|
|
Stylzz
|
|
|
Hendriks naar Utrecht met optie |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Beter, geen minuut van gecharmeerd geweest. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Niet Jorrit maar Ramon |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hij zou een goede vervanger zijn als Feyenoord Bozenik van de zomer verkoopt..(????) d:-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kan de vlag nog niet uit! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heeft niet veel laten zien maar ook nauwelijks een kans gehad. Wel leuk voor hem als hij naar Utrecht gaat |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hmmm. Heel ander niveau hoor maar heeft bij NAC toen een goede indruk gemaakt.
Weinig minuten gemaakt dit jaar, vond ik best wel eens jammer.
Wel aparte zet als Senesi en Malacia ook al vertrekken. Staff blijkbaar geen vertrouwen in hem. |
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
Hendriks , jammer , maar zou malacia dan blijven.... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vind ik toch apart, maakt telkens een aardige indruk, multi-inzetbaar ook. Jongen uit de eigen jeugd ook, maar blijkbaar overtuigd hij op de training niet. Dan is Utrecht wel een mooie club. Hij moet wel aan spelen toekomen onderhand, nog een jaar met zo weinig minuten is niks.
Hoorde ook voorbij komen dat Brenet ook al rond is en Hendriks mede daarom mag vertrekken. Voor wat het waard is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2022 - 21:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vind ik toch apart, maakt telkens een aardige indruk, multi-inzetbaar ook. Jongen uit de eigen jeugd ook, maar blijkbaar overtuigd hij op de training niet. Dan is Utrecht wel een mooie club. Hij moet wel aan spelen toekomen onderhand, nog een jaar met zo weinig minuten is niks. Hoorde ook voorbij komen dat Brenet ook al rond is en Hendriks mede daarom mag vertrekken. Voor wat het waard is. Daar word ik niet vrolijk van. Brenet.
Die kan aansluiten bij Hendrix. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, vind ik wel wat beter, denk dat hij wel bruikbaar kan zijn. Maar goed, neem het met een korrel zout. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2022 - 21:28 schreef MMM het volgende:[..] Hmmm. Heel ander niveau hoor maar heeft bij NAC toen een goede indruk gemaakt. Weinig minuten gemaakt dit jaar, vond ik best wel eens jammer. Wel aparte zet als Senesi en Malacia ook al vertrekken. Staff blijkbaar geen vertrouwen in hem. ben ik helemaal met je eens , deed het bij NAC heel goed , vind het wel zonde het is toch een jongen met de kwaliteit om het te halen , misschien kan hij niet overtuigen op de trainingen en hebben slot en arnesen genoeg gezien |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2022 - 21:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] mwa, vind ik wel wat beter, denk dat hij wel bruikbaar kan zijn. Maar goed, neem het met een korrel zout. Als ze hem maar niet zien als basisspeler. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: brenet wordt ik niet blij van pfff , evenals jorrit hendrix , die gasten voegen 0,0 toe |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2022 - 21:47 schreef kenny het volgende:[..] brenet wordt ik niet blij van pfff , evenals jorrit hendrix , die gasten voegen 0,0 toe Precies. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Linksback Ian Maatsen wordt ook genoemd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Wat zouden we met Brenet moeten? Geen slechte speler hoor, maar we hebben genoeg rechtsbacks met Pedersen, Hall en Benita. En dan last ik Geert nog even buiten beschouwing.
Hoe zitten we eigenlijk op links nu Hensriks vertrekt? Malacia.. en verder? Wat zit er voor deze positie aan talenten in de jeugd? Zit er überhaupt wat in de jeugd voor deze plek?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 mei 2022 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Brenet kan zowel op links als op rechts, dat is denk mede waarom Feyenoord hem wil hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit zou wel eens kunnen gebeuren. Til en Geert ook. Dus speculeren maar |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 - 01:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Brenet kan zowel op links als op rechts, dat is denk mede waarom Feyenoord hem wil hebben. Links kan hij echt niet. Kan Geert ook maar het wordt er niet beter van. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Vind het niet direct een rampscenario. Het ligt er aan hoeveel er gecashed kan worden. het geeft arnesen en slot ook de mogelijkheid om te bouwen. Daarnaast is het goed dat er een aantal gaan vertrekken, zoals Kokcu en Malacia. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 - 11:08 schreef CobusIII het volgende:[..] Vind het niet direct een rampscenario. Het ligt er aan hoeveel er gecashed kan worden. het geeft arnesen en slot ook de mogelijkheid om te bouwen. Daarnaast is het goed dat er een aantal gaan vertrekken, zoals Kokcu en Malacia. Zeiden we dat begin van het seizoen ook niet opbouwen…???? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Slot begon toen net. Maar het is toch prima dat er spelers gaan verkassen? van een aantal moeten we af omdat ze ons niet beter maken en andere spelers zijn toe aan een ander avontuur en daar moeten we zoveel mogelijk cashen. Slot heeft bewezen een team snel te kunnen klaarstomen. Dus wat mij betreft geen ramp. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook nog behoorlijk wat niet basis |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hendriks naar Fc Utrecht .......? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Onbegrijpelijk.... Ik mag toch hopen dat hiermee Hendrix bedoelt wordt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2022 door Leuv -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Onbegrijpelijk. Ik had nog wel redelijk vertrouwen in deze jongen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: heb ik ook een beetje , heeft veel om een goede LcV te worden , lengte snelheid en kan hard verdedigen , waarschijnlijk vinden ze hem voetballend in de opbouw te weinig brengen denk ik , blijft zonde ik heb altijd gedacht dat hij het zou gaan halen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heel jaar de tijd gehad. Ik heb vertrouwen in de staf qua beoordeling |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 - 11:17 schreef CobusIII het volgende:[..] Slot begon toen net. Maar het is toch prima dat er spelers gaan verkassen? van een aantal moeten we af omdat ze ons niet beter maken en andere spelers zijn toe aan een ander avontuur en daar moeten we zoveel mogelijk cashen. Slot heeft bewezen een team snel te kunnen klaarstomen. Dus wat mij betreft geen ramp. Zijn er wat teveel zo.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En Slot heeft niet de "luxe" van al die Europese zomerse voorronden om een team op te bouwen deze keer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan speel je maar meer oefenwedstrijden |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hij heeft bijna net zoveel wedstrijden op links als op rechts gespeeld. Bij PSV een seizoen of 3 dacht ik. Maar goed, misschien bedoelde je dat hij er niet veel van kan, ondanks dat hij daar een hoop gespeeld heeft. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: M.i. bijna altijd een voordeel later te beginnen idd. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Die jongen is pas 20. Wanneer we 20 jarige spelers al afserveren geven we een verkeerd signaal aan de jeugdopleiding. Hendrix houden en Hendriks verhuren/verkopen kan er bij mij niet in. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij gaat toch verhuurd worden? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Met optie tot koop. Heb je dus geen donder aan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat is natuurlijk lang niet dezelfde intensiteit. Denk echt dat 't voor ons een voordeel is geweest. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We weten niet wat die optie is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 - 15:11 schreef Leuv het volgende:[..] Die jongen is pas 20. Wanneer we 20 jarige spelers al afserveren geven we een verkeerd signaal aan de jeugdopleiding. Hendrix houden en Hendriks verhuren/verkopen kan er bij mij niet in. Eens, en volgens de analisten was hij de speler die t op zeker ging maken bij Feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan, maar die jongen zal willen spelen. Is gewoon geen basis materiaal. Dus hij zal zelf ook door willen. En t is geen bijzonder talent. Misschien over drie tot vijf jaar wel, maar als Feyenoord kun je daar niet op wachten. Huur optie tot koop. En als Feyenoord slim is een eerste optie tot terugkopen. Prima |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 - 16:19 schreef Stylzz het volgende:Kan, maar die jongen zal willen spelen. Is gewoon geen basis materiaal. Dus hij zal zelf ook door willen. En t is geen bijzonder talent. Misschien over drie tot vijf jaar wel, maar als Feyenoord kun je daar niet op wachten. Huur optie tot koop. En als Feyenoord slim is een eerste optie tot terugkopen. Prima dat laatste wat je zegt zou inderdaad slim zijn "eerste optie tot terugkoop" , zo kan je geen buil vallen en geef je deze jongen alle kans om door te ontwikkelen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T zegt ook wel wat als je op deze manier door selecteert. T hangt er natuurlijk wel vanaf wat er voor terugkomt uit aankoop of jeugd |
|
|
|