BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
moa
 moa - vrijdag 25 maart 2022 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2022 - 13:39 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Mooi, dus ook de grote clubs kijken nu naar ons.
Dat is wel eens anders geweest.
Wie is de laatste die naar een echt grote club ging? De Vrij? Karsdorp? (Roma/Lazio)

Castaignos Inter?
Berghuis Ajax :(
Nibke 7
 Nibke 7 - vrijdag 25 maart 2022 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2022 - 13:38 schreef moa het volgende:

[..]

Als hij voor Feyenoord had willen spelen had hij gewoon een contract moeten tekenen toen hij 16 werd. Lekker weg blijven.

Doe mij maar Dessers/Linssen die geven 100%.
Hij kreeg geen contract aangeboden omdat Feyenoord weer eens op zwart zaad zat!(en zit)
moa
 moa - vrijdag 25 maart 2022 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2022 - 13:44 schreef Nibke 7 het volgende:

[..]

Hij kreeg geen contract aangeboden omdat Feyenoord weer eens op zwart zaad zat!(en zit)
Nee joh, weggekaapt door Bayern München uit de Feyenoord jeugd, een jaar daarvoor trouwens bij Ado. Gewoon een familie die het geld niet kan weerstaan zoals zo velen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 25 maart 2022 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2022 - 13:44 schreef moa het volgende:

[..]

Berghuis Ajax :(
ik heb niet genoeg middelvingers voor dit antwoord ;-)
VVout
 VVout - vrijdag 25 maart 2022 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2022 - 10:19 schreef pat het volgende:
Zirkzee??? Ik zou ver willen gaan voor hem. Wil voetballen en niet persee bij bayern.
13 goals 7 assist in belgie en een cotract tot 2023

Simpel tog, die zoeken we

Kom op zirkzee of dessers/nelson?
Tuurlijk, geschatte marktwaarde 8 miljoen en interesse van diverse clubs. Een echt Feyenoord target als je graag je moeite in kansloze missies wilt steken.
moa
 moa - vrijdag 25 maart 2022 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2022 - 14:09 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik heb niet genoeg middelvingers voor dit antwoord ;-)
Haha sorry ik moest hem maken, juiste antwoord moet zijn Karsdorp/Roma Kongolo/Monaco.
pat
 pat - vrijdag 25 maart 2022 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2022 - 13:38 schreef moa het volgende:

[..]

Als hij voor Feyenoord had willen spelen had hij gewoon een contract moeten tekenen toen hij 16 werd. Lekker weg blijven.

Doe mij maar Dessers/Linssen die geven 100%.
Nou zelfs nu is het geen feest te voetballen op je 16de, belofte 11tal of o21, bij feyenoord.
We spelen bijna niet op niveau.
Daarnaast en als je op zon contract kan tekenen en op je 16de bijna of helemaal financieel zeker ben en de houding van feyenoord werkt ook nog tegen dan zou ik ook gegaan zijn.

Hij is 22… dessers 26, op ze top en linssen bijna 30. Nooit zullen die meer opleveren dan zirkzee. Tis iets te kort door de bocht.
pat
 pat - vrijdag 25 maart 2022 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2022 - 14:33 schreef VVout het volgende:

[..]

Tuurlijk, geschatte marktwaarde 8 miljoen en interesse van diverse clubs. Een echt Feyenoord target als je graag je moeite in kansloze missies wilt steken.
Ik vraag het me tog af hoor
moa
 moa - vrijdag 25 maart 2022 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2022 - 14:39 schreef pat het volgende:

[..]

Nou zelfs nu is het geen feest te voetballen op je 16de, belofte 11tal of o21, bij feyenoord.
We spelen bijna niet op niveau.
Daarnaast en als je op zon contract kan tekenen en op je 16de bijna of helemaal financieel zeker ben en de houding van feyenoord werkt ook nog tegen dan zou ik ook gegaan zijn.

Hij is 22… dessers 26, op ze top en linssen bijna 30. Nooit zullen die meer opleveren dan zirkzee. Tis iets te kort door de bocht.
Dessers en Linssen zijn inderdaad sportief en financieel waarschijnlijk minder aantrekkelijk. Ik zou zelf geen geld spenderen aan een speler die zich op zijn 16e al te goed voelde voor een topclub als Feyenoord.
Frobin1974
 Frobin1974 - vrijdag 25 maart 2022 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2022 - 13:39 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Mooi, dus ook de grote clubs kijken nu naar ons.
Dat is wel eens anders geweest.
Wie is de laatste die naar een echt grote club ging? De Vrij? Karsdorp? (Roma/Lazio)

Castaignos Inter?
Dat zijn er bar weinig inderdaad. Van Persie en Kuyt de laatste 2 die naar echt grote clubs zijn gegaan. De Vrij natuurlijk nu ook bij een grote club en vorig jaar de beste verdediger van de Serie A. Karsdorp ook steeds beter bij AS Roma. Daarna kom je al gauw uit bij Diemers die bij Hannover zit.....
Frobin1974
 Frobin1974 - vrijdag 25 maart 2022 - 17:25   quote  deeplink  
Wijnaldum, maar die zat eerst nog bij psv...
Gullit, idem :-)
Maar kan je nagaan wat een geld wij niet vangen en andere clubs wel, droevig.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 25 maart 2022 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2022 - 11:32 schreef Leuv het volgende:
Ik heb gewoon vertrouwen in Bannis. Je moet er alleen mee aan het werk gaan.
Ik heb ook vertrouwen in Azarkan ter vervanging van Nelson alleen moet je hier ook mee aan het werk gaan. Volgens mij is dit juist wat Feyenoord niet wil, het moet maar komen aanwaaien maar er echt moeite voor doen heb ik ze nog nooit zien doen.
Hier zie ik nou echt de logica niet in.
Waarom zou Feyenoord daar niet mee aan het werk zijn geweest?
Wat presteert Bannis nou eigenlijk bij Nac?
Azarkan doet het beduidend beter....Bij Excelsior...
Leuv
 Leuv - vrijdag 25 maart 2022 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2022 - 18:34 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hier zie ik nou echt de logica niet in.
Waarom zou Feyenoord daar niet mee aan het werk zijn geweest?
Wat presteert Bannis nou eigenlijk bij Nac?
Azarkan doet het beduidend beter....Bij Excelsior...
Misschien moet je je dan eens verdiepen in welke kansen <21 en <19 krijgen bij ons. Ze worden niet voor niets verhuurd omdat Feyenoord ze de kans niet kan of wil bieden. En dan spelen ze nu dus op een veel lager niveau en erger nog ze trainen op een nog veel lager niveau dan we eigenlijk zouden willen.

Bannis is 19 en dan zeggen we ons vertrouwen er al in op ? Nou nee dat gaat mij echt te ver, we moeten er juist tijd in steken en iets van maken. Ik ben wel voor een 36 of 40 urige werkweek voor dit soort talenten en ze dan ook werkelijk optrainen maar ja dit zal wel vloeken in de kerk hier zijn.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 25 maart 2022 - 19:36   quote  deeplink  
Als t zulke talenten zouden zijn is dat niet nodig.
Dit zijn marginale voetballers. Wordt nooit wat
van geil
 van geil - vrijdag 25 maart 2022 - 20:06   quote  deeplink  
Dat moet je ze niet verhoeren.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 25 maart 2022 - 20:07   quote  deeplink  
Ik denk ook dat t op hoop van zegen is.
Nibke 7
 Nibke 7 - vrijdag 25 maart 2022 - 20:57   quote  deeplink  
Net nog ff naar Jong Oranje zitten kijken, tjonge jonge wat was dat slecht zeg.
Zirkzee speelde de hele wedstrijd, maar dat was ook drie keer niks. Denk niet dat Slot van zo'n soort spits gecharmeerd is.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 25 maart 2022 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2022 - 19:23 schreef Leuv het volgende:

[..]

Misschien moet je je dan eens verdiepen in welke kansen <21 en <19 krijgen bij ons. Ze worden niet voor niets verhuurd omdat Feyenoord ze de kans niet kan of wil bieden. En dan spelen ze nu dus op een veel lager niveau en erger nog ze trainen op een nog veel lager niveau dan we eigenlijk zouden willen.

Bannis is 19 en dan zeggen we ons vertrouwen er al in op ? Nou nee dat gaat mij echt te ver, we moeten er juist tijd in steken en iets van maken. Ik ben wel voor een 36 of 40 urige werkweek voor dit soort talenten en ze dan ook werkelijk optrainen maar ja dit zal wel vloeken in de kerk hier zijn.
Misschien je ook eens afvragen of we de laatste 6-8 jaar nog wel goede lichtingen jeugd hebben gehad. En dito resultaten.
van geil
 van geil - vrijdag 25 maart 2022 - 21:31   quote  deeplink  
Goede lichtingen bestaan eigenlijk niet eens,daar het geen natuurlijke aanwas is zoals bij een vereniging.
Dat gaat er dus iets goed fout met het aantrekken van,en/of doorontwikkelen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 25 maart 2022 - 21:42   quote  deeplink  
Dat was al bekend. Dit duurt nog een paar jaar. Dus de lichting die we nu aan t verhuren zijn en t gros van O21 is t eigenlijk niet
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 25 maart 2022 - 21:52   quote  deeplink  
Lees dit (nog) maar eens.Of niet.
Helder, herkenbaar stuk.
5 jaar beste Jeugdopleiding, Koeman heeft veel eigen talent ook kans gegeven. Daarna, zeg maar 2012/2013 is de opleiding ingezakt naar een ouderwets, achterhaald geheel met sleetse, beperkte visie, en minder kans op doorontwikkeling.
En jazeker, het laten liggen van de voetbalpiramide was een misser.
Een goede lichting lever je als opleiding. Die kans is groter naarmate je breder en moderner bent ingericht met heldere visie, goed beleid, goede staf, innoverend, vooruitstrevend.
Dat heeft AZ al eerder beter begrepen.

https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/377530/het-merkwaardige-verloop-van-de-jeugdopleiding-van-feyenoord/
van geil
 van geil - vrijdag 25 maart 2022 - 22:24   quote  deeplink  
Koeman deed t uit noodzaak.
En eigenlijk moet dat de norm misschien wel zijn.
Kijk naar AZ , poen zat, maar gewoon inzetten op jeugd.
Het missen van de voetbalpiramide was de blunder van de eeuw.
Maar het aantrekken van bijvoorbeeld Diemers en Joris ook.
Die zijn in de basis echt slechter als bijvoorbeeld Hartjes, en zo zijn er wel meer.
Maar als je t laat stagneren, ja, dan komt het er nooit uit.
Leuv
 Leuv - zaterdag 26 maart 2022 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2022 - 21:52 schreef FR-Henk het volgende:
Lees dit (nog) maar eens.Of niet.
Helder, herkenbaar stuk.
5 jaar beste Jeugdopleiding, Koeman heeft veel eigen talent ook kans gegeven. Daarna, zeg maar 2012/2013 is de opleiding ingezakt naar een ouderwets, achterhaald geheel met sleetse, beperkte visie, en minder kans op doorontwikkeling.
En jazeker, het laten liggen van de voetbalpiramide was een misser.
Een goede lichting lever je als opleiding. Die kans is groter naarmate je breder en moderner bent ingericht met heldere visie, goed beleid, goede staf, innoverend, vooruitstrevend.
Dat heeft AZ al eerder beter begrepen.

https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/377530/het-merkwaardige-verloop-van-de-jeugdopleiding-van-feyenoord/
Ik begrijp niet wat je hier nu precies mee wil vertellen want ik zeg precies hetzelfde.
Je moet er tijd, energie en moeite in steken en niet een jongen van 19 nu al afschrijven.
Daarom Fran Sol, die is 30 en kan mooi 2 jaar in de spits fungeren met Bannis achter zich.
In die 2 jaar moet je Bannis klaarstomen. Zelf zou je dit beter moeten kunnen dan een NAC waar hij op een
lager niveau traint
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 26 maart 2022 - 10:39   quote  deeplink  
Bekijk het optreden van Bannis.........ik ben er nog steeds niet achter of dit een ( top) spits is
Weinig agressie, geen killer mentaliteit dat laatste is niet trainbaar.
Feyenoord heeft behoefte aan een spits waar je bang van wordt als verdediger.
Type Linssen ( maar dan groter) een echte zgn klerelijer
Die zou op de Nederlandse velden furore maken ...maar wie.
Ik zou in Afrika of de Franse competitie kijken ...daar lopen ze wel ( betaalbaar ???????)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 maart 2022 door piet de paler --
Frobin1974
 Frobin1974 - zaterdag 26 maart 2022 - 11:19   quote  deeplink  
Ja, ga in zulke competities kijken, maar jongens hou op met de 30 jarige Fran Sol. Nooit aan beginnen, je gooit je hele filosofie overboord. Bannis geef ik nog wel voordeel van de twijfel, die moet je ook volgend seizoen verhuren, liefst aan een club die ook aanvallend speelt met pressie.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 26 maart 2022 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 maart 2022 - 08:54 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ik begrijp niet wat je hier nu precies mee wil vertellen want ik zeg precies hetzelfde.
Je moet er tijd, energie en moeite in steken en niet een jongen van 19 nu al afschrijven.
Daarom Fran Sol, die is 30 en kan mooi 2 jaar in de spits fungeren met Bannis achter zich.
In die 2 jaar moet je Bannis klaarstomen. Zelf zou je dit beter moeten kunnen dan een NAC waar hij op een
lager niveau traint
Allereerst is er de laatste jaren een frisse wind gaan waaien in de jeugdopleiding. Daarmee is nietkeihard te beweren dat er te weinig geïnvesteerd wordt in ontwikkeling talent.
Koeman had talenten. Die braken door. Toe was de opleiding al aan het inzakken.
pat
 pat - zaterdag 26 maart 2022 - 12:02   quote  deeplink  
Bannis, kom op
Vente, nee echt niet
Conteh bij dort?
Azarkan is een kabouter

Kansen geven? Nee hoe kan je nou zeggen dat die het BETER zullen gaan doen.
Slot heeft ook hun kansen gegeven, als die goed genoeg waren zaten ze erbij zoals milambo en hartjes waar je wel ziet dat er pit in zit en die naujoks maakte een goede scherpe treffer… om dan fran sol te noemen leuv, nee zo dost weer of van wolfswinkel…

Dan danninga halen met dessers ervoor maar niet de bovenstaande opties
Of een type dessers…

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 maart 2022 door pat --
kenny
 kenny - zaterdag 26 maart 2022 - 12:17   quote  deeplink  
bannis komt te kort kan wederom geen potten breken bij nac
vente is al verkocht
conteh moeilijk , heeft een kwaliteit dat hij razendsnel is , zijn nadeel super blessure gevoelig
azarkan ook lastig , kan goed voetballen heeft een uitmuntende techniek maar komt denk te kort voor het niveau wat feyenoord nastreeft
bozenik , geen zicht meer op maar op basis wat hij heeft laten zien komt hij te kort
linssen is een harde werker maar geen speler voor feyenoord
dessers zie linssen

het lijkt mij als je de bezem erdoor haal er toch ruimte is om een goede spits aan te trekken
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 26 maart 2022 - 14:08   quote  deeplink  
Alles wat we verhuurd hebben kun je beter zo verkopen.
pat
 pat - zaterdag 26 maart 2022 - 14:32   quote  deeplink  
En hoe ist met eab? Die was wel ok
Rest ben ik het eens met kenny.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 26 maart 2022 - 14:38   quote  deeplink  
Komt ook tekort
Frobin1974
 Frobin1974 - zaterdag 26 maart 2022 - 15:03   quote  deeplink  
De 3 berichten hierboven vatten het goed samen denk ik.
Het is gewoon niet goed genoeg, probeer ze te verkopen, maak daardoor ruimte in het salarishuis en creëer weer een klein beetje budget.
Ga voor een spits en een nummer 10 die minimaal het niveau van Feyenoord hebben. Hou de rest en je heb echt een goed team. Uiteraard Hendrix weg. Til overnemen voor een appel en een ei....of daar ook met jeugd gaan voetballen of onze Amerikaan.

Voor het creëren van wat geld kan Senesi verkocht worden, rest zou ik allemaal proberen te behouden en zelfs hun contracten op te waarderen!!

In de jeugd van nu lopen echt wel weer een aantal goede talenten, maar hoe gaat dat straks als ze in de onder 21 komen te voetballen.....dat is geen lekkere motivatie, daar ligt het grootste probleem binnen Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 maart 2022 door Frobin1974 --
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 26 maart 2022 - 17:38   quote  deeplink  
Als ze nog kleuter zijn moet je eigenlijk beginnen met de ontwikkeling.
Veel zijn dat station gepasseerd, ook al hebben ze die lengte nog wel.
Leuv
 Leuv - zondag 27 maart 2022 - 10:16   quote  deeplink  
Hoeveel heeft Vente er eigenlijk al in liggen dit seizoen ?
Ik heb wel vertrouwen in Bannis, Azarkan en had dit ook in Vente.
Jullie juichen maar mooi voor die Dessers. Ik doe er niet aan mee. Een blinde vink ziet nog dat die er geen pepernoot van kan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 maart 2022 door Leuv --
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 maart 2022 - 10:22   quote  deeplink  
Klopt. En die andere drie ook niet. T is allemaal niet t niveau waar je naartoe wil
VVout
 VVout - zondag 27 maart 2022 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 maart 2022 - 10:22 schreef Stylzz het volgende:
Klopt. En die andere drie ook niet. T is allemaal niet t niveau waar je naartoe wil
Wij hoeven ook nergens naartoe, zij moeten er met de opleiding er aan werken om naar het gewenste niveau te komen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 maart 2022 - 11:04   quote  deeplink  
Daar is men nu mee gestart, maar dat is voor alles nu ouder dan 18 a 19 helaas een beetje te laat.
Leuv
 Leuv - zondag 27 maart 2022 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 maart 2022 - 11:04 schreef Stylzz het volgende:
Daar is men nu mee gestart, maar dat is voor alles nu ouder dan 18 a 19 helaas een beetje te laat.
Dus bij 18 of 19 houd het op en wordt er geen progressie meer gemaakt ?
Frobin1974
 Frobin1974 - zondag 27 maart 2022 - 12:19   quote  deeplink  
Nee, die zitten al aan het einde van de jeugdopleiding
VVout
 VVout - zondag 27 maart 2022 - 12:52   quote  deeplink  
Niet kaarten of takkebossen als je in O21 speelt zou ik zeggen. Dan kan je ze beter maar de laan uitsturen ook.
Frobin1974
 Frobin1974 - zondag 27 maart 2022 - 12:58   quote  deeplink  
https://www.instagram.com/p/CbmWqnVgZwL/?utm_medium=copy_link
Frobin1974
 Frobin1974 - zondag 27 maart 2022 - 12:59   quote  deeplink  
Weer een spits, jong, uit Zweden op proef.
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 maart 2022 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 maart 2022 - 11:43 schreef Leuv het volgende:

[..]

Dus bij 18 of 19 houd het op en wordt er geen progressie meer gemaakt ?
Marginaal nog ja.
Een laatbloeier hier en daar wel, maar merendeel weet je dan al lang wel of t potentie top heeft of middelmatig blijft.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 27 maart 2022 - 21:08   quote  deeplink  
Joshua Zirkzee terug halen. Slot maakt spelers beter vandaar vetrouwen er in.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 27 maart 2022 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 maart 2022 - 10:16 schreef Leuv het volgende:
Hoeveel heeft Vente er eigenlijk al in liggen dit seizoen ?
Ik heb wel vertrouwen in Bannis, Azarkan en had dit ook in Vente.
Jullie juichen maar mooi voor die Dessers. Ik doe er niet aan mee. Een blinde vink ziet nog dat die er geen pepernoot van kan.
Juich jij voor die andere 3.
Maak maar eens duidelijk wat tot op heden heeft gemaakt dat we voor hen moeten gaan juichen.
Dessers, ach het scoort, maar het de transfersom niet waard.
pat
 pat - maandag 28 maart 2022 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 maart 2022 - 22:11 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Juich jij voor die andere 3.
Maak maar eens duidelijk wat tot op heden heeft gemaakt dat we voor hen moeten gaan juichen.
Dessers, ach het scoort, maar het de transfersom niet waard.
Henkie heeft hier gewoon gelijk leuv.
Geeft es aan waarom?
MMM
 MMM - dinsdag 29 maart 2022 - 07:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 maart 2022 - 10:16 schreef Leuv het volgende:
Hoeveel heeft Vente er eigenlijk al in liggen dit seizoen ?
Ik heb wel vertrouwen in Bannis, Azarkan en had dit ook in Vente.
Jullie juichen maar mooi voor die Dessers. Ik doe er niet aan mee. Een blinde vink ziet nog dat die er geen pepernoot van kan.
Triest.
VVout
 VVout - dinsdag 29 maart 2022 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 - 07:44 schreef MMM het volgende:

[..]

Triest.
Tsja, ik juich voor iedereen die scoort voor Feyenoord. Zelf als de tegenpartij dat doet krijgen ze nog een luid applaus :)
pat
 pat - dinsdag 29 maart 2022 - 14:45   quote  deeplink  
Iedereen juicht voor feyenoord tog vvout, toen dessers kwam was ik niet blij maar ik juig ook voor hem tijdens en na.
Heeft verder niks met de spelers te maken maar het wordt gelezen op een andere manier als werkelijk ALLES wat je zegt in het negatieve wordt getrokken. Bij mij is dat andersom haha

Nog steeds las ik geen enkele uitleg van leuv.
Wss omdat het er gewoon niet is.

Toegeven dat je het verkeerd zag is ook uniek hier…

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 maart 2022 door pat --
pat
 pat - dinsdag 29 maart 2022 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 - 15:48 schreef RenatoBos het volgende:
Pffffff haha hihi lol..
Gemeld

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5951578