BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
neliz
 neliz - donderdag 23 juni 2022 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2022 - 14:56 schreef Leuv het volgende:

[..]

Maar dan weet je toch welke impact het heeft op je functioneren, helemaal bij topsport.
Dat duurt een week of twee en dat ligt compleet aan je persoonlijkheid. Als je ergens binnen loopt met het idee dat je een passant bent, gaat het nooit iets worden, als je vanaf dag 1 je inzet is dat echt niet zo'n grote uitdaging om in een team opgenomen te worden.

op de stropdas.
neliz
 neliz - donderdag 23 juni 2022 - 15:21   quote  deeplink  
kuttitel (feyenoordpings had geschreven dat er een overeenkomst met schouten was, maar artikel is aangepast)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juni 2022 door neliz --
Leuv
 Leuv - donderdag 23 juni 2022 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2022 - 15:20 schreef neliz het volgende:

[..]

op de stropdas.
Zo mag ik het zien...
MMM
 MMM - donderdag 23 juni 2022 - 16:07   quote  deeplink  
Jesús Vázquez (linksback) van Valencia is de volgende in het geruchtencircuit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juni 2022 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 juni 2022 - 16:11   quote  deeplink  
Zag m ook, maar 5-6 miljoen... nah
MMM
 MMM - donderdag 23 juni 2022 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2022 - 16:11 schreef Stylzz het volgende:
Zag m ook, maar 5-6 miljoen... nah
Is wel een leuke speler trouwens. Maar Valencia wil hem ook niet verkopen, wat logisch is. Is één van hun grotere talenten.
yoghurt17
 yoghurt17 - donderdag 23 juni 2022 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2022 - 15:15 schreef neliz het volgende:

[..]

Hij had vast een mooie YouTube compilatie!
Als je voetbal volgt hoef je geen YouTube te checken neef. MMM ik ben wel benieuwd naar jouw visie. Je zeilt vooral veel af. Wie zou jij halen dan met het budget van Feyenoord?
yoghurt17
 yoghurt17 - donderdag 23 juni 2022 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2022 - 15:11 schreef MMM het volgende:

[..]

Een bedrag is geen leidraad. Spartak betaalde 18 miljoen voor Til, ik had de helft niet eens betaald. Om een voorbeeld te geven.

Ik vond Ejuke echt niks. Dick Advocaat was gek van hem en wilde hem al halen naar ons, nou dat is ook al een reden om 'm niet te halen.
Ik ben wel benieuwd naar jouw visie? Je brand vooral een heleboel af, maar wie zou jij dan graag zien komen met het budget van Feyenoord?
MMM
 MMM - donderdag 23 juni 2022 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2022 - 17:44 schreef yoghurt17 het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd naar jouw visie? Je brand vooral een heleboel af, maar wie zou jij dan graag zien komen met het budget van Feyenoord?
Ik oordeel alleen over spelers die ik heb gezien. Over spelers die ik nooit zie spelen kan ik geen oordeel geven.

Ik vind dat er in de Eredivisie geen haalbare versterkingen rondlopen. Verder kijk ik vooral PL en als Liga, naast de Eredivisie. Maar ook niet echt de vijver waarin kan vissen. Ik hoop dat Feyenoord goed scout in Scandinavië en Zuid-Amerika.

Ejuke geef ik gewoon mijn mening over. Vond ik echt heel erg aan de blinde kant en totaal niet goed genoeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juni 2022 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 juni 2022 - 18:13   quote  deeplink  
Volgens 1908.nl zijn er in totaal drie clubs concreet voor een permanente overname van Róbert Boženík, zo meldt 1908.nl op Twitter. Hamburger SV, Ferencvárosi TC en Sparta Praag zouden de aanvaller graag permanent overnemen.
yoghurt17
 yoghurt17 - donderdag 23 juni 2022 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2022 - 18:03 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik oordeel alleen over spelers die ik heb gezien. Over spelers die ik nooit zie spelen kan ik geen oordeel geven.

Ik vind dat er in de Eredivisie geen haalbare versterkingen rondlopen. Verder kijk ik vooral PL en als Liga, naast de Eredivisie. Maar ook niet echt de vijver waarin kan vissen. Ik hoop dat Feyenoord goed scout in Scandinavië en Zuid-Amerika.

Ejuke geef ik gewoon mijn mening over. Vond ik echt heel erg aan de blinde kant en totaal niet goed genoeg.
Wat betreft eredivisie spelers ben ik het helemaal met je eens. De laatste jaren is deze competitie toch ver weg gezakt. Vrijwel iedere speler uit een enigszins behoorlijke buitenlandse competitie is een versterking. Daarom snap ik een eventuele koop van die jongen van Excelsior niet zo goed, Maar zal wel voor de breedte zijn. Positief in ieder geval dat er spelers uit de Spaanse competitie als potentiële versterkingen worden genoemd. Daarnaast denk ik dat Feyenoord veel slimmer om moet gaan met de situatie in Rusland. Veel spelers willen daar weg en kan je voor relatief weinig geld oppikken.
Frobin1974
 Frobin1974 - donderdag 23 juni 2022 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2022 - 16:30 schreef MMM het volgende:

[..]

Is wel een leuke speler trouwens. Maar Valencia wil hem ook niet verkopen, wat logisch is. Is één van hun grotere talenten.
Klopt ja, is een goede speler en nog zeer jong. Valencia wil er meer voor zien dan dat er tot nu toe is geboden door Feyenoord ( schijnt een bod te liggen van 5 miljoen), dat bod hebben ze niet geaccepteerd. Aan de andere kant moet Valencia verkopen, dit omdat het financieel slecht gaat met de club. In Nederland zouden ze Veendam, Wageningen, Haarlem, SC Amersfoort al gezelschap houden......
piet de paler
 piet de paler - donderdag 23 juni 2022 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2022 - 11:07 schreef kenny het volgende:

[..]

dit heet een forum piet , daar mogen mensen hun mening delen
Natuurlijk , echter alleen ongefundeerde kritiek uiten op ..ik denk dat..........tja
Feit we hebben niet zo veel geld zonder verkopen van spelers, en elke speler die de TD aandraagt is kut, of voldoet niet ( zonder iets gezien te hebben)
En dat bedoel ik
Frobin1974
 Frobin1974 - donderdag 23 juni 2022 - 19:27   quote  deeplink  
Geloof niets van wat er in de pers wordt geroepen, dan valt het allemaal best wel mee.
Eerst zien dat ze een krabbel hebben gezet, dan mogen we ze gaan beoordelen. Beoordelen of ze goed genoeg zijn voor Feyenoord kan pas na een wedstrijd of 10 basis.

Weet je waar ik van baal? Dat Diemers en co. nog niet versleten zijn aan één of andere grafclub....
neliz
 neliz - donderdag 23 juni 2022 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2022 - 19:27 schreef Frobin1974 het volgende:
Geloof niets van wat er in de pers wordt geroepen, dan valt het allemaal best wel mee.
Eerst zien dat ze een krabbel hebben gezet, dan mogen we ze gaan beoordelen. Beoordelen of ze goed genoeg zijn voor Feyenoord kan pas na een wedstrijd of 10 basis.

Weet je waar ik van baal? Dat Diemers en co. nog niet versleten zijn aan één of andere grafclub....
Diemers is verhuurd of weet jij een club die ook dienst doet als sociale werkplaats?
Frobin1974
 Frobin1974 - donderdag 23 juni 2022 - 19:47   quote  deeplink  
Er zijn echt wel clubs die hem willen hebben, alleen Feyenoord heeft hem een zodanig hoog salaris gegeven, dat niemand wil overnemen. Diemers zelf zal ook niet te veel willen inleveren.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 juni 2022 - 19:50   quote  deeplink  
Diemers gaat wel hoor, gegadigden genoeg.
Frobin1974
 Frobin1974 - donderdag 23 juni 2022 - 20:05   quote  deeplink  
Het bericht kan niet snel genoeg komen wat mij betreft. Ook Feyenoord heeft daar baat bij natuurlijk.
neliz
 neliz - donderdag 23 juni 2022 - 20:44   quote  deeplink  
https://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/feyenoord-contracteert-mats-wieffer-230622

Voor diegenen die "de media" niet vertrouwen.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 23 juni 2022 - 21:03   quote  deeplink  
Transferwindow gaat nog enige maanden door. Media, met name kul & roddelsites geven voeding aan verwachtingen.
Alsof selectie voor 1 juli gereed moet zijn. Dat kan niet.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 juni 2022 - 21:09   quote  deeplink  
Exact. Interessant dat deze transfer zonder al te veel voor poeha kwam.
Weinig gelekt
Frobin1974
 Frobin1974 - donderdag 23 juni 2022 - 22:02   quote  deeplink  
Dat dus, ook vorig seizoen,toen kwamen de aanwinsten precies zo binnen. Pers wist op het allerlaatst iets te melden, net als nu.
Neemt niet weg dat ik al die geruchten heerlijk vind, niks komkommertijd!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 23 juni 2022 - 23:37   quote  deeplink  
Niet dat ze het voor hem krijgen, maar ligt het nou aan mij of is het verschil tussen wat Feyenoord voor Malacia vraagt en wat pisvee voor Gakpo wil hebben erg groot? 15 a 20 M voor Malacia versus iets van 40 M voor Gakpo...(uitgaand van de juistheid van de getallen)
Al zijn aanvallers altijd duurder, dit is wel een ontzettend groot gat....
kenny
 kenny - donderdag 23 juni 2022 - 23:39   quote  deeplink  
zou het wel een stunt vinden als ze die Jesús Vázquez vast weten te leggen , goede en veelbelovende speler
het is toch wel lekker dat we de finale gehaald hadden , je wordt weer wat serieuzer genomen door spelers en ook clubs , het kan misschien zeker wel helpen om zo'n jongen het laatste zetje te geven om te komen , ook zo'n Slot die afgelopen seizoen zichzelf en ons een goede dienst heeft bewezen staat er goed op in europa , het zijn wel punten waarop talenten kijken en ze het gevoel geven zichzelf bij ons verder te kunnen ontwikkelen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juni 2022 door kenny --
neliz
 neliz - vrijdag 24 juni 2022 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2022 - 23:37 schreef Arie.Klooster het volgende:
Niet dat ze het voor hem krijgen, maar ligt het nou aan mij of is het verschil tussen wat Feyenoord voor Malacia vraagt en wat pisvee voor Gakpo wil hebben erg groot? 15 a 20 M voor Malacia versus iets van 40 M voor Gakpo...(uitgaand van de juistheid van de getallen)
Al zijn aanvallers altijd duurder, dit is wel een ontzettend groot gat....
Malacia heeft pas één seizoen (het afgelopen) goed gevoetbald, heeft een lange tijd gehad dat hij gewoon niet in het spel zat (eerste helft van dit seizoen) heeft één goal en één assist wat echt belachelijk weinig is voor iemand die continu om Sinistera heen hangt en over hem heen gaat. Ik zie mensen klagen over Pedersen en z'n voorzetten maar hij heeft wel 5 assists in veel minder wedstrijden dan Malacia.

Gakpo heeft 19 doelpunten, 14 assists en is speler van het jaar, en dat is toch echt wat beter dan Malacia die pas een half jaar echt op een goed niveau voetbalt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juni 2022 door neliz --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 24 juni 2022 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 00:25 schreef neliz het volgende:

[..]

Malacia heeft pas één seizoen (het afgelopen) goed gevoetbald, heeft een lange tijd gehad dat hij gewoon niet in het spel zat (eerste helft van dit seizeon) heeft één goal en één assist wat echt belachelijk weinig is voor iemand die continu om Sinistera heen hangt.

Gakpo heeft 19 doelpunten, 14 assists en is speler van het jaar, en dat is toch echt wat beter dan Malacia die pas een half jaar echt op een goed niveau voetbalt.
Ben ik absoluut niet met je eens. Malacia is de strijd aan gegaan met dat renpaard wat van AZ kwam, naam even kwijt. Hij won en pakte zijn plek. Sindsdien is hij alleen naar beter en beter geworden. En ja, hij speelde eventjes minder, maar dat waren maar een paar wedstrijdjes, een stuk of twee, drie. Maar zelfs dan nog. Een blinde kan nog zien dat hij een prima back is, die nog lang niet aan zijn plafond zit? Daarnaast is het logisch dat Gakpo die cijfers beter heeft. Hij staat nou eenmaal in de aanval, Malacia niet. En omdat je met Gakpo doelpunten hoopt te kopen, betaal je ook meer. Maar dat is logisch, maar niet het dubbele!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juni 2022 door Arie.Klooster --
Frobin1974
 Frobin1974 - vrijdag 24 juni 2022 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2022 - 23:39 schreef kenny het volgende:
zou het wel een stunt vinden als ze die Jesús Vázquez vast weten te leggen , goede en veelbelovende speler
het is toch wel lekker dat we de finale gehaald hadden , je wordt weer wat serieuzer genomen door spelers en ook clubs , het kan misschien zeker wel helpen om zo'n jongen het laatste zetje te geven om te komen , ook zo'n Slot die afgelopen seizoen zichzelf en ons een goede dienst heeft bewezen staat er goed op in europa , het zijn wel punten waarop talenten kijken en ze het gevoel geven zichzelf bij ons verder te kunnen ontwikkelen
Hoop ook dat ze hem binnen hengelen, echt een goed voetballertje met kijk op het spel en pas 19. Maar hij moet wel wat kosten, meer dan 5 miljoen....
neliz
 neliz - vrijdag 24 juni 2022 - 01:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 00:33 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ben ik absoluut niet met je eens. Malacia is de strijd aan gegaan met dat renpaard wat van AZ kwam, naam even kwijt. Hij won en pakte zijn plek. Sindsdien is hij alleen naar beter en beter geworden. En ja, hij speelde eventjes minder, maar dat waren maar een paar wedstrijdjes, een stuk of twee, drie. Maar zelfs dan nog. Een blinde kan nog zien dat hij een prima back is, die nog lang niet aan zijn plafond zit? Daarnaast is het logisch dat Gakpo die cijfers beter heeft. Hij staat nou eenmaal in de aanval, Malacia niet. En omdat je met Gakpo doelpunten hoopt te kopen, betaal je ook meer. Maar dat is logisch, maar niet het dubbele!
Haps, en haps was geen renpaard helaas.

Maar Malacia is zeker voor een opkomende back niet effectief, daarom vergelijk ik hem ook met Pedersen, uit die jongen haal je dus gewoon het dubbele aantal doelpunten dan uit Malacia
kenny
 kenny - vrijdag 24 juni 2022 - 01:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 01:01 schreef Frobin1974 het volgende:

[..]

Hoop ook dat ze hem binnen hengelen, echt een goed voetballertje met kijk op het spel en pas 19. Maar hij moet wel wat kosten, meer dan 5 miljoen....
eens zal een prijzige speler worden , maar wel weer een speler die in de toekomst het veelvuldige kan opbrengen
we hebben geen geld voor de topspelers maar zo investeren in talent zoals ook wieffer is aangetrokken is top
na de ramp jaren onder v Geel , wordt er nu beleid gevoerd , we zullen met die talenten geen kampioen worden maar het zorgt wel dat we in de toekomst aan kunnen haken , v Geel en de corona zijn aardig rampzalig geweest
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2022 - 05:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2022 - 16:07 schreef MMM het volgende:
Jesús Vázquez (linksback) van Valencia is de volgende in het geruchtencircuit.
Schijnt dat Feyenoord 5 miljoen plus Diemers geboden heeft, maar ze willen echt alleen vijf miljoen
Leuv
 Leuv - vrijdag 24 juni 2022 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 05:36 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Schijnt dat Feyenoord 5 miljoen plus Diemers geboden heeft, maar ze willen echt alleen vijf miljoen
5 M€ plus Hendrix had ik liever gehad.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2022 - 08:11   quote  deeplink  
Allebei plus zes miljoen was ook goed geweest
neliz
 neliz - vrijdag 24 juni 2022 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 08:10 schreef Leuv het volgende:

[..]

5 M€ plus Hendrix had ik liever gehad.
Hendrix, Diemers, Marciano, €5M, en een hele hele mooie slagroomtaart die Bassie en Adriaan persoonlijk komen overhandigen.
Leuv
 Leuv - vrijdag 24 juni 2022 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 08:11 schreef Stylzz het volgende:
Allebei plus zes miljoen was ook goed geweest
6M€ toe is het dan waarschijnlijk.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2022 - 10:52   quote  deeplink  
Feyenoord vraagt 20 miljoen euro voor Marcos Senesi. Roma is al een paar dagen aan het onderhandelen, maar ze vinden het bedrag dat ze vragen te hoog.
neliz
 neliz - vrijdag 24 juni 2022 - 11:14   quote  deeplink  
Sinessi heeft een minimum-release-fee van €35M in zijn contract staan, dus 20 miljoen valt reuze mee, aangezien dit ook is wat clubs in de winterstop voor hem boden.
MMM
 MMM - vrijdag 24 juni 2022 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 11:14 schreef neliz het volgende:
Sinessi heeft een minimum-release-fee van €35M in zijn contract staan, dus 20 miljoen valt reuze mee, aangezien dit ook is wat clubs in de winterstop voor hem boden.
Dat van die clausule heb ik nooit gelezen.

Als er in de winterstop daadwerkelijk 20 miljoen geboden is, was hij nu al weggeweest ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juni 2022 door MMM --
neliz
 neliz - vrijdag 24 juni 2022 - 11:22   quote  deeplink  
Henk Timmer (ja die ja) zit de prijs te drukken van Senessi en biedt hem aan bij clubs voor 10-12,5 miljoen, maar Feyenoord houdt vast, ook vanwege de eenzijdige optie.

Roma's eerste bod was €8Miljoen vorige maand, dus sowieso een lachertje.

quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 11:16 schreef MMM het volgende:
Dat van die clausule heb ik nooit gelezen.
Dit kwam naar buiten toen Real vorig jaar in paniek een CV nodig had, en toen werd de vraagprijs van Feyenoord van 20miljoen ook bekend, van daaruit kreeg Roma ook intresse en die hebben voor de winterstop al geinformeerd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juni 2022 door neliz --
MMM
 MMM - vrijdag 24 juni 2022 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 11:22 schreef neliz het volgende:
Henk Timmer (ja die ja) zit de prijs te drukken van Senessi en biedt hem aan bij clubs voor 10-12,5 miljoen, maar Feyenoord houdt vast, ook vanwege de eenzijdige optie.

Roma's eerste bod was €8Miljoen vorige maand, dus sowieso een lachertje.

[..]

Dit kwam naar buiten toen Real vorig jaar in paniek een CV nodig had, en toen werd de vraagprijs van Feyenoord van 20miljoen ook bekend, van daaruit kreeg Roma ook intresse en die hebben voor de winterstop al geinformeerd.
Oh je bedoeld de vraagprijs. Ik dacht dat je biedingen bedoelde omdat je zei: 'aangezien dit ook is wat clubs in de winterstop voor hem boden.'
neliz
 neliz - vrijdag 24 juni 2022 - 12:16   quote  deeplink  
https://www.tuttomercatoweb.com/serie-a/i-mercato-no-stop-i-indiscrezioni-trattative-e-retroscena-del-23-giugno-1697799

Roma probeert onder de 20 miljoen uit te komen, Sinessi geeft zelf de voorkeur aan de Serie A
Frobin1974
 Frobin1974 - vrijdag 24 juni 2022 - 14:57   quote  deeplink  
Niet alles geloven wat je leest....Henk Timmer kan aanbieden wat hij wil, Feyenoord is en blijft hier dit en volgend jaar leading in.
MMM
 MMM - vrijdag 24 juni 2022 - 16:13   quote  deeplink  
Excl: OL are closing on deal to sign left back Tyrell Malacia. Agreement in place with Feyenoord for €15m fee, club sources confirm - so final details now discussed to complete move.

English club were also in the race but Malacia wants to work under Dutch coach Bosz.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 24 juni 2022 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 01:30 schreef neliz het volgende:

[..]

Haps, en haps was geen renpaard helaas.

Maar Malacia is zeker voor een opkomende back niet effectief, daarom vergelijk ik hem ook met Pedersen, uit die jongen haal je dus gewoon het dubbele aantal doelpunten dan uit Malacia
Haps is wel een renpaard. Draven kon hij vooral. Geen fan van.

En ouderen mag nig niet eens in de schaduw van Tyrell staan. Lang niet.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2022 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 16:13 schreef MMM het volgende:
Excl: OL are closing on deal to sign left back Tyrell Malacia. Agreement in place with Feyenoord for €15m fee, club sources confirm - so final details now discussed to complete move.

English club were also in the race but Malacia wants to work under Dutch coach Bosz.
Ian Maatsen bevindt zich ondertussen in Rotterdam, een akkoord tussen #Feyenoord en Chelsea FC afwachtende.
Leuv
 Leuv - vrijdag 24 juni 2022 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 16:13 schreef MMM het volgende:
Excl: OL are closing on deal to sign left back Tyrell Malacia. Agreement in place with Feyenoord for €15m fee, club sources confirm - so final details now discussed to complete move.

English club were also in the race but Malacia wants to work under Dutch coach Bosz.
Onbegrijpelijk weinig en waarom de keuze voor deze K..club, de Ligue 1 is helemaal geen interessante competitie.
Ik vind het werkelijk treurig hoe onze club al decennia lang geleid wordt. Die Arnesen snapt er niets van. Wanneer gaat hij eens in de verkoop.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juni 2022 door Leuv --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2022 - 16:57   quote  deeplink  
Bij 15 miljoen moet wel een flinke bonus clausule zitten anders is t wat sneu
kenny
 kenny - vrijdag 24 juni 2022 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 16:57 schreef Stylzz het volgende:
Bij 15 miljoen moet wel een flinke bonus clausule zitten anders is t wat sneu
mee eens , kongolo en karsdorp brachten een aantal jaren al meer op , misschien dat er een goede doorverkoop clausule in zit anders is 15milj gewoon slecht
neliz
 neliz - vrijdag 24 juni 2022 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 16:57 schreef Stylzz het volgende:
Bij 15 miljoen moet wel een flinke bonus clausule zitten anders is t wat sneu
De clubs zouden akkoord zijn over een transfersom van vijftien miljoen euro, dat nog via bonussen kan oplopen. Alleen over de laatste details wordt nog gesproken.

Dit is bovenop het verhaal van dezelfde bron van 14+4, dus zal nu wel 15+5 zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juni 2022 door neliz --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 juni 2022 - 17:23   quote  deeplink  
Krabbendam meldt trouwens dat hem om 15 miljoen inclusief bonussen gaat. Das geen beste deal indien waar.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2022 - 17:24   quote  deeplink  
Nee dat is zelfs een flinke tegenvaller

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5507600