|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 - 16:19 schreef Stylzz het volgende:Kan, maar die jongen zal willen spelen. Is gewoon geen basis materiaal. Dus hij zal zelf ook door willen. En t is geen bijzonder talent. Misschien over drie tot vijf jaar wel, maar als Feyenoord kun je daar niet op wachten. Huur optie tot koop. En als Feyenoord slim is een eerste optie tot terugkopen. Prima Hij was gaan spelen met de verkoop van Senesi. Ik vind dit weer een staaltje wanbeleid. Toch iets waar de Arnesen verdomd goed in is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als hij was gaan spelen bij verkoop Senesi, dat was pas wanbeleid. Die jongen deed t leuk bij NAC, meer niet. |
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
heeft 1 jaar stil gestaan in zijn ontwikkeling omdat feyenoord hem bij de selectie wilde houden .. gaan aankomend jaar zien wat fraser er mee doet . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als je een Hendriks van de hand doet dan kan dat ook betekenen dat de staf een verbeterslag-scenario op orde heeft. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 - 16:19 schreef Stylzz het volgende:Kan, maar die jongen zal willen spelen. Is gewoon geen basis materiaal. Dus hij zal zelf ook door willen. En t is geen bijzonder talent. Misschien over drie tot vijf jaar wel, maar als Feyenoord kun je daar niet op wachten. Huur optie tot koop. En als Feyenoord slim is een eerste optie tot terugkopen. Prima Als dit de deal zou zijn is het goed. En dan vooral de optie tot terugkopen. Is voor alle partijen prima |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 - 16:49 schreef kriebel70 het volgende:heeft 1 jaar stil gestaan in zijn ontwikkeling omdat feyenoord hem bij de selectie wilde houden .. gaan aankomend jaar zien wat fraser er mee doet . En waarom heeft hij een jaar stil gestaan volgens jou ? Ik denk dat hij bij ons juist op een hoger niveau traint dan eerder bij NAC deed of bij Utrecht zal doen. Individueel beter worden doe je nog altijd van trainen en rusten maar niet van wedstrijden spelen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 - 18:53 schreef FR-Henk het volgende:Als je een Hendriks van de hand doet dan kan dat ook betekenen dat de staf een verbeterslag-scenario op orde heeft. Lijkt mij dat dit Arnesen zijn taak is en gezien wat voor rotzooi hij in de winterstop heeft gehaald heb ik daar geen vertrouwen in. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 - 20:14 schreef Leuv het volgende:[..] Lijkt mij dat dit Arnesen zijn taak is en gezien wat voor rotzooi hij in de winterstop heeft gehaald heb ik daar geen vertrouwen in. Ik reken Arnesen hier in mee, vanzelfsprekend, en het spul wat ie in de winterstop haalde was noddverband om een redelijke breedte te realiseren voor zware komende maanden. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 - 20:54 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ik reken Arnesen hier in mee, vanzelfsprekend, en het spul wat ie in de winterstop haalde was noddverband om een redelijke breedte te realiseren voor zware komende maanden. Het noodverband is wel snel losgeraakt. Het heeft niet gewerkt als je optelt hoeveel minuten ze gezamenlijk cumulatief hebben gespeeld. We hadden beter deze minuten in onze eigen jeugd kunnen stoppen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 - 20:14 schreef Leuv het volgende:[..] Lijkt mij dat dit Arnesen zijn taak is en gezien wat voor rotzooi hij in de winterstop heeft gehaald heb ik daar geen vertrouwen in. 2 namen kwamen rechtstreeks van Slot. Hendrix en Walemark |
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 - 20:12 schreef Leuv het volgende:[..] En waarom heeft hij een jaar stil gestaan volgens jou ? Ik denk dat hij bij ons juist op een hoger niveau traint dan eerder bij NAC deed of bij Utrecht zal doen. Individueel beter worden doe je nog altijd van trainen en rusten maar niet van wedstrijden spelen. elke week onder druk staan bij sparta had hem beter gemaakt dan al die wedstrijden op de bank, en hij is nu niet beter geworden anders was hij niet richting de uitgang gegaan . sandler idem , hartjes milambo enz niet meer gezien ... onder 21 weer de boot gemist , nog een berg die nou weer terug komen van verhuur ... ik hou mijn hart vast .. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Sevilla heeft interesse in Senesi. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De hele Serie A en flink wat clubs uit Engeland en Spanje zijn door de jaren heen met Senesi in verband gebracht. We zien het wel. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Mag ik vragen hoe je hierbij komt? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ook zeeeer benieuwd naar... |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 - 21:20 schreef kriebel70 het volgende:[..] elke week onder druk staan bij sparta had hem beter gemaakt dan al die wedstrijden op de bank, en hij is nu niet beter geworden anders was hij niet richting de uitgang gegaan . sandler idem , hartjes milambo enz niet meer gezien ... onder 21 weer de boot gemist , nog een berg die nou weer terug komen van verhuur ... ik hou mijn hart vast .. Ik snap dat je kriebel hebt. Mij zou het ook jeuken met dit soort opmerkingen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Heeft hij zelf verteld voor de camera. Ali ook.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 mei 2022 door van geil -- |
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 - 09:13 schreef Leuv het volgende:[..] Ik snap dat je kriebel hebt. Mij zou het ook jeuken met dit soort opmerkingen. nee jij voegt echt wat toe met je reactie zonder inhoud. geeft mij echt het valentijn driessen gevoel als ik dat lees . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 - 21:20 schreef kriebel70 het volgende:[..] elke week onder druk staan bij sparta had hem beter gemaakt dan al die wedstrijden op de bank, en hij is nu niet beter geworden anders was hij niet richting de uitgang gegaan . sandler idem , hartjes milambo enz niet meer gezien ... onder 21 weer de boot gemist , nog een berg die nou weer terug komen van verhuur ... ik hou mijn hart vast .. Buiten wat er gaat vertrekken en weer aangevuld moet worden een lijst van zorgen waarvoor eigenlijk betrekkelijk weinig tijd voor is. O21 die het heeft laten leggen, ook weer een obstakel natuurlijk, er is nog werk zat en of het goed komt valt nog te bezien. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 - 10:06 schreef kriebel70 het volgende:[..] nee jij voegt echt wat toe met je reactie zonder inhoud. geeft mij echt het valentijn driessen gevoel als ik dat lees . Een zalfje wil wel eens helpen. Beter dan gaan krabben in ieder geval. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En hoe heeft hij dat gezegd? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Anaal praten zijn meestal shit verhalen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Wat weten jullie veel over anaal.... ervaring mee?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 mei 2022 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Komen veel meningen vandaan , liggend op de bank chips kauwend en scheten latend |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hahaha, klinkt als een getrouwd stelletje |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En er praat er een als een Jinek |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik erger me trouwens kapot aan 'Studio Voetbal', 'Rondo' en andere voetbaltalkshows dat elke voetballer die goed presteert direct wat voor ajakkes zou kunnen zijn. Oké, zij hebben wat meer te spenderen, maar het is arrogantie ten top. Hoezo zijn ze daar objectief. Bijna elke uitzending van Studio Voetbal gaat tegenwoordig voor 1/3 deel zo niet 1/2 over hun. Een speler als Malacia, waarvan velen zeggen dat hij klaar is voor de stap naar het buitenland, wordt direct gezien als Iers wat goed bij ajakkes zou passen. Flikker op, link niet alles gelijk aan hun. Walgelijke indoctrinatie van het ajakkes-imperium. Erger mij er kapot aan. Zelfs zgn. Neutrale mensen gaan hier in mee.
Zo, dat moest er even uit. Kut Rome. En nu ben ik klaar. Prettig weekend verder :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 mei 2022 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 - 11:59 schreef Arie.Klooster het volgende:Ik erger me trouwens kapot aan 'Studio Voetbal', 'Rondo' en andere voetbaltalkshows dat elke voetballer die goed presteert direct wat voor ajakkes zou kunnen zijn. Oké, zij hebben wat meer te spenderen, maar het is arrogantie ten top. Hoezo zijn ze daar objectief. Bijna elke uitzending van Studio Voetbal gaat tegenwoordig voor 1/3 deel zo niet 1/2 over hun. Een speler als Malacia, waarvan velen zeggen dat hij klaar is voor de stap naar het buitenland, wordt direct gezien als Iers wat goed bij ajakkes zou passen. Flikker op, link niet alles gelijk aan hun. Walgelijke indoctrinatie van het ajakkes-imperium. Erger mij er kapot aan. Zelfs zgn. Neutrale mensen gaan hier in mee. Zo, dat moest er even uit. Kut Rome. En nu ben ik klaar. Prettig weekend verder :) Zo klagen de kleinere clubs dan weer wanneer spelers met ons gelinkt worden. Zo werkt het nu eenmaal. Gewoon zorgen dat we beter worden alleen zie ik dat met de huidige TD niet gebeuren |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Eigenlijk....( vloeken in de kerk) samenwerkings verband met PSV, Vitesse, om dit eens af te stoppen En een vuist te vormen tegen 020 en die ploeg uit Amsterdam noord |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 - 12:33 schreef piet de paler het volgende:Eigenlijk....( vloeken in de kerk) samenwerkings verband met PSV, Vitesse, om dit eens af te stoppen En een vuist te vormen tegen 020 en die ploeg uit Amsterdam noord Ik snap wat je wil maar ik denk dat we het ook alleen zouden moeten kunnen maar niet met de directie die er nu zit. Die zijn teveel 020... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk dat er genoeg ploegen zijn die een pact zouden sluiten Het mag niet, maar stelen mag ook niet |
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 - 10:16 schreef VVout het volgende:[..] Buiten wat er gaat vertrekken en weer aangevuld moet worden een lijst van zorgen waarvoor eigenlijk betrekkelijk weinig tijd voor is. O21 die het heeft laten leggen, ook weer een obstakel natuurlijk, er is nog werk zat en of het goed komt valt nog te bezien. dat heb je zeer goed gezien . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Volgende die genoemd wordt is Özyakup. Loopt over een maand uit zijn contract. Niet veel gespeeld bij Besiktas dit seizoen.
Neem het zoals altijd met een flinke korrel zout. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Had ik ook gezien, was 1 of andere vage Turkse bron |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 - 17:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Volgende die genoemd wordt is Özyakup. Loopt over een maand uit zijn contract. Niet veel gespeeld bij Besiktas dit seizoen. Neem het zoals altijd met een flinke korrel zout. Ook al weer 29. Ben wel benieuwd of ie ook het spelletje van Slot zou kunnen uitvoeren. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 - 17:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Volgende die genoemd wordt is Özyakup. Loopt over een maand uit zijn contract. Niet veel gespeeld bij Besiktas dit seizoen. Neem het zoals altijd met een flinke korrel zout. Ajb pleurt op hoor |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 - 18:46 schreef MightyAce het volgende:[..] Ook al weer 29. Ben wel benieuwd of ie ook het spelletje van Slot zou kunnen uitvoeren. Denk ik niet |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jup, een Turkse 'journalist' die roept dat hij met Feyenoord, AZ en Twente praat. Of er een kern van waarheid inzit of dat uit zijn duim komt, who knows.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 mei 2022 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hoogvliet pakt uit. Bier; 4 halen 2 betalen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ras
|
|
|
Bazoer en Doekhi zijn transfervrij en Openda is als spits zeker een versterking en Ahmed Touba is voor een niet al te hoge transferbedrag op te halen bij RKC. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce