|
|
Nibke
|
|
|
Die jongen heeft net bijgetekend. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 - 21:13 schreef lijdensweg het volgende:Wat denken we? Gaat er nog iemand vertrekken ? En dan zal het wel weer in de laatste week gaan gebeuren ... Ik denk niet dat Clasie en Kongolo nog gaan.
Dus buiten De Vrij gaat het hooguit om die gasten die toch al weg mogen. Gezien hun matige prestaties en beperkte kunde wordt het lastig genoeg om ze te slijten. Het gaat hier om Goossens, Verhoek en Vormer. Waarbij ik de laatste nog zou kunnen luchten als bankzitter. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Inderdaad. En terecht, want tegenwoordig is het ene seizoen nog bezig terwijl voor anderen het volgende seizoen al begonnen is. Beetje vreemde situatie anders... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kongolo is als hij wilt, niet tegen te houden voor n minimaal prijsje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 juli 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 - 21:13 schreef lijdensweg het volgende:Wat denken we? Gaat er nog iemand vertrekken ? En dan zal het wel weer in de laatste week gaan gebeuren ... Wij zijn ruim anderhalve week weg en zitten nu in de laatste week. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Aan de bal wel heel matig. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Mooi, blijft lekker weg ... ;-) |
|
|
|
|
Pindaachris
|
|
|
Sylvester Igboun , een toptalent, hij is jong en erg goed , wel een gflankspeler maar snelheid heeft hij wel |
|
|
|
|
Pindaachris
|
|
|
Sylvester Igboun , een toptalent, hij is jong en erg goed , wel een gflankspeler maar snelheid heeft hij wel |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 - 23:42 schreef Pindaachris het volgende:Sylvester Igboun , een toptalent, hij is jong en erg goed , wel een gflankspeler maar snelheid heeft hij wel Club? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 - 21:30 schreef van geil het volgende:[..] als dat de basis elf zou worden. zou ik n plaats tussen de 7e en de 11e voorzien Waarom?
Dost hoeft het niet slechter te doen dan Pelle, een Lukoki of veel liever een Kostic ofzo zal het niet slechter doen dan Schaken. (Was afgelopen seizoen ook een zwakke positie)
Het middenveld blijft ongewijzigd, en in de verdediging denk ik dat van Beek en Kongolo prima in staat zijn om zich goed te profileren in de Eredivisie, zeker onder begeleiding van 2 routiniers. Het meest gaan we denk ik toch wel Janmaat missen, dat was een extra wapen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Van Geel moet nu haast gaan maken met hem, Duitsers liggen blijkbaar ook al op de loer.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 23 juli 2014 - 09:42 schreef RenatoBos het volgende:[..] Van Geel moet nu haast gaan maken met hem, Duitsers liggen blijkbaar ook al op de loer.. Die tekent zodra hij terug is ongetwijfeld een sterk verbeterd contract en gaat dan lekker in de basis spelen bij Feyenoord! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan iemand dit bordje ff aan de ingang van de Kuip hangen..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 23 juli 2014 - 09:44 schreef JanM het volgende:[..] Die tekent zodra hij terug is ongetwijfeld een sterk verbeterd contract en gaat dan lekker in de basis spelen bij Feyenoord! Dat hoop ik maar daar moeten ze niet te lang mee gaan wachten, als zijn naam genoemd word in geruchten krijg ik het Spaans benauwd.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hahaha
Vind trouwens wel dat het met De Vrij lang duurt. Denk eerlijk gezegd dat Van Gaal eerst probeert om Hummels te contracteren ...
En zijn Dost, Guidetti en Drenthe nou al aangetrokken ??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Duurt met alles me te lang nu, ik weet dat rust gepretendeerd word maar mij bekruipt nu het gevoel dat alles maar in zijn Antilliaanse versnelling staat.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Guidetti is niet eens de tweede keus |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
impreza
|
|
|
El Hamdaoui proberen te halen,een betere keus is er niet! |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote: Denk ook niet dat een terugkeer een succes wordt eigenlijk.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hamda wie? Weg met die gast... Net zo'n prima idee als Drenthe.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Volgens mij heeft hij zelf meerdere keren aangegeven bij te gaan tekenen. Misschien is er zelfs al sprake van een mondelinge overeenkomst. Zou hij nu werkelijk door 1 invalbeurt op de WK van gedachten zijn veranderd? Lijkt me sterk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Vilhena aangeboden bij AC Milan: vraagprijs te hoog'
Feyenoord wil na een eventueel vertrek van Stefan de Vrij eigenlijk niemand meer laten gaan, maar Jordy Clasie wordt begeerd door enkele clubs en een andere middenvelder, Tonny Trindade de Vilhena, is volgens Mediaset zelfs aangeboden bij AC Milan. Het lijkt onwaarschijnlijk dat de Rotterdammers dit zelf hebben gedaan.
Het is mogelijk dat het management van Vilhena of een tussenpersoon bij de Italiaanse grootmacht heeft geïnformeerd. Volgens het eerder genoemde medium zou Milan de vraagprijs van zes miljoen euro echter als te hoog hebben beoordeeld. Vicevoorzitter Adriano Galliani is wel erg gecharmeerd van Nuovo Davids, zoals de negentienjarige linkspoot wordt genoemd.
Vilhena, die afgelopen seizoen goed was voor zes doelpunten en zeven assists in 32 wedstrijden in de Eredivisie, wordt al meerdere jaren in verband gebracht met een transfer naar de Serie A. Naast Milan zouden ook Internazionale en Juventus al langer achter het talent aanzitten. In januari dreigde Mino Raiola nog om Vilhena weg te halen bij Feyenoord.
Ronald Koeman had kritiek geuit op Vilhena en Raiola reageerde met: Als Feyenoord ontevreden is, dan had Koeman dat eerder moeten zeggen. Er waren genoeg mooie clubs geïnteresseerd. En als ik nog een keer zoiets lees, dan breng ik Vilhena in januari naar een van die clubs. Vilhena zou geschrokken zijn van de uitspraken van Raiola en in januari in zee zijn gegaan met een andere zaakwaarnemer. Bron:Voetbalzone |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar ga ik ook wel vanuit ja.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lijkt me sterk. Als ie nog bij Raiola zat misschien. Daar is ie toch bij vertrokken..
En hoezo de nieuwe Davids?? Totaal ander type.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ander bericht zegt 16. Wat een onzin allemaal ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Voor 16 een strik er om heen.. |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
Nog een keer ....Drenthe : nee Tis gvd zomer .... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Royston is de missing link! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: niet de missing link, maar wel bruikbaar |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 23 juli 2014 - 22:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Lijkt me sterk. Als ie nog bij Raiola zat misschien. Daar is ie toch bij vertrokken.. En hoezo de nieuwe Davids?? Totaal ander type.. kijk n's goed |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gewoon doen, goede afspraken maken over zijn salaris. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik heb gekeken, maar ik zie het niet?? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik snap werkelijk niet waarom Mulder Verhoek Immers Vormer Schaken en misschien vergeet ik er nog wel 1 . niet allang door geselecteerd zijn. Dat is toch geen Feyenoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik zal je zeggen,, ik ook niet :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Met zo'n debiele bril op sprekend! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Er gaan 2 spelers aangetrokken worden binnen afzienbare tijd ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Voor heibel in de tent zeker, voetballend zeker niet ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 23 juli 2014 - 22:24 schreef van geil het volgende:Ik snap werkelijk niet waarom Mulder Verhoek Immers Vormer Schaken en misschien vergeet ik er nog wel 1 . niet allang door geselecteerd zijn. Dat is toch geen Feyenoord. Nelom |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Joh denk dat niemand daar van op staat te kijken.. |
|
|
|