|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Er zit ietsje te veel middelmaat in |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Pijn zit vooral bij het wegvallen van Pellè. Niemand kan die man vervangen. Heel misschien kan Dost enigszins in de buurt komen, maar die transfer is nog verre van rond ...
Verder speelde Kongolo natuurlijk al i.p.v. BMI en is het niet onmogelijk dat De Kanibaal Janmaat snel doet vergeten. En Van Beek heeft afgelopen seizoen laten zien een prima verdediger te kunnen worden! Met Mulder, Immers en Schaken zullen we het waarschijnlijk sowieso moeten doen, maar misschien gaat Hahn wel verrassen en staat er ook dit jaar weer een jeugdspeler op die de basis haalt en het niveau opkrikt. Stiekum hoop ik dat bijvoorbeeld Manu het op zijn heupen krijgt.
Iemand als Drenthe zou dat in theorie ook moeten kunnen, maar of we daar verstandig aan doen ... |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
ik hoop echt op dost , en er moet een rechtsbuiten komen verder zal het elftal aardig staan |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 - 10:57 schreef freduc het volgende:ik hoop echt op dost , en er moet een rechtsbuiten komen verder zal het elftal aardig staan Boëtius kan bij een eventuele komst van Drenthe ook vanaf rechts! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 - 10:50 schreef JanM het volgende:[..] ..en staat er ook dit jaar weer een jeugdspeler op die de basis haalt en het niveau opkrikt.. Mensen zijn enthousiast over Karsdorp, benieuwd wat zo'n jongen gaat brengen. Anderen, die ook op de trainingen aanwezig waren, zijn ook lyrisch over Sleegers. 'Exceptioneel talent'. Ook benieuwd naar! |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
karsdorp kan zeker wat worden , verder niet aan drenthe beginnen is overal weggestuurd en brengt alleen onrust mee ipv voetbaltalent |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 - 12:10 schreef Bosifyable het volgende:[..] Mensen zijn enthousiast over Karsdorp, benieuwd wat zo'n jongen gaat brengen. Anderen, die ook op de trainingen aanwezig waren, zijn ook lyrisch over Sleegers. 'Exceptioneel talent'. Ook benieuwd naar! Daar ben ik al meer dan een jaar benieuwd naar maar Koeman zag t niet zitten. Hopelijk ziet Rutten dat wel en geeft ie hem wat minuten om zich te bewijzen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ook geblesseerd geweest toch? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Het lijkt mij logisch dat niet Boulahrouz maar Van Beek rechtsback staat. Zet je de ervaring in het centrum, toch? We zien het volgende week.... |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
quote: Narsing wegkapen bij 040 en weer nieuw leven inblazen, heeft al met Dost gespeeld! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 - 15:22 schreef De Pater het volgende:[..] Narsing wegkapen bij 040 en weer nieuw leven inblazen, heeft al met Dost gespeeld! Ook mee gesproken in die tijd, alle bij halen zal ik doen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als het waar is wat Ronald Koeman gaat doen, dan vind ik het niet netjes |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Neem het hem kwalijk hij wilt meedraaien in de premier league he.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Nog steeds veel belangstelling voor Ziyech a.s. donderdag vanuit het Tukkerland, dus Feyenoord haal hem op |
|
|
|
|
luukbarrie
|
|
|
quote: Kuyt is duurst verkochte speler aller tijden met 18 miljoen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 - 15:19 schreef Barabas het volgende:Het lijkt mij logisch dat niet Boulahrouz maar Van Beek rechtsback staat. Zet je de ervaring in het centrum, toch? We zien het volgende week.... Misschien dat Rutten hem daar neer zet voor die wedstrijd.
Maar Boulahrouz is gehaald voor de rechtsback positie, daar ben ik van overtuigd. Zeker als je logisch nadenkt.
De Vrij is nog steeds niet weg, dus je hebt nu: Kongolo, Mathijsen, Van Beek en De Vrij. Vier centrale verdedigers. Janmaat vertrekt en dan zou van Geel een vijfde centrale verdediger hebben gehaald terwijl je die eigenlijk niet nodig hebt, en geen rechtsback terwijl je die wel nodig hebt.
Nee ik denk echt dat Boulahrouz is gehaald voor de rechtsback positie. |
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
Dubbele post
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 juli 2014 door T.Montana -- |
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 - 16:12 schreef de bluffer het volgende:Nog steeds veel belangstelling voor Ziyech a.s. donderdag vanuit het Tukkerland, dus Feyenoord haal hem op Ik denk dat ze beter eerst een spits kunnen halen, als er dan nog geld is een rechtsbuiten, en mocht de Vrij vetrekken een centrale verdediger. Dan pas als er nog geld over is zou je Ziyech kunnen halen.
Wij hebben nog niet de mogelijkheden om zomaar een speler op te halen, zeker niet als we juist op die positie geen dringende versterkingen nodig hebben.
Plus kan ik het niet helpen dat ik bij Ziyech een Suljemani moment krijg. Ik vind dat Ziyech een goede voetballer is, maar het word ook best wat overdreven. Hij is nu een hype en hij moet maar gehaald worden voor een paar miljoen. Maar wie zegt mij dat Ziyech goed genoeg is voor een topclub. Iedereen gaat er maar vanuit dat je een topspeler binnenhaalt die je na een paar jaar voor veel winst verkoopt, maar dat moet ik nog zien. Dat dachten ze van Suljemani ook.
Ons middenveld van vorig seizoen is nog volledig intact. Laten we ons dan eerst focusen op een speler voor een positie waar we wel dringende versterkingen nodig hebben. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 - 15:19 schreef Barabas het volgende:Het lijkt mij logisch dat niet Boulahrouz maar Van Beek rechtsback staat. Zet je de ervaring in het centrum, toch? We zien het volgende week.... Of morgen. Je weet wel, als we de openingswedstrijd spelen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Is Kosic niks voor de Kuip |
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
quote: Ik neem aan dat je Kostic bedoelt van Groningen? Vind ik een goede speler en op die positie zouden we wel een versterking kunnen gebruiken. Alleen denk ik niet dat wij die kunnen betalen. Ik dacht dat mocht Depay weggaan PSV hem wilde hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 juli 2014 door T.Montana -- |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Volgens mij ben jij zo dronken als een Brit in Salou. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Mafkees (sorry) maak jij nooit een tik fout |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 - 16:39 schreef T.Montana het volgende:[..] Ik neem aan dat je Kostic bedoelt van Groningen? Vind ik een goede speler en op die positie zouden we wel een versterking kunnen gebruiken. Alleen denk ik niet dat wij die kunnen betalen. Ik dacht dat mocht Depay weggaan PSV hem wilde hebben. Als je ziet wat er binnen is gekomen, dan denk ik het is wel mogelijk ik denk dat de Vrij alleen nog weg gaat voor een zeer hoog bedrag |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Hij is zo dronken als een talentenscout in Denemarken. Beetje respect is wel op zijn plaats voor deze man.
Ahum. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Jongens morgenvroeg ben ik weer terug op Zutphense bodem |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
fey12
|
|
|
Ik snap nooit al die slechte timing. Waarom houd je Pelle en de rest niet tot 5 augustus vast. Ja je verkoop ze wel al half juli, maar hij en de rest van de verkopen melden zich pas bij hun nieuwe clubs vanaf 6 augustus, na de CL voorronde. Er worden toch nog veel spelers verkocht en gekocht na 6 augustus. En je gekochte spelers trainen en spelen nog steeds bij hun oude club, dus fit zijn ze wel. Dus het verhaal van je willen voorbereiden gaat dan ook niet echt op. En daar heb je dan alsnog twee weken voor. Dan heb je ook rustig de tijd om vervanging te zoeken. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die andere clubs willen dat niet en Feyenoord is niet de partij die als enige bepaald. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Nou wat hep jij tot je genomen . Risico op blessures etc. Sorry ik vind het een raar plan |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
fey12
|
|
|
haha ja maar zo haal je toch nooit CL. De periode opening transfermarkt tot half augustus is funest en het is bijna alleen maar kwaliteitsvermindering bij Nederlandse clubs. Daar moet je toch iets op kunnen verzinnen. Je haalt na een lange adem voorronde CL, presteert goed en wordt leeg gekocht (en dat geld voor meer clubs uit kleinere competities). De bedoeling is toch dat je het verdient om voorronde CL te spelen na prestaties die op afgelopen seizoen gebaseerd zijn. Dan mag je toch wel met datzelfde team meedoen. De blessure mogelijkheid is inderdaad wel een groot nadeel. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Dan moet het eens uitgezocht worden . Wat mogelijk is . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zijn de twee Johansson's er al? |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Bereid je vast voor op de grote desillusie als straks het rookgordijn opgetrokken is bij het sluiten van het transferraam. Geen CL, geen EL, en aan het eind van de competitie een plaats ergens tussen 6 en 10. De naar succes hunkerende supporters tellen niet mee. Deze directie heeft geen enkel gevoel voor de mensen die al jaren hun hart aan deze club verpand hebben; soms zelfs hun gezin te kort doen met het kopen van een steeds duurder ordende seizoenkaart en wachten op eindelijk eens iets groots. Gudde, een man zonder uitstraling, vereenzelvigt zich met Lodewijk XIV, die vol walging uitriep: Oh volk, ik veracht U! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 - 19:16 schreef daan limbos het volgende:Bereid je vast voor op de grote desillusie als straks het rookgordijn opgetrokken is bij het sluiten van het transferraam. Geen CL, geen EL, en aan het eind van de competitie een plaats ergens tussen 6 en 10. De naar succes hunkerende supporters tellen niet mee. Deze directie heeft geen enkel gevoel voor de mensen die al jaren hun hart aan deze club verpand hebben; soms zelfs hun gezin te kort doen met het kopen van een steeds duurder ordende seizoenkaart en wachten op eindelijk eens iets groots. Gudde, een man zonder uitstraling, vereenzelvigt zich met Lodewijk XIV, die vol walging uitriep: Oh volk, ik veracht U! hier, een tissue. Slaap lekker. |
|
|
|
|
thijs Hardenbol
|
|
|
Stilstand is achteruitgang en investeren is vooruitgang !!!!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wat denken we? Gaat er nog iemand vertrekken ? En dan zal het wel weer in de laatste week gaan gebeuren ... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 - 17:05 schreef fey12 het volgende:Ik snap nooit al die slechte timing. Waarom houd je Pelle en de rest niet tot 5 augustus vast. Ja je verkoop ze wel al half juli, maar hij en de rest van de verkopen melden zich pas bij hun nieuwe clubs vanaf 6 augustus, na de CL voorronde. Er worden toch nog veel spelers verkocht en gekocht na 6 augustus. En je gekochte spelers trainen en spelen nog steeds bij hun oude club, dus fit zijn ze wel. Dus het verhaal van je willen voorbereiden gaat dan ook niet echt op. En daar heb je dan alsnog twee weken voor. Dan heb je ook rustig de tijd om vervanging te zoeken. Omdat ze dan niet meer speelgerechtigd zijn voor Europees voetbal, zodra ze dat niet meer zijn willen clubs minder betalen. Het is logisch dat je ze voor die wedstrijden verkoopt. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 - 17:31 schreef fey12 het volgende:haha ja maar zo haal je toch nooit CL. De periode opening transfermarkt tot half augustus is funest en het is bijna alleen maar kwaliteitsvermindering bij Nederlandse clubs. Daar moet je toch iets op kunnen verzinnen. Je haalt na een lange adem voorronde CL, presteert goed en wordt leeg gekocht (en dat geld voor meer clubs uit kleinere competities). De bedoeling is toch dat je het verdient om voorronde CL te spelen na prestaties die op afgelopen seizoen gebaseerd zijn. Dan mag je toch wel met datzelfde team meedoen. De blessure mogelijkheid is inderdaad wel een groot nadeel. De spelers uit dat team willen cashen en gaan dus weg, zolang de salarissen in de Eredivisie niet concurrerend zijn met Duitsland, Engeland, Spanje, Frankrijk en Italië kan je het wel vergeten, je toppers zullen altijd weg gekocht worden. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 - 19:16 schreef daan limbos het volgende:Bereid je vast voor op de grote desillusie als straks het rookgordijn opgetrokken is bij het sluiten van het transferraam. Geen CL, geen EL, en aan het eind van de competitie een plaats ergens tussen 6 en 10. De naar succes hunkerende supporters tellen niet mee. Deze directie heeft geen enkel gevoel voor de mensen die al jaren hun hart aan deze club verpand hebben; soms zelfs hun gezin te kort doen met het kopen van een steeds duurder ordende seizoenkaart en wachten op eindelijk eens iets groots. Gudde, een man zonder uitstraling, vereenzelvigt zich met Lodewijk XIV, die vol walging uitriep: Oh volk, ik veracht U! Met 2 goede aankopen ziet het er al weer heel anders uit.
Wat vinden we van Lulkoekie? (Schijnt zelfs open te staan voor PEC, Ajax wil em snel kwijt)
Boetius - Dost - Lukoki Clasie - Immers - Vilhena Kongolo - Mathijssen - van Beek - Boulahrouz Mulder
Bank/Tribune: Hahn, Vormer, Nelom, Schaken, Manu, Woudenberg, te Vrede, Sleegers, Achabar, Karsdorp, Steenvoorden, Lopes Cabral. En toch ook maar Guidetti en Drenthe.
Drenthe zou als hij goed bevalt en voor weinig wil komen de plek van Kongolo kunnen innemen links achterin, Kongolo zou dan samen met van Beek het nieuwe centrale duo kunnen vormen. Lijkt me uitstekend voor de ontwikkeling voor van Beek en Kongolo.
Dumpen: Verhoek, Goossens, |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 - 21:16 schreef moa het volgende:[..] Omdat ze dan niet meer speelgerechtigd zijn voor Europees voetbal, zodra ze dat niet meer zijn willen clubs minder betalen. Het is logisch dat je ze voor die wedstrijden verkoopt. Dat is veranderd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 - 21:25 schreef moa het volgende:[..] Met 2 goede aankopen ziet het er al weer heel anders uit. Wat vinden we van Lulkoekie? (Schijnt zelfs open te staan voor PEC, Ajax wil em snel kwijt) Boetius - Dost - LukokiClasie - Immers - Vilhena Kongolo - Mathijssen - van Beek - Boulahrouz Mulder Bank/Tribune: Hahn, Vormer, Nelom, Schaken, Manu, Woudenberg, te Vrede, Sleegers, Achabar, Karsdorp, Steenvoorden, Lopes Cabral. En toch ook maar Guidetti en Drenthe.Drenthe zou als hij goed bevalt en voor weinig wil komen de plek van Kongolo kunnen innemen links achterin, Kongolo zou dan samen met van Beek het nieuwe centrale duo kunnen vormen. Lijkt me uitstekend voor de ontwikkeling voor van Beek en Kongolo. Dumpen: Verhoek, Goossens, als dat de basis elf zou worden. zou ik n plaats tussen de 7e en de 11e voorzien |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hoppa daar gaan we weer..El Ham Doei |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 - 21:30 schreef van geil het volgende:[..] als dat de basis elf zou worden. zou ik n plaats tussen de 7e en de 11e voorzien Ja zonder Mulder doe je mee voor de titel :-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Scheelt in ieder geval n punt of 10. minimaal. |
|
|
|