BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - donderdag 09 juni 2022 - 07:49   quote  deeplink  
Olympique Lyon heeft aan Feyenoord laten weten maximaal tot tien miljoen euro te gaan

Hahahahaha oke doei, kut Fransen.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 09 juni 2022 - 07:51   quote  deeplink  
Bijna 8 uur open en nog geen aankoop. Typisch weer.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 09 juni 2022 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2022 - 07:49 schreef MMM het volgende:
Olympique Lyon heeft aan Feyenoord laten weten maximaal tot tien miljoen euro te gaan

Hahahahaha oke doei, kut Fransen.
Mag best hoor voor Diemers
R()b
 R()b - donderdag 09 juni 2022 - 07:59   quote  deeplink  
Dan weet je als speler gelijk hoe serieus ze voor je zijn.
MMM
 MMM - donderdag 09 juni 2022 - 08:59   quote  deeplink  
Lyon speelt niet eens Europees voetbal. Zou voor Malacia ook geen goede stap zijn vind ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juni 2022 door MMM --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 09 juni 2022 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2022 - 07:49 schreef MMM het volgende:
Olympique Lyon heeft aan Feyenoord laten weten maximaal tot tien miljoen euro te gaan

Hahahahaha oke doei, kut Fransen.
Dit is ook racisme.
Waarom haat jij Fransen kom eens met feiten..............

Hahahahaha
MMM
 MMM - donderdag 09 juni 2022 - 10:11   quote  deeplink  
Hahahahaha
VVout
 VVout - donderdag 09 juni 2022 - 14:27   quote  deeplink  
Let's get ready to rumble...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juni 2022 door VVout --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 juni 2022 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2022 - 07:49 schreef MMM het volgende:
Olympique Lyon heeft aan Feyenoord laten weten maximaal tot tien miljoen euro te gaan

Hahahahaha oke doei, kut Fransen.
Niet alle Fransen zijn kut, sommige zijn ruk, die hangen we rechts.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 09 juni 2022 - 14:48   quote  deeplink  
Jij hangt niets hahahahahah
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 juni 2022 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2022 - 14:48 schreef piet de paler het volgende:
Jij hangt niets hahahahahah
Rustig Pietje denk om je hart.
ar
 ar - donderdag 09 juni 2022 - 18:24   quote  deeplink  
Nu ben ik benieuwd of Feyenoord echt standvastig is, of dat je uiteindelijk toch op bv 16 miljoen komt of zo.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 09 juni 2022 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2022 - 15:20 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Rustig Pietje denk om je hart.
Hahahahah zal ik doen
MightyAce
 MightyAce - donderdag 09 juni 2022 - 20:55   quote  deeplink  
Manu transfervrij :P
kenny
 kenny - donderdag 09 juni 2022 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2022 - 18:24 schreef ar het volgende:
Nu ben ik benieuwd of Feyenoord echt standvastig is, of dat je uiteindelijk toch op bv 16 miljoen komt of zo.
zit er ook naar uit te kijken , wil je zelf nog actief worden op de transfermarkt moet er verkocht worden , ben benieuwd of Arnesen dit goed uit onderhandelt
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 10 juni 2022 - 08:52   quote  deeplink  
Andraž Šporar is again linked to Feyenoord. Recall that prior to his eventual loan to Middlesbrough last summer, Feyenoord offered Sporting €4 M for Šporar and had their bid rejected
MMM
 MMM - vrijdag 10 juni 2022 - 08:59   quote  deeplink  
Kan me herinneren dat ik vorig jaar totaal niet onder de indruk was qua statistieken.

Dit seizoen bij Middlesbrough ook niet best. 8 goals en 2 assists in 35 wedstrijden..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 juni 2022 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 10 juni 2022 - 09:01   quote  deeplink  
Nee, sterker nog de enige reden dat ik ooit van m gehoord had was t vorige bericht
MMM
 MMM - vrijdag 10 juni 2022 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2022 - 09:01 schreef Stylzz het volgende:
Nee, sterker nog de enige reden dat ik ooit van m gehoord had was t vorige bericht
Zelfde hier.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 10 juni 2022 - 16:01   quote  deeplink  
De gesprekken tussen Feyenoord en Riechedly Bazoer lopen op niets uit. De Rotterdammers zouden volgens Feyenoord Transfermarkt voor de positie van centrale verdediger voor een andere speler gaan.
Eerder werd bekend dat Feyenoord de gesprekken met Bazoer zou gaan hervatten. "Loopt op niets uit. Feyenoord focust zich op tweemaal nummers 6 die al in de selectie zitten: Aursnes en Hendrix. Voor CV een ander target", schrijft Feyenoord Transfermarkt op hun Twitter-account.

Bazoer is transfervrij nadat hij uit zijn contract liep bij het Arnhemse Vitesse. Afgelopen seizoen speelde hij 43 officiële wedstrijden voor die club. Daarin scoorde de verdediger annex middenvelder twee keer. Driemaal gaf hij een assist.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 10 juni 2022 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2022 - 16:01 schreef Stylzz het volgende:
De gesprekken tussen Feyenoord en Riechedly Bazoer lopen op niets uit. De Rotterdammers zouden volgens Feyenoord Transfermarkt voor de positie van centrale verdediger voor een andere speler gaan.
Eerder werd bekend dat Feyenoord de gesprekken met Bazoer zou gaan hervatten. "Loopt op niets uit. Feyenoord focust zich op tweemaal nummers 6 die al in de selectie zitten: Aursnes en Hendrix. Voor CV een ander target", schrijft Feyenoord Transfermarkt op hun Twitter-account.

Bazoer is transfervrij nadat hij uit zijn contract liep bij het Arnhemse Vitesse. Afgelopen seizoen speelde hij 43 officiële wedstrijden voor die club. Daarin scoorde de verdediger annex middenvelder twee keer. Driemaal gaf hij een assist.
Mooi.
van geil
 van geil - vrijdag 10 juni 2022 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2022 - 08:52 schreef Stylzz het volgende:
Andraž Šporar is again linked to Feyenoord. Recall that prior to his eventual loan to Middlesbrough last summer, Feyenoord offered Sporting €4 M for Šporar and had their bid rejected
Smullen
kenny
 kenny - vrijdag 10 juni 2022 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2022 - 16:01 schreef Stylzz het volgende:
De gesprekken tussen Feyenoord en Riechedly Bazoer lopen op niets uit. De Rotterdammers zouden volgens Feyenoord Transfermarkt voor de positie van centrale verdediger voor een andere speler gaan.
Eerder werd bekend dat Feyenoord de gesprekken met Bazoer zou gaan hervatten. "Loopt op niets uit. Feyenoord focust zich op tweemaal nummers 6 die al in de selectie zitten: Aursnes en Hendrix. Voor CV een ander target", schrijft Feyenoord Transfermarkt op hun Twitter-account.

Bazoer is transfervrij nadat hij uit zijn contract liep bij het Arnhemse Vitesse. Afgelopen seizoen speelde hij 43 officiële wedstrijden voor die club. Daarin scoorde de verdediger annex middenvelder twee keer. Driemaal gaf hij een assist.
begrijp werkelijk niet wat je met die hendrix , heb je geen klote aan zeer slechte voetballer ik zie hem liefst vertrekken
yoghurt17
 yoghurt17 - vrijdag 10 juni 2022 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2022 - 17:52 schreef van geil het volgende:

[..]

Smullen
Smullen? De kritiek op dessers was dat hij te duur was en te oud, (geen restwaarde). Deze gast is 28, kost 4 miljoen en heeft er ingelegd in 35 wedstrijden. Mag hopen dat we met iets beters komen en anders gewoon lekker Dessers halen ipv dit figuur
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 10 juni 2022 - 22:35   quote  deeplink  
Dit is ook niet echt
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 11 juni 2022 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2022 - 22:08 schreef kenny het volgende:

[..]

begrijp werkelijk niet wat je met die hendrix , heb je geen klote aan zeer slechte voetballer ik zie hem liefst vertrekken
Voor de breedte misschien ?
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 11 juni 2022 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2022 - 09:55 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Voor de breedte misschien ?
Bij Jorrit ben je zo ver de breedte in dat ie in de Maas kukelt.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 11 juni 2022 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2022 - 13:44 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Bij Jorrit ben je zo ver de breedte in dat ie in de Maas kukelt.
En toch geen signaal vanuit staf dat hij exit is.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 11 juni 2022 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2022 - 13:52 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

En toch geen signaal vanuit staf dat hij exit is.
Zou bij mij als één van de eersten weg zijn hoor
Frobin1974
 Frobin1974 - zaterdag 11 juni 2022 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2022 - 22:08 schreef kenny het volgende:

[..]

begrijp werkelijk niet wat je met die hendrix , heb je geen klote aan zeer slechte voetballer ik zie hem liefst vertrekken
Zwaar eens!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 11 juni 2022 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2022 - 16:38 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Zou bij mij als één van de eersten weg zijn hoor
Ook wel gezien. Gaat niets extra brengen.
Frobin1974
 Frobin1974 - zaterdag 11 juni 2022 - 20:00   quote  deeplink  
Dramatisch dat je zo'n speler huurt
ras
 ras - zaterdag 11 juni 2022 - 20:12   quote  deeplink  
Investeer in kwaliteit als je vooruit wil komen en niet in middelmaat. Als Senesi vertrekt haal dan Ahmed Touba en als Sinistera vertrekt is Openda een echte versterking. Frank Arnesen beschikt over een breed netwerk dus moet Feyenoord er in de transferwindow alleen maar sterker door worden. En nu ook doorselecteren is van belang.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 11 juni 2022 - 20:20   quote  deeplink  
Je zegt kwaliteit en je noemt spelers die minder zijn dan die eventueel weggaan.
En nog op andere posities ook. Touba is lb of linkermiddenveld. Openda een spits.

Hoe dan?
kenny
 kenny - zaterdag 11 juni 2022 - 20:51   quote  deeplink  
Touba als LcV vind ik een goede optie om senesi te vervangen , maar daar zijn we intussen al te laat mee ( heeft meerdere opties van enkele grote subtop clubs )
ras
 ras - zaterdag 11 juni 2022 - 21:19   quote  deeplink  
Touba is zeker niet minder dan Senesi en staat volop in de belangstellingen en Openda is kwalitatief zeker een versterking en heeft zelfs Feyenoord ook een paar keer pijn gedaan. Dus dat deze spelers minder zijn, waag ik sterk te betwijfelen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 11 juni 2022 - 21:20   quote  deeplink  
Dat mag.
Frobin1974
 Frobin1974 - zaterdag 11 juni 2022 - 21:28   quote  deeplink  
Versterking van basis 11en betaalbaar voor Feyenoord vindt je niet in de Eredivisie.
ar
 ar - zaterdag 11 juni 2022 - 21:29   quote  deeplink  
Het liefst wel spelers aantrekken die renderen op hun eigen positie's. Dat is wel zo fijn.
ras
 ras - zaterdag 11 juni 2022 - 21:51   quote  deeplink  
Feyenoord moet Malacia zeker niet voor een appel en ei verkopen want als Daley Blind indertijd voor 18 miljoen euro verkocht is aan Manchester United en Manchester nu belangstelling heeft voor Malacia is hij natuurlijk vele miljoenen meer waard dan Daley Blind die natuurlijk die 18 miljoen nooit waard was.
kriebel70
 kriebel70 - zaterdag 11 juni 2022 - 22:52   quote  deeplink  
Na het zen van het nederlands elftal zeggen die dikke verkoopcijfers mij wederom erg weinig ..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 11 juni 2022 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2022 - 22:52 schreef kriebel70 het volgende:
Na het zen van het nederlands elftal zeggen die dikke verkoopcijfers mij wederom erg weinig ..
Na het zien van het Nederlands elftal is mij duidelijk geworden dat shengen akkoord vernietigend is voor Nederland.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juni 2022 door Leon FR1908 --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 11 juni 2022 - 23:01   quote  deeplink  
Hahahaha!
Was wel behoorlijk rood-wit in De Kuip, ja.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 juni 2022 - 00:04   quote  deeplink  
Dat roodwit past dan wel weer bij ons stadion Henk haha
Bowie
 Bowie - zondag 12 juni 2022 - 09:58   quote  deeplink  
Inmiddels telt onze selectie louter internationals, sinds doorbraak Trauner in Oostenrijk en Senesi bij Argentinie.

Dat is toch om stil van te worden.

De groei van onze club gaat nog sneller dan de inflatie..........
MMM
 MMM - zondag 12 juni 2022 - 16:09   quote  deeplink  
Ian Maatsen.

Huur met optie tot koop.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 juni 2022 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2022 - 09:58 schreef Bowie het volgende:
Inmiddels telt onze selectie louter internationals, sinds doorbraak Trauner in Oostenrijk en Senesi bij Argentinie.

Dat is toch om stil van te worden.

De groei van onze club gaat nog sneller dan de inflatie..........
Niks mis mee .
Nog de groeten van onze wederzijdse vriend Bowie.
Bowie
 Bowie - zondag 12 juni 2022 - 18:16   quote  deeplink  
Dank je Leon, door het thuiswerken heb ik mijn Catania-maat al ruim 2 jaar niet gezien. Hopelijk binnenkort weer eens want er is genoeg gebeurd.....

En nog ff over transfers, het schijnt dat die 90.000 euros voor dat 13 jarige PSV talent het hoogste bedrag is dat ooit is betaald in NL voor een kereltje van 13.

We schakelen door, op alle fronten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 juni 2022 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2022 - 18:16 schreef Bowie het volgende:
Dank je Leon, door het thuiswerken heb ik mijn Catania-maat al ruim 2 jaar niet gezien. Hopelijk binnenkort weer eens want er is genoeg gebeurd.....

En nog ff over transfers, het schijnt dat die 90.000 euros voor dat 13 jarige PSV talent het hoogste bedrag is dat ooit is betaald in NL voor een kereltje van 13.

We schakelen door, op alle fronten.
Dat hoop ik ook voor jullie want dat thuiswerken lijkt mij ook niet alles en er is zeker genoeg gebeurd in die tijd voor jullie..

Ps moet een heel groot talent zijn dan ..
En mooi zo'n overstap van een concurent naar ons ,te vaak andersom geweest.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 juni 2022 - 08:16   quote  deeplink  
Tijd voor weer wat geruchten:
Carlos Vela sowieso onzin.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5320630