BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 16 juni 2022 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2022 - 09:09 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Bas Dost en Feyenoord: 24.01.2011, 30.01.2011, 09.05.2011, 15.07.2011, 02.08.2011, 04.07.2014, 11.07.2014 (AD:Dost 90% Feyenoorder), 20.07.2014, 26.07.2014, 18.08.2014, 01.09.2014, 06.11.2014, 30.12.2014, 03.06.2016 en 2021
Hahaha, stevige research Stylzz!
Wie passen er nog meer in het herhaalrijtje?
Guidetti
Pelle
Van Wolfswinkel
Doen we Kiprich, Smolarek erbij.
Komt Vermeer ook weer in de geruchten?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 juni 2022 - 18:38   quote  deeplink  
Niet mijn research! :)
van geil
 van geil - donderdag 16 juni 2022 - 19:22   quote  deeplink  
Komkommers
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 16 juni 2022 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2022 - 17:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Onder zijn ajaks pyjama droeg ie een Feyenoord onderbroek
Wil je daar iemand op afrekenen? Geloof mij hij is Feyenoord liefhebber
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 juni 2022 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2022 - 19:50 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Wil je daar iemand op afrekenen? Geloof mij hij is Feyenoord liefhebber
Nee hoor. Wijsheid komt met de jaren
Leuv
 Leuv - donderdag 16 juni 2022 - 20:05   quote  deeplink  
Liever Bannis en Bozenik dan die 020 pyjama van Dost.
moa
 moa - donderdag 16 juni 2022 - 20:22   quote  deeplink  
Dost en Brenet wordt ik niet vrolijk van, op die posities kunnen ook jonge spelers staan waarop we waarde kunnen ontwikkelen. Daarbij is Dost wss. duurder dan een jonge spits.
van geil
 van geil - donderdag 16 juni 2022 - 20:36   quote  deeplink  
Bas Worst kan dr geen kloten van
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 16 juni 2022 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2022 - 19:52 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee hoor. Wijsheid komt met de jaren
Haha, zo is dat
Leuv
 Leuv - donderdag 16 juni 2022 - 21:16   quote  deeplink  
Dat verlengen van de contracten voor die scouts is ook werkelijk voor de bühne geweest. Een ieder hier komt met betere en goedkopere namen. Zijn er geen scout vacatures vacant want op deze manier doe ik dat er wel even bij.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 juni 2022 - 21:17   quote  deeplink  
Ik ga de scouts wel beoordelen op de dingen die ze echt doen in plaats van deze geruchten
ar
 ar - donderdag 16 juni 2022 - 21:38   quote  deeplink  
Een kwalitatief uitstekende aanvallende middenvelder zal wel eens lekker zijn.
ras
 ras - donderdag 16 juni 2022 - 21:40   quote  deeplink  
Het blijft momenteel erg stil. Geruchtje hier geruchtje daar maar na Danilo verder geen transfers.
ar
 ar - donderdag 16 juni 2022 - 21:42   quote  deeplink  
Het is nog vroeg.
De meeste transfers worden praktisch einde transferwindow beklonken.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 juni 2022 - 21:44   quote  deeplink  
En we hebben meer tijd
ar
 ar - donderdag 16 juni 2022 - 21:48   quote  deeplink  
Inderdaad.
Enorm veel tijd
neliz
 neliz - donderdag 16 juni 2022 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2022 - 21:40 schreef ras het volgende:
Het blijft momenteel erg stil. Geruchtje hier geruchtje daar maar na Danilo verder geen transfers.
Aantal clubs wacht sowieso op 30-juni en welke spelers er gratis op te halen zijn uit Rusland.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juni 2022 - 08:44   quote  deeplink  
Barisic (Rangers) is being tempted by Feyenoord, Trabzonspor, Brugge and Union Berlin
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juni 2022 - 08:44   quote  deeplink  
NEE FRANK

Kevin Strootman lijkt geen toekomst meer te hebben in Stade Vélodrome.
MMM
 MMM - vrijdag 17 juni 2022 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2022 - 08:44 schreef Stylzz het volgende:
NEE FRANK

Kevin Strootman lijkt geen toekomst meer te hebben in Stade Vélodrome.
;)
Leuv
 Leuv - vrijdag 17 juni 2022 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2022 - 21:17 schreef Stylzz het volgende:
Ik ga de scouts wel beoordelen op de dingen die ze echt doen in plaats van deze geruchten
Mooi man. Wat doen ze dan echt ?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juni 2022 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2022 - 09:23 schreef Leuv het volgende:

[..]

Mooi man. Wat doen ze dan echt ?
Dat weten we aan t eind van deze periode wederom
neliz
 neliz - vrijdag 17 juni 2022 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2022 - 09:23 schreef Leuv het volgende:

Mooi man. Wat doen ze dan echt ?
Spelers bekijken, op meer dan alleen videobeelden.

Ben jij niet gewoon stiekem Cor Pot?
Leuv
 Leuv - vrijdag 17 juni 2022 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2022 - 09:50 schreef neliz het volgende:

[..]

Spelers bekijken, op meer dan alleen videobeelden.

En wat heeft het ons tot dusver gebracht.
Noem eens 1 speler die gescout is en van toegevoegde waarde is ?
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 17 juni 2022 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2022 - 12:31 schreef Leuv het volgende:

[..]

En wat heeft het ons tot dusver gebracht.
Noem eens 1 speler die gescout is en van toegevoegde waarde is ?
Misschien moet jij scout worden ;)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juni 2022 - 12:50   quote  deeplink  
Feyenoord heeft al gesprekken gevoerd met mandekker Mees Hilgers van FC Twente. Hij ziet een overstap naar Rotterdam wel zitten.

“‘Ze zijn geïnteresseerd. Het is mooi als zo’n grote club zo snel interesse toont. Dat laat ook wel zien dat je het goed doet”, stelde hij eerder. Of een transfer ook deze zomer rond kan komen, zal vooral afhangen van de onderhandelingen tussen Feyenoord en FC Twente.

Hilgers ligt nog tot de zomer van 2023 vast in de Grolsch Veste. Naar verluidt heeft FC Twente ook nog een optie om deze verbintenis met een jaar te verlengen. De stormachtige ontwikkeling van Hilgers in het shirt van Twente, dat hij afgelopen seizoen 26 keer droeg, laat de transfersom waarschijnlijk in de miljoenen lopen.
Leuv
 Leuv - vrijdag 17 juni 2022 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2022 - 12:39 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Misschien moet jij scout worden ;)
Waar moet ik tekenen ?
:-)
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 17 juni 2022 - 13:10   quote  deeplink  
Zal het even vragen
Leuv
 Leuv - vrijdag 17 juni 2022 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2022 - 13:10 schreef piet de paler het volgende:
Zal het even vragen
Top
neliz
 neliz - vrijdag 17 juni 2022 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2022 - 12:31 schreef Leuv het volgende:

[..]

En wat heeft het ons tot dusver gebracht.
Noem eens 1 speler die gescout is en van toegevoegde waarde is ?
Aursnes, Pederssen

Fucking

Gernot

fucking

Trauner

Ben ook al fan van Wallemark.

Maar ga jij maar lekker naar Pratto kijken.
neliz
 neliz - vrijdag 17 juni 2022 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2022 - 12:50 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord heeft al gesprekken gevoerd met mandekker Mees Hilgers van FC Twente. Hij ziet een overstap naar Rotterdam wel zitten.

“‘Ze zijn geïnteresseerd. Het is mooi als zo’n grote club zo snel interesse toont. Dat laat ook wel zien dat je het goed doet”, stelde hij eerder. Of een transfer ook deze zomer rond kan komen, zal vooral afhangen van de onderhandelingen tussen Feyenoord en FC Twente.

Hilgers ligt nog tot de zomer van 2023 vast in de Grolsch Veste. Naar verluidt heeft FC Twente ook nog een optie om deze verbintenis met een jaar te verlengen. De stormachtige ontwikkeling van Hilgers in het shirt van Twente, dat hij afgelopen seizoen 26 keer droeg, laat de transfersom waarschijnlijk in de miljoenen lopen.
Dit interview is van Maart toch?

Check: 15 Maart:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1022041/ori-nterend-gesprek-met-feyenoord-ze-zijn-wel-echt-ge-nteresseerd.html

Betekend dat Feyenoord al een bod heeft neergelegd bij Twente voor die tijd dat goedgekeurd is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2022 door neliz --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juni 2022 - 15:29   quote  deeplink  
Achterop de fiets!

https://www.feyenoordpings.nl/club-uit-zwitserland-meldt-zich-bij-feyenoord-voor-mark-diemers/
neliz
 neliz - vrijdag 17 juni 2022 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
quote:
Feyenoord is bereid om hem te laten gaan voor het juiste bedrag.
Een KFC Hot Wing Bucket en 2 friet kost 40 Zwitserse Franc, ongeveer 38 euro, ik zeg doen!.
ar
 ar - vrijdag 17 juni 2022 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Jaaaa ik fiets er achteraan als jij lekke band krijgt!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 17 juni 2022 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2022 - 17:04 schreef ar het volgende:

[..]

Jaaaa ik fiets er achteraan als jij lekke band krijgt!
Hoe lang is dit al een dating site?
neliz
 neliz - vrijdag 17 juni 2022 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2022 - 18:38 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hoe lang is dit al een dating site?
sinds beginjaren 2000?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juni 2022 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2022 - 18:38 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hoe lang is dit al een dating site?
Al heel lang maar jij en van geil blijven maar om elkaar heen draaien
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 juni 2022 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2022 - 18:38 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hoe lang is dit al een dating site?
19-05-2010
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 17 juni 2022 - 20:47   quote  deeplink  
Hahaha, sterke inkoppers!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 juni 2022 - 21:47   quote  deeplink  
Feyenoord gaat niet voor een toptransfer van Luis Sinisterra, Marcos Senesi en Tyrell Malacia liggen deze zomer. Als voor een van de drie sterkhouders uit het succesvolle vorige seizoen de juiste prijs op tafel komt, dan gaat Frank Arnesen de deal rondmaken. Dat is voor Orkun Kökcü en Lutsharel Geertruida wel anders: dát duo wil de club dolgraag behouden.

Dat heeft technisch directeur Arnesen bevestigd tegenover het Algemeen Dagblad. "Jongens als Sinisterra, Senesi en Malacia lijken wel toe aan een stap, maar dan moet het wel voor alle partijen goed zijn. Is dat zo, dan staan we de spelers niet in de weg", legt de technisch eindverantwoordelijke uit in de ochtendkrant. "Kökçü en Geertruida? Daar is ook belangstelling voor, maar die willen we heel graag langer houden."

Wel is er eerst geld nodig voordat Feyenoord zelf ook de transfermarkt op kan: tot dusver kwam er behalve Danilo nog geen speler binnen. Een transfer van Malacia ligt het meest voor de hand en dan kunnen de Rotterdammers eindelijk spelers halen. Toch ligt Arnesen nog niet wakker van de situatie. "Niemand hoeft zich zorgen te maken. Dat moet je pas doen als het ergens in augustus nog steeds wachten op spelers is", stelt Arnesen de enigszins ongeruste achterban gerust.

Verder kwam ook de situatie rondom Guus Til ter sprake in het vraaggesprek. Feyenoord wil de middenvelder dolgraag nogmaals huren, maar hij zou alleen verkocht mogen worden van Spartak Moskou en dat is met het oog op de oorlog in Oekraïne ook weer ingewikkeld. "De FIFA beslist aan het einde van de maand over de situaties van de spelers in de Russische competitie. Niemand mag nu zakendoen met die clubs, want je kunt geen geld overmaken of geld van ze ontvangen. Ik verwacht niet dat spelers daar transfervrij weg mogen, maar misschien zijn er wel andere mogelijkheden."
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 juni 2022 - 22:25   quote  deeplink  
Kan Til niet een jaar verlengen met nog eens huur van een jaar..
neliz
 neliz - vrijdag 17 juni 2022 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2022 - 22:25 schreef RenatoBos het volgende:
Kan Til niet een jaar verlengen met nog eens huur van een jaar..
hoe wil jij zaken doen met Rusland harrie? En spartak heeft al gezegd geen verhuur meer (want hij is niets meer waard)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2022 door neliz --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 18 juni 2022 - 07:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2022 - 14:24 schreef neliz het volgende:

[..]

Dit interview is van Maart toch?

Check: 15 Maart:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1022041/ori-nterend-gesprek-met-feyenoord-ze-zijn-wel-echt-ge-nteresseerd.html

Betekend dat Feyenoord al een bod heeft neergelegd bij Twente voor die tijd dat goedgekeurd is.
Volgens 1908.nl maakt technisch directeur Frank Arnesen zich hard voor Hilgers. De onderhandelingen met de Tukkers gaan binnenkort van start. Ook het Algemeen Dagblad meldt dat Feyenoord hem 'liever vandaag dan morgen binnen zou hengelen'. De mandekker heeft nog een contract tot medio 2023, maar Twente beschikt over een optie om die verbintenis met één jaar te verlengen.
MMM
 MMM - zaterdag 18 juni 2022 - 08:24   quote  deeplink  
Is één van jullie Hilgers opgevallen eigenlijk? Ik heb de hype een beetje gemist denk ik.

Maar misschien is niet opvallen zijn kracht, een stille kracht. Ben benieuwd. Kan hier meer mee leven dan andere namen
neliz
 neliz - zaterdag 18 juni 2022 - 08:36   quote  deeplink  
Feyenoord is dus al minstens sinds de winterstop bezig.

https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/397906/fc-twente-wil-hilgers-met-nieuw-contract-uit-feyenoord-s-handen-houden/

FC Twente wil Hilgers met nieuw contract uit Feyenoord's handen houden
22 februari 2022 – FC Twente wil smaakmaker Mees Hilgers (20) graag langer behouden. De verdediger maakt dit seizoen veel indruk bij de Tukkers en kwam mede daardoor op de radar van Feyenoord, maar in Enschede wil men hem graag houden door zijn in 2023 aflopende contract open te breken en te verlengen.

FC Twente wil Hilgers met nieuw contract uit Feyenoord's handen houden

Maak deze avond spannender en leuker: zet in op een voetbalwedstrijd en krijg bij je eerste storting tot €50,00 extra als welkomstbonus bij Jacks.nl!
Wat kost gokken jou. Stop op tijd 18+, hands24x7.nl.

Dat meldt TC/Tubantia dinsdagavond. FC Twente wil volgens het regionale dagblad de doorbraak van Hilgers belonen door met hem te onderhandelen over een nieuwe verbintenis. Daarbij gaat het volgens de ochtendkrant om het 'openbreken' van het contract, waarbij normaliter ook een verlenging zal plaatsvinden.

Dat geeft FC Twente in de (nabije) toekomst namelijk een betere onderhandelingspositie als er wel een geïnteresseerde club voor Hilgers aanklopt. De centrale verdediger werd eerder al vergeleken met Ajax-uitblinker Jurriën Timber. Ondanks de liesblessure waarmee hij momenteel kampt, speelde de verdediger dit seizoen al 22 officiële wedstrijden voor de ploeg van Ron Jans.

quote:
Op zaterdag 18 juni 2022 - 08:24 schreef MMM het volgende:
Is één van jullie Hilgers opgevallen eigenlijk? Ik heb de hype een beetje gemist denk ik.
Ik denk dat dat wel zijn kracht is, geen rare fouten, een goaltje meepikken en sterk aan de bal. Dat is beter dan toen we spelers als Rzasa haalden die vooral bekend stonen om hun enorme fouten.
ar
 ar - zaterdag 18 juni 2022 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2022 - 08:24 schreef MMM het volgende:
Is één van jullie Hilgers opgevallen eigenlijk? Ik heb de hype een beetje gemist denk ik.

Maar misschien is niet opvallen zijn kracht, een stille kracht. Ben benieuwd. Kan hier meer mee leven dan andere namen
Ik ben ook niet bekend met deze speler.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 18 juni 2022 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2022 - 08:24 schreef MMM het volgende:
Is één van jullie Hilgers opgevallen eigenlijk? Ik heb de hype een beetje gemist denk ik.

Maar misschien is niet opvallen zijn kracht, een stille kracht. Ben benieuwd. Kan hier meer mee leven dan andere namen
Nee. Maar ik kijk niet naar Twente, wat een kutclub is dat zeg
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 18 juni 2022 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2022 - 22:37 schreef neliz het volgende:

[..]

hoe wil jij zaken doen met Rusland harrie? En spartak heeft al gezegd geen verhuur meer (want hij is niets meer waard)
Ze huren hem nu toch ook al..dus waarom zou je hem niet een jaar langer kunnen huren, als,ie daar een jaar verlengd..
neliz
 neliz - zaterdag 18 juni 2022 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2022 - 09:40 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ze huren hem nu toch ook al..dus waarom zou je hem niet een jaar langer kunnen huren, als,ie daar een jaar verlengd..
Omdat die overeenkomst vorig jaar is gemaakt (en betaald), en ik denk dat jij ook nog weet dat Rusland in de tussentijd Oekraïne is binnengevallen en Europese bedrijven sindsdien geen zaken kunnen doen met Rusland.

En Spartak wil niet verhuren omdat ze geld willen zien want Til is volgend jaar helemaal niets meer waard voor ze, zo moeilijk is het niet om te begrijpen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juni 2022 door neliz --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 18 juni 2022 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2022 - 10:27 schreef neliz het volgende:

[..]

Omdat die overeenkomst vorig jaar is gemaakt (en betaald), en ik denk dat jij ook nog weet dat Rusland in de tussentijd Oekraïne is binnengevallen en Europese bedrijven sindsdien geen zaken kunnen doen met Rusland.

En Spartak wil niet verhuren omdat ze geld willen zien want Til is volgend jaar helemaal niets meer waard voor ze, zo moeilijk is het niet om te begrijpen
Dat je de tyfus geniet

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5999
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5446228