BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MightyAce
 MightyAce - donderdag 05 mei 2022 - 23:45   quote  deeplink  
Orkun Kökcü zou rond zijn met een club uit Italië. Met dat opmerkelijke nieuws kwam zijn voormalig trainer Zeljko Petrovic kort na het bereiken van de Conference League-finale op RTV Rijnmond. Om welke club het gaat, zei hij daarbij niet.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 05 mei 2022 - 23:47   quote  deeplink  
As Roma? Die schijnen nogal gecharmeerd te zijn van onze jeugdopleiding...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 05 mei 2022 - 23:47   quote  deeplink  
En Feyenoord krijgt hoeveel??
MightyAce
 MightyAce - donderdag 05 mei 2022 - 23:50   quote  deeplink  
Onbekend.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 05 mei 2022 - 23:54   quote  deeplink  
Het gaat niet om een topclub blijkbaar, dus Inter, Napoli, AC Milan (die strijden voor de titel) vallen af. Juve ook. Dus AS Roma, Lazio of Atalanta? Die liggen qua niveau en transfersom het meest voor de hand. Evt clubs als Fiorentina, Sassuolo of Torino, dat zijn ook clubs uit de middenmoot die omhoog kunnen kijken. De rest lijkt me niet zo interessant voor hem, die laatste 3 zijn m.i. al randje.

Anyway, subtop Italië lijkt me een hele goede stap voor hem.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 06 mei 2022 - 00:07   quote  deeplink  
Feyenoord Transfermarkt
@FeyenoordTM

Mijn info is dat er nog niets concreets loopt rond Orkun Kökçü.

--------------------------

Als je bovenstaand bericht mag geloven, is de interesse uit Italië in Kokcu (nog) niet concreet. Tis trouwens ook wel een beetje aandachtsziek als je als Petrovic zijnde zo'n nieuwtje op zo'n moment gaat brengen.

Lijkt erop dat Petrovic gebeld is door een club om info op te vragen over Kokcu, maar dat er nog knopen moeten worden doorgehakt. Kokcu heeft ook altijd gezegd dat hij niet alles wil weten wat er speelt, dus het zo in dat kader ook logischer zijn om na dit seizoen een beslissing te maken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 06 mei 2022 - 00:18   quote  deeplink  
Ligt voor de hand dat Petrovic door een andere Joegoslaaf is gebeld. Er is een Serviër trainer bij Bologna en Kroaat bij Verona en Torino, zijn allen middenmoters.

Bologna ligt het meest voor de hand, die trainer is van dezelfde leeftijd en hij en Petrovic hebben nog samen in het nationale elftal van Joegoslavië gespeeld. Tis ook wel een club dat serieuze bedragen uitgeeft af en toe. Denk als het een van deze clubs betreft (pure speculatie natuurlijk) dat Kokcu wel wat hoger kan mikken.

Maar goed, ik geloof dat zo'n beetje de hele serie A al eens in verband met hem gebracht is, hij heeft wat te kiezen denk ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 mei 2022 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 06 mei 2022 - 00:28   quote  deeplink  
Kokcu ontkent zelf ook trouwens, geeft aan dat zijn vader die contacten doet, niet hijzelf.
ras
 ras - vrijdag 06 mei 2022 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2022 - 16:00 schreef yoghurt17 het volgende:

[..]

Ik Denk dat Kocku ook wel voor 25 gaat.. al met al dus 93 miljoen euro. Dat zou het voor ons toch eindelijk mogelijk maken wat leuke aankopen te doen.
Interessante spelers zijn Dessers uiteraard (4 mln) Bazoer (transvervrij) Piroe ( 3 mln, heeft er 22 in liggen in de championship), openda ( transfervrij), Ejuke ( moet 9 mln kosten maar wellicht is er iets nogelijk gezien de situatie in rusland. Weet iemand dan nog een goeie vervanger voor kocku en Malacia..?
Ter aanvulling zie ik dat Danilho Doekhi na 30 juni 2022 ook transfervrij is en Ahmed Touba voor een niet al te hoge transfersom is op te halen.
kenny
 kenny - vrijdag 06 mei 2022 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2022 - 12:34 schreef ras het volgende:

[..]

Ter aanvulling zie ik dat Danilho Doekhi na 30 juni 2022 ook transfervrij is en Ahmed Touba voor een niet al te hoge transfersom is op te halen.
touba zou inderdaad een leuke vervanger zijn voor senesi , kost weinig kent de nederlandse competitie en kan aardig voetballen is nog jong en kan nog beter worden
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 07 mei 2022 - 18:50   quote  deeplink  
Al eerder langsgefietst, nu weer:

Feyenoord is nog altijd actief aan het scouten in Noorwegen. De Rotterdammers namen eerder al Marcus Pedersen en Fredrik Aursnes over van Molde FK en zien nu opnieuw een interessante speler lopen.

Volgens het Noorse VG heeft Feyenoord de 23-jarige aanvaller Ola Brynhildsen op de korrel. De linksbuiten is door de scouting al een aantal keer live bekeken. Molde-directeur Ole Erik Stravum bevestigt de belangstelling voor de aanvaller. Ook Anderlecht en Trabzonspor zijn geïnteresseerd.

''Er is tot nu toe niets concreet, maar het is niet meer dan normaal dat clubs een aantal van onze spelers op de radar heeft'', reageert Stravum op de scouts die aanwezig zijn. Brynhildsen heeft nog een contract tot medio 2024 bij Molde FK en speelde tot nu toe zeven interlands voor Jong Noorwegen.
van geil
 van geil - zondag 08 mei 2022 - 22:36   quote  deeplink  
Geert en Malacia worden de echte melkkoeien.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 08 mei 2022 - 23:00   quote  deeplink  
Quatsch.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 09 mei 2022 - 01:08   quote  deeplink  
Ze.moeten Sepp van den Berg halen indien Geertruida vertrekt. Ik denk niet dat het zover zal/kan komen, maar ik zou het wel weten
Prima speler met potentie.
kriebel70
 kriebel70 - maandag 09 mei 2022 - 07:35   quote  deeplink  
goh , had ik maar 50% zekerheid dat Geert vertrekt, strik er om en op de fiets wegbrengen .
MightyAce
 MightyAce - maandag 09 mei 2022 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2022 - 07:35 schreef kriebel70 het volgende:
goh , had ik maar 50% zekerheid dat Geert vertrekt, strik er om en op de fiets wegbrengen .
Een succesvolle speler uit de eigen jeugd, heb ookn twijfels gehad maar Geert is echt wel goed
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 mei 2022 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2022 - 08:03 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Een succesvolle speler uit de eigen jeugd, heb ookn twijfels gehad maar Geert is echt wel goed
De eerste helft gisteren was wel heel vreselijk hoor.
kriebel70
 kriebel70 - maandag 09 mei 2022 - 08:48   quote  deeplink  
ja was verschrikkelijk, liep onder de bal door en deed werkelijk niks , en dat en paar keer achter elkaar . 2e helft was idd beter ..
piet de paler
 piet de paler - maandag 09 mei 2022 - 19:43   quote  deeplink  
We krijgen volgens mij ook ietwat geld uit de transfer van st Juste
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 mei 2022 - 20:31   quote  deeplink  
Spiegels en kralen
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 10 mei 2022 - 05:02   quote  deeplink  
Misschien Lukoki halen als Nelson weg gaat..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 mei 2022 - 07:33   quote  deeplink  
Danilo waarschijnlijk inderdaad naar Feyenoord
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 mei 2022 - 07:33   quote  deeplink  
Danilo waarschijnlijk inderdaad naar Feyenoord
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 10 mei 2022 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2022 - 07:33 schreef Stylzz het volgende:
Danilo waarschijnlijk inderdaad naar Feyenoord
Dan heb je met Dessers erbij de spits positie gevuld
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 mei 2022 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2022 - 07:55 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Dan heb je met Dessers erbij de spits positie gevuld
Dat zou goed kunnen. Zijn twee verschillende spitsen
MMM
 MMM - dinsdag 10 mei 2022 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2022 - 07:33 schreef Stylzz het volgende:
Danilo waarschijnlijk inderdaad naar Feyenoord
Ik word er niet blij van.
MMM
 MMM - dinsdag 10 mei 2022 - 08:48   quote  deeplink  
Ik vind dat als je Dessers wilt behouden dat je een speler moet halen die meer potentie heeft dan Dessers. Ik vind Danilo dat niet echt hebben.

Geld zal vast een rol spelen dat ze hem daarom nemen, gratis. Heb je voor 4 miljoen twee spitsen.
Leuv
 Leuv - dinsdag 10 mei 2022 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2022 - 07:33 schreef Stylzz het volgende:
Danilo waarschijnlijk inderdaad naar Feyenoord
Top.
Fantastische spits voor ons. Nu snel die Dessers terugsturen, Seuntjes erbij als 2e spits en verder bouwen aan het elftal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2022 door Leuv --
MMM
 MMM - dinsdag 10 mei 2022 - 08:57   quote  deeplink  
Dessers willen lozen en dan komen met Seuntjes..
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 10 mei 2022 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2022 - 20:31 schreef Stylzz het volgende:
Spiegels en kralen
Kun je geiten voor kopen, en met geiten vrouwe, en. Met vrouwen geld en met geld ahahaha
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 mei 2022 - 09:57   quote  deeplink  
Cirkeleconomie
Leuv
 Leuv - dinsdag 10 mei 2022 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2022 - 08:57 schreef MMM het volgende:
Dessers willen lozen en dan komen met Seuntjes..
4M€ tov 1M€ lijkt me dan toch vrij duidelijk.
MMM
 MMM - dinsdag 10 mei 2022 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2022 - 10:53 schreef Leuv het volgende:

[..]

4M€ tov 1M€ lijkt me dan toch vrij duidelijk.
Waarom wel een miljoen weggooien? Seuntjes is totaal niet goed genoeg natuurlijk.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 10 mei 2022 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2022 - 11:02 schreef MMM het volgende:

[..]

Waarom wel een miljoen weggooien? Seuntjes is totaal niet goed genoeg natuurlijk.
Niks geleerd van Diemers blijkbaar
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 mei 2022 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2022 - 11:10 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Niks geleerd van Diemers blijkbaar
Dessers is een gelijke gok. Maar vier keer zo duur.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 10 mei 2022 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2022 - 12:01 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dessers is een gelijke gok. Maar vier keer zo duur.
Het verschil tussen Seuntjes en Dessers is zo belachelijk groot
VVout
 VVout - dinsdag 10 mei 2022 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2022 - 08:43 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik word er niet blij van.
We zien wel hoe de posters de deur uitvliegen volgend jaar, of niet misschien.
Leuv
 Leuv - dinsdag 10 mei 2022 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2022 - 12:22 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Het verschil tussen Seuntjes en Dessers is zo belachelijk groot
3M€ inderdaad
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 mei 2022 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2022 - 12:22 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Het verschil tussen Seuntjes en Dessers is zo belachelijk groot
Dat vind ik echt TOTAAL niet dus. Dessers heeft echt hetzelfde niveau.
Zo'n Seuntjes kan dat bij ons ook.
VVout
 VVout - dinsdag 10 mei 2022 - 13:17   quote  deeplink  
Na sorry, Seuntjes is 30 jaar en raak je op zekers nooit meer aan de straatstenen kwijt. Moet niet gekker worden. Als die wordt gehaald is ie hooguit goed voor de omzet van de kroketten.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 mei 2022 - 15:42   quote  deeplink  
Voor dat miljoen hoeft dat ook niet. Maar ik heb ze liever allebei niet
Leuv
 Leuv - dinsdag 10 mei 2022 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2022 - 13:17 schreef VVout het volgende:
Na sorry, Seuntjes is 30 jaar en raak je op zekers nooit meer aan de straatstenen kwijt. Moet niet gekker worden. Als die wordt gehaald is ie hooguit goed voor de omzet van de kroketten.
Is wel iemand die niet verzaakt en niet zeurt wanneer hij op de bank moet plaats nemen.
Je moet beleid voeren en daarbij horen nou eenmaal spelers die gezien hun leeftijd een andere positie in een elftal hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2022 door Leuv --
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 10 mei 2022 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2022 - 16:37 schreef Leuv het volgende:

[..]

Is wel iemand die niet verzaakt en niet zeurt wanneer hij op de bank moet plaats nemen.
Je moet beleid voeren en daarbij horen nou eenmaal spelers die gezien hun leeftijd een andere positie in een elftal hebben.
Nee als ik Seuntjes was zou ik ook lekker met m'n Feyenoord salaris gaan banken hahaha
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 10 mei 2022 - 16:50   quote  deeplink  
Feyenoord en FC Twente volgen aandachtig de ontwikkeling van Loreintz Rosier. De middenvelder is een sterkhouder bij het Portugese Estoril Praia, dat vorig seizoen promotie naar het hoogste niveau in Portugal afdwong.
Dat weet het Portugese A Bola te melden. Vanwege zijn leeftijd en het lage prijskaartje is de Fransman gewild en is de interesse uit Nederland al concreet. Rosier zou 800.000 euro moeten kosten. De middenvelder speelde dit seizoen 36 wedstrijden en scoorde drie keer. Estoril doet het als promovendus uitstekend en staat achtste in de Primeira Liga. André Franco staat ook op de radar bij enkele grote clubs, maar zowel Feyenoord als Twente hebben nu ingezet op de verdedigende middenvelder.
"Het seizoen van Estoril op het hoogste niveau heeft één van zijn belangrijkste sterke punten op het middenveld onthuld", schrijft de krant. De Fransman speelde tot 2018 in de jeugd in Frankrijk en kwam toen terecht bij het tweede elftal van Vitória Guimarães. In 2020 verkaste de middenvelder naar Estoril, waar hij tot 2023 vastligt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 10 mei 2022 - 17:15   quote  deeplink  
Geen idee wat voor type het is, maar we kunnen nog steeds een type El Ahmadi gebruiken op het middenveld of ten minste in de selectie. En als Kokcu/Til vertrekt (de kans dat Aursnes en Toornstra blijven zo lijkt het is groot) zal er ook een vervanger moeten komen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 10 mei 2022 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2022 - 12:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat vind ik echt TOTAAL niet dus. Dessers heeft echt hetzelfde niveau.
Zo'n Seuntjes kan dat bij ons ook.
Misschien, maar die gozert heeft er nergens veel gemaakt. Is wel wat beter aan de bal. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat Feyenoord daar een serieus bedrag voor zou willen neerleggen, al is het duidelijk dat hij vorig jaar zomer dicht bij een overstap stond. Misschien als Fortuna degradeert voor een klein bedrag. Beetje zo'n speler die je erbij neemt transfervrij, zodat je elders meer knaken kan uitgeven.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 10 mei 2022 - 17:28   quote  deeplink  
Zo is Linssen ook gekomen natuurlijk. Van die spelers die misschien (net) niet goed genoeg zijn, maar die wel hun rol kunnen hebbne.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 10 mei 2022 - 17:31   quote  deeplink  
Feyenoord Transfermarkt
@FeyenoordTM

Dit is wel geinig: #Feyenoord heeft inderdáád de afgelopen tijd de ontwilkkelingen van Ferencváros linksbuiten Tokmac Chol Nguen gevolgd. Er zijn gesprekken geweest, maar een concrete aanbieding bleef -vooralsnog- uit.

Ook 2 clubs uit de Japanse J1 League zijn geïnteresseerd.

----------------------------

Misschien ook zo'n soort speler, want binnenkort transfervrij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2022 door T-FeYeN00rD --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 mei 2022 - 17:39   quote  deeplink  
Ook niet de jongste meer dacht ik
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 10 mei 2022 - 17:44   quote  deeplink  
28 inderdaad.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5523829