BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Nibke 7
 Nibke 7 - dinsdag 01 maart 2022 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2022 - 10:55 schreef Stylzz het volgende:
Til rendeert met andere mensen om m heen. En dat is dus ook meteen t probleem, die is een voetballer die beter wordt van betere voetballers om m heen, maar is dus niet in staat anderen beter te laten spelen.
Hendrix is op zich oké om in de selectie te hebben, kan veel plekken invullen, maar is op geen van deze plekken echt top. Maar geeft je wel de mogelijkheid om op een van die posities wel een top dubbele bezetting te krijgen.

Maar kopen moet je ze nooit.
We krijgen ze gratis.
kenny
 kenny - dinsdag 01 maart 2022 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2022 - 10:55 schreef Stylzz het volgende:
Til rendeert met andere mensen om m heen. En dat is dus ook meteen t probleem, die is een voetballer die beter wordt van betere voetballers om m heen, maar is dus niet in staat anderen beter te laten spelen.
Hendrix is op zich oké om in de selectie te hebben, kan veel plekken invullen, maar is op geen van deze plekken echt top. Maar geeft je wel de mogelijkheid om op een van die posities wel een top dubbele bezetting te krijgen.

Maar kopen moet je ze nooit.
je kan het ook omdraaien , als spits zijnde heb je een aardig probleem met Til achter je , die zal je nooit eens een steekbal geven of vrij voor de keeper zetten of door een goede combinatie mogelijkheden te krijgen
hendrix is opvulling , probleem is dat hij zich basis speler voelt
inderdaad nooit kopen , vind niet dat ze feyenoord sterker maken
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 01 maart 2022 - 19:08   quote  deeplink  
Ik vind het bij Hendrix wat vroeg om te oordelen.
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 01 maart 2022 - 19:22   quote  deeplink  
Maar je had nog 3 minuten, je dagelijkse 10 minuten forumklooien waren nog niet eens om.
kenny
 kenny - dinsdag 01 maart 2022 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2022 - 19:08 schreef FR-Henk het volgende:
Ik vind het bij Hendrix wat vroeg om te oordelen.
op basis hoe hij speelde bij psv en hoe hij speelde tegen AZ heb ik wel genoeg gezien , in eindhoven waren ze blij dat die russen er nog een aantal miljoen voor over hadden , ook in rusland waren ze blij dat hij vertrok dat zegt genoeg toch ?
pat
 pat - dinsdag 01 maart 2022 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2022 - 21:49 schreef kenny het volgende:

[..]

op basis hoe hij speelde bij psv en hoe hij speelde tegen AZ heb ik wel genoeg gezien , in eindhoven waren ze blij dat die russen er nog een aantal miljoen voor over hadden , ook in rusland waren ze blij dat hij vertrok dat zegt genoeg toch ?
Das waar, die onbezonnen karatatrap op onze gernot is zoals ik hendrix ken.
Die kijkt niet naar kleur en raakt het niet kwijt.

Ik vind hem eigenlijk tegen az door de mand vallen. Ik miste aursnes en dan hebbie niet best gespeeld
Geen versterking als bankzitter
van geil
 van geil - dinsdag 01 maart 2022 - 21:58   quote  deeplink  
Hendrix is gewoon terug in de tijd.
Frobin1974
 Frobin1974 - dinsdag 01 maart 2022 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2022 - 21:53 schreef pat het volgende:

[..]

Das waar, die onbezonnen karatatrap op onze gernot is zoals ik hendrix ken.
Die kijkt niet naar kleur en raakt het niet kwijt.

Ik vind hem eigenlijk tegen az door de mand vallen. Ik miste aursnes en dan hebbie niet best gespeeld
Geen versterking als bankzitter
Je zegt het goed. Feyenoord miste Aursnes, die jongen is al bij a onmisbaar. Hendrik snel laten gaan aan het einde van het seizoen.
Til, daar twijfel ik aan, is voetballend gewoon erg zwak, maar heeft ook zeker pluspunten. Misschien nog een jaar huren, liever niet, maar zeker niet kopen.
Op 10 zie ik liever een echte voetballer.
Zou fantastisch zijn als Feynoord voor volgend seizoen zo'n nummer 10 krijgt/haalt en een talentvolle nieuwe spits van een jaar of 23.

Verder hoop ik dat Senesi gaat verlengen, zodat we meer kunnen vangen.
Malacia gun ik wel een mooie transfer, ook goed voor Feyenoord.
Kokcu idem, gun hem een mooie transfer, is te vervangen en levert goed wat centen op.
Dessers weer terug naar België graag, ondanks de goede dingen die hij heeft gedaan.
Linssen mag stiekem ook van mij weg, zeker in deze vorm....
Azarkan, Balde, Bozenik en Conteh weg doen, Bannis verlengen en nog een jaar verhuren.
Toornstra bedanken of als wissel handhaven.
Rest behouden, al twijfel ik sterk aan onze 2e keeper, die het niet echt kan.

Prijs van het bier naar beneden en verder gaat het volgens mij wel goed op dit moment.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 maart 2022 - 07:28   quote  deeplink  
Verder gaat t wel goed zegt ie dan ;)
Leuv
 Leuv - woensdag 02 maart 2022 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2022 - 11:18 schreef kenny het volgende:

[..]

je kan het ook omdraaien , als spits zijnde heb je een aardig probleem met Til achter je , die zal je nooit eens een steekbal geven of vrij voor de keeper zetten of door een goede combinatie mogelijkheden te krijgen
hendrix is opvulling , probleem is dat hij zich basis speler voelt
inderdaad nooit kopen , vind niet dat ze feyenoord sterker maken
Ik weet niet welk soort voetbal je spelen wil maar een spits moet ook met de rug naar het doel kunnen spelen en kaatsen met de 10. De 10 moet niet alleen maar een steekbal spelen op de spits. Til is technisch misschien iets beperkt maar compenseert dit ruimschoots met zijn inzet en doelpunten. Beter dan Til kunnen wij niet betalen dus we mogen onze handen dichtknijpen als hij wil blijven. Je moet alleen af en toe ruimte voor hem creeren in het veld en dat is waar Slot sinds de winterstop toch aardig wat flaters heeft geslagen met het vleugellam maken van de rechterkant en het opstellen van Geertuida. De opbouw gaat nu veelal door het midden waardoor er geen looplijn voor Til meer is. Ik twijfel toch steeds meer aan het tactische vermogen van Slot.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 maart 2022 door Leuv --
Leuv
 Leuv - woensdag 02 maart 2022 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2022 - 21:58 schreef van geil het volgende:
Hendrix is gewoon terug in de tijd.
Precies. de 500K€ die het kost om hem een half jaar te kunnen huren is wederom weggegooid geld. En dan tel ik nog niets eens het komende jaar mee want we zijn er nog lang niet vanaf. Het resultaat met de huur van Hendrix is dat Toornstra minder komt te spelen en dus slecher wordt. Die kan je dus afschrijven. En dat Hendrix de jeugd met name Hartjes in de weg zit.
Zouden we dikker verloren hebben met Hartjes vraag ik mij dan af, of had hij die domme penalty niet veroorzaakt ?
De toegevoegde waarde van Hendrix is 0.
MMM
 MMM - woensdag 02 maart 2022 - 10:01   quote  deeplink  
Ik vind Hendrix ook niks maar kan me niet voorstellen dat een half jaar hem huren 5 ton kost. Niet eens in de buurt van dat bedrag denk ik.
Leuv
 Leuv - woensdag 02 maart 2022 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2022 - 10:01 schreef MMM het volgende:
Ik vind Hendrix ook niks maar kan me niet voorstellen dat een half jaar hem huren 5 ton kost. Niet eens in de buurt van dat bedrag denk ik.
Hij voetbalt niet voor minder dan 1M€ per jaar in ...land. Ik denk dat hij daar netto toch al snel het dubbele heeft. Met 500K€ aan salaris voor een half jaar denk ik dat ik toch dichtbij de waarheid zit.
van geil
 van geil - woensdag 02 maart 2022 - 12:21   quote  deeplink  
Ik denk zelfs veel te laag
kenny
 kenny - woensdag 02 maart 2022 - 12:24   quote  deeplink  
hendrix is weer zo'n typische feyenoord aankoop (huur) , al die spelers die het in het buitenland niet gered hebben halen wij maar er is er geen een die ons sterker gemaakt hebben , ook jahanbaks laat het nog niet zien al blijf ik bij hem wel de hoop houden dat hij op zijn niveau terug kan komen
bij hendrix is het dit en gaat nooit wat worden , ik hoop eens dat feyenoord er van leert na al die Narsing's en co

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 maart 2022 door kenny --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 maart 2022 - 12:31   quote  deeplink  
T is de vijver waar er nog moeten vissen.
Naast de verrassende versterkingen die we wel halen nu.
Daar hebben we wel al stappen gemaakt. Zo’n Wålemark bijvoorbeeld.
Maar ook Bassett, dat zijn dingen die je wilt zien. Hoe t uitpakt moet nog blijken
kenny
 kenny - woensdag 02 maart 2022 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2022 - 12:31 schreef Stylzz het volgende:
T is de vijver waar er nog moeten vissen.
Naast de verrassende versterkingen die we wel halen nu.
Daar hebben we wel al stappen gemaakt. Zo’n Wålemark bijvoorbeeld.
Maar ook Bassett, dat zijn dingen die je wilt zien. Hoe t uitpakt moet nog blijken
eens , er is geen geld en dan kom je bij die vijver uit , zelf zie ik liever dat je dan de jeugd meer kans geeft kampioen wordt je toch niet , we zijn weer in opbouw en zo creeren we toch weer meer waarde op het veld ook geef je een mooi signaal af naar de jeugd , dat ze zien weldegelijk kansen krijgen
ons aankoop beleid is dit jaar goed op hendrix na dan
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 02 maart 2022 - 12:58   quote  deeplink  
Hendrix was een 3e keus na eerdere feyenoordflirts met andere spelers, die afketsten.
De gedachte dat enige backup ervaring gewenst was zegt ook iets over de jeugd. Ze zijn nog niet zo ver.
Bovendien, je wilt om prijzen spelen zoals bv. halen 2e plek waarmee je ook CL gelden zou kunnen genereren. Is een stuk realistischer.
Hendrix is huur, een -mogelijk te gewaagde- tussenstap naar versterking selectie komend seizoen. Of mét Hendrix alreeds voorsorteren op een verdere stap nieuwe seizoen.

Het blijft verder vooral financieel in de marge opereren.
Leuv
 Leuv - woensdag 02 maart 2022 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2022 - 12:58 schreef FR-Henk het volgende:
Hendrix was een 3e keus na eerdere feyenoordflirts met andere spelers, die afketsten.
De gedachte dat enige backup ervaring gewenst was zegt ook iets over de jeugd. Ze zijn nog niet zo ver.
Bovendien, je wilt om prijzen spelen zoals bv. halen 2e plek waarmee je ook CL gelden zou kunnen genereren. Is een stuk realistischer.
Hendrix is huur, een -mogelijk te gewaagde- tussenstap naar versterking selectie komend seizoen. Of mét Hendrix alreeds voorsorteren op een verdere stap nieuwe seizoen.

Het blijft verder vooral financieel in de marge opereren.
Onzin !!!

Wålemark was derde keuze. Eerder gingen ze voor Veerman en daarna Bazoer maar schakelden al snel over naar Wålemark. Een heel andere speler en positie maar dit was wel de uitleg. Hendrix kwam echt uit de hoge hoge met geen enkele toegevoegde waarde. Dan liever de jeugd op die plek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 maart 2022 door Leuv --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 maart 2022 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2022 - 13:56 schreef Leuv het volgende:

[..]

Onzin !!!

Wålemark was derde keuze. Eerder gingen ze voor Veerman en daarna Bazoer maar schakelden al snel over naar Wålemark. Een heel andere speler en positie maar dit was wel de uitleg. Hendrix kwam echt uit de hoge hoge met geen enkele toegevoegde waarde. Dan liever de jeugd op die plek.
Nee geen onzin Wålemark was derde keuze qua geld uitgeven, dat hebben ze naar voren geschoven.
Hendrix was t noodverband voor die positie.
Leuv
 Leuv - woensdag 02 maart 2022 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2022 - 14:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee geen onzin Wålemark was derde keuze qua geld uitgeven, dat hebben ze naar voren geschoven.
Hendrix was t noodverband voor die positie.
Beter lezen jongen.
moa
 moa - woensdag 02 maart 2022 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2022 - 20:46 schreef van geil het volgende:

[..]

Helemaal niet natuurlijk.
Deze ellende moet gewoon stoppen.
Dat zou ook fantastisch zijn, maar gaat niet morgen gebeuren.
pat
 pat - zaterdag 05 maart 2022 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2022 - 14:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee geen onzin Wålemark was derde keuze qua geld uitgeven, dat hebben ze naar voren geschoven.
Hendrix was t noodverband voor die positie.
zo zie ik het ook, ff iets anders he...
hendrix is voor mij geen feyenoord speler maar als je hem transfervrij kan 'krijgen" je presteerd in die conf leauge, misschien kan je er dan ook nog wel wat doekoes aan overhouden...
zelfdce met til alhoewel ik denk dat je daar ook echt geld voor kan krijgen. voor noppes? geen probleem toch?

wat dachten we van de situatie van tonny, zelfde verhaal toch?
als je een beetje oplet nu kan je er geld aan verdienen of is mijn gedachte te simpel?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 maart 2022 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2022 - 13:56 schreef Leuv het volgende:

[..]

Onzin !!!

Wålemark was derde keuze. Eerder gingen ze voor Veerman en daarna Bazoer maar schakelden al snel over naar Wålemark. Een heel andere speler en positie maar dit was wel de uitleg. Hendrix kwam echt uit de hoge hoge met geen enkele toegevoegde waarde. Dan liever de jeugd op die plek.
Ook onzin!!!
En goed lezen: "Hendrix is een Nederlandse jongen, die de Eredivisie goed kent. En daar hebben wij behoefte aan. We wilden geen speler die nog aan alles moest wennen."
Aldus Slot in:
https://www.vi.nl/nieuws/slot-legt-uit-waarom-de-scepsis-rondom-hendrix-onterecht-is
van geil
 van geil - zaterdag 05 maart 2022 - 14:46   quote  deeplink  
Hendrix is gewoon een belachelijke keuze.
kenny
 kenny - zaterdag 05 maart 2022 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2022 - 14:46 schreef van geil het volgende:
Hendrix is gewoon een belachelijke keuze.
eens
Leuv
 Leuv - zaterdag 05 maart 2022 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2022 - 16:20 schreef kenny het volgende:

[..]

eens
+1
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 maart 2022 - 17:29   quote  deeplink  
1 eraf.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 05 maart 2022 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2022 - 17:29 schreef FR-Henk het volgende:
1 eraf.
2 erbij
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 maart 2022 - 17:40   quote  deeplink  
Haha, hebben we ook weer gehad.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 09 maart 2022 - 10:35   quote  deeplink  
VI meldt dat Senesi en Malacia hoog op het lijstje staan verkocht te worden. Beide willen ook graag een volgende stap maken. Sini en Kokcu zouden daarentegen nog (moeten) blijven.

Verhaal over Senesi en Malacia lijkt me logisch, Senesi heeft persoonlijk een minder seizoen en heeft nog altijd zijn contract niet verlengd dat na dit seizoen nog maar een jaartje doorloopt. Malacia is inmiddels al een aantal jaar een vaste kracht. Al vind ik dat hij aan de bal te weinig brengt.

Feyenoord moet ook financiële slagkracht creëren om stappen te kunnen maken. Een topspits zou bijvoorbeeld dit elftal heel veel helpen. En dat kost geld. Al zullen er ook vervangers voor degene die vertrekken gehaald moeten worden. En een (aanzienlijk) deel zal niet opnieuw uitgegeven kunnen worden, om de financiële positie van Feyenoord zelf enigszins op orde te brengen/houden.

Ik verwacht verder dat wanneer er een goed bod voor Sini en/of Kokcu komt dat ook die mogen vertrekken. Zeker die laatste lijkt goed in de markt te liggen.
MMM
 MMM - woensdag 09 maart 2022 - 10:58   quote  deeplink  
Sinisterra ook nog maar een contract t/m 2024.

Als je een leuk bedrag wil zou je hem komende zomer wel moeten verkopen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 09 maart 2022 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2022 - 10:58 schreef MMM het volgende:
Sinisterra ook nog maar een contract t/m 2024.

Als je een leuk bedrag wil zou je hem komende zomer wel moeten verkopen.
Wel het moment inderdaad, dus dat zit er ook een beetje aan te komen. Of verlengen uiteraard.

Maar ik denk dat er ook wel voldoende belangstelling voor Sini is. Voor allevier trouwens, al vraag ik me af hoeveel we er bij Senesi onder aan de streep gaan overhouden. Die was nog niet zo lang terug zeker een nieuw clubrecord waard. Maar dat zie ik niet zo gauw meer gebeuren. Ook gezien het feit dat we een flink bedrag aan zijn komst hebben uitgegeven, valt het misschien tegen wat we er uiteindelijk aan winst op maken.
MMM
 MMM - woensdag 09 maart 2022 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2022 - 11:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Wel het moment inderdaad, dus dat zit er ook een beetje aan te komen. Of verlengen uiteraard.

Maar ik denk dat er ook wel voldoende belangstelling voor Sini is. Voor allevier trouwens, al vraag ik me af hoeveel we er bij Senesi onder aan de streep gaan overhouden. Die was nog niet zo lang terug zeker een nieuw clubrecord waard. Maar dat zie ik niet zo gauw meer gebeuren. Ook gezien het feit dat we een flink bedrag aan zijn komst hebben uitgegeven, valt het misschien tegen wat we er uiteindelijk aan winst op maken.
Senesi ga je inderdaad niet veel meer op verdienen. Is ook wel echt tijd om te gaan voor hem.
kenny
 kenny - donderdag 10 maart 2022 - 10:42   quote  deeplink  
krabbendam noemde een paar aanvallende spelers om de voorhoede te versterken , maar deze mag van mij wel komen
https://www.youtube.com/watch?v=MSXyddUJ77g
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 12 maart 2022 - 06:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2022 - 22:07 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nou doel meer op zo’n Ihattaren Pipo.
Daar moet je eerst een half jaar psycholoog opzetten
Voor degenen die Feyenoord voor gek verklaarden:

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=401323
VVout
 VVout - zaterdag 12 maart 2022 - 07:59   quote  deeplink  
Haha, als je niet kunt rennen lees je op een Ajaks stuk.
van geil
 van geil - zondag 13 maart 2022 - 19:41   quote  deeplink  
Dessers optie lichten, al is het als 2de spits.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 maart 2022 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 13 maart 2022 - 19:45   quote  deeplink  
Een 2e spits voor 2.8 miljoen?
Dream on.
VVout
 VVout - zondag 13 maart 2022 - 19:45   quote  deeplink  
Zal moeilijk zat zijn er 1 spits bij te krijgen, maar ben ook nog geen fan de optie te lichten. Zonder alternatieven niet laten gaan.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 maart 2022 - 20:07   quote  deeplink  
En laat hem eens stoppen met dat gemekker
pat
 pat - zondag 13 maart 2022 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2022 - 19:45 schreef VVout het volgende:
Zal moeilijk zat zijn er 1 spits bij te krijgen, maar ben ook nog geen fan de optie te lichten. Zonder alternatieven niet laten gaan.
Dessers hoort gewoon niet bij ons,
En door

Das wel dit seizoen tog?
VVout
 VVout - zondag 13 maart 2022 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2022 - 22:29 schreef pat het volgende:

[..]

Dessers hoort gewoon niet bij ons,
En door

Das wel dit seizoen tog?
Een spits zoeken is zo eenvoudig niet, maar sta altijd open voor verbeteringen.
Nibke 7
 Nibke 7 - maandag 14 maart 2022 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2022 - 19:45 schreef FR-Henk het volgende:
Een 2e spits voor 2.8 miljoen?
Dream on.
Zou nog niet zo gek zijn, maar als je een betere weet voor minder zullen ze daar zeker voor open staan. Dessers brengt ons wel wat we van hem mogen verwachten.
Ik had hem in ieder geval niet hoger ingeschaald.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 14 maart 2022 - 18:23   quote  deeplink  
Jayson Ezeb, 15 jaar, spits. Spelert van Hammarby, komt waarschijnlijk naar Feyenoord.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 maart 2022 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 maart 2022 - 01:04 schreef Nibke 7 het volgende:

[..]

Zou nog niet zo gek zijn, maar als je een betere weet voor minder zullen ze daar zeker voor open staan. Dessers brengt ons wel wat we van hem mogen verwachten.
Ik had hem in ieder geval niet hoger ingeschaald.
Hij scoort 2 x in 2 wedstrijden.
Maar het houdt niet over.
van geil
 van geil - maandag 14 maart 2022 - 23:07   quote  deeplink  
Haha, bijna topscorer van de club, in weinig minuten.
13 goals in 1167 minuten , dat gemiddelde haalden v Persie en Pelle zelfs niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2022 door van geil --
van geil
 van geil - dinsdag 15 maart 2022 - 18:55   quote  deeplink  
Feyenoord op zoek naar een nieuwe keeper
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 15 maart 2022 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2022 - 18:55 schreef van geil het volgende:
Feyenoord op zoek naar een nieuwe keeper
Ruiter?
MMM
 MMM - dinsdag 15 maart 2022 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2022 - 19:16 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Ruiter?
Brrrr

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5398941