BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kenny
 kenny - woensdag 22 juni 2022 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2022 - 11:08 schreef FR-Henk het volgende:
Okee, dan ziet Slot iets in Til wat ik dit voorjaar niet meer zag.
Doen dan.
ben ik met je eens , voetballend zo armoedig en als hij niet meer scoort blijft er weinig over dat lijkt op een goede speler
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 22 juni 2022 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2022 - 11:41 schreef kenny het volgende:

[..]

ben ik met je eens , voetballend zo armoedig en als hij niet meer scoort blijft er weinig over dat lijkt op een goede speler
Het ziet er niet altijd even mooi uit, maar Til maakt wel zijn doelpunten en werkt hard. Vergis je niet dat als kocku weg gaat je ook al aardig wat doelpunten op het middenveld inlevert. Zeker als er daadwerkelijk een Vilhena voor terug komt. Daarbij is het belangrijk dat er een bepaalde kern overblijft. Er gaan er al genoeg vertrekken en Til kent de speelwijze van slot inmiddels.
kenny
 kenny - woensdag 22 juni 2022 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2022 - 12:04 schreef yoghurt17 het volgende:

[..]

Het ziet er niet altijd even mooi uit, maar Til maakt wel zijn doelpunten en werkt hard. Vergis je niet dat als kocku weg gaat je ook al aardig wat doelpunten op het middenveld inlevert. Zeker als er daadwerkelijk een Vilhena voor terug komt. Daarbij is het belangrijk dat er een bepaalde kern overblijft. Er gaan er al genoeg vertrekken en Til kent de speelwijze van slot inmiddels.
zonder doelpunten blijft er weinig over , "en werkt hard" ik heb liever een speler daar die buiten hard werkt ook goed kan voetballen
je hebt wel gelijk dat het voor slot makkelijker is om verder te bouwen op de kern van het elftal
VVout
 VVout - woensdag 22 juni 2022 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2022 - 09:28 schreef Stylzz het volgende:
Aursnes- Til - Vilhena..

Ha… ha..
Til gaat op de bank, Boetius op 10 hè.
neliz
 neliz - woensdag 22 juni 2022 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2022 - 13:24 schreef VVout het volgende:

[..]

Til gaat op de bank, Boetius op 10 hè.
Til had in z'n vorige huurcontract al staan dat hij minimaal 50% van de wedstrijden moest spelen, dat zal nu hij de clubs voor het uitkiezen heeft niet anders zijn.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 22 juni 2022 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2022 - 08:54 schreef Leuv het volgende:

[..]

Geen idee wat Jorgensen te maken heeft met Malacia, Sinisterra, Senesi, Kokcu, Geetruida maar jij zal jouw logica er wel in hebben.
Dat je met deze spelers dezelfde gok voorstelt. Ondanks ons geldgebrek.
Leuv
 Leuv - woensdag 22 juni 2022 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2022 - 13:48 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Dat je met deze spelers dezelfde gok voorstelt. Ondanks ons geldgebrek.
Deze spelers zitten wel even in een andere categorie en leeftijd dan Jorgensen destijds. Appels en peren, maar zo heeft iedereen hier wel zo zijn verhaal en hoor ik weinig goede argumenten en inzichten.

Weet je wat: Laten we alles verkopen een blik exoten aantrekken en maar hopen dat het kwartje goed valt. Je hebt ook gelijk dat is pas beleid maken.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 juni 2022 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2022 - 11:10 schreef Leuv het volgende:

[..]

Dat je het niet meer zag heeft alles met Dessers te maken. Kijk maar hoeveel Til gescoord heeft met Dessers in de basis. Dessers zijn we vanaf dus met de juiste spits zie ik Til weer leveren.
Interessante invalshoek.
Til en linssen liepen in het najaar gelijk op met scoren. Vonden elkaar ook makkelijker.
Linssen betere bliksemafleider, Til meer ruimte.
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 22 juni 2022 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2022 - 12:04 schreef yoghurt17 het volgende:

[..]

Het ziet er niet altijd even mooi uit, maar Til maakt wel zijn doelpunten en werkt hard. Vergis je niet dat als kocku weg gaat je ook al aardig wat doelpunten op het middenveld inlevert. Zeker als er daadwerkelijk een Vilhena voor terug komt. Daarbij is het belangrijk dat er een bepaalde kern overblijft. Er gaan er al genoeg vertrekken en Til kent de speelwijze van slot inmiddels.
Van Til weet je dat hij er 10 inschiet. Er gaan genoeg spelers weg, dus waarom het risico nemen en voor veel geld (want transfervrij vind je ze niet) een speler halen die er wellicht geen 10 voor je gaat maken. Het is altijd belangrijk een bepaalde kern te houden van een succesvol elftal. Dessers en Til het liefst zie ik ze gewoon allebei weer terug keren.
neliz
 neliz - woensdag 22 juni 2022 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2022 - 15:50 schreef yoghurt17 het volgende:

[..]

Van Til weet je dat hij er 10 inschiet. Er gaan genoeg spelers weg, dus waarom het risico nemen en voor veel geld (want transfervrij vind je ze niet) een speler halen die er wellicht geen 10 voor je gaat maken. Het is altijd belangrijk een bepaalde kern te houden van een succesvol elftal. Dessers en Til het liefst zie ik ze gewoon allebei weer terug keren.
Dessers gaat niet gebeuren aangezien huur geen optie zal zijn, Til kan kiezen tussen Eer bij Feyenoord of geld in het buitenland, dus dan weet je zelf al wat hij kiest.
kenny
 kenny - woensdag 22 juni 2022 - 16:02   quote  deeplink  
ik zie liever een speler komen die een spits kan bedienen , til is een loper geen man van de steekballen
een speler met het loopvermogen van Til maar met meer technisch vermogen zie ik liever,
ik vind Til echt een matige speler ,zijn doelpunten helpen hem maar scoort hij niet is hij zeer matig

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2022 door kenny --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 juni 2022 - 16:10   quote  deeplink  
Twijfel. Til was in het najaar erg goed bezig.
Het voorjaar viel hij droog, wellicht de combi met Dessers onderdeel daarvan.
Dan nog geen technisch vernuft, maar goed, dan moet je wel beter kunnen vinden.

We zullen het dhr. Slot eens vragen.
Reageer even, Arne!
Leuv
 Leuv - woensdag 22 juni 2022 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2022 - 16:02 schreef kenny het volgende:
ik zie liever een speler komen die een spits kan bedienen , til is een loper geen man van de steekballen
een speler met het loopvermogen van Til maar met meer technisch vermogen zie ik liever,
ik vind Til echt een matige speler ,zijn doelpunten helpen hem maar scoort hij niet is hij zeer matig
Ik niet.
Ik ben meer dan tevreden met Til maar zou ook blij zijn met Ekkelenkamp. Ik denk dat beide een goed duo met Danilo kunnen vormen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2022 door Leuv --
kenny
 kenny - woensdag 22 juni 2022 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2022 - 16:10 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ik niet.
Ik ben meer dan tevreden met Til maar zou ook blij zijn met Ekkelenkamp. Ik denk dat beide een goed duo met Danilo kunnen vormen.
dat gaat sowieso niet gebeuren het is til of ekkelenkamp je kan niet 2 dezelfde type's in je elftal , al mag ik kiezen liever ekkelenkamp het zijn vergelijkbare spelers al vind ik ekkelenkamp technisch beter en daarbij mocht je hem kunnen overnemen is het wel weer een speler die zich kan verder ontwikkelen en waar je weer goed op kan verdienen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2022 door kenny --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juni 2022 - 16:47   quote  deeplink  
Ik vind Til en Ekkelenkamp hele andere spelers.
Heb ze overigens liever allebei niet
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 juni 2022 - 17:28   quote  deeplink  
Alles in het licht van beperkte mogelijkheden.
Als afgelopen seizoen nulmeting is dan is Til op zelfde voorwaarden okee.
kenny
 kenny - woensdag 22 juni 2022 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2022 - 17:28 schreef FR-Henk het volgende:
Alles in het licht van beperkte mogelijkheden.
Als afgelopen seizoen nulmeting is dan is Til op zelfde voorwaarden okee.
vind ik ook , we hebben geen geld dus weinig keus
kenny
 kenny - woensdag 22 juni 2022 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2022 - 16:47 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind Til en Ekkelenkamp hele andere spelers.
Heb ze overigens liever allebei niet
ik zie ook liever een ander komen , ik ben ook niet kapot van Til of Ekkelekamp , financieel is er weinig mogelijk en als ik dan moet kiezen liever ekkelenkamp

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2022 door kenny --
MightyAce
 MightyAce - woensdag 22 juni 2022 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2022 - 13:58 schreef Leuv het volgende:

[..]

Deze spelers zitten wel even in een andere categorie en leeftijd dan Jorgensen destijds. Appels en peren, maar zo heeft iedereen hier wel zo zijn verhaal en hoor ik weinig goede argumenten en inzichten.

Weet je wat: Laten we alles verkopen een blik exoten aantrekken en maar hopen dat het kwartje goed valt. Je hebt ook gelijk dat is pas beleid maken.
Dat je het standpunt van een ander in extremiteit doorvoert om je gelijk te halen voegt weinig toe aan de discussie.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 22 juni 2022 - 18:11   quote  deeplink  
Til is voor Feyenoord nog steeds buitencategorie.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juni 2022 - 18:21   quote  deeplink  
Til is t product van overspannen oliegeld. Daar veel meer voor betaald dan ie waard is.
Til is eigenlijk een bovengemiddelde Feyenoord speler.
van geil
 van geil - woensdag 22 juni 2022 - 18:22   quote  deeplink  
Die volgens mij veel last heeft gehad van de oorlog.En nog.
Was vanaf dat moment n heel stuk minder.
ar
 ar - woensdag 22 juni 2022 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2022 - 18:11 schreef MightyAce het volgende:
Til is voor Feyenoord nog steeds buitencategorie.
Van mij hoeft Til niet.
Veel te duur naar verhouding kwaliteit.
Leuv
 Leuv - woensdag 22 juni 2022 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2022 - 18:02 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Dat je het standpunt van een ander in extremiteit doorvoert om je gelijk te halen voegt weinig toe aan de discussie.
Wat lul je nou jonge. Jij komt met Jorgensen aanzetten. Het gaat hier werkelijk nergens over.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2022 door Leuv --
ar
 ar - woensdag 22 juni 2022 - 18:58   quote  deeplink  
Ty al verkocht voor 25 mil?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juni 2022 - 19:27   quote  deeplink  
Schijnt nog steeds in de sportschool te zitten
MightyAce
 MightyAce - woensdag 22 juni 2022 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2022 - 18:58 schreef Leuv het volgende:

[..]

Wat lul je nou jonge. Jij komt met Jorgensen aanzetten. Het gaat hier werkelijk nergens over.
Rot voor je dat je gedwongen wordt om alles te lezen dan haha
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juni 2022 - 20:40   quote  deeplink  
Tonny gespot.
Ik hoop op bezoek ;)

Is wel weer gegroeid, dus wie weet

https://youtu.be/L_zhew0ZtyA

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2022 door Stylzz --
MMM
 MMM - woensdag 22 juni 2022 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2022 - 20:40 schreef Stylzz het volgende:
Tonny gespot.
Ik hoop op bezoek ;)

Is wel weer gegroeid, dus wie weet

https://youtu.be/L_zhew0ZtyA
Is wel vaker in Rotterdam
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juni 2022 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2022 - 21:15 schreef MMM het volgende:

[..]

Is wel vaker in Rotterdam
Vorige zomer precies dit ook geweest
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 22 juni 2022 - 21:40   quote  deeplink  
Wel typisch dat de concurrentie volop aan het kopen geslagen is, terwijl wij zo te lezen nog niets kunnen. Het kan haast niet anders dan dat er een aantal voor ons onbekenden komen plus dat er hopenlijk wat blijven waar deze net zo goed verkocht kunnen worden. Krijg er wel een beetje jeuk van..... jullie?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juni 2022 - 21:41   quote  deeplink  
De concurrentie koopt ook nog weinig hoor.
ras
 ras - woensdag 22 juni 2022 - 21:59   quote  deeplink  
Het is momenteel erg stil en ondanks het feit dat je ver bent gekomen in de nations league wat men niet van tevoren had ingecalculeerd, is het toch weer een grote domper dat het financieel weer één grote rampenplan is. Ook voor de Covid was dit het geval en ondanks een goed seizoen nu nog steeds. Waar blijven de investeerders?
MMM
 MMM - woensdag 22 juni 2022 - 22:12   quote  deeplink  
Die bestaan niet
MMM
 MMM - woensdag 22 juni 2022 - 22:13   quote  deeplink  
Mats Wieffer?
ar
 ar - woensdag 22 juni 2022 - 22:20   quote  deeplink  
Wie?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juni 2022 - 22:29   quote  deeplink  
Was daar een van de betere. Best een goede gok
SCF Leiden
 SCF Leiden - woensdag 22 juni 2022 - 22:34   quote  deeplink  
Feyenoord hoopt zich te versterken met Mats Wieffer van Excelsior, zo meldt Martijn Krabbendam van Voetbal International. De middenvelder moet deze zomer overkomen naar De Kuip.

De geboren Twentenaar is bij Excelsior uitgegroeid tot een belangrijke speler. In de Keuken Kampioen Divisie was hij dit seizoen goed voor vier goals en vijf assists. Wieffer heeft bij Excelsior nog een contract tot medio 2023. Feyenoord moet dus een transfersom overmaken om Wieffer los te weken bij de Kralingers en heeft concurrentie uit binnen- en buitenland.

Ook het Algemeen Dagblad maakt melding dat Feyenoord zich gemeld heeft bij Excelsior. De middenvelder kan ook zijn contract verlengen, maar Feyenoord denkt Excelsior te kunnen overtuigen met een bescheiden transfersom. Wieffer moet na Danilo Pereira da Silva de volgende aankoop worden van de stadionclub
kenny
 kenny - woensdag 22 juni 2022 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2022 - 22:29 schreef Stylzz het volgende:
Was daar een van de betere. Best een goede gok
inderdaad een goedkope gok , heb hem wel vaak gezien op espn , goed bij excelsior maar hij zal wel stappen moeten maken , is wel een grote stap van kkd naar top eredivisie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2022 door kenny --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 22 juni 2022 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2022 - 22:29 schreef Stylzz het volgende:
Was daar een van de betere. Best een goede gok
+1
kriebel70
 kriebel70 - woensdag 22 juni 2022 - 22:57   quote  deeplink  
wiefer laatste 15 wedstrijden werd het wat beter , kan groei in zitten ..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 22 juni 2022 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2022 - 21:41 schreef Stylzz het volgende:
De concurrentie koopt ook nog weinig hoor.
Nou, er wordt al aardig met Europese dollars gesmeten hoor. Pisvee haalt her en der al wat ajakkes haalt Bergwijn, az Odgaard. Maar eigenlijk doelde ik erop dat ze eerlijk gezegd goede spelers halen, zonder direct aan de bedragen te denken... misschien moet ik gewoon geduld hebben en dat is juist wat jeukt, haha
kenny
 kenny - woensdag 22 juni 2022 - 23:15   quote  deeplink  
er is weinig te besteden en we hopen allemaal op een top versterking om een gooi naar het kampioenschap te doen , we zullen nog ff geduld moeten hebben en verder bouwen , zo'n Wieffer kan best wel eens goed uitpakken , ik vertrouw dat de technische staf hem wel goed beoordeelt hebben en goede doorgroei mogelijkheden zien bij hem
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 22 juni 2022 - 23:22   quote  deeplink  
Heb je Wieffer zien spelen? Ik niet zo vaak, maar die paar keren dat ik hem zag was hij er overal steeds bij. Die jongen heeft loopvermogen en dat is nou net wat Slot graag ziet. Aanvallende middenvelders met zeer veel loopvermogen.
moa
 moa - woensdag 22 juni 2022 - 23:30   quote  deeplink  
Ik dacht bij "excelsior smaakmaker" meer aan Dallinga, afgelopen seizoen 32 doelpunten. Stal hem evt. nog een jaar bij een Eredivisie club, maar zo'n jongen moet in de Eredivisie toch ook zijn goaltjes kunnen maken. Gemiste kans voor dat geld.
kenny
 kenny - woensdag 22 juni 2022 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2022 - 23:22 schreef Arie.Klooster het volgende:
Heb je Wieffer zien spelen? Ik niet zo vaak, maar die paar keren dat ik hem zag was hij er overal steeds bij. Die jongen heeft loopvermogen en dat is nou net wat Slot graag ziet. Aanvallende middenvelders met zeer veel loopvermogen.
klopt , maar hoe goed hij is is lastig te beoordelen ,kkd is toch een stappie minder , slot zal hem best goed beoordeelt hebben
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 23 juni 2022 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2022 - 23:30 schreef moa het volgende:
Ik dacht bij "excelsior smaakmaker" meer aan Dallinga, afgelopen seizoen 32 doelpunten. Stal hem evt. nog een jaar bij een Eredivisie club, maar zo'n jongen moet in de Eredivisie toch ook zijn goaltjes kunnen maken. Gemiste kans voor dat geld.
Dat dacht ik ook
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 juni 2022 - 06:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2022 - 22:57 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Nou, er wordt al aardig met Europese dollars gesmeten hoor. Pisvee haalt her en der al wat ajakkes haalt Bergwijn, az Odgaard. Maar eigenlijk doelde ik erop dat ze eerlijk gezegd goede spelers halen, zonder direct aan de bedragen te denken... misschien moet ik gewoon geduld hebben en dat is juist wat jeukt, haha
Dat zijn vooralsnog ook nog geruchten toch.
MMM
 MMM - donderdag 23 juni 2022 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2022 - 06:34 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat zijn vooralsnog ook nog geruchten toch.
PSV met die Argentijnse keeper en Hoever (is dat al officieel?) wel 2 prima versterkingen natuurlijk al.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 juni 2022 - 07:50   quote  deeplink  
Alleen die keeper. Maar die was ook transfervrij.
Zij hebben ook al verkocht. Formeel. Wij nog niks

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6134488