BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
R()b
 R()b - dinsdag 17 mei 2022 - 22:43   quote  deeplink  
Zo Danilo binnen.
AD
Bowie
 Bowie - dinsdag 17 mei 2022 - 22:47   quote  deeplink  
Mooi.

In 020 flippen ze enorm hiervan.

Alleen daarom al, prima aanwinst, hij en Dessers mogen het gaan doen volgend seizoen.
Las ook dat er max 2 spelers verkocht gaan worden, doel is kwalificatie CL.

Kijk hier word ik nou vrolijk van, zit sowieso in een heerlijke finaleflow, mag van mij nog 6 maanden duren voor die wedstrijd is....
R()b
 R()b - dinsdag 17 mei 2022 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2022 - 22:47 schreef Bowie het volgende:
Mooi.

In 020 flippen ze enorm hiervan.

Alleen daarom al, prima aanwinst, hij en Dessers mogen het gaan doen volgend seizoen.
Las ook dat er max 2 spelers verkocht gaan worden, doel is kwalificatie CL.

Kijk hier word ik nou vrolijk van, zit sowieso in een heerlijke finaleflow, mag van mij nog 6 maanden duren voor die wedstrijd is....
Ja ik las ook wat haat, maar ook vele die het niets boeit.
Prima speler voor ons, Linssen zal vast op Japanse les zitten.
De 2 basisspelers die weg mogen, voor de hand liggend Malacia en Senesi.

Hahaha 6 maanden, meestal de tijd er naar toe leven is het lekkerst zegt Oma altijd.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 17 mei 2022 - 23:36   quote  deeplink  
VI bevestigt: meerjarig contract.
Benieuwd of Dessers dit prettig gaat vinden.
MMM
 MMM - woensdag 18 mei 2022 - 10:45   quote  deeplink  
De naam van Erwin Mulder wordt genoemd als 2e keeper voor volgend seizoen.

Pleur op hoor. Weer zo'n pipo als 2e keeper.
MMM
 MMM - woensdag 18 mei 2022 - 10:49   quote  deeplink  
Je moet een tweede keeper hebben die niet perse punten voor je pakt, dat is niet realistisch voor een tweede keeper, maar juist iemand die je geen punten kosten.

Ik hoop nog steeds op Zoet. Geen topper maar wel degelijk, prima tweede keeper.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 mei 2022 door MMM --
piet de paler
 piet de paler - woensdag 18 mei 2022 - 12:04   quote  deeplink  
Marsman !!!!!!
VVout
 VVout - woensdag 18 mei 2022 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2022 - 12:04 schreef piet de paler het volgende:
Marsman !!!!!!
Vind ik ook hoor, daarnaast langzaam aan de jeugd gaan denken.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 18 mei 2022 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2022 - 10:45 schreef MMM het volgende:
De naam van Erwin Mulder wordt genoemd als 2e keeper voor volgend seizoen.

Pleur op hoor. Weer zo'n pipo als 2e keeper.
Mulder brrr
MMM
 MMM - woensdag 18 mei 2022 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2022 - 12:04 schreef piet de paler het volgende:
Marsman !!!!!!
In Amerika weten ze niet wat ze zien, las ik vorige keer. Doet het daar niet goed.

Dit een beetje: https://twitter.com/ESPNnl/status/1440977469276839939?ref_src=twsrc%5Etfw

Was bij ons natuurlijk ook niet geweldig. Heeft een leuke periode gehad maar ook zat fouten gemaakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 mei 2022 door MMM --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 18 mei 2022 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2022 - 12:38 schreef MMM het volgende:

[..]

In Amerika weten ze niet wat ze zien, las ik vorige keer. Doet het daar niet goed.

Dit een beetje: https://twitter.com/ESPNnl/status/1440977469276839939?ref_src=twsrc%5Etfw

Was bij ons natuurlijk ook niet geweldig. Heeft een leuke periode gehad maar ook zat fouten gemaakt.
Ook een clown..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 18 mei 2022 - 13:55   quote  deeplink  
Feyenoord zou na de komst van Patrik Wålemark zich nog een keer willen versterken met een jonge Zweedse vleugelspeler. De Rotterdammers zouden geïnteresseerd zijn in Jacob Ondrejka, zo meldt de Turkse journalist Ogün Şahinoğlu, werkzaam voor Sabah Spor, op Twitter.

Ondrejka is een vleugelspeler die op beide flanken uit de voeten kan. Net als Patrik Wålemark destijds speelt hij op dit moment voor het Zweedse IF Elfsborg. In 2021 was hij goed voor 4 goals en 4 assists in 31 officiële Allsvenskan wedstrijden. Sinds 2022 heeft hij in 12 officiële wedstrijden 2x gescoord en 3 assists gegeven. Ook is hij actief voor Zweden Onder 21.

Naast Feyenoord is ook AZ geïnteresseerd. Zij zien in Ondrejka de ideale opvolger van Jesper Karlsson. Volgens Sabah is ook Besiktas geïnteresseerd.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 18 mei 2022 - 15:05   quote  deeplink  
Haha uiteraard AZ.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 18 mei 2022 - 17:37   quote  deeplink  
Ian Maatsen nogmaals
mobo
 mobo - woensdag 18 mei 2022 - 17:52   quote  deeplink  
Kan in godsnaam iemand Arnesen bellen met de naam van Erik Botheim, die jongen is transfervrij door de situatie in Rusland. Dit moet lukken!!!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 18 mei 2022 - 17:57   quote  deeplink  
Die naam las ik vandaag ook al ergens
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 18 mei 2022 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2022 - 17:52 schreef mobo het volgende:
Kan in godsnaam iemand Arnesen bellen met de naam van Erik Botheim, die jongen is transfervrij door de situatie in Rusland. Dit moet lukken!!!!
0900-1908, even vragen naar Frank..
MightyAce
 MightyAce - woensdag 18 mei 2022 - 19:32   quote  deeplink  
Dallinga kopen en verhuren, zit echt wel potentie in
MMM
 MMM - donderdag 19 mei 2022 - 08:42   quote  deeplink  
Feyenoord wacht mogelijk dubbele tegenvaller: tweetal lijkt onhoudbaar

De kans lijkt klein dat Feyenoord na dit seizoen nog kan beschikken over Cyriel Dessers en Reiss Nelson, zo schrijft het Algemeen Dagblad. Dessers wordt gehuurd van KRC Genk, terwijl Nelson onder contract staat bij Arsenal. De definitieve komst van de Belgische spits wordt ondanks een optie tot koop van vier miljoen euro steeds lastiger door zijn indrukwekkende statistieken in de Conference League en de daarmee gewekte interesse van andere clubs.

Technisch directeur Frank Arnesen gaf woensdag al tegenover Voetbal International aan dat het definitief binnenhalen van Dessers meer behelst voor Feyenoord dan alleen het afgesproken optiebedrag van vier miljoen euro op tafel leggen. In gesprek met het Algemeen Dagblad spreekt Arnesen gelijke woorden. “Dessers leek afgelopen zomer op huurbasis van Genk naar Leganes te gaan. Pas op het allerlaatste moment ketste die deal af en toen kwamen wij nog in beeld. We bedongen kort voor de deadline nog een afkoopsom, maar om de contractvoorwaarden met de speler zelf af te kaarten, daar was geen tijd meer voor”, aldus Arnesen.

Dessers was dit seizoen namens Feyenoord in veertig officiële duels goed voor twintig goals en zeven assists. Vooral in de Conference League weet de 27-jarige spits indruk te maken. Met tien treffers is Dessers topschutter in het Europese toernooi, en dat aantal kan hij tijdens de finale tegen AS Roma op 25 mei nog verder opvoeren. Door zijn scorend vermogen heeft de Belg inmiddels de interesse gewekt van clubs uit de grote competities, waardoor het voor Feyenoord lastig wordt om Dessers een lucratief contract voor te schotelen. “Aan de optie lichten heb ik dan ook niets als ik er met de speler zelf niet uit zou kunnen komen”, zegt Arnesen.

Feyenoord hoopt ook nog steeds langer te kunnen beschikken over Arsenal-huurling Reiss Nelson. De 22-jarige aanvaller werd in de zomerse transferperiode op de valreep gehuurd van Arsenal, nadat het binnenhalen van Amad Diallo (Manchester United) was misgelopen. De Engelsman had moeite zijn draai te vinden in Rotterdam en moest lange tijd Alireza Jahanbakhsh voor zich duiden in de basiself. Sinds maart kan Nelson echter steevast rekenen op een plek in de opstelling van trainer Arne Slot. Vooral qua assists is de teller van de rechtsbuiten flink op gaan lopen: sinds half maart kon hij er liefst zeven bijschrijven over alle competities. Arnesen gelooft alleen niet dat Nelson het komende seizoen ook nog in De Kuip te bewonderen is. “In een laatste contractjaar verhuurt Arsenal geen spelers meer”, zegt Arnesen. “Nelson behouden, dat is voor ons bijna onmogelijk.”
MightyAce
 MightyAce - donderdag 19 mei 2022 - 08:51   quote  deeplink  
Nelson moet te vervangen zijn is geen topspeler (wel een nuttige voor ons). En Dessers moet alleen tekenen als ie dat zelf wil natuurlijk.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 mei 2022 - 09:20   quote  deeplink  
Vind dat ook geen drama
MMM
 MMM - donderdag 19 mei 2022 - 10:10   quote  deeplink  
Róbert Boženík is hard opweg naar SK Slavia Praag. Verregaande gesprekken over een huur met koopoptie. De Slowaaks-international werd afgelopen seizoen aan Fortuna Düsseldorf uitgeleend. #Feyenoord maakt met deze verhuur ruimte voor (nóg) een nieuwe spits.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 19 mei 2022 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2022 - 10:10 schreef MMM het volgende:
Róbert Boženík is hard opweg naar SK Slavia Praag. Verregaande gesprekken over een huur met koopoptie. De Slowaaks-international werd afgelopen seizoen aan Fortuna Düsseldorf uitgeleend. #Feyenoord maakt met deze verhuur ruimte voor (nóg) een nieuwe spits.
Bizar. Wat moet Slavia met Bozo?
melrdam010
 melrdam010 - donderdag 19 mei 2022 - 13:12   quote  deeplink  
Danilo voor Linssen en Dallinga voor Bozenik zou mooi zijn. Wel eerst verhuren aan een eredivisieclub (wellicht een extra jaartje bij Excelsior). Verder hoop ik stiekem toch op Strand Larsen ipv Dessers, daar zit nog veel rek en potentie in. Maar dan zal er eerst wat verkocht moeten worden wss
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 19 mei 2022 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2022 - 12:18 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Bizar. Wat moet Slavia met Bozo?
Apart idd, lijkt (veel) te hoog voor hem gegrepen. Ben overigens ook niet zo'n fan van weer een nieuwe huurperiode. Misschien is het tijd gewoon je verlies te nemen.
kriebel70
 kriebel70 - donderdag 19 mei 2022 - 13:57   quote  deeplink  
jahanbaks naar excelsior , azarkan terug naar de kuip ...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 19 mei 2022 - 14:11   quote  deeplink  
Nelson en Dessers hebben zich de afgelopen maanden eindelijk in de basis gespeeld en het zou persoonlijk voor ze goed zijn dat door te zetten denk ik. Maar, Nelson heeft nog steeds moeite met 90 minuten en met efficiëntie voor de goal, al was april wel een goede periode wat dat betreft. Het gemiddelde van Dessers is fantastisch al heeft die op andere vlakken juist weer wat werk te verzetten. Balbehandeling bijvoorbeeld, zeker tegen teams die zich ingraven.

Denk dat beide gebaat zou zijn met wat meer vastigheid, ze spelen beide zo'n beetje elk seizoen voor een ander team. En lang niet altijd basis.

Maar goed, dat kunnen ze zelf bepalen, en een en ander is ook afhankelijk van de clubs natuurlijk.

Anyway, hun evt vertrek is m.i. niet direct onoverkomelijk. Laten we wel zijn, we hebben het grootste deel van het jaar zonder die twee in de basis gespeeld. Wat overlet laat dat ze wel belangrijk zijn geweest, zeker Cyrielleke met beslissende goals. Toch denk ik dat het uiteindelijk lastiger is een goede vervanger voor Sini te vinden.

Hun evt vertrek is wel belangrijk in bredere zin, dat je niet teveel basisspelers kan laten vertrekken voordat je min of meer weer opnieuw moet beginnnen. Elders als eens een lijstje gemaakt, maar op Bijlow, Trauner en Aursnes na, zijn er voor de overige 8 basisspelers serieuze geluiden dat ze volgend seizoen niet bij ons meer spelen. Das veel te veel. Maximaal de helft zou ik zeggen. En dat is al de grens opzoeken. En zoals anderen elders aangaven, is het ook zaak op het juiste moment te cashen. Dus ook in dat kader is het van extra belang de huurspelers wel te behouden, want die leveren natuurlijk niets op bij een vertrek.
MMM
 MMM - vrijdag 20 mei 2022 - 07:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2022 - 10:49 schreef MMM het volgende:
Je moet een tweede keeper hebben die niet perse punten voor je pakt, dat is niet realistisch voor een tweede keeper, maar juist iemand die je geen punten kosten.

Ik hoop nog steeds op Zoet. Geen topper maar wel degelijk, prima tweede keeper.
Zoet gaat verlengen bij Spezia.

Jammer.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 mei 2022 - 08:02   quote  deeplink  
Rik Elfrink zit er echt heel vaak naast.
Meer supporter van PSV dan journalist
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 20 mei 2022 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2022 - 14:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Nelson en Dessers hebben zich de afgelopen maanden eindelijk in de basis gespeeld en het zou persoonlijk voor ze goed zijn dat door te zetten denk ik. Maar, Nelson heeft nog steeds moeite met 90 minuten en met efficiëntie voor de goal, al was april wel een goede periode wat dat betreft. Het gemiddelde van Dessers is fantastisch al heeft die op andere vlakken juist weer wat werk te verzetten. Balbehandeling bijvoorbeeld, zeker tegen teams die zich ingraven.

Denk dat beide gebaat zou zijn met wat meer vastigheid, ze spelen beide zo'n beetje elk seizoen voor een ander team. En lang niet altijd basis.

Maar goed, dat kunnen ze zelf bepalen, en een en ander is ook afhankelijk van de clubs natuurlijk.

Anyway, hun evt vertrek is m.i. niet direct onoverkomelijk. Laten we wel zijn, we hebben het grootste deel van het jaar zonder die twee in de basis gespeeld. Wat overlet laat dat ze wel belangrijk zijn geweest, zeker Cyrielleke met beslissende goals. Toch denk ik dat het uiteindelijk lastiger is een goede vervanger voor Sini te vinden.

Hun evt vertrek is wel belangrijk in bredere zin, dat je niet teveel basisspelers kan laten vertrekken voordat je min of meer weer opnieuw moet beginnnen. Elders als eens een lijstje gemaakt, maar op Bijlow, Trauner en Aursnes na, zijn er voor de overige 8 basisspelers serieuze geluiden dat ze volgend seizoen niet bij ons meer spelen. Das veel te veel. Maximaal de helft zou ik zeggen. En dat is al de grens opzoeken. En zoals anderen elders aangaven, is het ook zaak op het juiste moment te cashen. Dus ook in dat kader is het van extra belang de huurspelers wel te behouden, want die leveren natuurlijk niets op bij een vertrek.
Ik denk dat Feyenoord nooit meer dan 4 spelers laat vertrekken (basisspelers). De basisspelers die wel vertrekken wordt flink voor betaald zodat er wat ruimte is om de selectie te versterken. De selectie voor komend seizoen zal er niet minder op worden dus ik kijk met vertrouwen de toekomst tegemoet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 mei 2022 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2022 - 12:38 schreef MMM het volgende:

[..]

In Amerika weten ze niet wat ze zien, las ik vorige keer. Doet het daar niet goed.

Dit een beetje: https://twitter.com/ESPNnl/status/1440977469276839939?ref_src=twsrc%5Etfw

Was bij ons natuurlijk ook niet geweldig. Heeft een leuke periode gehad maar ook zat fouten gemaakt.
Bijlow heeft ons ook aardig wat puntjes gekost dit seizoen .
Had jijzelf ergens een statistiekje van gemaakt.
MMM
 MMM - zaterdag 21 mei 2022 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2022 - 00:02 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Bijlow heeft ons ook aardig wat puntjes gekost dit seizoen .
Had jijzelf ergens een statistiekje van gemaakt.
Klopt, had echt even een mindere periode. Na zijn coronabesmetting. Toeval of niet. Geen idee.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 mei 2022 - 10:28   quote  deeplink  
Ook na zijn uitverkiezing bij oranje..
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 21 mei 2022 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2022 - 10:28 schreef RenatoBos het volgende:
Ook na zijn uitverkiezing bij oranje..
Vind ik niet vreemd,dat is weer één grote neuzenbende
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 mei 2022 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2022 - 09:51 schreef MMM het volgende:

[..]

Klopt, had echt even een mindere periode. Na zijn coronabesmetting. Toeval of niet. Geen idee.
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2022 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 mei 2022 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2022 - 09:51 schreef MMM het volgende:

[..]

Klopt, had echt even een mindere periode. Na zijn coronabesmetting. Toeval of niet. Geen idee.
Ja dat zou een oorzaak geweest kunnen zijn ..
Blijft wel een goede keeper uiteraard.

Ik lees ook geruchten dat er nog een spits bij gaat komen ,en dat na de finale
meer bekend word gemaakt ..
1 van die namen is Erik Botheim .
Dat zou fantastisch zijn als dat waar is.

https://youtu.be/hmpFOUK8Geg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2022 door Leon FR1908 --
kenny
 kenny - zaterdag 21 mei 2022 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2022 - 13:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja dat zou een oorzaak geweest kunnen zijn ..
Blijft wel een goede keeper uiteraard.

Ik lees ook geruchten dat er nog een spits bij gaat komen ,en dat na de finale
meer bekend word gemaakt ..
1 van die namen is Erik Botheim .
Dat zou fantastisch zijn als dat waar is.

https://youtu.be/hmpFOUK8Geg
kan aardig koppen , zou geen gekke keuze zijn hoop ik , een ander type spits dan danilo , danilo is een aardige spits als er ruimte is , met een tegenstander die de bus parkeert is het wel lekker een langere kopsterke spits er bij te hebben
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 mei 2022 - 14:19   quote  deeplink  
Vind Danilo juist goed bij weinig ruimtes..
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 21 mei 2022 - 14:34   quote  deeplink  
Wie zou je nu minimaal moeten behouden ( sterkhouders) om door te kunnen borduren......op dit seizoen
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 mei 2022 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2022 - 14:34 schreef piet de paler het volgende:
Wie zou je nu minimaal moeten behouden ( sterkhouders) om door te kunnen borduren......op dit seizoen
Denk wat Feyenoord zegt, maximaal twee sterkhouders laten gaan, niet eens slecht is, ja win je de league gaat er denk ik wel aan meer spelers getrokken worden..
Senesi en Malacia/Kökcü???
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 mei 2022 - 17:02   quote  deeplink  
Sam Lammers heeft zichzelf aangeboden bij Feyenoord voor aankomend seizoen. Dat meldt Feyenoord Transfermarkt. De 25-jarige spits zit op een dood spoor bij Eintracht Frankfurt en wil ergens weer aan spelen toe komen.

De spitsbezetting van volgend seizoen is nog uiterst onzeker bij de Rotterdammers. Bryan Linssen lijkt te vertrekken naar Japan en het is ook nog altijd onduidelijk waar de toekomst van Cyriel Dessers ligt. Wel versterkte Feyenoord zich eerder deze week met Danilo. Daar zou nu dus ook Lammers bij kunnen komen.

De aanvaller staat nog altijd onder contract bij Atalanta Bergamo, maar werd dit seizoen tijdelijk gestald bij Eintracht Frankfurt in Duitsland. Daar speelde hij slechts 794 minuten, verdeeld over 22 wedstrijden. Dat komt neer op negen hele duels, waarin hij twee keer scoorde. De spits, die in Nederland bij PSV en sc Heerenveen speelde, heeft nog een contract tot medio 2025 in Italië. Een huurdeal lijkt daarom het meest voor de hand liggend.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 mei 2022 - 17:03   quote  deeplink  
Mafkees, die wilde destijds toch zelf niet
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 21 mei 2022 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2022 - 17:03 schreef RenatoBos het volgende:
Mafkees, die wilde destijds toch zelf niet
Inderdaad. Lekker wegblijven met je zelfoverschatting.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 21 mei 2022 - 17:13   quote  deeplink  
Dat Atalanta verhuurt dus momenteel gewoon 63 spelers. DRIEËNZESTIG.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 21 mei 2022 - 17:17   quote  deeplink  
Het Itaiaanse voetbal alsmede het Spaanse voetbal is overeind gehouden door subsidies.......
De Italiaanse en Spaanse staat hebben geld gekregen van de EG dus..................
Juist u en ik ...en toch kunnen ze blijven kopen. Als je in nederlandse 1 milj schuld hebt krijg je punten in mindering

Eufa bah bah bah

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 mei 2022 door piet de paler --
moa
 moa - zaterdag 21 mei 2022 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2022 - 13:12 schreef melrdam010 het volgende:
Danilo voor Linssen en Dallinga voor Bozenik zou mooi zijn. Wel eerst verhuren aan een eredivisieclub (wellicht een extra jaartje bij Excelsior). Verder hoop ik stiekem toch op Strand Larsen ipv Dessers, daar zit nog veel rek en potentie in. Maar dan zal er eerst wat verkocht moeten worden wss
Danilo kan ook op de positie van Til en rechts buiten. Misschien heeft Slot daar wel plannen met hem. Dan kan je Dessers gewoon in de spits zetten, en nog een extra spits halen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 mei 2022 - 18:35   quote  deeplink  
Rechtsbuiten is een prio want Nelson gaat niet blijven. Met Ali win je de oorlog niet, dus als Danilo dat kan invullen zou prima zijn
VVout
 VVout - zaterdag 21 mei 2022 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2022 - 18:35 schreef RenatoBos het volgende:
Rechtsbuiten is een prio want Nelson gaat niet blijven. Met Ali win je de oorlog niet, dus als Danilo dat kan invullen zou prima zijn
Wat als Luis vertrekt, ook aan de andere kant is er werk aan de winkel.
Frobin1974
 Frobin1974 - zaterdag 21 mei 2022 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2022 - 14:34 schreef piet de paler het volgende:
Wie zou je nu minimaal moeten behouden ( sterkhouders) om door te kunnen borduren......op dit seizoen
Sinisterra
Bijlow
Trauner
Geertruida
Kokcu

Malcia en Senesi zijn op te vangen.

Dessers niet kopen, gebruik dat geld voor een goede linker aanvaller of andere spits, of linksachter/ rechtsachter of een goede 10.

Wordt denk ik wel een hele leuke/drukke transferperiode, laat maar komen!

O ja, bijna vergeten, alles wat je dit seizoen heb verhuurd lozen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 mei 2022 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2022 - 18:39 schreef VVout het volgende:

[..]

Wat als Luis vertrekt, ook aan de andere kant is er werk aan de winkel.
Moet je zeker rekening mee houden ja met zijn vertrek, maar van alles wat ik lees gaat Nelson sowieso..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5332741