|
|
RenatoBos
|
|
|
'Koeman houdt Clasie in achterhoofd'
Tal van Feyenoorders werden de laatste weken met een hereniging met Ronald Koeman in verband gebracht. Britse media berichten donderdag dat Jordy Clasie, the Dutch Xavi, een meer dan serieuze kandidaat is om het middenveld van Southampton te versterken. De ex-coach van Feyenoord haalde eerder Graziano Pellè, zijn aanvalsleider in Rotterdam, naar het St Marys.
Koeman hoopt dat Morgan Schneiderlin in de komende weken niet bij Southampton vertrekt. De middenvelder geniet interesse van Arsenal en Tottenham Hotspur en Koeman probeert hem ervan te overtuigen bij the Saints te blijven. Mocht hij daar niet in slagen, dan is Clasie een serieuze kandidaat om het middenrif van de Premier League-club te versterken. De 23-jarige Oranje-international werd eerder al aan Southampton gelinkt, maar zou nu het nummer één-doelwit zijn.
Koeman gaf eerder echter aan dat hij niet nog meer spelers bij Feyenoord wilde losweken. De club uit Rotterdam deed namelijk naast Pellè ook Daryl Janmaat en Bruno Martins Indi van de hand en de kans is groot dat ook Stefan de Vrij wordt verkocht. Ook Terence Kongolo geniet volop belangstelling, al kan hij zijn contract met Feyenoord met enkele jaren verlengen. Bron:Voetbalzone |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Koeman blijft wel bezig zo.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Volgens de buurvrouw van een vriend van me wiens schoonzus van haar nicht die de vriend kent van de broer van een neefje van de koffiejuffrouw bij Feyenoord zelfs 3! |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Amrabat en Lens zie ik als goede versterkingen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Lens zat toch in de helicopter? |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lens heeft een hekel aan Feyenoord en met Amrabat erbij word de voertaal mij teveel Marokkaans in het elftal.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tfoe, niets mis mee, Tfoe. |
|
|
|
|
Mark0182
|
|
|
Mocht Clasie vertrekken zou ik als eerste Mokotjo terughalen uit Zwolle. Die heeft een prima seizoen gespeeld en is een vaste waarde op het middenveld. Mijns inziens stukken beter dan bijv. Vormer.
Daarnaast zou ik alsnog voor Bassie Dost gaan... die 2 erbij, mits de vrij niet vertrekt anders achterin nog een vervanger... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'El Hamdaoui gelinkt aan Feyenoord'
In Italië wordt de naam van Mounir El Hamdaoui in verband gebracht met Feyenoord. Of er daadwerkelijk interesse vanuit De Kuip zou zijn is niet bekend. In Rotterdam zijn ze namelijk op zoek naar een spits dus de naam van Feyenoord wordt dan al snel genoemd. Vorige zomer werd El Hamdaoui ook al gekoppeld aan de Stadionclub. Martin van Geel noemde zijn komst toen volstrekt onhaalbaar en dus onzin. (Calciomercato) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je krijgt wat je vraag Craven.. |
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
quote:Op donderdag 24 juli 2014 - 12:24 schreef Mark0182 het volgende:Mocht Clasie vertrekken zou ik als eerste Mokotjo terughalen uit Zwolle. Die heeft een prima seizoen gespeeld en is een vaste waarde op het middenveld. Mijns inziens stukken beter dan bijv. Vormer. Daarnaast zou ik alsnog voor Bassie Dost gaan... die 2 erbij, mits de vrij niet vertrekt anders achterin nog een vervanger... Dat van Mokotjo moet ik nog zien. Hij heeft inderdaad een prima seizoen gespeeld bij Zwolle, en dat zegt het al bij Zwolle. Dat is echt heel anders dan bij een topclub spelen. Iedereen zegt dat Vormer en Goossens goede voetballers zijn voor Roda en NEC, maar het niveau van Feyenoord niet aankunnen. Maar bijna niemand twijfelt of Mokotjo misschien een goede speler is voor Zwolle, maar het niveau van Feyenoord niet aankan.
Je kan proberen hem terug te halen. Maar ik denk dat Mokotjo als basisspeler bij een topclub zwaar door de mand valt. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: ehhh voordat je t weet komen ze uit bij Ronaldo en James Rodriquez....
Zoiets Renato? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 24 juli 2014 - 12:37 schreef RenatoBos het volgende: 'El Hamdaoui gelinkt aan Feyenoord'[ afbeelding ] In Italië wordt de naam van Mounir El Hamdaoui in verband gebracht met Feyenoord. Of er daadwerkelijk interesse vanuit De Kuip zou zijn is niet bekend. In Rotterdam zijn ze namelijk op zoek naar een spits dus de naam van Feyenoord wordt dan al snel genoemd. Vorige zomer werd El Hamdaoui ook al gekoppeld aan de Stadionclub. Martin van Geel noemde zijn komst toen volstrekt onhaalbaar en dus onzin. (Calciomercato) Linke jongen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Allemaal kutspelers. Kutmentaliteit, zakkenvullers, lamzakken, eendagsvliegen. Geen verbetering. Doe het dan maar met huidige selectie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Allemaal kutspelers. Kutmentaliteit, zakkenvullers, lamzakken, eendagsvliegen. Geen verbetering. Doe het dan maar met huidige selectie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je zit dus nog steeds dans France.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Yep, met trage verbinding en regen, onweer en afen toe die gele ploert in de lucht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gauw naar de dokter Henk je geslachtsdeel heeft waarschijnlijk geelzucht.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Laat m'n vrouw er alvast naar kijken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Laat m'n vrouw er onmiddellijk naar kijken. Heeft er goed oog voor. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tres bien, ti's tenslotte toch etenstijd.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, handelt ze mondeling af. En dan het toetje nog. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Toefje slagzaad er bovenop.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Henk zijn vrouw heeft een mooi perzikhuidje.. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Tijd dat het woensdag wordt . Gaat het weer ergens over |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Maar dit gaat juist ergens over. Medisch verantwoord! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 24 juli 2014 - 09:36 schreef JanM het volgende:[..] Volgens de buurvrouw van een vriend van me wiens schoonzus van haar nicht die de vriend kent van de broer van een neefje van de koffiejuffrouw bij Feyenoord zelfs 3! Proficiat ... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Advies
|
|
|
Haal een gratis spits( Avdic /az) rechtback Dijkhuizen ( Roda) zal miet veel kosten. Hoe staat het eigenlijk met Ryo M. Misschien iets voor de vleugel |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Nu zijn ze weer bezig vanuit duitsland om Kongolo te krijgen. Ik wordt er scheitzeik van inmiddels dat er steeds weer berichten staan van dat spelers eventueel weggaan. Ik zou nu verd... wel eens willen horen dat we wat kopen. Dat kl... bestuur houdt alleen maar hand op de knip. Alles en iedereen om ons heen versterkt zich en wij??? Gisterenavond gekeken nee wij moeten europees gaan overwinteren met spelers als tevrede en verhoek(hoort niet eens bij de musschen thuis). Ik word het echt zat. Met dit elftal vliegen we gelijk overal uit en gaan we voor het linkerrijtje spelen. Nou bedank bestuur goed gedaan zoveel geld binnen en maar wachten. Nog even wachten en het hoeft niet meer. Vliegen we eruit en verliezen we weer 3 van de eerste 4 eredivisiewedstrijden. Doet me echt heel zeer. Natuurlijk zit ik en met mij weer velen er woensdagavond tegen Besiktas weer zoals ik al ongeveer 44 jaar doe maar dit elftal zoals we gisterenavond zeker de eerste helft speelden is echt 1 van de zwaksten in deze gehele tijd. Jammer maar waar. Ik zal mijn club nooit in de steek laten maar waarom moet dit nu zo???? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
omdat ze nu aan de andere kant doorslaan. t gaat pas gebeuren als er geen andere keus is. |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
Laat ze eerst maar eens het contract verlengen van Kongolo. Dat lakse gedrag kost je straks ook nog eens je grootste talent(en). |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Euh, je hebt twee partijen nodig om te tekenen hé |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 24 juli 2014 - 22:36 schreef edjoe het volgende:Laat ze eerst maar eens het contract verlengen van Kongolo. Dat lakse gedrag kost je straks ook nog eens je grootste talent(en). Die wil niet man, die weet nu wat zijn 'broertje' verdiend bij Manchester City ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 24 juli 2014 - 22:06 schreef legrande het volgende:Nu zijn ze weer bezig vanuit duitsland om Kongolo te krijgen. Ik wordt er scheitzeik van inmiddels dat er steeds weer berichten staan van dat spelers eventueel weggaan. Ik zou nu verd... wel eens willen horen dat we wat kopen. Dat kl... bestuur houdt alleen maar hand op de knip. Alles en iedereen om ons heen versterkt zich en wij??? Gisterenavond gekeken nee wij moeten europees gaan overwinteren met spelers als tevrede en verhoek(hoort niet eens bij de musschen thuis). Ik word het echt zat. Met dit elftal vliegen we gelijk overal uit en gaan we voor het linkerrijtje spelen. Nou bedank bestuur goed gedaan zoveel geld binnen en maar wachten. Nog even wachten en het hoeft niet meer. Vliegen we eruit en verliezen we weer 3 van de eerste 4 eredivisiewedstrijden. Doet me echt heel zeer. Natuurlijk zit ik en met mij weer velen er woensdagavond tegen Besiktas weer zoals ik al ongeveer 44 jaar doe maar dit elftal zoals we gisterenavond zeker de eerste helft speelden is echt 1 van de zwaksten in deze gehele tijd. Jammer maar waar. Ik zal mijn club nooit in de steek laten maar waarom moet dit nu zo???? Dat zal tot 01-09-2014 wel zo blijven helaas ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Waarvan zo'n 20% voor Real Madrid is ... Dus snel die € 6.000.000,= verdiend! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 - 19:16 schreef daan limbos het volgende: soms zelfs hun gezin te kort doen met het kopen van een steeds duurder ordende seizoenkaart Lulkoek. Mijn SK is geen cent duurder dan vorig jaar. Maar jammeren lijkt wel een beetje jouw hobby ? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Dan heb je vorig jaar niet geprofiteerd van de vroegboekkorting ;) Anders is 'ie, uit m' n hoofd, 16 euro duurder geworden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 23 juli 2014 - 22:24 schreef van geil het volgende:Ik snap werkelijk niet waarom Mulder Verhoek Immers Vormer Schaken en misschien vergeet ik er nog wel 1 . niet allang door geselecteerd zijn. Dat is toch geen Feyenoord. Immers is wel degelijk Feyenoord. Ik vind het jammer dat die jongen nog steeds niet het krediet krijgt dat ie verdient. Gelukkig heb ik in de loop van het seizoen de antipathie bij velen om zien slaan naar sympathie. Waar hij in het begin vervloekt werd (inclusief ondergetekende) werd hij steeds vaker toegezongen. Verhoek is iedereen het wel over eens, die had allang ergens anders ondergebracht moeten wezen, allang duidelijk dat het er niet uit gaat komen bij die jongen. In ieder geval niet bij ons. Die moet toch zelf onderhand ook wel veel liever gewoon bij ADO rondhobbelen ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 - 00:17 schreef lijdensweg het volgende:[..] Waarvan zo'n 20% voor Real Madrid is ... Dus snel die € 6.000.000,= verdiend! 345.000 zullen het er niet worden, maar gister in en om de Kuip echt heel veel Opel shirts gezien. En het uitshirt loopt ook als een speer .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 juli 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 - 01:01 schreef tomson het volgende:[..] 345.000 zullen het er niet worden, maar gister in en om de Kuip echt heel veel Opel shirts gezien. En het uitshirt loopt ook als een speer . Ik denk dat dat aantal wel verkocht wordt, er zitten helaas nogal wat kosten aan het verkopen van zo'n shirt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De volgende afvaller..
Volgens het Algemeen Dagblad zou Fred Rutten de linksback naar Feyenoord willen halen, maar Van Aanholt reageerde daar later op door te zeggen nog niets te hebben gehoord uit Rotterdam. Van Aanholt lijkt nu dus aan de slag te gaan bij Sunderland, de nummer veertien van het voorbije Premier League-seizoen. The Black Cats missen na het vertrek van Andrea Dossena en Marcos Alonso een pure linksback in de selectie. |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
Ik snap best dat Feyenoord geen overhaaste beslissingen neemt met grote bedragen, maar ik krijg nu het idee dat ze met alle transfers voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten door alles transfervrij binnen te hengelen. Zullen straks wel een hoop paniekaankopen worden, als de sportieve prestaties in augustus/september tegenvallen. |
|
|
|