan maar probeer aan te geven waarom wij dit soort spelers nooit weten te pakken
het lijstje aankopen van arnesen is gewoon echt slecht
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 januari 2022 - 12:21   quote  deeplink  
Vanuit t verleden waren die niet best, maar dit jaar zie ik vooruitgang
kenny
 kenny - maandag 31 januari 2022 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 12:21 schreef Stylzz het volgende:
Vanuit t verleden waren die niet best, maar dit jaar zie ik vooruitgang
met dank aan Slot en AZ
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 januari 2022 - 12:28   quote  deeplink  
Oké. Arnesen is kut. Arnesen out
van geil
 van geil - maandag 31 januari 2022 - 12:34   quote  deeplink  
Nou die leest dit dan ook na de lunch.
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 januari 2022 - 12:38   quote  deeplink  
Ja. Moet ie maar een nieuw scout lijstje bij az stelen
MMM
 MMM - maandag 31 januari 2022 - 12:45   quote  deeplink  
Sandler gaat gehuurd worden, is daarna transfervrij. Als Feyenoord hem vastgelegd heeft City een terugkoop optie.

Snapt iemand dit? Transfervrij is transfervrij toch? Hoe kan City 'eisen' dat ze een terugkoopoptie willen in het contract terwijl hij geen contract heeft met City vanaf 30-6?
MMM
 MMM - maandag 31 januari 2022 - 12:49   quote  deeplink  
Over Sandler zelf: Onbegrijpelijk wat mij betreft.

Bijna 25 jaar en nog geen 50 wedstrijden op het hoogste niveau. Doe dan Hendriks maar meer minuten geven.

https://www.transfermarkt.nl/philippe-sandler/verletzungen/spieler/340460

En vaak stuk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2022 door MMM --
MMM
 MMM - maandag 31 januari 2022 - 12:49   quote  deeplink  
Bradaric, linksback Lille, word genoemd maar is iets voor komende zomer.
kenny
 kenny - maandag 31 januari 2022 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 12:28 schreef Stylzz het volgende:
Oké. Arnesen is kut. Arnesen out
ja laten we er allemaal maar uit gooien lekker verhaal , het lijstje aankopen van Arnesen is gewoon kut , daar mag jij het dan niet mee eens zijn prima ieder zijn keuze

het lijkt mij dat je best kritiek mag hebben op zijn aankoop beleid , jeugdopleiding heeft hij wel weer goed gedaan , Slot aanstellen ook top
kenny
 kenny - maandag 31 januari 2022 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 12:49 schreef MMM het volgende:
Over Sandler zelf: Onbegrijpelijk wat mij betreft.

Bijna 25 jaar en nog geen 50 wedstrijden op het hoogste niveau. Doe dan Hendriks maar meer minuten geven.

https://www.transfermarkt.nl/philippe-sandler/verletzungen/spieler/340460

En vaak stuk.
was een veel belovende CV , city haalde hem niet voor niets , ik begrijp zijn aanstelling op dat gebied zeer zeker maar als hij inderdaad blessure gevoelig is niet aan beginnen
kenny
 kenny - maandag 31 januari 2022 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 12:49 schreef MMM het volgende:
Bradaric, linksback Lille, word genoemd maar is iets voor komende zomer.
hier zijn ze al eerder mee bezig geweest toch ?
van geil
 van geil - maandag 31 januari 2022 - 13:16   quote  deeplink  
Wat al een enorme winst is, de horizon van de markt is enorm verlegd.
van geil
 van geil - maandag 31 januari 2022 - 13:20   quote  deeplink  
Voorheen kenden we zo'n beetje elke speler die voorbij kwam.
piet de paler
 piet de paler - maandag 31 januari 2022 - 13:26   quote  deeplink  
Hetzegt mij helemaal niets meer deze speler!
Hij heeft bij Troyes gespeelt ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2022 door piet de paler --
MMM
 MMM - maandag 31 januari 2022 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 13:26 schreef piet de paler het volgende:
Hetzegt mij helemaal niets meer deze speler!
Hij heeft bij Troyes gespeelt ?
2 potjes.
piet de paler
 piet de paler - maandag 31 januari 2022 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 13:47 schreef MMM het volgende:

[..]

2 potjes.
O daarom kan ik hem niet vinden, in de verslagen
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 januari 2022 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 13:04 schreef kenny het volgende:

[..]

ja laten we er allemaal maar uit gooien lekker verhaal , het lijstje aankopen van Arnesen is gewoon kut , daar mag jij het dan niet mee eens zijn prima ieder zijn keuze

het lijkt mij dat je best kritiek mag hebben op zijn aankoop beleid , jeugdopleiding heeft hij wel weer goed gedaan , Slot aanstellen ook top
Nee, t houdt nog niet over, maar ik zie wel een kentering inmiddels

Antonucci Matig
Teixeira Matig
Diemers neutraal
Spajic neutraal
Pratto onvoldoende
Bozenik onvoldoende
Conteh Matig
Balde neutraal
Linssen voldoende
Wålemark Veelbelovend
Jahanbakhsh neutraal
Trauner Goed
Pedersen Goed
Aursnes Goed
Marciano Matig
Nelson Matig
Bassett Onbekend
Til Goed
Dessers voldoende
Hendrix Onbekend
Slot Top
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 januari 2022 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 12:49 schreef MMM het volgende:
Bradaric, linksback Lille, word genoemd maar is iets voor komende zomer.
Feyenoord volgt de ontwikkelingen van Kastriot Imeri (21) intensief, dit betreft eventueel iets voor komende zomerwindow.
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 januari 2022 - 14:19   quote  deeplink  
Famalicao is de Portugese club voor Joao Teixeira. Feyenoord wil die deal zsm afronden.
pat
 pat - maandag 31 januari 2022 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 14:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee, t houdt nog niet over, maar ik zie wel een kentering inmiddels

Antonucci Matig <-- niet gezien, bs dus
Teixeira Matig <-- niet gezien dus bs
Diemers neutraal <-- neutraal?
Spajic neutraal <-- ging prima in het begin, komt door dickie dat ie minder werd
Pratto onvoldoende <-- geen kans gehad, bs dus
Bozenik onvoldoende <-- geen kans gehad, bs dus
Conteh Matig <-- geen kans gehad, dus bs
Balde neutraal <-- neutraal? geen kans gehad, dus bs
Linssen voldoende <-- hahaha voldoende? ga toch weg joh, gedeeld topscoorder, dus gewoon weer bs
Wålemark Veelbelovend <-- omdat je een youtube filmpje heb gezien? bs dus
Jahanbakhsh neutraal <-- neutraal? die is slecht, bs dus
Trauner Goed
Pedersen Goed
Aursnes Goed
Marciano Matig
Nelson Matig
Bassett Onbekend
Til Goed
Dessers voldoende
Hendrix Onbekend
Slot Top
ik ben er halverwege maar mee gestopt.

wijsneus
Leuv
 Leuv - maandag 31 januari 2022 - 15:21   quote  deeplink  
bs = buitengewoon slecht ?
Frobin1974
 Frobin1974 - maandag 31 januari 2022 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 12:38 schreef Stylzz het volgende:
Ja. Moet ie maar een nieuw scout lijstje bij az stelen
Zo makkelijk inderdaad om te zeggen dat alle aankopen van AZ af komen.
AZ had pech met Messi, Ronaldo en Neymar, stond ook op hun lijstje destijds......

Voor iedereen die het nog steeds niet snappen:
Spelers staan niet bij één club op de scoutingslijst, vaak zitten er wel 10 clubs achter een speler aan.
Als bron heb ik een scout van de verkeerde club;-)
Frobin1974
 Frobin1974 - maandag 31 januari 2022 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 13:08 schreef kenny het volgende:

[..]

hier zijn ze al eerder mee bezig geweest toch ?
klopt inderdaad. Volgen hem nog steeds, Slot is erg gecharmeerd van hem.
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 januari 2022 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 14:54 schreef pat het volgende:

[..]

ik ben er halverwege maar mee gestopt.

wijsneus
Is maar goed ook lees ik zo.
VVout
 VVout - maandag 31 januari 2022 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 15:25 schreef Frobin1974 het volgende:

[..]

Zo makkelijk inderdaad om te zeggen dat alle aankopen van AZ af komen.
AZ had pech met Messi, Ronaldo en Neymar, stond ook op hun lijstje destijds......

Voor iedereen die het nog steeds niet snappen:
Spelers staan niet bij één club op de scoutingslijst, vaak zitten er wel 10 clubs achter een speler aan.
Als bron heb ik een scout van de verkeerde club;-)
We kennen het van een potje CM2, soms zitten er meer clubs achter een speler aan en kan je niet genoeg bieden of spreekt de club beter aan.
van geil
 van geil - maandag 31 januari 2022 - 18:12   quote  deeplink  
Katriot Imeri
pat
 pat - maandag 31 januari 2022 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 15:21 schreef Leuv het volgende:
bs = buitengewoon slecht ?
Bullshit leuv
Gewoon onzin wat de beste wijsneus zegt, echt ongelovelijk die gast
piet de paler
 piet de paler - maandag 31 januari 2022 - 19:29   quote  deeplink  
Nog 4 1/2 uur zou er nog wat komen????
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 januari 2022 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 19:29 schreef piet de paler het volgende:
Nog 4 1/2 uur zou er nog wat komen????
Morgen wordt Dermane gepresenteerd. Dat is t wel geloof ik
moa
 moa - maandag 31 januari 2022 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 12:18 schreef kenny het volgende:

[..]

ausners trauner pedersen zijn prima aankopen met dank aan de scouting van AZ
conteh , antonucci , diemers , bozenik , linssen , teixeira , pratto , spajic , balde , marciano zijn eigenlijk alle misperen
ik haal hier Booth en Sarr aan maar probeer aan te geven waarom wij dit soort spelers nooit weten te pakken
het lijstje aankopen van arnesen is gewoon echt slecht
Wat een zwaktebod om elke keer aan te komen met dat lijstje van AZ op basis van een gerucht. Alsof een speler niet op meerdere lijstjes kan staan...

Wat mij betreft doet Arnesen het uitstekend gezien de middelen die er voor handen zijn, het scouting apparaat is vernieuwd en dit brengt verrassende aankopen. Het team speelt op een veel leukere en betere manier dan de afgelopen jaren. Het aantrekken van Slot is hierbij natuurlijk cruciaal maar ook de verdienste van (o.a.) Arnesen.

Aankopen:
Walemark > 3,25M Ik ben enthousiast, op het eerste oog goede aankoop.
Alireza > 1M. Is een koopje, valt tot nu toe niet mee maar wat haal je anders voor dit geld? Denk dat er weinig zijn die dit vooraf als een matige aankoop hadden gezien voor 1 miljoen. Hopelijk komt het er snel uit.
Trauner > 1M. Super aankoop
Pedersen > 1M. Zeer goede aankoop, nu al 10 keer zijn aankoop bedrag waard, en kunnen we uiteindelijk goed verkopen.
Aursnes > 450k Zeer goed, net als Pedersen nu al 10x zijn aankoop bedrag waard. Kunnen we veel plezier aan beleven.

Jeugdspelers even buiten beschouwing gelaten zijn er verder nog een paar spelers gehuurd.
Nelson > Ben ik niet kapot van, het komt er gewoon nier uit maar kost ook niks.
Bassett > Valt nog niet over te oordelen, lijkt hoopvol.
Til > Absolute meerwaarde, ben in principe tegen huren maar dit is echt een verbetering t.o.v. wat we zelf onder contract hadden staan.
Dessers > Is geen wereldtopper, wel erg nuttig als 2e spits, wil hem wel eens gewoon een aantal keren 90 minuten zien spelen. Maakt ook de weg vrij voor Bannis om vlieguren te maken in de KKD.
Hendrix > Negatief sentiment voelbaar, maar denk dat hij zeker kans heeft zich in de basis te spelen, is anders een ideale eerste reserve voor het middenveld.
moa
 moa - maandag 31 januari 2022 - 21:42   quote  deeplink  
Alles bij elkaar zie ik in ieder geval dat er weer eens een visie is, in plaats van steeds maar uitgerangeerde Nederlandse voetballers uit het buitenland halen. Of 10 spelers voor dezelfde positie.

Er ontstaat waarde op het veld en het voetbal is beter.
kenny
 kenny - maandag 31 januari 2022 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 21:26 schreef moa het volgende:

[..]

Wat een zwaktebod om elke keer aan te komen met dat lijstje van AZ op basis van een gerucht. Alsof een speler niet op meerdere lijstjes kan staan...

Wat mij betreft doet Arnesen het uitstekend gezien de middelen die er voor handen zijn, het scouting apparaat is vernieuwd en dit brengt verrassende aankopen. Het team speelt op een veel leukere en betere manier dan de afgelopen jaren. Het aantrekken van Slot is hierbij natuurlijk cruciaal maar ook de verdienste van (o.a.) Arnesen.

Aankopen:
Walemark > 3,25M Ik ben enthousiast, op het eerste oog goede aankoop.
Alireza > 1M. Is een koopje, valt tot nu toe niet mee maar wat haal je anders voor dit geld? Denk dat er weinig zijn die dit vooraf als een matige aankoop hadden gezien voor 1 miljoen. Hopelijk komt het er snel uit.
Trauner > 1M. Super aankoop
Pedersen > 1M. Zeer goede aankoop, nu al 10 keer zijn aankoop bedrag waard, en kunnen we uiteindelijk goed verkopen.
Aursnes > 450k Zeer goed, net als Pedersen nu al 10x zijn aankoop bedrag waard. Kunnen we veel plezier aan beleven.

Jeugdspelers even buiten beschouwing gelaten zijn er verder nog een paar spelers gehuurd.
Nelson > Ben ik niet kapot van, het komt er gewoon nier uit maar kost ook niks.
Bassett > Valt nog niet over te oordelen, lijkt hoopvol.
Til > Absolute meerwaarde, ben in principe tegen huren maar dit is echt een verbetering t.o.v. wat we zelf onder contract hadden staan.
Dessers > Is geen wereldtopper, wel erg nuttig als 2e spits, wil hem wel eens gewoon een aantal keren 90 minuten zien spelen. Maakt ook de weg vrij voor Bannis om vlieguren te maken in de KKD.
Hendrix > Negatief sentiment voelbaar, maar denk dat hij zeker kans heeft zich in de basis te spelen, is anders een ideale eerste reserve voor het middenveld.
geen zwaktebod maar feiten , voordat Slot kwam haalde Arnesen alleen maar miskopen die je gemakshalve maar weg laat uit je pleidooi

ben je ook zo tevreden over : conteh , antonucci , diemers , bozenik , linssen , teixeira , pratto , spajic , balde , marciano ? (van hendrix ben ik ook totaal niet kapot )
al deze spelers hebben aardig wat gekost en hebben ons 0,0 verder geholpen , sterker nog de meeste zijn al afgevoerd of transfer vrij de deur uit gelopen

ik wil Arnesen helemaal niet afzeiken maar dit is gewoon zeer slecht aangekocht en heeft je aardig wat geld gekost wat er al bijna niet is .
arnesen heeft weldegelijk goede dingen gedaan , de bezem door de jeugdopleiding (wat hard nodig was ) en door Slot aan te stellen

bij een topclub hoort ook kritiek , van kritiek en de vinger op de zere plek te leggen wordt je alleen maar beter , dat is topsport en dat is hard en de lat steeds hoger leggen , niet te vlug tevreden zijn maar altijd jezelf proberen te verbeteren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2022 door kenny --
kenny
 kenny - maandag 31 januari 2022 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 21:42 schreef moa het volgende:
Alles bij elkaar zie ik in ieder geval dat er weer eens een visie is, in plaats van steeds maar uitgerangeerde Nederlandse voetballers uit het buitenland halen. Of 10 spelers voor dezelfde positie.

Er ontstaat waarde op het veld en het voetbal is beter.
jorit hendrix past ook wel goed in jou visie vind je niet
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 31 januari 2022 - 22:58   quote  deeplink  
Het was een interessante transferperiode.
Antonucci - Teixeira - Conteh - Balde - Diemers OUT,
En weten wie er naar Feyenoord komen...IN
Slot lijkt me niet ontevreden en per saldo lijken we er kwalitatief op vooruitgegaan.
Vooruitgaan met zeer beperkte beurs...
Creatief.
moa
 moa - maandag 31 januari 2022 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 22:39 schreef kenny het volgende:

[..]

geen zwaktebod maar feiten , voordat Slot kwam haalde Arnesen alleen maar miskopen die je gemakshalve maar weg laat uit je pleidooi

ben je ook zo tevreden over : conteh , antonucci , diemers , bozenik , linssen , teixeira , pratto , spajic , balde , marciano ? (van hendrix ben ik ook totaal niet kapot )
al deze spelers hebben aardig wat gekost en hebben ons 0,0 verder geholpen , sterker nog de meeste zijn al afgevoerd of transfer vrij de deur uit gelopen

ik wil Arnesen helemaal niet afzeiken maar dit is gewoon zeer slecht aangekocht en heeft je aardig wat geld gekost wat er al bijna niet is .
arnesen heeft weldegelijk goede dingen gedaan , de bezem door de jeugdopleiding (wat hard nodig was ) en door Slot aan te stellen

bij een topclub hoort ook kritiek , van kritiek en de vinger op de zere plek te leggen wordt je alleen maar beter , dat is topsport en dat is hard en de lat steeds hoger leggen , niet te vlug tevreden zijn maar altijd jezelf proberen te verbeteren
Vind ik te makkelijk je kan het 1 en ander moeilijk los zien van het functioneren van Arnesen. Er zijn verbeteringen gemaakt in de scouting, het aanstellen van Slot, daarvan plukken we nu de eerste vruchten.

Vind het te makkelijk om hem af te rekenen op spelers als Antonnuci, Balde, Conteh, spelers die we nog niet eens in het eerste hebben gezien en als talenten zijn gehaald.
moa
 moa - maandag 31 januari 2022 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 22:39 schreef kenny het volgende:

[..]

jorit hendrix past ook wel goed in jou visie vind je niet
Gaat ons positief verrassen.
kenny
 kenny - maandag 31 januari 2022 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 23:33 schreef moa het volgende:

[..]

Vind ik te makkelijk je kan het 1 en ander moeilijk los zien van het functioneren van Arnesen. Er zijn verbeteringen gemaakt in de scouting, het aanstellen van Slot, daarvan plukken we nu de eerste vruchten.

Vind het te makkelijk om hem af te rekenen op spelers als Antonnuci, Balde, Conteh, spelers die we nog niet eens in het eerste hebben gezien en als talenten zijn gehaald.
te makkelijk kan het 1 en ander moeilijk los zien bla bla, ja priet praat er maar om heen , de aankopen van voor Slot zijn simpelweg ruk , hebben ons niks verder geholpen en is weg gegooid geld .
en waar zijn al deze speler nu dan ? dit gaat duidelijk over het functioneren van Arnesen , heeft ook veel goed gedaan maar dit heeft hij duidelijk niet goed gedaan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2022 door kenny --
kenny
 kenny - maandag 31 januari 2022 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 23:33 schreef moa het volgende:

[..]

Gaat ons positief verrassen.
lees je ook nog sprookjes boeken ?
moa
 moa - dinsdag 01 februari 2022 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 23:50 schreef kenny het volgende:

[..]

te makkelijk kan het 1 en ander moeilijk los zien bla bla, ja priet praat er maar om heen , de aankopen van voor Slot zijn simpelweg ruk , hebben ons niks verder geholpen en is weg gegooid geld .
en waar zijn al deze speler nu dan ? dit gaat duidelijk over het functioneren van Arnesen , heeft ook veel goed gedaan maar dit heeft hij duidelijk niet goed gedaan
Ook weer onzin, maar laat maar zitten.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 februari 2022 - 06:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2022 - 00:44 schreef moa het volgende:

[..]

Ook weer onzin, maar laat maar zitten.
Ogenschijnlijk goede zaken gedaan deze periode.
Afgeschreven spelers gestald. Fouten uit t verleden bijna hersteld.
Op t oog betere spelers of spelers met veel potentie teruggehaald.
In de breedte en qua ervaring lijken we weer sterker geworden.

Afscheid genomen van t rusthuis voor uitgerangeerde spelers.
VVout
 VVout - dinsdag 01 februari 2022 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 23:51 schreef kenny het volgende:

[..]

lees je ook nog sprookjes boeken ?
Ken je het niet eerst even met eigen ogen aanzien en op zijn minst hopen dat hij verrast?

Wat betreft de aankopen, dat was er mogelijk op dat moment en hadden voor ogen ook twee competities te kunnen en moeten bezetten. Veel van die spelers vielen me ook tegen waarbij ik er toch echt drie moet uitlichten.

- Diemers was nodig maar wat een antivoetballer is dat zeg en dat is ook wat hij kan, wedstrijd dood spelen en uit dode spel momenten scoren.

- Linssen is een speler met een handicap maar doet er alles aan om te winnen en heeft dat ook uitgedrukt met een flink aantal goals.

- The Marsian heeft ons redelijk uit de brand geholpen met 2 mindere momentjes. Voor zijn geld een betaalbare backup geweest en misschien verstandig met 2 jeugdkeepers in opkomst.

Daar wringt dan ook gelijk de schoen, wat heb je gespeeld met O21 in 20/21, dat waren 3 wedstrijden waar een groot deel van je genoemde spelers geen ritme konden opdoen maar waar wel spelers voor gehaald waren. Had er echt meer van verwacht, maar dit heeft ook veel in de war geschopt. Wat denk je dat zoiets de progressie in de weg staat.

Die twee dingen samen, corona beleid en beschikbare mogelijkheden maakt het dat wat het was. We staan dan ook nu er verrassend goed voor, wat veel al weer vanzelfsprekend vinden maar niemand 20/21 zag gebeuren.

Ik baal natuurlijk ook na z’n wedstrijd als tegen Fietstas maar zie dat ze het nog niet opgeven voor de aansluiting naar plek 2, want er is verrassend veel gebeurd tijdens de winter transferwindow en ben gewoon positief verrast en nieuwsgierig naar de 2e seizoenshelft.
van geil
 van geil - dinsdag 01 februari 2022 - 12:48   quote  deeplink  
Ik ben tevreden.
Leuv
 Leuv - dinsdag 01 februari 2022 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2022 - 08:48 schreef VVout het volgende:

[..]

Ken je het niet eerst even met eigen ogen aanzien en op zijn minst hopen dat hij verrast?

Wat betreft de aankopen, dat was er mogelijk op dat moment en hadden voor ogen ook twee competities te kunnen en moeten bezetten. Veel van die spelers vielen me ook tegen waarbij ik er toch echt drie moet uitlichten.

- Diemers was nodig maar wat een antivoetballer is dat zeg en dat is ook wat hij kan, wedstrijd dood spelen en uit dode spel momenten scoren.

- Linssen is een speler met een handicap maar doet er alles aan om te winnen en heeft dat ook uitgedrukt met een flink aantal goals.

- The Marsian heeft ons redelijk uit de brand geholpen met 2 mindere momentjes. Voor zijn geld een betaalbare backup geweest en misschien verstandig met 2 jeugdkeepers in opkomst.

Daar wringt dan ook gelijk de schoen, wat heb je gespeeld met O21 in 20/21, dat waren 3 wedstrijden waar een groot deel van je genoemde spelers geen ritme konden opdoen maar waar wel spelers voor gehaald waren. Had er echt meer van verwacht, maar dit heeft ook veel in de war geschopt. Wat denk je dat zoiets de progressie in de weg staat.

Die twee dingen samen, corona beleid en beschikbare mogelijkheden maakt het dat wat het was. We staan dan ook nu er verrassend goed voor, wat veel al weer vanzelfsprekend vinden maar niemand 20/21 zag gebeuren.

Ik baal natuurlijk ook na z’n wedstrijd als tegen Fietstas maar zie dat ze het nog niet opgeven voor de aansluiting naar plek 2, want er is verrassend veel gebeurd tijdens de winter transferwindow en ben gewoon positief verrast en nieuwsgierig naar de 2e seizoenshelft.
Wat een ongelofelijke onzin allemaal. Er is werkelijk geen enkele regel van bovenstaande waar en alles is gebaseerd op je eigen dikke middelvinger. Zelf waarschijnlijk nog nooit met topsport te maken gehad maar alles vanaf de bank beleefd.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 februari 2022 - 15:19   quote  deeplink  
Over een paar maanden weer dit topic. Nu al zin in
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 01 februari 2022 - 15:23   quote  deeplink  
We hebben nu WEL een brede selectie.
En we moeten ons maar laten verassen denk ik
VVout
 VVout - dinsdag 01 februari 2022 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2022 - 14:59 schreef Leuv het volgende:

[..]

Wat een ongelofelijke onzin allemaal. Er is werkelijk geen enkele regel van bovenstaande waar en alles is gebaseerd op je eigen dikke middelvinger. Zelf waarschijnlijk nog nooit met topsport te maken gehad maar alles vanaf de bank beleefd.
Hoezo onzin, alles wat in O21 heeft moeten groeien heeft nauwelijks gespeeld. Kijk feiten!

https://www.transfermarkt.nl/feyenoord-onder-21/spielplan/verein/24366/plus/0?saison_id=2020

Brian Linssen 14 goals en 8 assists. De feiten!

https://www.transfermarkt.nl/bryan-linssen/leistungsdaten/spieler/82410

Verder wou je beweren dat Feyenoord slagvaardig kon zijn 20/21 en een zak met geld had.

Kan je hoog van de toren willen blazen, maar we beginnen nu pas in de situatie te komen dat we wat kunnen doen omdat er weer mensen met geld klaar staan.
Leuv
 Leuv - dinsdag 01 februari 2022 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2022 - 16:39 schreef VVout het volgende:

[..]

Hoezo onzin, alles wat in O21 heeft moeten groeien heeft nauwelijks gespeeld. Kijk feiten!

https://www.transfermarkt.nl/feyenoord-onder-21/spielplan/verein/24366/plus/0?saison_id=2020

Brian Linssen 14 goals en 8 assists. De feiten!

https://www.transfermarkt.nl/bryan-linssen/leistungsdaten/spieler/82410

Verder wou je beweren dat Feyenoord slagvaardig kon zijn 20/21 en een zak met geld had.

Kan je hoog van de toren willen blazen, maar we beginnen nu pas in de situatie te komen dat we wat kunnen doen omdat er weer mensen met geld klaar staan.
Jij gaat er vanuit dat topsporters alleen maar progressie boeken wanneer er een wedstrijdelement wordt toegevoegd. Grote onzin is dit omdat dit slechts 1 enkel element is van het boeken van progressie. Ik denk dat er meer elementen uit een training te halen zijn dan uit een wedstrijd. Fysiek, techniek, mentaal, herhalingsmethode en zo kan ik er nog wel een paar noemen. Dat ze dan geen progressie boeken omdat ze geen wedstrijden spelen vind ik dus lariekoek. Spelen ze geen wedstrijden dan kun je dit element vrij eenvoudig nabootsen maar je kunt het ook overslaan en meer het accent op de trainingen en het beter worden leggen.

Als je het mij vraagt wat we hadden moeten doen toen corona uitbrak en deze talenten hun wedstrijden niet meer konden spelen was het aantrekken van een tiental trainers voor veel verschillende disciplines. Dan voer je beleid en heb je niet de afwachtende houding.

Wij zijn dus gewoon echt heel slecht in het beter maken van spelers en het voeren van beleid.

Diemers, en Linssen blijf ik ook verdedigen want veel spelers die we halen spelen bij hun vorige clubs op een andere positie dan bij ons. Diemers was altijd een 10 en speelt bij ons op 6
Tapia was een 6 en speelt bij ons op 4.
Enzovoort …

Wij zijn kampioen in het aantrekken van spelers voor de verkeerde positie.
Dit is nu met Slot eindelijk iets beter aan het worden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 februari 2022 door Leuv --
pat
 pat - zondag 06 februari 2022 - 11:48   quote  deeplink  
Ohhh wat wordt ik blij van het nieuws dat shaqeel van persie op zijn 15de een drie jarig prof contract aangeboden heeft.
Als ik er eentje wereld top talent vind is hij het wel.

https://m.fcupdate.nl/voetbalnieuws/397124/feyenoord-in-gesprek-met-van-persie-over-driejarig-contract/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 10 februari 2022 - 01:00   quote  deeplink  
Ik vind het allemaal maar een boel gezeik. Volgens mij ziet het er beter uit dan ooit kwa selectie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5249199